Quadrofoil prejel 3 milijone € od švicarskega investitorja

Podjetje Quadrofoil, ki deluje v navtični industriji, je s strani švicarske investicijske družbe AlpVent AG prejelo 3 milijone evrov. Znesek je namenjen financiranju serije A. Z dobljenimi finančnimi sredstvi bo podjetje lahko pospešilo proizvodnjo in širilo globalno prisotnost izdelkov.
Visokotehnološko podjetje Quadrofoil prejelo investicijo v višini 3 milijonov evrov (Vir: Quadrofoil)

Visokotehnološko podjetje Quadrofoil prejelo investicijo v višini 3 milijonov evrov (Vir: Quadrofoil)

Quadrofoil je s strani švicarske investicijske družbe AlpVent AG prejel 3 milijone evrov finančnih sredstev za financiranje serije A. Kapital bo namenjen pospeševanju proizvodnje in širitvi globalne prisotnosti izdelkov. Investicija bo podjetju pomagala, da bo razširilo proizvodne zmogljivosti in da bo bolj učinkovito pristopilo k prodaji, trženju in razvoju novih produktov.

Gre za naložbo, ki je glede na znesek eden največjih kapitalskih vložkov v visokotehnološko podjetje, ki deluje na področju navtike. Podjetju bo omogočila preoblikovanje iz startupa v mednarodno podjetje.

Investicija je sicer namenjena financiranju serije A, vendar pa bo pripomogla tudi k pospešitvi druge faze serije B, ki zajema izgradnjo globalnih funkcionalno osredotočenih partnerstev.

O podjetju Quadrofoil

Quadrofoil je visokotehnološko razvojno podjetje, ki deluje na področju navtične industrije. Izdelalo je prvo povsem električno in okolju prijazno hidrokrilno plovilo na svetu. Plovilo vozniku ponudi edinstven občutek letenja nad vodo, ima tudi izjemne vozne lastnosti. Plovilo pri delovanju uporablja tehnologijo C kril, je energetsko zelo učinkovito, obratovalni stroški pa so nizki. Podjetje je do sedaj prejelo več kot 1.300 povpraševanj za zastopanje iz 127 držav. Povpraševanje po tovrstnih plovilih trenutno močno presega proizvodne zmogljivosti.

Marjan M. Rožman, predsednik in glavni izvršni direktor Quadrofoil d.o.o.: “Ustvarjamo tehnologijo, ki poganja prihodnost navtične industrije in energetsko učinkovitih sistemov vodnega prometa. Naložba AlpVenta je močan signal, da smo na svojem področju inovativni vodja in potrditev, da smo doslej delali dobro in prav. Videti prihodnost v obliki koristi za planet in ljudi na eni strani ter v povezovanju idej, inovacij in konceptov s poznavanjem trga in dostopom do kapitala na drugi, nas je pripeljalo do nove platforme sodelovanja. Ta nam prinaša svežo energijo za izpolnitev naših preteklih obljub in osredotočenje na razvoj novih okolju prijaznih rešitev za vodni promet.”

O švicarski investicijski družbi AlpVent AG

Gre za švicarsko investicijsko družbo s 25 let podjetniških izkušenj. Prizadeva si za vlagaje v zelo perspektivna zagonska podjetja.

Aleksander Kopač, predsednik in glavni izvršni direktor AlpVent AG: “Quadrofoil je več kot le zagonsko podjetje s privlačnim izdelkom in globalno prepoznavno blagovno znamko. Quadrofoil je predvsem izjemna ekipa. V AlpVentu smo prepoznali vrednost edinstvene in revolucionarne Quadrofoilove vizije, idej, inovacij, izdelkov in možnih prihodnjih vplivov globalne uporabe čistih, energetsko učinkovitih in uporabniku prijaznih vodnih transportnih rešitev, ki temeljijo na tehnologiji podvodnih kril. Skupaj bomo nagovarjali 60 milijard evrov vreden svetovni trg navtične industrije in vodnega prometa. Podpora Quadrofoilu na poti do globalnega uspeha je za AlpVent dobra in varna naložbena priložnost. Prepričan sem, da naša naložba v Quadrofoil daje močan signal o vrstah tehnologij, ki bodo opredelile in zaznamovale prihodnost navtične industrije.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>


3 nasveti za uspešno iskanje investitorjev

3 nasveti za uspešno iskanje investitorjev

Zbiranje sredstev je izjemno naporno in dolgotrajno početje – zahtevni sestanki s potencialnimi vlagatelji podnevi, mučno ukvarjanje s številkami ponoči. Čeprav vas lahko proces izčrpa, se ne smete predati. Mladim podjetnikom v iskanju investitorjev ponujamo nekaj nasvetov. Preberite več >>

Predlog za branje: Scaling Lean

Predlog za branje: Scaling Lean

Ima vaša »velika ideja« potencial? Ali lahko svoj poslovni model preizkusite, še preden bi vanj vložili svoj čas in denar? Na takšna vprašanja odgovarja priročnik Scaling Lean: Mastering the Key Metrics for Startup Growth Asha Maurye, ki je na voljo tudi v MP knjižnici. Preberite več >>

VIDEO: Nasveti štirih uspešnih podjetnikov

VIDEO: Nasveti štirih uspešnih podjetnikov

Podjetniki večinoma ne uspejo takoj – preden ena od njihovih idej zaživi in postane dobičkonosna, se morajo soočiti s porazi, neuspehi in zavrnitvami. Česa so se na podlagi svojih izkušenj naučili štirje uspešni podjetniki, lahko spoznate v predstavljenem videu. Preberite več >>

KAUCH: Vlaganje v oblikovanje ustvarja dodano vrednost

KAUCH: Vlaganje v oblikovanje ustvarja dodano vrednost

Vlaganje v dizajn pri razvoju novih produktov je vse bolj pomembna dodana vrednost tudi med slovenskimi podjetji. Zato v podjetju KAUCH nove sedežne garniture razvijajo v sodelovanju z industrijskimi oblikovalci. Kako poteka sodelovanje z njimi? Preberite več >>

NOVO! Startup – predstavi se slovenski javnosti!

NOVO! Startup – predstavi se slovenski javnosti!

NOVO! Zavod mladi podjetnik, predstavlja nov produkt: Startup - predstavi se slovenski javnosti! Gre za medijsko predstavitev mladih podjetnikov oziroma njihovih podjetij širši slovenski javnosti prek kanalov naše organizacije.   Preberite več >>

Čedalje več start-upov se odloča za zaposlovanje ljudi, ki delo opravljajo na daljavo

Čedalje več start-upov se odloča za zaposlovanje ljudi, ki delo opravljajo na daljavo

Start-upi se čedalje pogosteje odločajo za zaposlovanje ljudi, ki dela ne opravljajo na sedežu podjetja, ampak od doma ali s katere druge lokacije. V nadaljevanju lahko preberete, zakaj ima tak način sodelovanja z zaposlenimi številne prednosti za podjetje. Preberite več >>

Oznake: , , ,