Spletni nakupi sadja in zelenjave v Sloveniji v porastu

Podjetje Rast Tim d.o.o. je s spletno trgovino e-Branjevka ponudilo enostaven način nakupa sadja in zelenjave preko spleta. Iz začetne faze z enim kombijem je podjetje zraslo v vseh pogledih in se že začelo spogledovati s tujino.
ebranjevka-sadje-zelenjava

Pomena zdrave prehrane se zaveda vse več ljudi, zato ne čudi dejstvo, da so številna podjetja prepoznala priložnosti in zainteresiranim strankam začele ponujati sadje in zelenjavo tudi prek spleta.

Podobnega načina poslovanja sta se s pomočjo ožjih družinskih članov lotila tudi mlada podjetnika Tadej in Gregor Grm iz Vodic, ki sta se v zadnjem obdobju posvetila prodaji sadja in zelenjave na drobno in debelo. Da bi lahko sledila svoji zapisani viziji ter svojim sanjam, sta brata ustvarila spletno trgovino e-Branjevka.

Stranke zahtevajo najboljše

“Preko e-Branjevke želimo čim širšemu krogu ljudi ponuditi svežo in kakovostno sadje in zelenjavo. Pri kakovosti sadja in zelenjave za naše uporabnike ne sklepamo kompromisov. To je naše vodilo od samega začetka. Naše stranke preprosto zahtevajo najboljše,” poudarjajo pri e-Branjevki.

ebranjevka

Podjetje E-branjevka omogoča strankam enostavno in hitro naročilo (foto: e-branjevka.si)

Prve gajbice za jabolka so zaradi pomanjkanja primernega prostora sestavljali kar v kombiju. V začetni fazi je bilo prodanih zgolj 8 kilogramov jabolk dnevno. S predstavljanjem na raznih dogodkih in uspešnim mreženjem je e-Branjevka bistveno razširila krog strank in prišla do lastnega rastlinjaka in hladilnice.

Delež nakupov sadja in zelenjave prek spleta se veča

“V podjetju se zavedamo, da je zaupanje v nakupovanje preko interneta višje kot kadarkoli prej. Hkrati pa se delež nakupov, ki jih ljudje opravijo preko spletnih trgovin vztrajno viša. Razlog temu je vrsta prednosti, ki jih spletna trgovina prinaša kupcem,” je pojasnil Tadej Grm in dodal, da so bili v podjetju primorani spremeniti poslovni model.

e-Branjevka s pestrim izborom izdelkov

Od fizičnih strank, ki so naročale manjše količine, so se preselili k večjim podjetjem, kot je naprimer Kolektor, kjer so naročila večja in bolj raznovrstna. Trenutno dostavljajo s 4 večjimi kombiji in enim dostavnim avtomobilom, nabor izdelkov pa so iz jabolk razširili na pester izbor sadja in zelenjave.

sadje-branjevka

e-Branjevka ponuja pester izbor sadja (foto: e-Branjevka.si)

“Gajbice sestavljamo sami, saj je brat Gregor tesar. Veliko pozornosti smo namenili logotipu, ki mora biti prepoznaven. Velik pomen namenjamo pravilni komunikaciji v podjetju. Potrebno le ločiti, kdaj smo sodelavci in kdaj družina. Seveda so za dobro poslovanje pomembni tudi dobri odnosi z dobavitelji, ki nam zagotavljajo kakovostne izdelke,” je razkril Tadej Grm.

Naslednji cilj Avstrija in Nemčija

Od ustanovitve podjetja leta 2013 so se prihodki povečali za štirikrat in lani znašali okrog 350 tisoč evrov. Število zaposlenih bo v prihodnje naraslo, saj se e-Branjevka resno spogleduje tudi s prodajo v Avstriji in Nemčiji.

“V podjetniškem svetu se vsak dan naučim nekaj novega. V podjetju morajo vladati kvalitetni odnosi. Veliko pozornosti moraš nameniti tudi komunikaciji s čistilkami in varnostniki. Obenem se držim očetovega nasveta, naj ne grem nikamor brez gajbice in naj bo ta vedno polna,” je svoje predavanje na konferenci Družinsko podjetništvo zaključil Tadej Grm iz e-Branjevke.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>


Čedalje več start-upov se odloča za zaposlovanje ljudi, ki delo opravljajo na daljavo

Čedalje več start-upov se odloča za zaposlovanje ljudi, ki delo opravljajo na daljavo

Start-upi se čedalje pogosteje odločajo za to, da zaposlijo ljudi, ki dela ne opravljajo na sedežu podjetja, ampak od doma ali s katere druge lokacije. V nadaljevanju si lahko preberete, zakaj ima tak način sodelovanja z zaposlenimi številne prednosti za podjetje. Preberite več >>

0xcert prepričal vlagatelje širom sveta

0xcert prepričal vlagatelje širom sveta

Slovensko podjetje Oxcert, ki je razvilo prvi protokol za upravljanje nedenarnih sredstev na blockchainu, je s prodajo kriptožetonov zbralo 10 milijonov dolarjev. Preberite več >>

Lahko SunContract sproži energetsko revolucijo?

Lahko SunContract sproži energetsko revolucijo?

Z uporabo platforme SunContract lahko uporabniki dostopajo do električne energije po nižji ceni. Gre za produkt slovenskega znanja, ki temelji na blockchain tehnologiji. Preberite več >>

Slovenski start-up NERVteh pridobil milijonsko investicijo

Slovenski start-up NERVteh pridobil milijonsko investicijo

Mlado visokotehnološko podjetje NERVteh, ki se ukvarja z razvojem tehnologij za ocenjevanje in usposabljanje voznikov ter testiranjem algoritmov za avtonomno vožnjo, je pridobilo 1,2 milijona dolarjev vredno investicijo s strani ameriškega investicijskega sklada VectolQ. Preberite več >>

Je na trgu dovolj denarja za financiranje podjetništva?

Je na trgu dovolj denarja za financiranje podjetništva?

Sodelujoči na konferenci Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! so skušali priti do odgovora na vprašanje, kakšen je najprimernejši način financiranja podjetij. Pozitivna gospodarska rast podprta z novimi tehnologijami podjetnikom omogoča dokaj pestro izbiro. Preberite več >>

Ne Silicijeva, temveč “Slovenska dolina”

Ne Silicijeva, temveč “Slovenska dolina”

Bučen aplavz ob zaključku jubilejnega, 50. Startup cafe, je razkril, da so zanimivi gostje obiskovalce navdušili z debato o slovenskem startu-up ekosistemu. Preberite več >>

Tiko Pro pomaga start-upom in mednarodnim projektom

Tiko Pro pomaga start-upom in mednarodnim projektom

Podjetje Tiko Pro iz Maribora že vrsto let pomaga podjetjem pri pridobivanju nepovratnih sredstev. Obenem je vključeno v mednarodni projekt ABS Network, ki plete mrežo znanja med slovenskimi in avstrijskimi strokovnjaki na področju učinkovitega koriščenja sončne energije. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

24.08.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje