Poslovna priložnost: Aplikacija, ki rešuje življenja

SkinVision je aplikacija, ki beleži 1,2 milijona prenosov in je rešila že 27.000 življenj, do leta 2027 pa jih namerava kar 250.000.  Misija aplikacije je boj proti eni izmed najbolj smrtonosnih bolezni, kožnemu raku, za katerim zboli eden od petih ljudi na svetu.
skinvsion aplikacija

Podjetje SkinVision je nastalo leta 2011 v Amsterdamu. Ekipa ima v svojih vrstah raziskovalce, dermatologe in profesorje z več univerz in držav. Njihova aplikacija je bila klinično testirana v študijah v Nemčiji in na Nizozemskem in s tem dobila še dodatno kredibilnost.

Najnovejši podatki kažejo, da ima njihova storitev 97% občutljivost  in 78% specifičnost, kar je precej več kot ocena družinskega zdravnika (občutljivost 60%), dermatologa (občutljivost 75%) in celo specialista dermatologa (občutljivost 92%).

Aplikacija beleži 1,2 milijona prenosov, njihovo podjetje pa stalno raste. Skupaj so prejeli preko 13 milijonov evrov vložka v njihovo podjetje, kar jim je omogočilo izjemen napredek na področju uvajanja umetne inteligence v medicino. SkinVision trenutno lahko uporabljajo v Evropi, Avstraliji in na Novi Zelandiji.

Kako deluje SkinVision?

SkinVision je uporabniku prijazna aplikacija. Ustvarite svoj profil in že ste pripravljeni na pregled vaših kožnih znamenj.  Aplikacija vas bo pozvala, da s fotoaparatom telefona posnamete fotografijo in v približno 30 sekundah vam bo podala oceno nizkega, srednjega ali visokega tveganja, ki jo poda preko tehnologije strojnega učenja.

SkinVision temelji na tehnologiji, ki se imenuje “fraktalna geometrija” – veja matematike, ki se lahko uporablja za simulacijo naravne rasti tkiva. Ekipa SkinVision ga je uporabila za razvoj algoritma, ki analizira rast tkiva z uporabo fotoaparata na mobilni napravi. Algoritem lahko zazna simptome, ki so na splošno povezani s tveganimi kožnimi znamenji.

Kožo sestavljajo celice, ki se znova in znova delijo po nekem pravilu. To vodi do vzorcev, ki so merljivi na matematični način. Maligne celice so preusmerjene celice in se razmnožujejo na drugačen način, tako, da se vzorci premešajo, ko pogledate kožo in znamenje.  Oblika in barva sta odvisni od teh vzorcev, in to so lastnosti na katere cilja aplikacija“, je povedala soustanoviteljica startupa, Mircea Popa.

Kljub izjemni občutljivosti pa aplikacija ni diagnostično orodje, temveč služi zgolj kot prvi presejalni test, kar je tudi poudarjeno na koncu vsakega rezultata. Kljub temu ekipa SkinVision, ki jo sestavljajo dejanski dermatologi, pregleda slike sumljivih znamenj in uporabniku pošlje zdravniški nasvet, ki uporabniku svetuje, naj to mesto pregleda še vaš dermatolog.

Takoj, ko  je znamenje ocenjeno z oceno tveganja, aplikacija ponudi možnost, da nastavite opomnik za ponovno oceno nevarnosti znamenja kasneje. To je še posebej priročno glede na dejstvo, da se znamenja lahko spreminjajo, tudi če so manj tvegana.

SkinVision smo testirali tudi mi. Kako se je obnesel?

Mi smo aplikacijo preizkusili in smo nad njo navdušeni. In naš rezultat? Vsa naša znamenja so prejela oceno nizko tveganje.

Kljub vsemu pa SkinVision  ni brez napak. Proces fotografiranja je lahko problematičen pri znamenjih, manjših od enega milimetra in pri znamenjih, ki so kožne barve (z manj pigmenta). Aplikacija ima težave tudi pri zaznavanju znamenj, ki ga obdajajo dlake. Poskusili smo jih potisniti na stran, fotografiranje nam je uspelo pri približno polovici takih znamenj.

Aplikacija ima torej še prostor za izboljšave, se pa zdi, da ima umetna inteligenca zares prihodnost v medicini. Če imate torej kakšno kožno znamenje, s katerim odlašate pregled pri dermatologu, lahko od sedaj naprej uporabite metodo 21. stoletja- kar aplikacijo na vašem mobilnem telefonu in izvedete prvi presejalni test za kožnega raka  v udobju vašega doma.

Viri: skinvision.com, medicalfuturist.comdailymail.co.uk

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. Virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na VEM točki odprete podjetje / spremenite sedež podjetja. Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Ljubljanski dijaki izdelujejo repliko roverja za na Mars

Ljubljanski dijaki izdelujejo repliko roverja za na Mars

Dijaki ljubljanskih srednjih šol in gimnazij so oktobra 2018 začeli z ambicioznim podvigom. Po načrtih ameriške vesoljske agecije NASA bodo s podporo študentov tehničnih strok sestavili popolnoma funkcionalen rover. Preberite več >>

Tesla zapira večino poslovalnic, prodaja zgolj prek spleta

Tesla zapira večino poslovalnic, prodaja zgolj prek spleta

Večina fizičnih trgovin podjetja Tesla bo zaprla svoja vrata. Prodaja avtomobilov se bo odslej vršila izključno prek spleta. Fizične trgovine bodo zgolj v funkciji informacijskih centrov. Preberite več >>

Umetna inteligenca in področje SEO optimizacije?

Umetna inteligenca in področje SEO optimizacije?

Prav ta trenutek na tisoče strokovnjakov dela na področju optimizacije spletnih strani. Izdelujejo robots.txt datoteke, urejajo html oznake, dodajajo posamezne značke... A prav vsi izmed njih bodo slej ko prej naleteli na spremembe, ki jih bo s seboj prinesla porast uporabe umetne inteligence. Preberite več >>

Top 10 najdražjih blagovnih znamk

Top 10 najdražjih blagovnih znamk

V članku predstavljamo deset znamk, ki imajo trenutno največjo vrednost na svetu. Kot je opaziti, so njihovi imetniki predvsem velika podjetja, ki so na trgu prisotna že desetletja. Rast vrednosti znamke do takšnih razsežnosti torej zahteva svoj čas in trud, saj ni dosežena kar čez noč. Preberite več >>

Quadrofoil prejel 3 milijone € od švicarskega investitorja

Quadrofoil prejel 3 milijone € od švicarskega investitorja

Podjetje Quadrofoil, ki deluje v navtični industriji, je s strani švicarske investicijske družbe AlpVent AG prejelo 3 milijone evrov. Znesek je namenjen financiranju serije A. Z dobljenimi finančnimi sredstvi bo podjetje lahko pospešilo proizvodnjo in širilo globalno prisotnost izdelkov. Preberite več >>

Oznake: ,