Slovenski gramofon na Kickstarterju zbral več kot pol milijona dolarjev

»Vedeli smo, da je produkt dober in da bo pritegnil veliko pozornosti, a kljub temu nas je zadnja številka pozitivno presenetila,« so povedali ustvarjalci prvega lebdečega gramofona na svetu. V 40-dnevni kampanji so zbrali kar 548.278 dolarjev.
Slovenski gramofon na Kickstarterju zbral več kot pol milijona dolarjev

Ekipa je zbrala 548.278 dolarjev (Vir slike: Peter Giodani).

Ekipa Mag-Lev si je zastavila cilj 300 tisoč dolarjev in ga kmalu tudi dosegla. Kickstarterjevo skupnost so njeni člani prepričali z gramofonom, kjer vinilna plošča lebdi v zraku s pomočjo magnetne blazine. Ekipa je pri razvoju uporabila inovativno patentirano tehnologijo, s katero so dosegli lebdenje ter natančno vrtenje krožnika.

V gramofon je vgrajen tudi UPS sistem, ki shrani dovolj električne energije, da lahko dvigne ročico tudi v primeru, ko zmanjka elektrike. Tako je vedno poskrbljeno za varnost. Več o inovativnem gramofonu si lahko preberete v članku Prvi lebdeči gramofon na svetu, ki so ga izdelali Slovenci, na Kickstarterju!

Največ jih bodo poslali v ZDA

Podporniki, skupaj kar 714, prihajajo iz celega sveta. Največ gramofonov bo romalo v ZDA, sledi Nemčija, na tretjem mestu pa je Slovenija. Podporniki prihajajo tudi iz Kanade, Avstralije, Singapurja, Švedske in Japonske. Med navdušenci nad gramofonom je tudi slovenski DJ Umek, gramofon pa so predstavili tudi mediji, kot so NME, Business Insider, designboom in drugi. Naj dodamo, da je število podpornikov res veliko, še zlasti če upoštevamo, da se je cena izdelka gibala med 780 in 940 dolarji.

V dogovorih o poteku distribucije

»To je neizmerna motivacija za nadaljnje delo, predvsem pa se zavedamo, da se zdaj začne zares. Trenutno smo v dogovorih glede proizvodnje gramofona, dogovarjamo se o poteku distribucije in vršimo še zadnje teste prototipa, da bo vse brezhibno delovalo,« dodaja ekipa.

»Kickstarter kampanja je bila za nas pomembna tudi zaradi testiranja produkta na širši svetovni javnosti. Tako smo bili skozi celotno kampanjo 24 ur na dan v kontaktu s podporniki iz celega sveta, sprejemali njihove komentarje in predvsem skušali večino njihovih predlogov upoštevati za izboljšavo produkta. Ob tem lahko brez težav rečemo, da je testiranje na širši množici uspelo, saj je 714 podpornikov zelo visoka številka za produkt tega cenovnega razreda,« kampanjo komentirajo člani.

Gramofone bo ekipa pošiljala prihodnje leto, po trenutnih načrtih jih bodo podporniki prejeli avgusta.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Trendi digitalnega marketinga 2019

Trendi digitalnega marketinga 2019

Pridružite se nam na predavanju Trendi digitalnega marketinga 2019 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega predavanja ne smete zamuditi. Preberite več >>


Zakaj uveljavljena podjetja ne posegajo po množičnem financiranju?

Zakaj uveljavljena podjetja ne posegajo po množičnem financiranju?

Lahko pretresi na področju kriptovalut in kriptožetonov ponovno prebudijo zanimanje za množično financiranje na platformah, kot sta Kickstarter in Indiegogo? Preberite več >>

Moderna, trajnostna in okolju prijazna božična YELKA

Moderna, trajnostna in okolju prijazna božična YELKA

Te dni na Kickstarterju poteka slovenska kampanja za projekt YELKA. Gre za inovativno božično jelko, ki jo lahko uporabljate leta in leta. Izdelana je iz slovenskega lesa. Preberite več >>

Organicer – pametni rokovnik, ki je požel uspeh na Kickstarterju

Organicer – pametni rokovnik, ki je požel uspeh na Kickstarterju

Slovenski projekt Organicer je pametni rokovnik, ki omogoča pretvorbo fizičnih zapiskov v digitalno obliko. S tem uporabnikom olajša organizacijo časa. Kampanja je postavljen cilj dosegla že v 10 dneh. Preberite več >>

Cryptomania – zabavna in poučna družabna igra o kriptovalutah

Cryptomania – zabavna in poučna družabna igra o kriptovalutah

Na Kickstarterju lahko podprete nov slovenski projekt. Če si želite razširiti obzorja na področju trgovanja s kriptovalutami, zraven pa se še zabavati, je družabna igra Cryptomania kot nalašč za vas. Preberite več >>

PlantRay je prava rešitev za pozabljivce zalivanja rož

PlantRay je prava rešitev za pozabljivce zalivanja rož

Imate težave z odmiranjem rož? Pametni opomnik za zalivanje rastlin PlantRay, ki so ga razvili slovenski inovatorji, bo poskrbel, da vaše rože ne bodo nikoli več uvenele. Preberite več >>

Eko-humanitarni projekt “I AM PANDA” tudi na Kickstarterju

Eko-humanitarni projekt “I AM PANDA” tudi na Kickstarterju

Slovenski projekt "I AM PANDA" začenja svojo pot na Kickstarterju. S svojo humanitarno in ekološko noto želita mlada slovenska podjetnika Klemen Puh in Rok Setnikar v svet krutega kapitalizma vnesti vsaj malo sočutja. Preberite več >>

0xcert prepričal vlagatelje širom sveta

0xcert prepričal vlagatelje širom sveta

Slovensko podjetje Oxcert, ki je razvilo prvi protokol za upravljanje nedenarnih sredstev na blockchainu, je s prodajo kriptožetonov zbralo 10 milijonov dolarjev. Preberite več >>

Lahko SunContract sproži energetsko revolucijo?

Lahko SunContract sproži energetsko revolucijo?

Z uporabo platforme SunContract lahko uporabniki dostopajo do električne energije po nižji ceni. Gre za produkt slovenskega znanja, ki temelji na blockchain tehnologiji. Preberite več >>

“Zadovoljne stranke so najboljša promocija”

“Zadovoljne stranke so najboljša promocija”

Kreatorji stekleničke EQUA so lahko izredno zadovoljni s potekom kampanje na Kickstarterju. Za eno izmed trenutno najpametnejših stekleničk na tržišču so zabrali skoraj petkrat več sredstev od načrtovanega zneska. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2019

13.02.2019 od 14:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2019

Pridružite se nam na predavanju Trendi digitalnega marketinga 2019 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega predavanja ne smete zamuditi.
Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

20.02.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje