Pametni rokovnik Organicer (Vir: KIckstarter)

Pametni rokovnik Organicer (Vir: KIckstarter)

Organicer – pametni rokovnik, ki je požel uspeh na Kickstarterju

Slovenski projekt Organicer je pametni rokovnik, ki omogoča pretvorbo fizičnih zapiskov v digitalno obliko. S tem uporabnikom olajša organizacijo časa. Kampanja je postavljen cilj dosegla že v 10 dneh.
Pametni rokovnik Organicer (Vir: KIckstarter)

Pametni rokovnik Organicer (Vir: KIckstarter)

Na Kickstarterju se je predstavil še en slovenski projekt: Organicer – pametni rokovnik. Kampanja se je zaključila 6. novembra, aktivna pa je bila 35 dni. V tem času je zbrala skoraj 30.000 dolarjev, kar je še enkrat več od postavljenega cilja. Finančni cilj je bil sicer dosežen že v 10 dneh. Več kot polovica kupcev je Američanov. Na drugem mestu so Slovenci, sledijo Angleži, Nemci, Avstralci in Kanadčani.

V čem se Organicer razlikuje od drugih rokovnikov?

Organicer je pametni rokovnik, katerega ključna prednost je, da lahko na roko napisane zapiske prek aplikacije prenesete v digitalno obliko. Poleg tega ga odlikuje tudi lep design in strukturiranost rubrik. Prenos vsebine v digitalno verzijo je mogoč prek posebne QR kode, s čimer se procesira zajeta slika.

Uporabnik se tako sam odloči, ali bi želel zapiske pregledovati in urejati v fizični ali digitalni obliki. Digitalna oblika omogoča povezavo pomembnih dogodkov z alarmom, da nanje ne boste pozabili. Če ste kreirali seznam izdelkov, ki jih morate kupiti v trgovini, lahko prek pametnega telefona izdelke poljubno brišete in dodajate. Seznam lahko z enim klikom delite tudi s svojimi družinskimi člani, da imate vsi pregled nad njim. Poleg tega je shranjevanje digitalne verzije rešitev, če pride do izgube fizičnega rokovnika. Tako ne boste izgubili informacij.

Aplikacijo, na katero se bo povezal pametni organizator, bo izdelovalo slovensko podjetje Tovarna idej. Aplikacijo bo dostopna prek iOSa in Androida. Za kupce rokovnika bo brezplačna. Pred prvo uporabo bo treba le skenirati QR kodo na zadnji strani rokovnika.

Povezava do projekta na Kickstarterju >>

Razvoj ideje

Za projektom stojijo Ines Mulec, Saša Šegula, David Sovec in Nika Starovasnik. Ideja se je najprej utrnila Nini, ki je v času študija iskala primeren rokovnik zase. Ker noben izmed tistih, ki jih je našla na trgu, ni ustrezal njenim potrebam in željam, se je odločila, da se oblikovanja rokovnika loti kar sama. Pri tem so ji prav prišla znanja s področja grafičnega oblikovanja.

Ob prvem tiskanju rokovnika je bil ta zelo obsežen. Davidu se je na tej točki utrnila zamisel, da bi bila odlična rešitev, če bi se dalo rokovnik povezati z aplikacijo. To bi omogočalo shranjevanje zapiskov v dveh oblikah; v fizični in elektronski.

Kako pa je prišlo do imena Organicer? Gre za združitev dveh angleških besed: »organizer« (organizator) in »nicer« (prijaznejši).

Načrti za prihodnost

Ekipa namerava projekt predstaviti tudi na platformi Indiegogo. Nato bodo nadaljevali s spletno prodajo prek Amazona. Sicer pa si želijo, da bi se dalo Organicer v prihodnje kupiti tudi v knjigarnah.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Konferenco Trendi digitalnega marketinga 2020 bomo zaradi COVID-19 izvedli v obliki webinarja! Že tretjič zapored vas  vabimo na spletno konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.   Več >


Chipolo na IFA sejmu: “Vedno je prostor za več podjetij”

Chipolo na IFA sejmu: “Vedno je prostor za več podjetij”

V torek, 10. septembra, se je zaključil sejem zabavne elektronike IFA v Berlinu. Na sejmu je sodelovalo tudi slovensko podjetje Chipolo, s katerim smo spregovorili nekaj besed. Več >

Aquaro uspešno zaključuje svojo Kickstarter kampanjo

Aquaro uspešno zaključuje svojo Kickstarter kampanjo

Pametni nadzornik za vodo Aquaro, ki ga je razvilo slovensko podjetje, se je podal na platformo za množično financiranje Kickstarter, kjer je že v prvih dneh dosegel zastavljeni finančni cilj. Več >

Fermentirajmo kombučo – Kefirko ponovno na Kickstarter

Fermentirajmo kombučo – Kefirko ponovno na Kickstarter

Znamka Kefirko, znana po svojih inovativnih izdelkih za domačo fermentacijo in pripravo kefirja, sira, drož, kombuče in drugega, je na platformi za množično financiranje Kickstarter 16. aprila predstavila svojo 5. kampanjo, tokrat za novi Kombuča Fermentor. Več >

Katere platforme za množično financiranje naj podjetniki preizkusijo v 2024?

Katere platforme za množično financiranje naj podjetniki preizkusijo v 2024?

Z vzponom digitalnih inovacij postaja razvoj platform za množično financiranje vse pomembnejši, množično financiranje pa med podjetniki postaja vse bolj priljubljen način zbiranja kapitala. Platforme podjetnikom služijo kot dinamična vozlišča, kjer njihove ideje lahko najdejo podporo svetovnega občinstva. Več >

Ministrstvo za gospodarski razvoj podpira socialna podjetja

Ministrstvo za gospodarski razvoj podpira socialna podjetja

Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo je s sredstvi Evropskega regionalnega sklada podprlo vzpostavitev specializiranega podpornega okolja za socialna podjetja. Več >

Novo na Kickstarterju: leseni inhalator za eterična olja Kiff

Novo na Kickstarterju: leseni inhalator za eterična olja Kiff

Še dober mesec dni bo na Kickstarterju, platformi za množično financiranje inovativnih projektov, zagonska sredstva zbiral novi slovenski projekt Kiff. Gre za ročno izdelan lesen inhalator za eterična olja, ki sta ga razvila študenta medicine Matej Žnidarič in Žan Michel Žurga. Projekt je že prvi dan kampanje na Kickstarterju zbral več kot 1500 evrov, njun cilj je v dobrem mesecu dni zbrati vsaj 5000 evrov. Več >

Nov slovenski projekt na Kickstarterju – Spoznajte Evolve Garden

Nov slovenski projekt na Kickstarterju – Spoznajte Evolve Garden

Te dni lahko na Kickstarterju podprete nov slovenski projekt Evolve Garden. Gre za kit, ki omogoča enostavno gojenje “mikrozelenjave” in začimb na okenski polici, kuhinjskem pultu ali celo v pisarni. Izdelek je v celoti izdelan v Evropski uniji iz naravi prijaznih materialov in zasleduje “low waste” trende. Več >

Slovenski projekti, ki so v letu 2019 zbirali sredstva prek Kickstarterja

Slovenski projekti, ki so v letu 2019 zbirali sredstva prek Kickstarterja

Kickstarter med Slovenci ostaja priljubljeno orodje zbiranja sredstev za razvoj podjetniške ideje. Koliko slovenskih projektov se je na tej platformi za množično financiranje predstavilo v letu 2019 in kolikšna je bila uspešnost njihovih kampanj? Več >

Slovenski projekt na Kickstarterju: 2-in-1 holder for phone & GoPro

Slovenski projekt na Kickstarterju: 2-in-1 holder for phone & GoPro

Naprava "2-in-1 holder for phone& GoPro" je namenjena stabilizaciji pametnega telefona med vožnjo z avtom, kolesom, motorjem. Uporabna pa je tudi za domačo rabo kot podstavek za telefon. Več >

Oznake:, ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki