Startup, ki je za prvi milijon potreboval 384 dni

Podjetje Happy Home je prepričalo tako uporabnike kot tudi investitorje (Vir slike: The Happy Home Company).

Startup, ki je za prvi milijon potreboval 384 dni

Doug Ludlow in njegova žena sta prišla do zanimivega spoznanja, po tem ko sta se pred leti preselila v hišo. Mislila sta si, da je vzdrževanje manj zahtevno, spoznala pa ravno obratno. Potrebna so znanja in izkušnje, sicer lahko kaj hitro naredimo kaj narobe.
Startup, ki je za prvi milijon potreboval 384 dni

Podjetje Happy Home je prepričalo tako uporabnike kot tudi investitorje (Vir slike: The Happy Home Company).

Ludlow je kmalu po selitvi spoznal, da veščin in znanja za domača opravila nima. »Nisem znal uporabljati niti kladiva,« je v smehu povedal tujim medijem. Prvič v življenju je postal (so)lastnik hiše in tako v celoti odgovoren za vzdrževanje le-te. Hkrati je bil to tudi njegov največji nakup v življenju. Odgovornost je bila velika, še večji pritisk pa je nanj ustvarjalo dejstvo, da ni vedel na koga se mora obrniti za pomoč pri hišnih opravilih. Pregledoval je Yelp, obrnil nekaj številk in skušal najti nekoga, ki bi bil pripravljen opraviti vsaj nekaj manjših opravil v hiši.

V hiši ste hišnik sami

V vmesnem času je prodal svoj startup Hipster, ki ga je leta 2012 kupil AOL, kjer se je pozneje tudi sam zaposlil, vse dokler ni ustanovil novega startupa. Želja po novem podjetju je bila velika in dolgo prisotna, ni pa točno vedel, s čim bi se ukvarjal. Se je pa nenehno spominjal obdobja po vselitvi, ko ni vedel, koga bi poklical za pomoč pri opravilih. Spoznal je, da je pri najemanju stanovanja povsem drugače: blok ima svojega hišnika, ki poskrbi za vsa (neprijetna) opravila. Če pa ste lastnik hiše, ste hišnik sami. Dve leti nazaj je ideja vendarle dozorela: podjetje The Happy Home Company, ki se ukvarja s popravili domov, je uradno zagnal lani proti koncu leta. Danes ima podjetje že 19 zaposlenih.

Ker se je sam znašel v podobni situaciji, je želel ta proces narediti kar se da preprostega. Uporabnik prek telefona sporoči težavo podjetju oziroma popravljavcem, teh je trenutno deset. Kot je Ludlow povedal tujim medijem, kar 84 odstotkov komunikacije prihaja prek SMS sporočil, preostali del pa prek njihove spletne strani. Vsa naročanja in plačevanja se izvajajo prek podjetja.

Do drugega milijona v zgolj 38 dneh

Podjetje je zaradi enostavnega sistema, učinkovitosti in prijaznosti postal pravi mali hit. Od zagona podjetja je potrebovalo zgolj 384 dni (eno leto in slabe tri tedne) za doseg tisočega uporabnika in milijon dolarjev prihodkov. Prvemu mejniku pa je hitro sledil še drugi: podjetje je na to potrebovalo zgolj 38 dni za doseg novih tisoč uporabnikov in nov milijon dolarjev v transakcijah. Srečen dom pa ne navdušuje le uporabnikov, veliko zanimanja je požel tudi med investitorji. Prejel je namreč kar 3,5 milijone dolarjev težko semensko investicijo s strani investitorjev, kot so Chris Sacca iz Lowercase Capital, David Tisch iz BoxGroupa, SV Angel, Josh Felser iz FreeStyle Capital in Dave Morin iz Slow Ventures. Časa za veselje ni, kot kaže, saj že kujejo nove načrte: v kratkem bodo svoje storitve ponudili tudi po drugih ameriških mestih in državah.

Zaupanje je ključno

Podjetje, ki služi od odstotkov pri opravljenih poslih – pri večjih si vzame manjši delež, pri manjših pa večjega -, opaža, da je zaupanje ključno. Uporabniki, ki v povprečju njihove storitve potrebujejo enkrat na četrtletje, se običajno pri prvem naročilu odločijo za manjša dela, v kolikor pa pridobijo zaupanje v delavce oziroma podjetje, se za storitev odločijo znova. V drugo zaupajo še večje posle. Največji projekt do zdaj je bil težak okoli 36 tisoč dolarjev, šlo je za renovacijo. Višina računa stranke se sicer v povprečju vrti okoli 200 dolarjev.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
PODIM 2025: kdo je osvojil naslov najboljšega startupa med 188 tekmeci?

PODIM 2025: kdo je osvojil naslov najboljšega startupa med 188 tekmeci?

PODIM 2025 je v Mariboru znova združil vrhunske startupe, vlagatelje in tehnološke vizionarje iz celega sveta. Tridnevni dogodek je s pestro vsebino, mreženjem in tekmovanjem Podim Pitching Competition navdušil več kot 1.000 udeležencev iz 23 držav. Več >

Chipolo predstavlja svoj najnovejši iskalnik predmetov – Chipolo POP

Chipolo predstavlja svoj najnovejši iskalnik predmetov – Chipolo POP

Slovensko podjetje Chipolo, ki je znano po pametnih rešitvah za iskanje ključev, denarnice in telefona, predstavlja svoj najnovejši izdelek – Chipolo POP. S svežim, igrivim imenom in sodobno tehnologijo POP združuje vse najboljše lastnosti preteklih iskalnikov predmetov ter ponuja še več – v šestih živahnih barvah, z globalnim dosegom in izjemno enostavno uporabo. Gre za prvi barvit iskalnik, ki je združljiv z aplikacijama Apple Najdi ali Google Poišči mojo napravo. Več >

Browser Use: kako je Gregor Žunič soustvaril globalni hit v svetu UI

Browser Use: kako je Gregor Žunič soustvaril globalni hit v svetu UI

V svetu umetne inteligence (UI) se pojavlja vse več orodij, ki omogočajo avtomatizacijo različnih spletnih nalog. Eden izmed najvidnejših projektov na tem področju je Browser Use, ki sta ga leta 2024 ustanovila Magnus Müller in Slovenec Gregor Žunič v okviru pospeševalnika Student Project House na ETH Zürich. Več >

Ustanovitelja FRESH 32: »Delaj, popravljaj, dokler ne klikne.«

Ustanovitelja FRESH 32: »Delaj, popravljaj, dokler ne klikne.«

Inovacije se ne dogajajo le za zasloni pametnih telefonov in v algoritmih umetne inteligence. FRESH 32 je zgodba, ki dokazuje, da lahko tudi vsakdanje navade – kot je umivanje zob – postanejo pametnejše, trajnostne in bolj učinkovite. Več >

Ministrstvo načrtuje podvojitev števila startupov v Sloveniji

Ministrstvo načrtuje podvojitev števila startupov v Sloveniji

Slovenski startup forum 2025 je v torek na Bledu združil več kot sto predstavnikov startupov, vlade in mednarodnih strokovnjakov. Cilj je bil jasen - okrepiti povezave v ekosistemu in spodbuditi rast startupov. Ti so ključni za tehnološki razvoj in globalno konkurenčnost Slovenije. Več >

Mladi podjetnik leta 2024 je Grega Ivančič iz Glow seven!

Mladi podjetnik leta 2024 je Grega Ivančič iz Glow seven!

Danes v Kristalni palači v Ljubljani poteka konferenca Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! 2024. Pridružite se nam ob spremljanju podjetniškega panela z zanimivimi gosti in govora lanskega zmagovalca izbora Mladi podjetnik leta. Osrednji dogodek pa so predstavitve letošnjih kandidatov in razglasitev zmagovalca. Več >

Investicijski potencial startupov navdušil investitorje

Investicijski potencial startupov navdušil investitorje

Na Tovarni podjemov v Mariboru se je zgodil Demo dan Start:up Slovenija, kjer je deset najbolj obetavnih slovenskih startupov predstavilo svoje inovativne ideje in tehnologije pred investicijsko komisijo in obiskovalci. Več >

Mesec kibervarnosti: Napadalci ciljajo na naše telefone

Mesec kibervarnosti: Napadalci ciljajo na naše telefone

V torek, 1. oktobra, se je vsej Evropi pričela kampanja Evropski mesec kibervarnosti, katere namen je okrepiti odpornost sistemov in storitev EU, opolnomočiti državljane in narediti korak naprej k bolj kibernetsko varni in ozaveščeni družbi. Več >

FeelRooty: “Življenje podjetnikov je danes ekstremno hitro”

FeelRooty: “Življenje podjetnikov je danes ekstremno hitro”

MagicRooty je okusen naravni napitek, nadomestek kave in prehransko dopolnilo za krepitev možganov. Razvito je bilo, da dvigne raven energije, izboljša fokus in podpre delovanje vaših možganov. Grega Gostinčar, eden izmed soustanoviteljev, nam je omogočil kratek vpogled v zakulisje znamke FeelRooty. Več >

Center Rog: Kmalu polfinalni izbor mladinskih podjetniških idej POPRI

Center Rog: Kmalu polfinalni izbor mladinskih podjetniških idej POPRI

6. in 7. marca bo potekal polfinalni izbor mladinskih podjetniških idej POPRI. Podjetniška žirija je nedavno pregledala rekordnih 203 poslovnih modelov. V nadaljevanju predstavljamo program polfinalnega dogodka in potek tekmovanja. Več >

Oznake:,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki