Slovenska kampanja T-Holder iz IndieGoGa še na Kickstarter

Če ste navdušenec nad množičnem financiranjem, se zagotovo spomnite lanske slovenske kampanje T-Holder, ki se je predstavljala na IndieGoGu. Letos se predstavlja še na Kickstarterju. Kako je prišlo do takšne odločitve in ali je produkt enak, smo povprašali njegovega inovatorja, Nika Veneta.
Slovenska kampanja T-Holder iz IndieGoGa še na Kickstarter

T-Holder je pripomoček, ki omogoča, da srajca kljub gibanju ostane napeta (Vir slike: T-Holder).

Nik Vene, ki zase pravi, da je velik ljubitelj nošenja srajc, se je lani želel predstaviti na Kickstarterju s svojim pripomočkom, ki omogoča, da srajca kljub gibanju ostane napeta. A vse ni šlo tako, kot si je zamislil. Kickstarter je namreč njegovo kampanjo zavrnil, »češ da ne ustreza pravilom«. Z ekipo je naredil še en pregled, poslali so ugovor, a bili še enkrat zavrnjeni.

»Zato je bil edini odgovor IndieGoGo, saj bi v nasprotnem primeru vrgli stran mesece trdega dela,« pojasnjuje Vene. Lanska kampanja žal ni bila uspešna, zastavil si je cilj 5 tisoč dolarjev, dosegel pa zgolj 165 dolarjev s šestimi podporniki.

Ideja za T-Holder je nastala iz Nikovega vsakdana. »Ker rad nosim srajce, mi je šlo vedno na živce, da sem si jih moral tlačiti nazaj v hlače, ko sem se na primer usedel ali sklonil. Iskal sem rešitev po spletu, če morda že obstaja kakšen podoben produkt, kot je T-Holder, a nisem našel nič podobnega. Zato sem se odločil, da sam začnem razvijati produkt, ki bi mi lahko pomagal pri moji težavi. Hkrati pa imam izjemno željo po podjetništvu, zato je trenutna kampanja na Kickstarterju dodaten plus, saj bom lahko zagnal lastno podjetje
T-Holder je na voljo v več velikostih, mera je odvisna od obsega uporabnikovega stegna. Namestimo si ga na preprost način: najprej ga pripnemo na obeh straneh srajce, nato pa ga »obujemo«, zapnemo gumbe, srajca pa bo že nared. Ob nepravilni uporabi lahko deluje tudi narobe.

Produkta ni bistveno spreminjal. Kot nam je povedal, je edina razlika v elastiki, ki se namesti okoli stegen. Kickstarterjeva različica elastike je nekoliko tanjša (Vir slike: T-Holder).

»Po kampanji je bil sprva šok, saj je bila izjemno neuspešna. A hkrati smo še vedno stali za svojo idejo, saj je po našem mnenju izjemno potencialna, predvsem zaradi količine potencialnih strank. To so vsi tisti, ki nosijo srajce,« pojasnjuje 20-letnik. Ob prvi kampanji so se predvsem osredotočali na poslovneže, po koncu le-te pa spoznali, da zanimanje prihaja tudi iz drugih področij: »Veliko zanimanja je prišlo iz gostinstva, s strani natakarjev. Sicer pa je T-Holder namenjen vsem, ki radi nosijo srajce.«

Kickstarter privolil v kampanjo v začetku leta

Pri tokratni kampanji na Kickstarterju, za katero je produkt tudi malce spremenil (elastika, ki se namesti okoli stegen, je malce tanjša), pa gredo stvari bolje kot prvič. Priprave niso bile tako dolgotrajne, saj je od Kickstarterja potrditveno sporočilo dobil v začetku letošnjega leta, a pravi, da so se bolje pripravili. »Že pred začetkom Kickstarter kampanje smo začeli pridobivati sledilce iz celega sveta, najbolj pa smo merili na ZDA, saj je tam Kickstarter najbolj priljubljen. Med trenutno kampanjo se osredotočamo predvsem na marketing na družbenih omrežjih, saj je po našem mnenju izjemno učinkovit in relativno poceni,« dodaja študent ljubljanske Ekonomske fakultete, ki je ravno v tem času v Franciji.

