
Pomena zdrave prehrane se zaveda vse več ljudi, zato ne čudi dejstvo, da so številna podjetja prepoznala priložnosti in zainteresiranim strankam začele ponujati sadje in zelenjavo tudi prek spleta.
Podobnega načina poslovanja sta se s pomočjo ožjih družinskih članov lotila tudi mlada podjetnika Tadej in Gregor Grm iz Vodic, ki sta se v zadnjem obdobju posvetila prodaji sadja in zelenjave na drobno in debelo. Da bi lahko sledila svoji zapisani viziji ter svojim sanjam, sta brata ustvarila spletno trgovino e-Branjevka.
Stranke zahtevajo najboljše
“Preko e-Branjevke želimo čim širšemu krogu ljudi ponuditi svežo in kakovostno sadje in zelenjavo. Pri kakovosti sadja in zelenjave za naše uporabnike ne sklepamo kompromisov. To je naše vodilo od samega začetka. Naše stranke preprosto zahtevajo najboljše,” poudarjajo pri e-Branjevki.

Podjetje E-branjevka omogoča strankam enostavno in hitro naročilo (foto: e-branjevka.si)
Prve gajbice za jabolka so zaradi pomanjkanja primernega prostora sestavljali kar v kombiju. V začetni fazi je bilo prodanih zgolj 8 kilogramov jabolk dnevno. S predstavljanjem na raznih dogodkih in uspešnim mreženjem je e-Branjevka bistveno razširila krog strank in prišla do lastnega rastlinjaka in hladilnice.
Delež nakupov sadja in zelenjave prek spleta se veča
“V podjetju se zavedamo, da je zaupanje v nakupovanje preko interneta višje kot kadarkoli prej. Hkrati pa se delež nakupov, ki jih ljudje opravijo preko spletnih trgovin vztrajno viša. Razlog temu je vrsta prednosti, ki jih spletna trgovina prinaša kupcem,” je pojasnil Tadej Grm in dodal, da so bili v podjetju primorani spremeniti poslovni model.
e-Branjevka s pestrim izborom izdelkov
Od fizičnih strank, ki so naročale manjše količine, so se preselili k večjim podjetjem, kot je naprimer Kolektor, kjer so naročila večja in bolj raznovrstna. Trenutno dostavljajo s 4 večjimi kombiji in enim dostavnim avtomobilom, nabor izdelkov pa so iz jabolk razširili na pester izbor sadja in zelenjave.

e-Branjevka ponuja pester izbor sadja (foto: e-Branjevka.si)
“Gajbice sestavljamo sami, saj je brat Gregor tesar. Veliko pozornosti smo namenili logotipu, ki mora biti prepoznaven. Velik pomen namenjamo pravilni komunikaciji v podjetju. Potrebno le ločiti, kdaj smo sodelavci in kdaj družina. Seveda so za dobro poslovanje pomembni tudi dobri odnosi z dobavitelji, ki nam zagotavljajo kakovostne izdelke,” je razkril Tadej Grm.
Naslednji cilj Avstrija in Nemčija
Od ustanovitve podjetja leta 2013 so se prihodki povečali za štirikrat in lani znašali okrog 350 tisoč evrov. Število zaposlenih bo v prihodnje naraslo, saj se e-Branjevka resno spogleduje tudi s prodajo v Avstriji in Nemčiji.
“V podjetniškem svetu se vsak dan naučim nekaj novega. V podjetju morajo vladati kvalitetni odnosi. Veliko pozornosti moraš nameniti tudi komunikaciji s čistilkami in varnostniki. Obenem se držim očetovega nasveta, naj ne grem nikamor brez gajbice in naj bo ta vedno polna,” je svoje predavanje na konferenci Družinsko podjetništvo zaključil Tadej Grm iz e-Branjevke.