Poslovna priložnost: Aplikacija, ki rešuje življenja

SkinVision je aplikacija, ki beleži 1,2 milijona prenosov in je rešila že 27.000 življenj, do leta 2027 pa jih namerava kar 250.000.  Misija aplikacije je boj proti eni izmed najbolj smrtonosnih bolezni, kožnemu raku, za katerim zboli eden od petih ljudi na svetu.
skinvsion aplikacija

Podjetje SkinVision je nastalo leta 2011 v Amsterdamu. Ekipa ima v svojih vrstah raziskovalce, dermatologe in profesorje z več univerz in držav. Njihova aplikacija je bila klinično testirana v študijah v Nemčiji in na Nizozemskem in s tem dobila še dodatno kredibilnost.

Najnovejši podatki kažejo, da ima njihova storitev 97% občutljivost  in 78% specifičnost, kar je precej več kot ocena družinskega zdravnika (občutljivost 60%), dermatologa (občutljivost 75%) in celo specialista dermatologa (občutljivost 92%).

Aplikacija beleži 1,2 milijona prenosov, njihovo podjetje pa stalno raste. Skupaj so prejeli preko 13 milijonov evrov vložka v njihovo podjetje, kar jim je omogočilo izjemen napredek na področju uvajanja umetne inteligence v medicino. SkinVision trenutno lahko uporabljajo v Evropi, Avstraliji in na Novi Zelandiji.

Kako deluje SkinVision?

SkinVision je uporabniku prijazna aplikacija. Ustvarite svoj profil in že ste pripravljeni na pregled vaših kožnih znamenj.  Aplikacija vas bo pozvala, da s fotoaparatom telefona posnamete fotografijo in v približno 30 sekundah vam bo podala oceno nizkega, srednjega ali visokega tveganja, ki jo poda preko tehnologije strojnega učenja.

SkinVision temelji na tehnologiji, ki se imenuje “fraktalna geometrija” – veja matematike, ki se lahko uporablja za simulacijo naravne rasti tkiva. Ekipa SkinVision ga je uporabila za razvoj algoritma, ki analizira rast tkiva z uporabo fotoaparata na mobilni napravi. Algoritem lahko zazna simptome, ki so na splošno povezani s tveganimi kožnimi znamenji.

Kožo sestavljajo celice, ki se znova in znova delijo po nekem pravilu. To vodi do vzorcev, ki so merljivi na matematični način. Maligne celice so preusmerjene celice in se razmnožujejo na drugačen način, tako, da se vzorci premešajo, ko pogledate kožo in znamenje.  Oblika in barva sta odvisni od teh vzorcev, in to so lastnosti na katere cilja aplikacija“, je povedala soustanoviteljica startupa, Mircea Popa.

Kljub izjemni občutljivosti pa aplikacija ni diagnostično orodje, temveč služi zgolj kot prvi presejalni test, kar je tudi poudarjeno na koncu vsakega rezultata. Kljub temu ekipa SkinVision, ki jo sestavljajo dejanski dermatologi, pregleda slike sumljivih znamenj in uporabniku pošlje zdravniški nasvet, ki uporabniku svetuje, naj to mesto pregleda še vaš dermatolog.

Takoj, ko  je znamenje ocenjeno z oceno tveganja, aplikacija ponudi možnost, da nastavite opomnik za ponovno oceno nevarnosti znamenja kasneje. To je še posebej priročno glede na dejstvo, da se znamenja lahko spreminjajo, tudi če so manj tvegana.

SkinVision smo testirali tudi mi. Kako se je obnesel?

Mi smo aplikacijo preizkusili in smo nad njo navdušeni. In naš rezultat? Vsa naša znamenja so prejela oceno nizko tveganje.

Kljub vsemu pa SkinVision  ni brez napak. Proces fotografiranja je lahko problematičen pri znamenjih, manjših od enega milimetra in pri znamenjih, ki so kožne barve (z manj pigmenta). Aplikacija ima težave tudi pri zaznavanju znamenj, ki ga obdajajo dlake. Poskusili smo jih potisniti na stran, fotografiranje nam je uspelo pri približno polovici takih znamenj.

Aplikacija ima torej še prostor za izboljšave, se pa zdi, da ima umetna inteligenca zares prihodnost v medicini. Če imate torej kakšno kožno znamenje, s katerim odlašate pregled pri dermatologu, lahko od sedaj naprej uporabite metodo 21. stoletja- kar aplikacijo na vašem mobilnem telefonu in izvedete prvi presejalni test za kožnega raka  v udobju vašega doma.

Viri: skinvision.com, medicalfuturist.comdailymail.co.uk

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. Virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na VEM točki odprete podjetje / spremenite sedež podjetja. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Facebook predstavlja novo plačilno metodo Facebook Pay

Facebook predstavlja novo plačilno metodo Facebook Pay

Facebook je zasnoval storitev Facebook Pay. Gre za novo metodo digitalnega plačila, ki bo omogočila transferje denarja, kupovanje vstopnic za dogodke ter različne donacije. Preberite več >>

Slovensko podjetje GOAT STORY predstavilo nov produkt Cold Brew Kit

Slovensko podjetje GOAT STORY predstavilo nov produkt Cold Brew Kit

V sredo, 12. septembra, je ekipa GOAT STORY organizirala dogodek, na katerem je predstavila vizijo blagovne znamke, pojem "specialty" kave, obiskovalci pa so imeli možnost preizkusiti »cold brew« kavo, ki si jo lahko sami na enostaven način pripravijo z novim produktom Cold Brew Kit. Preberite več >>

Svetovna plačilna platforma Stripe zdaj na voljo tudi v Sloveniji

Svetovna plačilna platforma Stripe zdaj na voljo tudi v Sloveniji

Svetovna plačilna platforma Stripe, ki je tudi eno izmed najhitreje rastočih tehnoloških podjetij na svetu, je bila pred kratkim uradno ustanovljena tudi v Sloveniji. Ta omogoča zagon in rast spletnih podjetij. Preberite več >>

Nakup papirja za tiskalnik v pisarni

Nakup papirja za tiskalnik v pisarni

Tiskalnik in papir sta neločljivo povezana, zato je dobro vedeti, da obstajajo različne vrste tiskalnega papirja, pri čemer so nekateri namenjeni le za določene printerje. Tako prihajajo v različnih materialih, velikostih, teži in svetlosti. Če podjetje ve, kakšen papir kupiti, tedaj bo pri tiskanju v pisarni lahko dosegalo najboljšo kakovost izpisa dokumentov. Preberite več >>

Poslovna priložnost: Električni AppScooter

Poslovna priložnost: Električni AppScooter

Tako kot avtomobili in kolesa gredo tudi skuterji skozi e-revolucijo. Trenutni vroči hit je nizozemski električni skuter podjetja Etergo, ki je v zaključni fazi priprave proizvodnje električnih skuterjev dolgega dosega. Verjeli ali ne, ta skuter vas bo popeljal tako daleč kot manjši električni avtomobil. Preberite več >>

Oznake: ,