Slovenska ekipa bo z novo platformo ICONOMI približala investiranje v kriptovalute

Avtor — 24.08.2016
Pred Timom Mitjo Žagarjem in Janijem Valjavcem, soustanoviteljema Cashile, je nov podjetniški podvig. V teh dneh bosta zagnala kampanjo za množično investiranje, prek katere bosta zbirala sredstva za platformo ICONOMI, ki bo združevala vzajemne sklade z različnimi kripto valutami.
Slovenska ekipa bo z novo platformo ICONOMI približala investiranje v kriptovalute

Ekipa ICONOMI-ja se bo v teh dneh predstavila s kampanjo za množično investiranje. S pomočjo podpornikov želi vzpostaviti platformo ICONOMI, za to pa potrebuje sredstva v višini 2 tisoč bitcoinov, kar je nekaj več kot milijon evrov (Vir slike: Iconomi).

Zgodba nove platforme izvira iz bitcoinov. »S Cashilo smo omogočili plačevanje računov imetnikom bitcoinov ter nakup omenjene kripto valute. Zamislite si Tanjo, ki želi poravnati račun za mobitel. Ustrezno vsoto bitcoinov nakaže nam, mi pa njen račun v evrih poravnamo operaterju. Cashila nastopa kot posrednik. Zaradi transakcije med povezanimi strankami smo potrebovali še bančno licenco,« pripovedujeta. Več o tem smo pisali v članku Slovenca dobila bančno licenco za izvajanje plačil z bitcoini.

Kako platforma ICONOMI deluje?

Sogovornika sta pozneje prišla do zanimivega spoznanja: več je zanimanja za kripto investicije kot pa za plačevanje v kripto valutah. Platforma ICONOMI želi investiranje v svet kripto valut približati množici. Namreč, kupovanje kripto valut zahteva veliko znanja s tega področja in časa. ICONOMI pa bo omogočala posamezniku nakup točk sklada, ki bo tveganje razpršilo med vnaprej preverjene valute, kot sta bitcoin ali ether. S tem se bo do določene mere ukrotila tudi njihova volatilnost. »Investitor bi moral cel dan spremljati, v kaj bi investiral, za to pa nima časa. Poleg tega je sistem še vedno preveč kompleksen in običajnemu investitorju neprijazen. Investitor se v obstoječem sistemu celo sooča z nevarnostjo, da izgubi dostop do svojih kripto valut in za vedno izgubi svojo investicijo.«

Cilj: 2 tisoč bitcoinov

Ekipa ICONOMI-ja se bo v teh dneh predstavila s kampanjo za množično investiranje. S pomočjo podpornikov želi vzpostaviti platformo ICONOMI, za to pa potrebuje sredstva v višini 2 tisoč bitcoinov, kar je nekaj več kot milijon evrov.

V platformo bo lahko investiral kdorkoli, saj zbirajo sredstva v treh kripto valutah (bitcoin, ether in lisk) ter evrih in dolarjih. Kaj bo investitor prejel v primeru uspešno zaključene kampanje? »Investitor prejme delnice podjetja, ki bo upravljalo s platformo za upravljanje s skladi, ter jih na novo ustvarjalo in jih prodajalo zunanjim investitorjem. Ustvarjala bodo dobiček, investitorji pa bodo prejemali dividende. Delnice ali t.i. kovanci bodo takoj unovčljivi v evre na menjalnicah (ang. exchange), kar je značilnost tudi ostalih kovancev.« Platforma bo zaživela prihodnje leto, v primeru, da zastavljenega finančnega cilja ne bodo dosegli, pa bodo investitorjem vložke vrnili.

Kako investirati?

Če boste investirali s kripto valuto, se morate zgolj registrirati, v primeru investicije nad tisoč evri ali dolarji pa boste morali opraviti postopek verifikacije. Poslati boste morali kopijo osebnega dokumenta.

Kaj je delnica v decentralizirani ekonomiji (t.i. kovanec)?

To je še ena valuta, ki pa niso samo valuta, lahko je tudi delnica, pojasnjujeta. »T.i. kovanec je način, kako prenašamo denar oziroma njegovo vrednost. Je tehnologija za identifikacijo lastništva nekega zapisa. T.i. kovance poznamo tudi na drugih področjih, na primer znotraj aplikacij ali pa iger. Omogočajo nam nakupe dodatne opreme, je nekakšna valuta

Prva varovalka s strani ICONOMI-ja

Ekipa bo na platformi selekcionirala t.i. kovance in v sklade vključevala le tiste, ki niso sumljive narave. Torej, da je izdajatelj resno podjetje, da za njim stojijo osebe, ki dejansko obstajajo, da je “kovanec” likviden, da se z njim javno trguje na priznanih menjalnicah, ter da zagotovo ni del piramidne igre oz. se ne trži preko raznih paketov mrežnega marketinga.

Za varnost bo uporabljala vse najstrožje mehanizme varnosti, kot sta t.i. cold wallet in večkratno podpisovanje (multisignature). Uporabniki pa bodo zaščiteni z 2FA preverjanjem pri dostopu do uporabniškega računa.

Uporabnik bo lahko osnoval svoj sklad

»Odprli bomo platformo tako, da bo lahko kdorkoli oblikoval svoj sklad – podobno kot lahko v App Store vsak razvijalec objavi svojo mobilno aplikacijo. Poznavalci kripto valut bodo na ta način lahko vnovčili svoje znanje, saj bo večji del upravljalske provizije pripadal njim.«

»Na ICONOMI bomo spremljali uspešnost posameznega kripto sklada, omogočili rangiranje po različnih kriterijih, in tako investitorjem ponudili čim bolj pregledno pomoč pri odločitvi o investiciji v t.i. kovance.«

Varovalka številka dva

Za varnostni vidik bodo še dodatno poskrbeli z omejitvijo, ki bo upravljavcu preprečevala, da izigra investitorje, npr. da ne bodo smeli kupiti večjega deleža posameznega kovanca. Dodajata, da bo platforma vzela en odstotek celotnega volumna prometa.

Platforma je na nek način podobna borznemu dogajanju, a ima vseeno veliko razliko. »Dogajanje bo hitrejše. Kot bi bilo na steroidih.«

Preberite tudi
Pub v ladijskem kontejnerju, v katerem telefoni ne bodo dobrodošli

Pub v ladijskem kontejnerju, v katerem telefoni ne bodo dobrodošli

Na platformi za množično financiranje Adrifund sredstva zbira nov slovenski projekt. Koliba bo prvi slovenski lokal, v katerem bodo mobilni telefoni obiskovalcev dobesedno zaklenjeni. Še ena posebnost lokala: nastal bo iz ladijskega kontejnerja.

Preberite več >>
Wibe lahko na Kickstarterju podprete le še nekaj dni

Wibe lahko na Kickstarterju podprete le še nekaj dni

Na Kickstarterju se bo v kratkem zaključilo zbiranje sredstev za slovenski projekt Wibe, inovativen nosljiv športni pripomoček za krepitev mišic celotnega telesa. Projekt lahko podprete še do 26. julija.

Preberite več >>
Kefirko zbral več kot 150 tisoč dolarjev!

Kefirko zbral več kot 150 tisoč dolarjev!

Kickstarter kampanja za posodo za pripravo sira Kefirko je uspešno zaključena! Podjetje Borgla je v drugi tovrstni kampanji na platformi za množično financiranje podprlo skoraj tri tisoč posameznikov. Če želite naročiti posodo, lahko prednaročilo opravite prek platforme Indiegogo.

Preberite več >>
Taronska skrivnost na Adrifundu

Taronska skrivnost na Adrifundu

Na Adrifundu se predstavlja nov slovenski projekt: avtorica Maja Mlakar zbira sredstva za izdajo svojega mladinskega romana z naslovom Taronska skrivnost. V le nekaj dneh je dosegla že več kot polovico zastavljenega cilja, podprete pa jo lahko še do konca julija.

Preberite več >>
Pridružite se rastlinski revoluciji!

Pridružite se rastlinski revoluciji!

Slovensko podjetje Avokado je razvilo osem različnih okusov tofuja, ki ga tržijo pod blagovno znamko I Like Tofu. Blagovna znamka je že prisotna v 100 trgovinah v Sloveniji in Italiji, zdaj pa je ekipa vzpostavila kampanjo za množično investiranje na platformi Conda.

Preberite več >>
NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki.

Preberite več >>
Pravni fokus: Možnosti za množično financiranje (crowdfunding)

Pravni fokus: Možnosti za množično financiranje (crowdfunding)

Crowdfunding oziroma množično financiranje je alternativni način financiranja poslovnih idej, ki vodijo do uspešnega zagona podjetja. Uporabniku omogoča, da s pomočjo spletne platforme doseže potencialne investitorje in s tem zbere znesek, ki mu pomaga pri ustanovitvi in/ali zagonu podjetja.

Preberite več >>
Na izlet s PiPijem!

Na izlet s PiPijem!

Področje ekonomije delitve je v zadnjem času izjemno priljubljeno tako v tujini kot tudi v Sloveniji. Pred kratkim je tako zaživela spletna platforma za t. i. peer to peer car sharing z imenom PiPi. Spregovorili smo z Uršo Hribernik, ki nam je predstavila zanimiv projekt.

Preberite več >>
Individualizirana nega kože iz Alp

Individualizirana nega kože iz Alp

Slovenska kozmetična blagovna znamka AlpStories se osredotoča na kozmetične izdelke, ki so narejeni v skladu z edinstvenimi željami in potrebami vsakega posameznika. S kampanjo množičnega investiranja želi AlpStories vnesti individualnost tudi na avstrijski kozmetični trg.

Preberite več >>
Dobro jutro, svet iger!

Dobro jutro, svet iger!

“Že stari Rimljani so rekli: Kruha in iger!” Tako je zvenel uvodni stavek v prvo sredino jutro v maju, v prijetni, a še rahlo zaspani atmosferi Svetovne kavarne Sputnik. Z mesečnim dogodkom Startup Cafe smo se ob vonju kave prebudili v svet iger.

Preberite več >>
Oznake: , , , ,
Iskanje
MP izobraževanja
MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje.

Preberite več >>
Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje.

Preberite več >>
Vse za podjetje