
Evan Spiegel, prvi mož Snapchata, si z nakupom Vurba obeta izboljšanje uporabniške izkušnje (Vir slike: YouTube).
Snapchat, na čelu katerega je Evan Spiegel, naj bi kupnini dodal še 75 milijonov dolarjev. Z omenjeno vsoto želi obdržati Vurbovega ustanovitelja in direktorja Bobbyja Loja.
Vurb je platforma, ki uporabniku omogoča preprosto iskanje in shranjevanje drugih opravil prek povezovanja s priporočili prijateljev, bogate vsebine in uporabne storitve. Če želimo najti določen film, se med rezultati ne bodo prikazale le ocene uporabnikov, ampak tudi povezave, kje lahko kupimo vstopnico za film, celo Uberjevo storitev, kako najhitreje priti do kina, v katerem se bo predvajal izbrani film. Vse to združuje platforma Vurb, tako da nam ni potrebno preskočiti na drug iskalnik in najti druge potrebne informacije.
Vurb je nastal leta 2011. Takrat si je njegova ekipa zastavila cilj, da bo poskrbela za pametnejšo izkušnjo in bolj povezan mobilen svet, ki bo spodbudil ljudi, da delajo več tistih stvari, ki jih osrečujejo. Vurb je trenutno povezljiv z aplikacijami, kot so Yelp, Uber, Netlifx, Fandango, Google Maps, Rotten Tomatoes, Metacritic, Foursqaure, Tastemade in drugimi. »Toliko dobrih aplikacij je danes – a z več 1,5 milijona aplikacij, ki jih lahko namestimo na iPhone in pametne telefone z operacijskim sistemom Android, je težko vedeti, katere uporabiti oziroma katere sploh obstajajo,« meni Lo, njen ustanovitelj.
Kako bo Vurb pomagal Snapchatu?
Vurb se je na svoji petletni poti kljub prvotnemu navdušenju uporabnikov znašel v precejšnjih težavah. Snapchat ameriškim medijem ni podal nobenega komentarja, Lo pa je enemu dejal, da ga obvezujejo pogodbene omejitve, kar nakazuje na dogovor. Trenutno še ni znano, kako točno bo Vurb pripomogel Snapchatu, a govori se, da si podjetje želi izboljšati uporabniško izkušnjo in podaljšati čas preživljanja znotraj aplikacije. Z Vurbom bi Snapchat uporabnika lahko popeljal do enostavnejšega iskanja novih sledilcev, vsebin ali blagovnih znamk. Trenutno lahko uporabniki najdejo nove sledilce le, če poznajo njegovo uporabniško ime oziroma njegovo QR kodo.
Vurb leta 2014 prepričal tudi Marisso Mayer
Vurb je sicer zmagovalec Startup Battlefield, ki je potekal v okviru TechCrunchovega Disrupta v New Yorka dve leti nazaj. Takrat so prepričali tudi Marisso Mayer iz Yahooja, ki je bila ena od šestih sodnic tekmovanja.
Potem ko je Snapchat leta 2013 zavrnil ponudbo Facebooka, startup vztrajno raste. Po zadnjih podatkih ima 150 milijonov dnevnih uporabnikov in je tako celo prehitel Twitter. Vrednost startupa je trenutno ocenjena na 20 milijard dolarjev.
Vurb ni prvi startup, ki je prišel pod okrilje Snapchata. Le nekaj mesecev nazaj je Snapchat kupil Bitstrips, podjetje, ki stoji za priljubljeno aplikacijo Bitmoji. O prodaji, vredni kar 100 milijonov dolarjev, smo pisali v članku Snapchat: ko startup kupi startup.