
Podprite kampanjo Lifting Like Nuts (Vir: osebni arhiv)
Rok Starič se je z arašidovim maslom trgu prvič predstavil leta 2015, ko je zagnal kampanjo na Kickstarterju in uspešno zbral sredstva za zagon proizvodnje.
“Ob zagonu proizvodnje smo prvič naročili 1 tono arašidov. Ta količina se mi je takrat zdela enormna in kar nisem mogel verjeti, da bo zaloga tako hitro pošla. Zaradi vse večjega povpraševanja so se hitro odpirale nove prodajne poti in priložnosti. Ogromno mi pomeni tudi to, da so moji produkti že dve leti zapored navdušili žirijo iz Lidlove lojtrice domačih.”
Zaradi številnih novih izdelkov v ponudbi in večjega obsega proizvodnje so tudi logistični izzivi čedalje večji. Ekipa vse do danes pakete surovin in končnih produktov ročno prelaga. Do sedaj je ekipa ročno preložila že 136.000 kozarcev in 24.5000 škatel. S to količino bi lahko napolnili kar 20 tovornjakov.
Rok nam je razložil problematiko:
“Vsi paketi, ki so prepeljani, so ročno zloženi. Ne govorimo samo o paketih in transportnih enotah, ampak tudi o vseh surovinah in kozarcih, ki jih prejmemo. Ekipa potrebuje viličarja, saj ob trenutni širitvi in predvidenih novih produktih, ki nam vzamejo čas in zahtevajo vložena denarna sredstva, ne najdemo razpoložljivega kapitala, da bi željo lahko spremenili v realnost.”
Ker bi si radi olajšali delo s težkimi paketi, ekipa nujno potrebuje viličarja. Da bi si ga lahko privoščili, morajo do konca maja zbrati 6.000 €.
Kako podpreti kampanjo?
Enostavno opravite spletni nakup in pri tem izberite katerikoli izdelek v njihovi ponudbi. S tem boste ekipi pomagali, da doseže postavljen cilj. Poleg tega pa se boste pri nakupu v sklopu “Lifting like nuts kampanje” izognili plačilu poštnine. Na novem viličarju bodo imena vseh tistih, ki bodo na kakršenkoli način podprli projekt.
Kampanja poteka na njihovi spletni strani >>

Posebna ponudba (Vir: osebni arhiv)