Slovenska podjetnika s Tinglesom med eminentno druščino

Imate težave z nespečnostjo in anksioznostjo? Verjetno bi bila aplikacija Tingles prava rešitev za vaše težave. Razvila sta jo Slovenca Gašper Kolenc in Miha Mlakar.
“Naš povprečen uporabnik na dan pogleda uro in pol video vsebin, kar je več kot pri YouTube,” Gašper Kolenc, ki skupaj z Miho Mlakarjem razvija Tingles.

“Naš povprečen uporabnik na dan pogleda uro in pol video vsebin, kar je več kot pri YouTube,” pravi Gašper Kolenc, ki skupaj z Miho Mlakarjem razvija Tingles.

Mlada slovenska podjetnika Gašper Kolenc in Miha Mlakar sta se s startup podjetjem Tingles pred manj kot pol leta uspela prebiti v znameniti Y Combinator v Silicijevi dolini. To jima odpira nove poslovne priložnosti. Po številnih zanimivih projektih v domovini in tujini (Dubsmash, Erento, ShopOrDrop,…) sta Tingles začela razvijati v Berlinu, pred štirimi meseci pa sta se skupaj s sodelavcema Luisom Reisewitzom in Witekom Strzelczykom preselila v San Francisco.

Kaj je Tingles?

Tingles je mobilna aplikacija, ki uporabnikom ponuja videe, namenjene lajšanju nespečnosti in anksioznosti. Gre za poseben žanr videov z nazivom ASMR. Ta žanr se je prvič pojavil na spletu pred petimi leti, danes pa ima na milijone privržencev po celem svetu. Ustvarjalci ASMR videov z uporabo različnih zvočnih in vizualnih dražljajev v poslušalcih izzovejo poseben občutek ugodja, prijetno mravljinčenje, ki ima nanje sproščujoč učinek. Po zadnjih podatkih se kar 30 odstotkov vseh odraslih v razvitih državah spopada z nespečnostjo in ta številka iz leta v leto narašča. Stres in anksioznost sta prav tako večji problem kot kdajkoli v preteklosti. Aplikacija Tingles ljudem pomaga pri nespečnosti, anksioznosti, depresiji, migrenah in številnih drugih težavah, povezanih s sodobnim načinom življenja.

Od “vikend projekta” do uspešnice

“ASMR videe sem odkril po čistem naklučju. Sprva so se mi zdeli čudni, vendar jih kar nisem mogel nehati gledati. Tako sem dobil idejo za Tingles. Omenil sem jo Gašperju in ideja mu je bila všeč. Mislila sva, da bo šlo zgolj za zanimiv vikend projekt. Nihče od naju ni pričakoval, da bo ta ideja tako spremenila najini življenji,” je začetke projekta opisal Miha Mlakar.

Pri tem velja omeniti, da so aplikacije, namenjene sproščanju z igrami, zabavo in glasbo, trenutno četrta najbolj profitabilna kategorija na Apple App Store. To je za aplikacijo Tingles, ki je trenutno vodilna platforma za ASMR videe, zagotovo spodbudna informacija. Kolenc in Mlakar imata namen ponudbo razširiti tudi na druga sorodna področja ter na tak način postaviti največjo svetovno tehnološko platformo za sproščanje.

“Naš povprečen uporabnik na dan pogleda uro in pol video vsebin, kar je več kot pri YouTube,” je razkril soustanovitelj podjetja Gašper Kolenc, ki je pozitivne odzive doživel tudi v družinskem okolju: “Aplikacijo sem predstavil mami, ker jo je zanimalo kaj delam. Sedaj jo uporablja skoraj vsak dan, ker ji pomaga zaspati.”

Ključ do uspeha je v investiciji

Mlada podjetnika sta zelo zadovoljna s rastjo prometa, a se zavedata, da je pred njima še ogromno dela: “Za dokončen “boom” potrebujeva investicijo. Tovrstne aplikacije znajo biti zelo donosne, saj smo ljudje v zadnjem obdobju deležni velikega števila distrakcij. Tehnologija nam lahko pomaga pri reševanju teh težav. Super je, če lahko pripomoremo k boljšemu počutju ljudi. Želimo dominirati na trgu s platformo, ki lahko pritegne različne vsebine in ustvarjalce iz različnih žanrov.”

