Slovenski Stolžek gre v svet, na Kickstarter!

Stolžek je lahko držalo za revije, časopise in dežnike, pa tudi mizica ali stolček (Vir slike: Nejc Puš).

Slovenski Stolžek gre v svet, na Kickstarter!

Zaobljena podoba slovenskega stola, ki spominja na polža, se z enim premikom prelevi v stolček, mizico, držalo za revije, časopise ali kakršno koli drugo zbirko predmetov. Slovenski Stolžek, ki je pravi kameleon med pohištvom, se predstavlja na Kickstarterju.
Slovenski Stolžek gre v svet, na Kickstarter!

Stolžek je lahko držalo za revije, časopise in dežnike, pa tudi mizica ali stolček (Vir slike: Nejc Puš).

Korenine Stolžka, ki se v tujini predstavlja pod imenom The Woodieful Chair (Woodieful pa je tudi blagovna znamka), segajo v čas študija Klavdije Jarc. Stolžek je bil namreč produkt, iz katerega je diplomirala na Fakulteti za dizajn, smer notranje oblikovanje. Pri oblikovanju, pravi, jo je vodila predvsem misel na sodobna stanovanja, ki so v vse večjih mestih vse manjša. Čutiti je tudi trend, »ki gre v smer večnamenskega pohištva, ki varčuje s prostorom in ponuja čim več možnosti uporabe«.

Vse do danes Stolžek ni dobil večjih sprememb, izpopolnila se je le izbira materiala (izbrali so boljšo kvaliteto bukove vezane plošče), reducirala je tudi barvni sklop, ki se je izkazal za prevelikega. »V tem času se je pokazal največji interes za naravno izvedbo, to je oljena bukev, zato s to različico tudi nadaljujemo zgodbo.«

Projekt lahko podprete tukaj >>

Poseben Stolžek za Kickstarter podpornike

Sprva ni pomislila na Kickstarter, želela se je le spoznati s tržiščem, načinom prodaje in svojo ciljno publiko na nacionalni ravni. Za množično financiranje jo je pozneje prepričala prijateljica Urška Valenčak, ki je zdaj tudi del ekipe, zadolžena je za ekonomsko plat projekta. S pomočjo Eve Psarn, zadolžene za koordinacijo pri grafičnem oblikovanju ter medijsko pokritost, so se lotile novega poglavja – množičnega financiranja.

Ekipa z The Woodieful Chair, ki bo iz bukove vezane plošče, zbira 17 tisoč dolarjev. Toliko potrebujejo za ponovni zagon proizvodnje (Vir slike: Nejc Puš).

»S Kickstarterjem želimo izdelek dvigniti na globalni nivo in se preizkusiti tudi na svetovni ravni,« največ zanimanja pričakujejo s strani Američanov, ki so tradicionalni podporniki na Kickstarterju, upa pa tudi na podporo iz Evrope (in od doma). The Woodieful Chair, ki se bo predstavil na Kickstarterju, bo iz bukove vezane plošče, v omejeni količini pa bodo ponudili tudi Woodieful Special Premium, ki ima ob strani dodano pobakreno kovino, ki da izdelku prefinjen šarm, opisuje Jarčeva.

Cilj: vsaj 17 tisoč dolarjev

Njihov cilj (širšo ekipo tvorijo še Stojan Jaklič iz Vizenie, ki sta posnela video, fotograf Nejc Puš, ki ima za seboj že en uspešen Kickstarter projekt, Tratar Bikes, Sara Mascarin, ki je poskrbela za grafiko, Tomaž Rems je oblikoval spletno stran, Grega Trček pa bo izdelal stole) je zbrati 17 tisoč dolarjev, ki po besedah Jarčeve predstavlja »kritično količino za ponovni zagon proizvodnje«.

So pretekle objave v medijih prednost?

Sogovornica priznava, da potihoma ciljajo na več, a da je »vse odvisno od količine objav v tujih in domačih medijih«. Naj kot zanimivost povemo, da so o Woodieful stolčku tuji mediji že pisali, kar pa jim ob Kickstarter kampanji ne daje kakšne pretirane prednosti, meni Jarčeva. Prepričana je, da na Kickstarterju štejejo le »real time objave, ki so objavljene v času kampanje in dosežejo tvojo ciljno publiko«, kar pa je zaradi poplave kampanj in izdelkov z vsakim letom težje. Potrebno je biti izviren, izstopati iz množice produktov.

Na sliki celotna ekipa Woodieful. Osrčje predstavljata poleg Klavdije Jarc še Urška Valenčak in Eva (Vir slike: Nejc Puš).

