Umetna inteligenca bo preoblikovala industrijo

Vpliv umetne inteligence na družbo je čedalje bolj opazen. Trenutno je največji poudarek na aplikacijah, vendar se vpliv hitro širi tudi na številna druga področja, kot so logistika, marketing, zdravstvo in druga. O teh temah boste lahko več izvedeli na brezplačni konferenci, ki bo potekala 26. septembra.
Umetna inteligenca bo preoblikovala industrijo

Trg umetne inteligence (AI) bo do leta 2025 dosegel 89 milijard dolarjev in se bo 12-krat povečal od pričakovanih 7,35 milijarde dolarjev v tem letu. Trenutno večina prihodkov prihaja s trga z aplikacijami, vendar je jasno, da bo umetna inteligenca preoblikovala celotno industrijo, ustvarila nove startup zvezde in nova delovna mesta. Ravno zato so razprave o AI zelo pomembne in na posvetu AI4GOOD – powered by Huawei bo zagotovo odgovorjeno na marsikatero odprto vprašanje. Posvet se bo odvijal 26. septembra 2018 na Fakulteti za računalništvo in informatiko.

Huawei uporablja tehnologijo umetne inteligence v logistiki, sistemu dostave, financah in pri notranjih revizijah. Rezultati so obetavni. Že v sami logistiki podjetja so se ocene zanesljivosti zvišale med 30 in 80 odstotkov, uporaba AI tehnologije pa je učinkovitost dostave povečala za 30 odstotkov. Svetovalna hiša McKinsey je pred kratkim napovedala, da lahko tehnologija umetne inteligence v 19 različnih panogah potencialno ustvari med 3,5 in 5,8 milijarde dolarjev nove vrednosti na letni osnovi.

Od leta 2000 se je število aktivnih startup-ov na področju umetne inteligence povečalo 14-krat, vrednost naložb vanje pa se je povečala šestkrat. Od leta 2013 se je število delovnih mest, ki zahtevajo znanje o umetni inteligenci, povečalo za 4,5-krat. Tudi v Sloveniji je kar nekaj tovrstnih uspešnih zgodb. Nekaj jih bo predstavljenih tudi na prihajajoči konferenci AI4GOOD – powered by Huawei.

Neskončne možnosti za uporabo AI

Z razvojem AI tehnologije bodo različni sektorji podjetij pridobili nove in napredne analitične in avtomatizacijske sisteme. Uporaba AI tehnologije je praktično neskončna. Prinaša izjemen potencial za ustvarjanje nove vrednosti v marketingu in industriji, ki se vse bolj opira na avtomatizacijo. Umetna inteligenca bo zaposlenim v marketingu pomagala, da bodo potencialnim strankam lahko pošiljali bolj prilagojena in ustrezna sporočila. Ocene McKinseja kažejo, da bi nova vrednost v tej industriji lahko dosegla 2,6 milijarde dolarjev. Podjetja, ki poslujejo (tudi) prek e-trgovine, bi morala imeti od tega največjo korist, saj takšne platforme zbirajo veliko število podatkov o kupcih. AI jim bo pomagala obdelati te podatke in ustvariti posebne ponudbe in cene, dinamično in v realnem času.

O konkretnem primeru uporabe AI v industriji bo na konferenci AI4GOOD – powered by Huawei spregovorila Mateja Lavrič (Kolektor Ventures d.o.o.), ki bo predstavila podjetje Kolektor v digitalizaciji, njihove načrte, način delovanja, investicije in sodelovanje z industrijskim pospeševalnikom na področju umetne inteligence. Preverite celoten program >>

Izboljšave v zdravstvu

Umetna inteligenca bo prinesla spremembe tudi na področju zdravstva. Pomagala bo zdravnikom pri diagnosticiranju, analiziranju izvidov in izbiri ustreznih zdravil. Algoritmične rešitve v zdravstvenem varstvu, kjer računalniki analizirajo veliko informacij o primerih bolnikov in na podlagi izračunov priporočajo tretmaje, obstajajo že danes. Precej razburljivi so rezultati testiranja vizualnih analitičnih orodij. Različne študije so pokazale, da je med 50 in 63 % Američank, ki so redno opravljale mamografsko testiranje v desetih letih, prejelo vsaj eno napačno diagnozo, skoraj tretjina radiologov je za isti izvid dalo drugačno diagnozo. Ocenjuje se, da so vizualna analitična orodja, ki lahko primerjajo več deset tisoč izvidov, od 5 do 10 odstotkov bolj točna od diagnoze povprečnega zdravnika. Z dodatnimi tehnološkimi napredki se bo ta natančnost še povečala.

Na konferenci AI4GOOD – powered by Huawei bo doc. dr. Jure Žabkar (Laboratorij za umetno inteligenco FRI) predstavil medicinsko aplikacijo za pomoč pri diagnosticiranju Parkinsonove bolezni, Mitja Luštrek (Institut “Jožef Stefan”) pa bo spregovoril o umetni inteligenci kot o pomoči pri oskrbi starejših. Preverite celoten program >>

Nižji stroški v logistiki

Umetna inteligenca bo preoblikovala tudi transport. Samovozeča vozila ne sodijo več v sanjsko vizijo prihodnosti, ampak so zelo oprijemljiva realnost. Takšna vozila bi lahko revolucionizirala transport in prevozne storitve, saj bi bila bistveno varnejša, poleg tega pa bi pametni navigacijski sistemi zaradi prometnih zastojev lahko zmanjšali nepotrebne stroške. Raziskave McKinseja navajajo primer evropskega podjetja, ki je svoj prevoz s tovornjaki optimiziralo na podlagi algoritmov umetne inteligence ter s tem zmanjšalo porabo goriva za 15 odstotkov, pri tem pa skrajšalo čas, potreben za dostavo.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. Virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na VEM točki odprete podjetje / spremenite sedež podjetja. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Ljubljanski dijaki izdelujejo repliko roverja za na Mars

Ljubljanski dijaki izdelujejo repliko roverja za na Mars

Dijaki ljubljanskih srednjih šol in gimnazij so oktobra 2018 začeli z ambicioznim podvigom. Po načrtih ameriške vesoljske agecije NASA bodo s podporo študentov tehničnih strok sestavili popolnoma funkcionalen rover. Preberite več >>

Tesla zapira večino poslovalnic, prodaja zgolj prek spleta

Tesla zapira večino poslovalnic, prodaja zgolj prek spleta

Večina fizičnih trgovin podjetja Tesla bo zaprla svoja vrata. Prodaja avtomobilov se bo odslej vršila izključno prek spleta. Fizične trgovine bodo zgolj v funkciji informacijskih centrov. Preberite več >>

Umetna inteligenca in področje SEO optimizacije?

Umetna inteligenca in področje SEO optimizacije?

Prav ta trenutek na tisoče strokovnjakov dela na področju optimizacije spletnih strani. Izdelujejo robots.txt datoteke, urejajo html oznake, dodajajo posamezne značke... A prav vsi izmed njih bodo slej ko prej naleteli na spremembe, ki jih bo s seboj prinesla porast uporabe umetne inteligence. Preberite več >>

Top 10 najdražjih blagovnih znamk

Top 10 najdražjih blagovnih znamk

V članku predstavljamo deset znamk, ki imajo trenutno največjo vrednost na svetu. Kot je opaziti, so njihovi imetniki predvsem velika podjetja, ki so na trgu prisotna že desetletja. Rast vrednosti znamke do takšnih razsežnosti torej zahteva svoj čas in trud, saj ni dosežena kar čez noč. Preberite več >>

Quadrofoil prejel 3 milijone € od švicarskega investitorja

Quadrofoil prejel 3 milijone € od švicarskega investitorja

Podjetje Quadrofoil, ki deluje v navtični industriji, je s strani švicarske investicijske družbe AlpVent AG prejelo 3 milijone evrov. Znesek je namenjen financiranju serije A. Z dobljenimi finančnimi sredstvi bo podjetje lahko pospešilo proizvodnjo in širilo globalno prisotnost izdelkov. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Pravne zahteve za spletne trgovce

17.05.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Pravne zahteve za spletne trgovce

Lastniki spletnih trgovin ponavadi najprej poskrbijo za to, da je njihova spletna stran za obiskovalce - potencialne kupce - privlačna, enostavna in uporabna. Da bi se izognili morebitnim kaznim, pa je takoj za tem treba zadostiti tudi vsem pravnim zahtevam!
Preberite več >>

Nov termin! 3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

03.06.2019 od 15:00 do 07.06.2019 18:00
Nov termin! 3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

14.06.2019 od 13:00 do 17:30
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.
Preberite več >>

Vse za podjetje