
Aplikacija za komunikacijo brez uporabe družabnih omrežij (Vir: Kickstarter)
Povprečen človek na dan preživi kar 2-9 ur na družabnih omrežjih. To skupaj znese približno 100 dni na leto. Na ta račun izgubimo veliko dragocenega časa, ki bi ga sicer lahko uporabili za druge dejavnosti.
Družabna omrežja nas vežejo nase tudi zato, ker predstavljajo sredstvo za informiranje in komunikacijo z ljudmi, ki so nam blizu. Aplikacija inform8r je bila zasnovana prav z namenom, da nam omogoča komunikacijo z drugimi. V skupino lahko dodamo poljubno število ljudi, s katerimi se želimo nekaj dogovoriti. Ker gre za aplikacijo, neodvisno od družabnih omrežij, se pri komunikaciji ne ujamemo v začaran krog pregledovanja objav. Sporočimo si ključne informacije, potem pa nadaljujemo z drugimi dejavnostmi. Prav tako nam za uporabo aplikacije ni treba deliti svojih osebnih podatkov.
Ne glede na to, s čim se posameznik ukvarja, vedno obstaja krog ljudi, katerim bi rad predal določeno informacijo. Ali pa bi bil rad na tekočem v zvezi s tem, kaj ima za povedati nekdo, ki se ukvarja s stvarmi, ki so mu blizu. Če želimo biti na tekočem z določeno tematiko prek družabnih omrežij, moramo v poplavi vseh informacij, ki niso relevantne za nas, najti tiste, ki so za nas ključne. To nam vzame veliko časa. Z aplikacijo Inform8r smo na tekočem le s tistimi informacijami, ki so za nas pomembne.
V katerih primerih je uporabna aplikacija Inform8r?
- podjetje želi svoje stranke obvestiti o aktualni ponudbi;
- učitelj pošlje gradivo učencem;
- trener obvesti svojo športno ekipo o terminih izvajanja treningov;
- glasbenik obvesti svoje oboževalce o tem, kdaj bo naslednji koncert;
- drugi podobni primeri.
Kampanja
Kampanja se izteče 7. maja. Da bi ideja lahko zaživela, je za projekt treba pridobiti 30.000 dolarjev.
Kampanjo lahko podprete na naslednji povezavi >>
O inovatorju
Inovator aplikacije je Kristijan Marin. Idejo za aplikacijo je dobil nekaj let nazaj, ko je ugotovil, da vse preveč časa preživi na družabnih omrežjih. Kljub temu da so ta lahko nepogrešljivo orodje komuniciranja, se je začel zavedati, da mu jemljejo čas, ki bi ga sicer lahko preživel na bolj aktiven način. Želel je rešiti ta problem na način, da bi še vedno ohranil prednosti, ki mu jih le-ta ponujajo.