
Gašper Kumprej, serijski podjetnik in inovator (Vir: osebni arhiv)
Na Kickstarterju se te dni odvija kampanja za slovenski projekt Mouzen, s katero ekipa zbira sredstva za masovno proizvodnjo inovativne ergonomske podpore za roko. Zasnovana je na način, da lajša in preprečuje bolečine v zapestju in rami, ki nastanejo pri prekomerni in napačni uporabi računalniške miške in tipkovnice. Njena uporaba omogoča gibanje roke v vse smeri.
Mouzen je ergonomska podpora za roko
Vsebuje patentiran mehanizem ErgoFlow, ki drži roko v naravnem položaju in dovoljuje njene premike v vse smeri. Obenem uporabniku omogoča, da ta vzdržuje pokončno držo. Med podobnimi ergonomskimi izdelki, ki so na voljo na trgu, se Mouzen odlikuje tudi po lepem designu. Pripomoček je enostaven za uporabo in prenosljiv. Na mizo ga lahko pričvrstite v zgolj 10 sekundah.
Uporaba podpore je možna na skoraj vseh podlagah. Pričvrstimo jo lahko na vse mize, katerih debelina znaša med 0,5 in 5,5 cm.

Ergonomska podpora za roko, ki so jo poimenovali Mouzen (Vir: osebni arhiv)
Ekipa je inovacijo razvijala 3 leta. Testirali so jo na več kot 100 uporabnikih. Med njimi je bilo tudi veliko takih, ki že občutijo zdravstvene posledice zaradi dolgotrajne rabe računalnika.
Zaradi potreb dela namreč čedalje več časa preživimo pred računalniki. Tako zaradi neprimernih gibov zapestja pri uporabi miške za bolečinami v zapestju in rami trpi vedno več ljudi. Posledice niso zgolj kratkotrajne. Izrazijo se lahko tudi na dolgi rok – poveča se namreč tveganje za kasnejši razvoj karpalnega sindroma.
Kampanja na Kickstarterju se je začela 3. aprila
Odprta bo en mesec. Finančni cilj ekipe je, da zbere 25.000 dolarjev. Ta cilj je bil dosežen že v roku treh dni!
Kampanjo lahko podprete na naslednji povezavi >>
O ekipi
Za projektom stoji Gašper Kumprej z ekipo. Gašper je serijski podjetnik in inovator, ki je že v preteklosti reševal razne tehnološke probleme.
V ekipi so še:
- Jure Krof, ki je odgovoren za razvoj produkta;
- Matej Lorenci, specialist za materiale;
- Roberth Kumprej, Gašperjev oče in angelski investitor;
- Benjamin Koren, industrijski oblikovalec;
- Miha Ceklin, odgovoren za marketing;
- Miha Kolar, odgovoren za video in media produkcijo;
- Rok Medvešek, izdelovalec spletne strani.