Proizvodnja bo v Kranju

Za novo kampanjo si je mladi Škofjeločan zastavil cilj tri tisoč dolarjev, ki pa ga je že presegel – projekt je podprlo že več kot 120 podpornikov, ki so projektu skupaj namenili več kot 3.500 dolarjev. Zbrana sredstva bodo v prvi vrsti omogočila pokritje vseh Kickstarter naročil, nato pa še odprtje podjetja in kritje vseh stroškov, povezanih z njim.

Kampanjo lahko podprete tukaj. Zaključila se bo čez dober mesec, 27. marca.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

RAZPRODANO! Trendi digitalnega marketinga 2019

RAZPRODANO! Trendi digitalnega marketinga 2019

Pridružite se nam na predavanju Trendi digitalnega marketinga 2019 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega predavanja ne smete zamuditi. Preberite več >>


Slovenski projekt na Kickstarterju: Bendjistan

Slovenski projekt na Kickstarterju: Bendjistan

Na Kickstarterju te dni poteka kampanja slovenske glasbene skupine Wild String Trio. Zbrana sredstva bodo namenili izdaji svojega novega albuma z imenom Bendjistan. Preberite več >>

Slovenski projekt na Kickstarterju: Infinity PAD

Slovenski projekt na Kickstarterju: Infinity PAD

Na Kickstarterju se ponovno zbirajo sredstva za projekt Infinity PAD. Gre za posebno blazino, z uporabo katere poskrbimo za to, da hrbtenica ves čas sedenja ostane v pravilni legi. Preberite več >>

Iz prve roke: Izkušnje s Kickstarterjem

Iz prve roke: Izkušnje s Kickstarterjem

Večina Slovencev, ki se odloči za zbiranje sredstev po principu množičnega financiranja, v te namene izbere platformo Kickstarter. Ker izkušnje in nasveti iz prve roke največ štejejo, smo po njih povprašali bivše udeležence. Preberite več >>

Slovenski projekt na Kickstarterju: Kidoneye

Slovenski projekt na Kickstarterju: Kidoneye

Na Kickstarterju lahko podprete slovenski projekt Kidoneye. Gre za varnostni jopič, s katerim so otroci bolj vidni in posledično varni pred številnimi nevarnostmi, ki so jim izpostavljeni na prostem. Preberite več >>

Rok Starič, mladi podjetnik leta 2018, potrebuje vašo pomoč

Rok Starič, mladi podjetnik leta 2018, potrebuje vašo pomoč

Rok Starič, mladi podjetnik leta 2018, je pred kratkim zagnal kampanjo »Lifting like nuts«, v kateri zbira sredstva za nakup viličarja, ki bo zaposlenim v podjetju Rok's pomembno olajšal vsakodnevno delo s paketi surovin in izdelkov. Kampanjo lahko podprete do konca maja s spletnim nakupom izdelkov iz njihove ponudbe. Preberite več >>

Slovenski projekt na Kickstarterju: 4Viva Blackbox

Slovenski projekt na Kickstarterju: 4Viva Blackbox

Na Kickstarterju lahko podprete projekt 4Viva Blackbox. Gre za držalo za telefon, ki ga lahko uporabljate v avtu, na motorju ali pri vožnji s kolesom in si pri tem zagotovite varnost. Preberite več >>

Slovenski projekt na Kickstarterju: LIT Flash

Slovenski projekt na Kickstarterju: LIT Flash

LIT Flash je pripomoček, ki uporabnikom omogoča, da so fotografije, posnete s pametnim telefonom, kakovostnejše. Gre namreč za dodaten vir svetlobe, ki učinkuje na podoben način kot bliskavica pri najboljših fotoaparatih. Preberite več >>

Oznake: ,