Slovenska kampanja T-Holder iz IndieGoGa še na Kickstarter

Če ste navdušenec nad množičnem financiranjem, se zagotovo spomnite lanske slovenske kampanje T-Holder, ki se je predstavljala na IndieGoGu. Letos se predstavlja še na Kickstarterju. Kako je prišlo do takšne odločitve in ali je produkt enak, smo povprašali njegovega inovatorja, Nika Veneta.
Slovenska kampanja T-Holder iz IndieGoGa še na Kickstarter

T-Holder je pripomoček, ki omogoča, da srajca kljub gibanju ostane napeta (Vir slike: T-Holder).

Nik Vene, ki zase pravi, da je velik ljubitelj nošenja srajc, se je lani želel predstaviti na Kickstarterju s svojim pripomočkom, ki omogoča, da srajca kljub gibanju ostane napeta. A vse ni šlo tako, kot si je zamislil. Kickstarter je namreč njegovo kampanjo zavrnil, »češ da ne ustreza pravilom«. Z ekipo je naredil še en pregled, poslali so ugovor, a bili še enkrat zavrnjeni.

»Zato je bil edini odgovor IndieGoGo, saj bi v nasprotnem primeru vrgli stran mesece trdega dela,« pojasnjuje Vene. Lanska kampanja žal ni bila uspešna, zastavil si je cilj 5 tisoč dolarjev, dosegel pa zgolj 165 dolarjev s šestimi podporniki.

Ideja za T-Holder je nastala iz Nikovega vsakdana. »Ker rad nosim srajce, mi je šlo vedno na živce, da sem si jih moral tlačiti nazaj v hlače, ko sem se na primer usedel ali sklonil. Iskal sem rešitev po spletu, če morda že obstaja kakšen podoben produkt, kot je T-Holder, a nisem našel nič podobnega. Zato sem se odločil, da sam začnem razvijati produkt, ki bi mi lahko pomagal pri moji težavi. Hkrati pa imam izjemno željo po podjetništvu, zato je trenutna kampanja na Kickstarterju dodaten plus, saj bom lahko zagnal lastno podjetje
T-Holder je na voljo v več velikostih, mera je odvisna od obsega uporabnikovega stegna. Namestimo si ga na preprost način: najprej ga pripnemo na obeh straneh srajce, nato pa ga »obujemo«, zapnemo gumbe, srajca pa bo že nared. Ob nepravilni uporabi lahko deluje tudi narobe.

Produkta ni bistveno spreminjal. Kot nam je povedal, je edina razlika v elastiki, ki se namesti okoli stegen. Kickstarterjeva različica elastike je nekoliko tanjša (Vir slike: T-Holder).

»Po kampanji je bil sprva šok, saj je bila izjemno neuspešna. A hkrati smo še vedno stali za svojo idejo, saj je po našem mnenju izjemno potencialna, predvsem zaradi količine potencialnih strank. To so vsi tisti, ki nosijo srajce,« pojasnjuje 20-letnik. Ob prvi kampanji so se predvsem osredotočali na poslovneže, po koncu le-te pa spoznali, da zanimanje prihaja tudi iz drugih področij: »Veliko zanimanja je prišlo iz gostinstva, s strani natakarjev. Sicer pa je T-Holder namenjen vsem, ki radi nosijo srajce.«

Kickstarter privolil v kampanjo v začetku leta

Pri tokratni kampanji na Kickstarterju, za katero je produkt tudi malce spremenil (elastika, ki se namesti okoli stegen, je malce tanjša), pa gredo stvari bolje kot prvič. Priprave niso bile tako dolgotrajne, saj je od Kickstarterja potrditveno sporočilo dobil v začetku letošnjega leta, a pravi, da so se bolje pripravili. »Že pred začetkom Kickstarter kampanje smo začeli pridobivati sledilce iz celega sveta, najbolj pa smo merili na ZDA, saj je tam Kickstarter najbolj priljubljen. Med trenutno kampanjo se osredotočamo predvsem na marketing na družbenih omrežjih, saj je po našem mnenju izjemno učinkovit in relativno poceni,« dodaja študent ljubljanske Ekonomske fakultete, ki je ravno v tem času v Franciji.

Proizvodnja bo v Kranju

Za novo kampanjo si je mladi Škofjeločan zastavil cilj tri tisoč dolarjev, ki pa ga je že presegel – projekt je podprlo že več kot 120 podpornikov, ki so projektu skupaj namenili več kot 3.500 dolarjev. Zbrana sredstva bodo v prvi vrsti omogočila pokritje vseh Kickstarter naročil, nato pa še odprtje podjetja in kritje vseh stroškov, povezanih z njim.

Kampanjo lahko podprete tukaj. Zaključila se bo čez dober mesec, 27. marca.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz. Preberite več >>

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo! Preberite več >>


Zakaj uveljavljena podjetja ne posegajo po množičnem financiranju?

Zakaj uveljavljena podjetja ne posegajo po množičnem financiranju?

Lahko pretresi na področju kriptovalut in kriptožetonov ponovno prebudijo zanimanje za množično financiranje na platformah, kot sta Kickstarter in Indiegogo? Preberite več >>

Moderna, trajnostna in okolju prijazna božična YELKA

Moderna, trajnostna in okolju prijazna božična YELKA

Te dni na Kickstarterju poteka slovenska kampanja za projekt YELKA. Gre za inovativno božično jelko, ki jo lahko uporabljate leta in leta. Izdelana je iz slovenskega lesa. Preberite več >>

Organicer – pametni rokovnik, ki je požel uspeh na Kickstarterju

Organicer – pametni rokovnik, ki je požel uspeh na Kickstarterju

Slovenski projekt Organicer je pametni rokovnik, ki omogoča pretvorbo fizičnih zapiskov v digitalno obliko. S tem uporabnikom olajša organizacijo časa. Kampanja je postavljen cilj dosegla že v 10 dneh. Preberite več >>

Cryptomania – zabavna in poučna družabna igra o kriptovalutah

Cryptomania – zabavna in poučna družabna igra o kriptovalutah

Na Kickstarterju lahko podprete nov slovenski projekt. Če si želite razširiti obzorja na področju trgovanja s kriptovalutami, zraven pa se še zabavati, je družabna igra Cryptomania kot nalašč za vas. Preberite več >>

PlantRay je prava rešitev za pozabljivce zalivanja rož

PlantRay je prava rešitev za pozabljivce zalivanja rož

Imate težave z odmiranjem rož? Pametni opomnik za zalivanje rastlin PlantRay, ki so ga razvili slovenski inovatorji, bo poskrbel, da vaše rože ne bodo nikoli več uvenele. Preberite več >>

Eko-humanitarni projekt “I AM PANDA” tudi na Kickstarterju

Eko-humanitarni projekt “I AM PANDA” tudi na Kickstarterju

Slovenski projekt "I AM PANDA" začenja svojo pot na Kickstarterju. S svojo humanitarno in ekološko noto želita mlada slovenska podjetnika Klemen Puh in Rok Setnikar v svet krutega kapitalizma vnesti vsaj malo sočutja. Preberite več >>

0xcert prepričal vlagatelje širom sveta

0xcert prepričal vlagatelje širom sveta

Slovensko podjetje Oxcert, ki je razvilo prvi protokol za upravljanje nedenarnih sredstev na blockchainu, je s prodajo kriptožetonov zbralo 10 milijonov dolarjev. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

07.12.2018 od 9:00 do 12:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

13.12.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za GDPR - zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

17.01.2019 od 15:00 do 19:00
Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz.
Preberite več >>

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

22.01.2019 od 16:00 do 19:00
WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

Vse za podjetje