Podporniki: oktobra boste opremili stanovanje s Stolžkom

Trojica deklet se na kampanjo pripravlja od novega leta: »Za dobro kampanjo je po mojem mnenju to minimum, seveda pa lahko zadevo pripravljaš še dlje, če se lotiš projekta s širšega oziroma drugačnega vidika.« Proizvodnja, ki bo potekala v Ljubljani, bo podpornikom ob uspešni kampanji Stolžke pred vrata dostavila oktobra letos. »Čeprav je izdelek na prvi pogled precej preprost, je proces dolgotrajen in zahteva veliko natančnosti pri izdelavi,« ogromno dela predstavlja končno brušenje, kjer je tudi največ ročnega dela. »Plan je, da se proces od surovine – vezane plošče – pa do končnega izdelka, odvija na istem fizičnem mestu zaradi lažje organizacije proizvodnje.«

»Če gre prehitro gor, gre lahko tudi prehitro dol.«

V mislih imajo tudi čas po kampanji – po dostavi vseh naročil: »V razvoju imamo nov produkt, ki bo dopolnil kolekcijo izdelkov Woodieful in bo izdelan iz odpadnega materiala pri nastanku Stolžka.« Pri vsem tem pa jih bo vodila misel hiti počasi, saj se morajo kot mlada ekipa še veliko naučiti. »Saj veste, če gre prehitro gor, gre lahko tudi prehitro dol.«

Projekt lahko podprete tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Konferenco Trendi digitalnega marketinga 2020 bomo zaradi COVID-19 izvedli v obliki webinarja! Že tretjič zapored vas  vabimo na spletno konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.   Več >


Chipolo na IFA sejmu: “Vedno je prostor za več podjetij”

Chipolo na IFA sejmu: “Vedno je prostor za več podjetij”

V torek, 10. septembra, se je zaključil sejem zabavne elektronike IFA v Berlinu. Na sejmu je sodelovalo tudi slovensko podjetje Chipolo, s katerim smo spregovorili nekaj besed. Več >

Aquaro uspešno zaključuje svojo Kickstarter kampanjo

Aquaro uspešno zaključuje svojo Kickstarter kampanjo

Pametni nadzornik za vodo Aquaro, ki ga je razvilo slovensko podjetje, se je podal na platformo za množično financiranje Kickstarter, kjer je že v prvih dneh dosegel zastavljeni finančni cilj. Več >

Fermentirajmo kombučo – Kefirko ponovno na Kickstarter

Fermentirajmo kombučo – Kefirko ponovno na Kickstarter

Znamka Kefirko, znana po svojih inovativnih izdelkih za domačo fermentacijo in pripravo kefirja, sira, drož, kombuče in drugega, je na platformi za množično financiranje Kickstarter 16. aprila predstavila svojo 5. kampanjo, tokrat za novi Kombuča Fermentor. Več >

Katere platforme za množično financiranje naj podjetniki preizkusijo v 2024?

Katere platforme za množično financiranje naj podjetniki preizkusijo v 2024?

Z vzponom digitalnih inovacij postaja razvoj platform za množično financiranje vse pomembnejši, množično financiranje pa med podjetniki postaja vse bolj priljubljen način zbiranja kapitala. Platforme podjetnikom služijo kot dinamična vozlišča, kjer njihove ideje lahko najdejo podporo svetovnega občinstva. Več >

Ministrstvo za gospodarski razvoj podpira socialna podjetja

Ministrstvo za gospodarski razvoj podpira socialna podjetja

Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo je s sredstvi Evropskega regionalnega sklada podprlo vzpostavitev specializiranega podpornega okolja za socialna podjetja. Več >

Novo na Kickstarterju: leseni inhalator za eterična olja Kiff

Novo na Kickstarterju: leseni inhalator za eterična olja Kiff

Še dober mesec dni bo na Kickstarterju, platformi za množično financiranje inovativnih projektov, zagonska sredstva zbiral novi slovenski projekt Kiff. Gre za ročno izdelan lesen inhalator za eterična olja, ki sta ga razvila študenta medicine Matej Žnidarič in Žan Michel Žurga. Projekt je že prvi dan kampanje na Kickstarterju zbral več kot 1500 evrov, njun cilj je v dobrem mesecu dni zbrati vsaj 5000 evrov. Več >

Nov slovenski projekt na Kickstarterju – Spoznajte Evolve Garden

Nov slovenski projekt na Kickstarterju – Spoznajte Evolve Garden

Te dni lahko na Kickstarterju podprete nov slovenski projekt Evolve Garden. Gre za kit, ki omogoča enostavno gojenje “mikrozelenjave” in začimb na okenski polici, kuhinjskem pultu ali celo v pisarni. Izdelek je v celoti izdelan v Evropski uniji iz naravi prijaznih materialov in zasleduje “low waste” trende. Več >

Slovenski projekti, ki so v letu 2019 zbirali sredstva prek Kickstarterja

Slovenski projekti, ki so v letu 2019 zbirali sredstva prek Kickstarterja

Kickstarter med Slovenci ostaja priljubljeno orodje zbiranja sredstev za razvoj podjetniške ideje. Koliko slovenskih projektov se je na tej platformi za množično financiranje predstavilo v letu 2019 in kolikšna je bila uspešnost njihovih kampanj? Več >

Slovenski projekt na Kickstarterju: 2-in-1 holder for phone & GoPro

Slovenski projekt na Kickstarterju: 2-in-1 holder for phone & GoPro

Naprava "2-in-1 holder for phone& GoPro" je namenjena stabilizaciji pametnega telefona med vožnjo z avtom, kolesom, motorjem. Uporabna pa je tudi za domačo rabo kot podstavek za telefon. Več >

Oznake:, ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki