Podjetju GoOpti zlato priznanje za inovativno platformo

Na podelitvi priznanj najboljšim inovacijam letošnjega leta, ki jih je podelila Zbornica osrednjeslovenske regije Gospodarske zbornice Slovenije je podjetje GoOpti prejelo zlato priznanje za inovativno platformo, s katero povezujejo potnike s profesionalnimi prevoznimi podjetji.
GoOpti

Podjetje GoOpti je za svojo inovativno platformo prejelo zlato priznanje GZS Zbornice osrednjeslovenske regije. (Vir slike: GoOpti)

»Ta nagrada meni osebno in podjetju zelo veliko pomeni. Hkrati je zelo pomembna tudi za vse domače platforme in tudi tiste, ki šele prihajajo k nam. Kaže, da platforme niso nek ‘bav bav’, ampak nekaj zelo družbotvornega, kar posameznikom in manjšim podjetjem omogoča številne poslovne priložnosti, na drugi strani pa uporabnikom ponuja veliko novih storitev, ki sicer ne bi obstajale. V podjetju imamo možnost, da kot platforma nadziramo tudi izvajanje storitev in posledično vnašamo višje standarde in zahteve oz. zakonske omejitve znotraj panoge, v kateri delujemo. V uresničevanje slednjega vlagamo veliko truda, zato smo še toliko bolj veseli te nagrade, ki naša prizadevanja zgolj še potrjuje,« je na podelitvi priznanj najboljšim inovacijam letošnjega leta povedal direktor podjetja GoOpti Marko Guček.

GoOpti; Marko Guček, direktor podjetja, in Sašo Sušnik, eden od ustanoviteljev in lastnikov podjetja)

V imenu podjetja sta zlato priznanje prejela Marko Guček, direktor podjetja, in Sašo Sušnik, eden od ustanoviteljev in lastnikov podjetja (desno). (Vir slike: GoOpti)

Najvišje, torej zlato priznanje je podjetje GoOpti prejelo, ker jim je z inovativno platformo, s katero uspešno povezujejo potnike s profesionalnimi prevoznimi podjetji, uspel tudi preboj na evropske trge. Zanesljivih, varnih in fleksibilnih potovanj za dostopno ceno tako ne omogočajo samo slovenskim uporabnikom, ampak tudi tistim na Hrvaškem in v Italiji. Z junijem so začeli delovati tudi v Španiji.

Spletna platforma za prevoze GoOpti je svojo pot začela pred šestimi leti, svoje storitve pa že vse od ustanovitve nenehno nadgrajuje z novostmi. Glavno poslanstvo podjetja je organizacija visokokakovostnih prevoznih storitev, ki so dosegljive vsakomur, in omogočanje mobilnosti na stroškovno učinkovit in okolju prijazen način. V šestih letih so tako prepeljali že več kot 862.000 potnikov in opravili 116.000 prevozov. Trenutno sodelujejo z 80 prevoznimi podjetji, dnevno so prisotni v 12 državah, lani pa so na ravni skupine ustvarili 6,9 milijona evrov prihodkov. Danes imajo 25-odstotni tržni delež vseh, ki potujejo na letališča po Sloveniji. Podjetje zaposluje več kot 45 ljudi, sodeluje pa z 80 prevozniki s skupaj več kot 620 vozili.

»Čeprav naši začetki niso bili enostavni, smo vseskozi vztrajali, ker smo bili prepričani, da lahko uporabnikom ponudimo odlično storitev. To se je pokazalo tudi v praksi – priča smo bili neverjetnim odzivom naših strank in prevoznikov, s katerimi sodelujemo. V kar 95 odstotkih imamo najboljše ocene na obeh straneh. Ko vidiš vse to in ko z vstopom na nov trg, v novo mesto srečaš ljudi, ki ti presrečni stisnejo roko ter se zahvalijo, da je ta storitev prišla k njim, je res nekaj nagrajujočega,« je še priznal Guček, čigar misli so že usmerjene v prihodnost ter zagotavljanje novih povezav na obstoječih in novih trgih.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>


KAUCH: Vlaganje v oblikovanje ustvarja dodano vrednost

KAUCH: Vlaganje v oblikovanje ustvarja dodano vrednost

Vlaganje v dizajn pri razvoju novih produktov je vse bolj pomembna dodana vrednost tudi med slovenskimi podjetji. Zato v podjetju KAUCH nove sedežne garniture razvijajo v sodelovanju z industrijskimi oblikovalci. Kako poteka sodelovanje z njimi? Preberite več >>

NOVO! Startup – predstavi se slovenski javnosti!

NOVO! Startup – predstavi se slovenski javnosti!

NOVO! Zavod mladi podjetnik, predstavlja nov produkt: Startup - predstavi se slovenski javnosti! Gre za medijsko predstavitev mladih podjetnikov oziroma njihovih podjetij širši slovenski javnosti prek kanalov naše organizacije.   Preberite več >>

Čedalje več start-upov se odloča za zaposlovanje ljudi, ki delo opravljajo na daljavo

Čedalje več start-upov se odloča za zaposlovanje ljudi, ki delo opravljajo na daljavo

Start-upi se čedalje pogosteje odločajo za zaposlovanje ljudi, ki dela ne opravljajo na sedežu podjetja, ampak od doma ali s katere druge lokacije. V nadaljevanju lahko preberete, zakaj ima tak način sodelovanja z zaposlenimi številne prednosti za podjetje. Preberite več >>

Fenomen naročniškega prodajnega modela

Fenomen naročniškega prodajnega modela

Podjetja, ki svojim naročnikom vsak mesec pošljejo škatlo s svojimi izdelki, uspešno izkoriščajo umetno inteligenco in individualizacijo ter spodbujajo trgovski sektor, ki v zadnjih letih stagnira. Naročniški prodajni model se tako lahko pohvali z več kot 1000-odstotno rastjo. Preberite več >>

8 preizkušenih navad, ki vas bodo pripeljale do uspeha

8 preizkušenih navad, ki vas bodo pripeljale do uspeha

To, kar smo postali, je rezultat našega ponavljajočega ravnanja, vzorcev in navad. Že Aristotel je ugotovil, da uspeh ni stvar dejanj, ampak stvar navade. Nekaj uspešnih podjetnikov je zaupalo, katere so tiste navade, ki so njim najbolj pomagale na poti do uspeha. Preberite več >>

Zaščita podjetniške ideje

Zaščita podjetniške ideje

Ste se domislili inovativne ideje za vaš bodoči startup? Razmišljate o novih kreativnih izdelkih in storitvah? Preden z idejo pohitite na Kickstarter ali pa o njej poveste prijateljem ob kavi, preberite spodnji članek. Preberite več >>

Oznake: