Kupci, stranke, zaposleni, družina, prijatelji in dobavitelji so pomembni za vaš uspeh in brez njih enostavno ne bi zmogli poslovati. Zato morate na njih gledati kot na svoj tim, saj nihče ne zmore vsega sam.
Ena izmed poglavitnih sestavin pozitivnih poslovnih odnosov in pozitivnega sodelovanja je, da se zavedate, da niste vsemogočni in da so stvari na katere se drugi spoznajo bolj kot vi.
Ključno pri iskanju zaposlenih je, da najprej sami postanete takšni, kot želite, da bodo vaši novi zaposleni. Sledi nekaj vprašanj, na katere odgovorite, da boste vedeli, kaj iskati:
- Katere so moje osnovne vrednote?
- Katere osebnostne karakteristike želim poudarjati v poslovnem odnosu?
- Katere so moje osnovne vrednote po mnenju moje družine?
- Katere so moje življenjske prioritete – zasebno in poslovno?
- Kateri so glavni prispevki mojega posla za širšo okolico in cel svet?
Največkrat se boste znašli v družbi sebi podobnih. Naredite preprost preizkus: vaš način poslovanja naj postane bolj pozitiven in hitro se boste znašli v družbi bolj pozitivnih strank, dobaviteljev, kupcev, itd. V primeru, da vaše poslovanje temelji na negativizmu, boste hitro prepoznali okoli sebe negativno nastrojene ljudi – najsi bodo to zaposleni, stranke ali dobavitelji.
Ali se kdaj zalotite kako se pritožujete nad tem, kako leni so vaši zaposleni, da se danes več ne najde zares pridnih ljudi, itd. Vprašajte se: „Le kdo je te ljudi najel oz. zaposlil? Kako to, da privlačim takšne ljudi?”
Največji izziv pri ustvarjanju pozitivne klime v vašem podjetju je, da razumete, da se podobni ljudje med seboj privlačijo. Zato bodite pozorni, da bodo ljudi pritegnile vaše poslovne vrednote, prioritete in edinstven poslovni doprinos.
Vir: entrepreneur.com