Prijetno delovno okolje za večjo učinkovitost

Osemurni delavnik v pisarnah je za marsikoga dolgočasen in veliko zaposlenih komaj čaka, da bo odbila zadnja minuta delovnega dne. A kako spremeniti mišljenje zaposlenih, jih motivirati in vzpostaviti prijetno delovno okolje?
Prijetno delovno okolje za večjo učinkovitost

Prijetno delovno okolje za večjo učinkovitost (slika: sxc.hu)

Dejstvo je, da nekatere zadolžitve preprosto niso zabavne. Kljub temu pa lahko nadrejeni poskrbijo, da zaposleni ne bodo odštevali minut do konca delovnega dne, ampak se bodo potrudili ter delo opravili hitro in natančno. Podjetja, ki skrbijo za prijetno delovno okolje, so dokazano bolj produktivna in dobičkonosna.

Skrb za prijetno delovno okolje se začne z odnosom direktorja do zaposlenih. Organiziranje družabnih dogodkov, team-buildingov in tečajev skupinskega dela nima nobenega pomena, v kolikor se direktor do svojih zaposlenih obnaša grobo in nespoštljivo. Direktor ima torej zelo pomembno nalogo – ustvariti mora prijetno delovno okolje in to že od samega začetka.

Že pri iskanju kandidatov za novo delovno mesto mora direktor ne le poiskati primerno usposobljenega kandidata, temveč tudi zagotoviti, da bo ta oseba zadovoljna na delovnem mestu več let. Natančno mu mora predstaviti njegove naloge, da kasneje ne bi prišlo do nesporazumov.

V nekaterih podjetjih, kjer nadrejeni ne dopuščajo napak, se pogosto dogaja, da zaposleni prikrivajo napake. Prikrivanje pa lahko prinese hude posledice. Napake se dogajajo vsem, zato morate zaposlenim zagotoviti, da ne bo nič narobe, če bodo priznali napako. Naučite jih, da lahko primerno rešitev poiščejo brez, da bi pri tem trepetali za svojo službo.

Pomembno je tudi, da zaposlenim pustite do besede, jih poslušate in upoštevate njihovo mnenje. Le tako bodo priporočili izboljšave in opozorili na morebitne napake. Nikakor pa ne boste dobili mnenj od ljudi, ki vam samo kimajo.

Dandanes ljudje preživimo ogromno časa v pisarnah. Ni potrebno veliko, da delovno okolje postane vesel kraj. Morda lahko zaposlenim omogočite dostop do skupne kuhinje, avtomatov za kavo in hladilnikov? V tem primeru bodo tudi med časom malice ostali v podjetju in se družili s sodelavci.

Če nameravate preseliti podjetje, prisluhnite zaposlenim in jih povprašajte o tem, kakšno delovno okolje si želijo. Morda jim določite nek znesek, ki ga lahko kar sami porabijo za nakup pohištva in ostale opreme. To bo vsekakor močno povečalo moralo na delovnem mestu, saj se bodo zaposleni počutili spoštovane in kot del podjetja.

Vir: New Business

Oznake: , , ,
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

Vse za podjetje