
Veste, da je Slovencev, ki posegajo po slovenskih znamkah, tudi če je njihova cena višja, vse več (Vir slike: Pixabay)?
Če pogledamo grafiko rezultatov Trženjskega monitorja Društva za marketing Slovenije, lahko vidimo, da je v zadnjih dveh letih prišlo do občutnih sprememb. Slovenci vse pogosteje posežemo po slovenskih znamkah, tudi če je njihova cena nekoliko višja. V dveh letih se je delež kupcev v tem segmentu povečal za 10 odstotnih točk.
Kakšen odnos do strank smo imeli Slovenci v lanskem letu? (Vir slike: Trženjski monitor Društva za marketing Slovenije)
Pogosteje tudi kupujemo po znamkah, ki imajo oznako za ekološko oziroma BIO predelavo. Odstotek se je v zadnjih dveh letih povečal za 9 točk, največji skok je naredil v zadnjem letu. Pogosteje tudi posegamo po znamkah, ki imajo katero od oznak za višjo ali posebno kakovost (24 odstotkov).
Na sliki prikaz, kako se je odnos Slovencev do znamk spremenil v zadnjih dveh letih (Vir slike: Trženjski monitor Društva za marketing Slovenije).
Za konec pa še odgovorimo na vprašanje, ki je zastavljeno v naslovu članka: ali smo zvesti blagovnim znamkam. Odstotek tistih, ki se imajo za zveste blagovnih znamkam, je iz leta v leto manj. Dve leti manj so se tako opredelili skoraj trije od desetih (28 odstotkov), danes pa le še dva (23 odstotkov).
Vir: Trženjski monitor Društva za marketing Slovenije