Smo Slovenci zvesti blagovnim znamkam?

Veste, da je Slovencev, ki posegajo po slovenskih znamkah, tudi če je njihova cena višja, vse več (Vir slike: Pixabay)?

Smo Slovenci zvesti blagovnim znamkam?

V zadnjih letih se vse bolj spodbuja kupovanje domačih blagovnih znamk, saj se s tem spodbuja domače gospodarstvo, povečuje število delovnih mest in zmanjšuje brezposelnost. So se naše nakupne navade za to kaj spremenile?
Smo Slovenci zvesti blagovnim znamkam?

Veste, da je Slovencev, ki posegajo po slovenskih znamkah, tudi če je njihova cena višja, vse več (Vir slike: Pixabay)?

Če pogledamo grafiko rezultatov Trženjskega monitorja Društva za marketing Slovenije, lahko vidimo, da je v zadnjih dveh letih prišlo do občutnih sprememb. Slovenci vse pogosteje posežemo po slovenskih znamkah, tudi če je njihova cena nekoliko višja. V dveh letih se je delež kupcev v tem segmentu povečal za 10 odstotnih točk.

Kakšen odnos do strank smo imeli Slovenci v lanskem letu? (Vir slike: Trženjski monitor Društva za marketing Slovenije)

Pogosteje tudi kupujemo po znamkah, ki imajo oznako za ekološko oziroma BIO predelavo. Odstotek se je v zadnjih dveh letih povečal za 9 točk, največji skok je naredil v zadnjem letu. Pogosteje tudi posegamo po znamkah, ki imajo katero od oznak za višjo ali posebno kakovost (24 odstotkov).

Na sliki prikaz, kako se je odnos Slovencev do znamk spremenil v zadnjih dveh letih (Vir slike: Trženjski monitor Društva za marketing Slovenije).

Za konec pa še odgovorimo na vprašanje, ki je zastavljeno v naslovu članka: ali smo zvesti blagovnim znamkam. Odstotek tistih, ki se imajo za zveste blagovnih znamkam, je iz leta v leto manj. Dve leti manj so se tako opredelili skoraj trije od desetih (28 odstotkov), danes pa le še dva (23 odstotkov).

Vir: Trženjski monitor Društva za marketing Slovenije

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina

Finančna pomoč na področju pravic intelektualne lastnine

Finančna pomoč na področju pravic intelektualne lastnine

Urad EU za intelektualno lastnino (EUIPO) je včeraj objavil razpis Sklada za MSP (Ideas Powered for business SME Fund), ki evropskim MSP nudi finančno pomoč na področju pravic intelektualne lastnine. Več >

Barva kot glavni razlog za nakup določenega izdelka

Barva kot glavni razlog za nakup določenega izdelka

Ko se znajdemo sredi prodajalnih polic ali pa pregledujemo spletne strani, ki nam nudijo številne izdelke, imajo na nas pomemben vpliv tudi barve. Kako posamezne barve vplivajo na potrošnike? Nekatere nas pomirjajo, druge v nas vzbudijo optimizem, spet tretje pa spodbudijo nakupovalni učinek. Več >

Registracija blagovne znamke v slabi veri

Registracija blagovne znamke v slabi veri

Vrhovno sodišče RS je v sodbi III Ips 9/2012 odločilo, da v primeru, ko se slaba vera prijavitelja znamke nanaša le na nekatero blago, za katerega je zahteval registracijo znamke, se znamka lahko izbriše le za to blago (ne pa tudi za blago, glede katerega prijavitelj ni ravnal v slabi veri). Več >

7 najbolj zanimivih sporov v zvezi z blagovno znamko

7 najbolj zanimivih sporov v zvezi z blagovno znamko

Blagovna znamka predstavlja pomemben del strategije poslovanja podjetja. A kršitve pravic intelektualne lastnine so pogoste, zato pogosto prihaja do sporov. Več >

BREXIT – kako bo vplival na mojo znamko EU?

BREXIT – kako bo vplival na mojo znamko EU?

Velika Britanija je s 1.2.2020 izstopila iz EU, kar pomeni, da je od tega dne smatrana kot tretja država (nečlanica EU). Po dogovoru trenutno od 1.2. do 31.12.2020 sicer velja prehodno obdobje, kar pomeni, da v tem času evropsko pravo še vedno velja in se uporablja tudi na britanskem ozemlju. Spremembe in prilagoditve na izstop se torej obetajo na večini področij, prav tako tudi na področju industrijske lastnine. Več >

Koronavirus: Kaj bo z mojo znamko?

Koronavirus: Kaj bo z mojo znamko?

V luči trenutnih razmer po več državah EU že veljajo izredne razmere. V Španiji in Švici, državah kjer imata sedež Evropski urad za intelektualno lastnino (EUIPO) in Mednarodna organizacija za intelektualno lastnino (WIPO) ukrepi zoper širjenje koronavirusa zadevajo tudi postopke, ki tečejo v zvezi z registracijo znamk, modelov in patentov. Več >

Nike prekinil sodelovanje z Amazonom

Nike prekinil sodelovanje z Amazonom

Nike je preko platforme za spletno prodajo Amazon od leta 2017 prodajal del svojih izdelkov. Po dveh letih se je odločil za prekinitev sodelovanja, saj se bo raje osredotočil na direkten pristop do svojih strank. Več >

Apple ohranja naziv najdražje blagovne znamke na svetu

Apple ohranja naziv najdražje blagovne znamke na svetu

Interbrand je pred kratkim objavil posodobljeno lestvico stotih največ vrednih blagovnih znamk na svetu. V svojem poročilu navaja, da Apple letos ostaja najbolj vredna znamka na svetu. Drugo in tretje mesto na lestvici največ vrednih znamk pa sta zasedla Google in Amazon. Več >

Registrirajte blagovno znamko na ravni EU

Registrirajte blagovno znamko na ravni EU

Če poslujete samo v Sloveniji, ta članek ni namenjen vam. Če pa sklepate posle tudi izven dežele pod Alpami, oziroma razmišljate o širitvi svojega relevantnega trga tudi v sosednje države, se vam izplača razmisliti o zaščiti vašega največjega aduta na ravni EU. Več >

Oznake:
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki