Responsive design – odzivna oblika spletne strani

V prejšnjem prispevku smo spoznali mobilni marketing, tokrat pa se bomo dotaknili oblike spletne strani. Uporabniki mobilnih naprav želimo, da je obisk spletne strani s pametnega telefona enostaven in nezapleten, to pa pomeni, da se spletna stran prilagodi manjšem ekranu telefona.
Responsive design – odzivna oblika spletne strani

Responsive design – odzivna oblika spletne strani (Vir: Unsplash.com)

Kaj pomeni odzivna oblika spletne strani?

Odzivna oblika spletne strani (ang. responsive design) je oblika, ki se prilagodi vsaki napravi, iz katere obiščemo spletno stran: računalnik, tablica ali pametni telefon. Vse vsebine na spletni strani, tako tekst kot slike, se torej prilagodijo velikosti naprave.

Zakaj potrebujemo odzivno obliko na spletni strani?

Uporabniki spleta smo zelo leni. Želimo, da je na spletu vse enostavno, pregledno in da nam ni treba kaj dosti razmišljati. Ko obiščemo spletno stran z neodzivno obliko in moramo povečevati vsebino ter se premikati levo-desno, obstaja velika verjetnost, da bomo hitro zapustili spletno stran in je nikoli več obiskali. Zato moramo poskrbeti, da vsebina prepozna napravo uporabnika in se mu tako ustrezno prilagodi in omogoči pozitivno uporabniško izkušnjo.

Kot vidite na primeru, se vsebine lepo porazdelijo glede na napravo:

Kako preverim, ali je spletna stran prilagojena mobilnim napravam?

Preprost način preverjanja je prilagajanje velikosti okna brskalnika. Skrčite ga na velikost mobilnega telefona ali tablice in boste hitro ugotovili, ali se vsebina prilagaja manjšemu ekranu.

Drug način je Googlov test, ki ga najdete na tej povezavi: https://www.google.com/webmasters/tools/mobile-friendly/. Vpišite URL spletne strani, kliknite gumb Analyze in počakate na rezultat.

»Pinteresantne« strategije za povečanje obiska spletne strani

Ste slišali za »mobilegeddon«?

21. aprila letos je Google spremenil algoritem tako, da spletne strani, prilagojene mobilnim napravam, uvršča višje v naravnih rezultatih. O tem se je ogromno govorilo in opozarjalo lastnike spletnih strani že nekaj mesecev pred tem datumom. Strokovnjaki za optimizacijo strani so spremembo algoritma poimenovali kar mobilegeddon, saj so pričakovali ogromne razlike v rezultatih iskanj na Googlu. Do sedaj tektonskih premikov ni bilo, a bodo spremembe v prihodnosti vse bolj vidne.

Semantično iskanje: kako Google ve, kaj iščem?

Na spletu moramo vedno poskrbeti za dobro počutje uporabnikov. Ko obiščejo spletne strani z mobilnih naprav, se mora vsebina prilagoditi vsaki napravi, tako da niti ne občutijo, da je manjši ekran. Če je izkušnja s spletno stranjo pozitivna, je veliko večja verjetnost, da bo uporabnik tudi dosegel naš cilj: poklical, poslal povpraševanje ali opravil nakup.

Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.

Vabimo vas na delavnico Google Analytics!
Datum: 8. 1. 2016 od 15:30 do 18:00
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Včasih je veljalo pravilo, da podjetje ne obstaja, če nima svoje spletne strani. Danes podjetje ne obstaja, če ne oglašuje na spletu. Zakaj je tako, smo povprašali več strokovnjakov s področja digitalnega marketinga. Preberite več >>

Pri SEO si pomagajte z Google Analytics!

Pri SEO si pomagajte z Google Analytics!

Mnogi menijo, da je spremljanje prometa na njihovi spletni strani bistvena in najpomembnejša lastnost orodja Google Analytics. A to brezplačno orodje vsebuje še precej drugih pomembnih funkcij, ki so pogoj za dobro optimizirano spletno stran. Preberite več >>

Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

Reportaža: Kakšni so trendi digitalnega marketinga v letu 2019?

V sredo, 13. 2. 2019, je v Tehnološkem parku Ljubljana potekal dogodek Trendi digitalnega marketinga. Šest predavateljev, vsak strokovnjak na svojem področju, je z udeleženci delilo svoje znanje in izkušnje z različnih vidikov digitalnega marketinga. Preberite več >>

Kako si lahko podjetnik pomaga z orodjem Google Analytics?

Kako si lahko podjetnik pomaga z orodjem Google Analytics?

Google Analytics je uporabno orodje za vsako podjetje. Na podlagi podatkov o tem, na kakšen način obiskovalci dostopajo do vaše spletne strani in jo uporabljajo, lahko še izboljšate njihovo izkušnjo in s tem povečate prepoznavnost podjetja. Preberite več >>

12 nasvetov za bloganje Blaža Kosa

12 nasvetov za bloganje Blaža Kosa

Ali iščete načine, kako povečati prepoznavnost svoje blagovne znamke? Ali želite nadgraditi svojo spletno trgovino? Ali ste že pomislili na pisanje bloga? Preberite več >>

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Dandanes le redkokatero podjetje nima ustvarjene predstavitvene spletne strani, še posebej za spletna podjetja pa je pomembno, da svojo spletno stran opremijo tudi z orodji za merjenje uspešnosti, kot je na primer Google Analytics. Preberite več >>

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Visoka zapustna stopnja (angl. bounce rate) je nočna mora spletnih tržnikov. Kje lahko najdete podatke o njej in kaj pomeni visoka zapustna stopnja? Zakaj posamezniki hitro zapuščajo vašo spletno stran? Kako lahko popravite situacijo? Vse to in še več razkrivamo v nadaljevanju. Preberite več >>

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Google Analytics je najbolj priljubljeno spletno orodje za analizo. Predstavljamo šest nasvetov za spremljanje prometa s pomočjo Google Analytics. Preberite več >>

Katere 4 dejavnike moramo spremljati v Google Analytics?

Katere 4 dejavnike moramo spremljati v Google Analytics?

Vsi se zavedamo, kako pomembno je spremljati analitiko spletne strani, a vendar si premalokrat vzamemo dovolj časa zanjo. Enkrat na mesec se prijavimo v Google Analytics in preberemo, kakšen je obisk strani v zadnjih 30 dneh. Preberite več >>

Video: Z Google Analytics do rasti spletne strani

Video: Z Google Analytics do rasti spletne strani

Z uporabo programa Google Analytics lahko na brezplačen in preprost način spremljate obisk svoje spletne strani ali bloga. Poleg tega lahko na podlagi različnih poročil ugotovite, kako spodbuditi rast svoje spletne strani. V prispevku predstavljamo nekatera koristna orodja. Preberite več >>

Oznake:, ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje