Poskrbite za dobro uporabniško izkušnjo
Poskrbite za dobro uporabniško izkušnjo (Vir slike: picjumbo.com)
Če želite povečati svojo prodajo na spletu, pa ne veste, kaj vas trenutno omejuje, morate stopiti korak nazaj in pogledati, katere so najšibkejše točke v izgledu vaše spletne trgovine. Pri tem si lahko pomagate s spodnjimi iztočnicami.
1. Dostop iz različnih naprav
Potencialni kupci bodo vašo spletno trgovino obiskovali iz najrazličnejših naprav: mobilnikov, tabličnih računalnikov, prenosnih računalnikov, morda celo pametnih ur ali pametnih predvajalnikov glasbe. Pomembno je, da poskrbite za to, da bo vaša spletna trgovina omogočala dostop iz vseh zgoraj naštetih naprav. Pozanimajte se, kaj pomeni responsive design.
2. Enostavna navigacija
Ključ do dobre uporabniške izkušnje se skriva v enostavnosti navigacije. Uporabnik mora v trenutku, ko pride na spletno stran, najti vsebino, ki jo išče. V nasprotnem primeru bo nad brskanjem najverjetneje obupal in se morda celo obrnil h konkurenci.
Ali veste, kakšno je vitko podjetje?
3. Vidna hierarhija
Logično organizirana, predvidljiva in razumljiva hierarhija podatkov na spletni strani bo uporabnikovo oko vodila točno tja, kamor si želite najprej usmeriti njegovo pozornost. Naslovi, obrazci za prijavo ali registracijo na spletni strani, navigacija in drugi pomembni podatki naj bodo zato vedno na vidnem mestu.
4. Delujoče povezave
Nič ni bolj frustrirajočega, kot številne nedelujoče povezave na isti spletni strani. Ko uporabnik klikne na povezavo ali na gumb, pričakuje, da se mu bo odprlo novo okno z novo vsebino. V kolikor se namesto tega pojavi zgolj okno z napisom, da je prišlo do napake, bo zelo verjetno zaključil z brskanjem po vaši strani.
5. Odstranitev motečih dejavnikov
Moteči dejavniki, ki uporabniku nenadoma odvzamejo ves nadzor nad dogajanjem, dokazano odbijajo obisk na spletni strani oz. v spletni trgovini. Avtomatično predvajan videoposnetek z reklamo in zvokom ali slika, ki se pojavi na celotnem zaslonu, naj se uporablja zgolj tedaj, ko je to pričakovano in zaželjeno.
Vir: Thenextweb.com
Preberite tudi: Semantično iskanje: kako Google ve, kaj iščem? >>