Slovenski projekt na Kickstarterju: inform8r

Na Kickstarterju se predstavlja kampanja za projekt inform8r. Gre za aplikacijo, ki omogoča ustvarjanje skupin ljudi in komuniciranje z njimi prek sporočil glede določene tematike. Pri tem se ni treba posluževati rabe socialnih omrežij, ki nam jemljejo veliko dragocenega časa.
Aplikacija za komunikacijo brez uporabe družabnih omrežij (Vir: Kickstarter)

Aplikacija za komunikacijo brez uporabe družabnih omrežij (Vir: Kickstarter)

Povprečen človek na dan preživi kar 2-9 ur na družabnih omrežjih. To skupaj znese približno 100 dni na leto. Na ta račun izgubimo veliko dragocenega časa, ki bi ga sicer lahko uporabili za druge dejavnosti.

Družabna omrežja nas vežejo nase tudi zato, ker predstavljajo sredstvo za informiranje in komunikacijo z ljudmi, ki so nam blizu. Aplikacija inform8r je bila zasnovana prav z namenom, da nam omogoča komunikacijo z drugimi. V skupino lahko dodamo poljubno število ljudi, s katerimi se želimo nekaj dogovoriti. Ker gre za aplikacijo, neodvisno od družabnih omrežij, se pri komunikaciji ne ujamemo v začaran krog pregledovanja objav. Sporočimo si ključne informacije, potem pa nadaljujemo z drugimi dejavnostmi. Prav tako nam za uporabo aplikacije ni treba deliti svojih osebnih podatkov.

Ne glede na to, s čim se posameznik ukvarja, vedno obstaja krog ljudi, katerim bi rad predal določeno informacijo. Ali pa bi bil rad na tekočem v zvezi s tem, kaj ima za povedati nekdo, ki se ukvarja s stvarmi, ki so mu blizu. Če želimo biti na tekočem z določeno tematiko prek družabnih omrežij, moramo v poplavi vseh informacij, ki niso relevantne za nas, najti tiste, ki so za nas ključne. To nam vzame veliko časa. Z aplikacijo Inform8r smo na tekočem le s tistimi informacijami, ki so za nas pomembne.

V katerih primerih je uporabna aplikacija Inform8r?

  • podjetje želi svoje stranke obvestiti o aktualni ponudbi;
  • učitelj pošlje gradivo učencem;
  • trener obvesti svojo športno ekipo o terminih izvajanja treningov;
  • glasbenik obvesti svoje oboževalce o tem, kdaj bo naslednji koncert;
  • drugi podobni primeri.

Kampanja

Kampanja se izteče 7. maja. Da bi ideja lahko zaživela, je za projekt treba pridobiti 30.000 dolarjev.

Kampanjo lahko podprete na naslednji povezavi >>

O inovatorju

Inovator aplikacije je Kristijan Marin. Idejo za aplikacijo je dobil nekaj let nazaj, ko je ugotovil, da vse preveč časa preživi na družabnih omrežjih. Kljub temu da so ta lahko nepogrešljivo orodje komuniciranja, se je začel zavedati, da mu jemljejo čas, ki bi ga sicer lahko preživel na bolj aktiven način. Želel je rešiti ta problem na način, da bi še vedno ohranil prednosti, ki mu jih le-ta ponujajo.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

RAZPRODANO! Trendi digitalnega marketinga 2019

RAZPRODANO! Trendi digitalnega marketinga 2019

Pridružite se nam na predavanju Trendi digitalnega marketinga 2019 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega predavanja ne smete zamuditi. Preberite več >>


Slovenski projekt na Kickstarterju: Safy

Slovenski projekt na Kickstarterju: Safy

Na Kickstarterju te dni poteka kampanja za projekt Safy. Gre za posebno torbico, ki je namenjena shranjevanju najbolj dragocenih stvari, kot so ključi, dokumenti, denar, telefon in drugo. Torbica ima številna varnostne mehanizme, s katerimi lahko zaščitite svoje stvari pred krajo. Preberite več >>

Kako pridobiti sredstva za financiranje startupa?

Kako pridobiti sredstva za financiranje startupa?

Da bi lahko vaša podjetniška ideja zaživela, morate vanjo praviloma vložiti določeno vsoto začetnih sredstev. Kateri so možni viri za pridobitev teh sredstev? Preberite več >>

Slovenski projekt na Kickstarterju: Sailing ‘oli’oli

Slovenski projekt na Kickstarterju: Sailing ‘oli’oli

Na Kickstarterju te dni poteka kampanja za projekt, katerega cilj je javnost prek fotografij in videev obveščati o stanju morja in posredno vplivati na zmanjšanje njegove onesnaženosti. Preberite več >>

Slovenski projekt na Kickstarterju: H2O Globe

Slovenski projekt na Kickstarterju: H2O Globe

Slovenska ekipa zbira na Kickstarterju sredstva za razvoj aplikacije H2O Globe. Ta je namenjena posameznikom, ki se ukvarjajo s potapljanjem. Prek nje lahko dobijo številne uporabne informacije in se povezujejo med sabo. Preberite več >>

Slovenski projekt na Kickstarterju: Bendjistan

Slovenski projekt na Kickstarterju: Bendjistan

Na Kickstarterju te dni poteka kampanja slovenske glasbene skupine Wild String Trio. Zbrana sredstva bodo namenili izdaji svojega novega albuma z imenom Bendjistan. Preberite več >>

Slovenski projekt na Kickstarterju: Infinity PAD

Slovenski projekt na Kickstarterju: Infinity PAD

Na Kickstarterju se ponovno zbirajo sredstva za projekt Infinity PAD. Gre za posebno blazino, z uporabo katere poskrbimo za to, da hrbtenica ves čas sedenja ostane v pravilni legi. Preberite več >>

Iz prve roke: Izkušnje s Kickstarterjem

Iz prve roke: Izkušnje s Kickstarterjem

Večina Slovencev, ki se odloči za zbiranje sredstev po principu množičnega financiranja, v te namene izbere platformo Kickstarter. Ker izkušnje in nasveti iz prve roke največ štejejo, smo po njih povprašali bivše udeležence. Preberite več >>

Oznake: ,