Y Combinator odpira nova obzorja

V samo enem letu je Tingles postal vodilna platforma za ASMR videe na svetu. Za nameček je bilo podjetje oktobra 2017 sprejeto v glavni startup pospeševalnik v Silicijevi dolini Y Combinator. To zagotovo odpira nova obzorja, saj je bilo izmed 10 tisoč prijavljenih podjetij v program izbranih le sto najbolj perspektivnih.

Y Combinator v Evropi ni prepoznaven, medtem ko je v Združenih državah Amerike to zelo odmeven program. Reakcije znancev iz ameriškega okolja so bile ob sprejetju zelo pozitivne, kar nama je dalo izjemno motivacijo. Tudi ostalim predlagam, naj se prijavljajo v podobne pospeševalnike, saj bodo na tak način dobili dodaten zagon za razvoj produkta. Zanimivo je, da so naju pri številnih pospeševalnikih zavrnili, kar ni nujno nekaj negativnega. Iz vsake zavrnitve se namreč lahko nekaj naučiš in na koncu prideš do najboljšega pospeševalnika na svetu,” sta pojasnila Mlakar in Kolenc.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>


Česa se lahko naučimo iz izkušenj propadlih podjetij?

Česa se lahko naučimo iz izkušenj propadlih podjetij?

Predstavljamo vam 7 podjetij, začetki poslovanja katerih so bili obetavni, potem pa se je zaradi napačne odločitve vodstva oziroma neprimernega poslovnega modela zgodba končala s propadom. Česa se lahko naučimo iz zgodb teh podjetij? Preberite več >>

Čedalje več start-upov se odloča za zaposlovanje ljudi, ki delo opravljajo na daljavo

Čedalje več start-upov se odloča za zaposlovanje ljudi, ki delo opravljajo na daljavo

Start-upi se čedalje pogosteje odločajo za zaposlovanje ljudi, ki dela ne opravljajo na sedežu podjetja, ampak od doma ali s katere druge lokacije. V nadaljevanju lahko preberete, zakaj ima tak način sodelovanja z zaposlenimi številne prednosti za podjetje. Preberite več >>

Postavljanje smernic z “out of the box” razmišljanjem

Postavljanje smernic z “out of the box” razmišljanjem

Po uspešni pevski in bančniški karieri se je Hajdi Korošec Jazbinšek odločila, da se preizkusi še v svetu podjetništva. Z odprtjem otroške trgovine Hajdi.si je nadaljevala svojo uspešno kariero. Preberite več >>

0xcert prepričal vlagatelje širom sveta

0xcert prepričal vlagatelje širom sveta

Slovensko podjetje Oxcert, ki je razvilo prvi protokol za upravljanje nedenarnih sredstev na blockchainu, je s prodajo kriptožetonov zbralo 10 milijonov dolarjev. Preberite več >>

Lahko SunContract sproži energetsko revolucijo?

Lahko SunContract sproži energetsko revolucijo?

Z uporabo platforme SunContract lahko uporabniki dostopajo do električne energije po nižji ceni. Gre za produkt slovenskega znanja, ki temelji na blockchain tehnologiji. Preberite več >>

Slovenski start-up NERVteh pridobil milijonsko investicijo

Slovenski start-up NERVteh pridobil milijonsko investicijo

Mlado visokotehnološko podjetje NERVteh, ki se ukvarja z razvojem tehnologij za ocenjevanje in usposabljanje voznikov ter testiranjem algoritmov za avtonomno vožnjo, je pridobilo 1,2 milijona dolarjev vredno investicijo s strani ameriškega investicijskega sklada VectolQ. Preberite več >>

Je na trgu dovolj denarja za financiranje podjetništva?

Je na trgu dovolj denarja za financiranje podjetništva?

Sodelujoči na konferenci Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! so skušali priti do odgovora na vprašanje, kakšen je najprimernejši način financiranja podjetij. Pozitivna gospodarska rast podprta z novimi tehnologijami podjetnikom omogoča dokaj pestro izbiro. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

24.08.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje