
28. startup cafe: Blagovne znamke v startupih
Strategija rasti je danes ključna za uspeh startupa. Med vsemi vrstami hekanja »tega in onega« se je v zadnjih letih branding oziroma grajenje blagovnih znamk pokazal za enega izmed najpomembnejših delov strategije rasti. Saj veste, vsak startup mora znati povedati dobro zgodbo.
Zato so pri Startup Café na 28. startup cafe, povabili 2 zanimiva gosta, s katerima se boste pogovarjali o temah:
- Kako sta startup in blagovna znamka povezana?
- Kdaj morate pričeti razmišljati o blagovni znamki?
- Koliko vas stane razvoj blagovne znamke?
- Kako prepričati največje zvezde na svetu, da podprejo vaš startup?
Gosta dogodka bosta Marko Filej in Manj Konečnik Ruzzier.
Marko Filej je podjetnik od ranih let, ki ga je podjetniška pot v Sloveniji vodila od ustanavljanja študentskega servisa do dela za največje medijske hiše v državi. Vendar je kmalu ugotovil, da je prihodnost na svetovnih trgih in pričel razvijati različne rešitve. Na koncu mu je uspelo s spletno platformo Trainers4me, ki danes deluje predvsem na britanskem trgu. Filej je ravno v teh tednih zavrnil investicijo Richarda Bransona, v njegov startup pa je letos vložila tudi Ana Ivanović.
Maja Konečnik Ruzzier je profesorica marketinga na ekonomski fakulteti UNI LJ in je avtorica večjega števila strokovnih knjig. Pred kratkim je skupaj z možem Mitjo Ruzzierjem napisala knjigo Startup branding funnel. V knjigi sta razvila sistem za razvoj blagovne znamke. Oba avtorja sta znanje iskala po celem svetu, med drugim ju je pot zanesla tudi v Silicijevo dolino, in se pogovarjala s podjetniki. V knjigi najdete veliko zgodb podjetnikov in njihovih lastnih izkušenj. Maja je na fakulteti učila tudi Fileja.
Dogodek bo potekal v sredo, 4. novembra 2015, ob 8. uri zjutraj, v Kavarni Sputnik.
Deset načinov, ki vam bodo pomagali izboljšati vaše sposobnosti povezovanja