
Podjetje Happy Home je prepričalo tako uporabnike kot tudi investitorje (Vir slike: The Happy Home Company).
Ludlow je kmalu po selitvi spoznal, da veščin in znanja za domača opravila nima. »Nisem znal uporabljati niti kladiva,« je v smehu povedal tujim medijem. Prvič v življenju je postal (so)lastnik hiše in tako v celoti odgovoren za vzdrževanje le-te. Hkrati je bil to tudi njegov največji nakup v življenju. Odgovornost je bila velika, še večji pritisk pa je nanj ustvarjalo dejstvo, da ni vedel na koga se mora obrniti za pomoč pri hišnih opravilih. Pregledoval je Yelp, obrnil nekaj številk in skušal najti nekoga, ki bi bil pripravljen opraviti vsaj nekaj manjših opravil v hiši.
V hiši ste hišnik sami
V vmesnem času je prodal svoj startup Hipster, ki ga je leta 2012 kupil AOL, kjer se je pozneje tudi sam zaposlil, vse dokler ni ustanovil novega startupa. Želja po novem podjetju je bila velika in dolgo prisotna, ni pa točno vedel, s čim bi se ukvarjal. Se je pa nenehno spominjal obdobja po vselitvi, ko ni vedel, koga bi poklical za pomoč pri opravilih. Spoznal je, da je pri najemanju stanovanja povsem drugače: blok ima svojega hišnika, ki poskrbi za vsa (neprijetna) opravila. Če pa ste lastnik hiše, ste hišnik sami. Dve leti nazaj je ideja vendarle dozorela: podjetje The Happy Home Company, ki se ukvarja s popravili domov, je uradno zagnal lani proti koncu leta. Danes ima podjetje že 19 zaposlenih.
Ker se je sam znašel v podobni situaciji, je želel ta proces narediti kar se da preprostega. Uporabnik prek telefona sporoči težavo podjetju oziroma popravljavcem, teh je trenutno deset. Kot je Ludlow povedal tujim medijem, kar 84 odstotkov komunikacije prihaja prek SMS sporočil, preostali del pa prek njihove spletne strani. Vsa naročanja in plačevanja se izvajajo prek podjetja.
Do drugega milijona v zgolj 38 dneh
Podjetje je zaradi enostavnega sistema, učinkovitosti in prijaznosti postal pravi mali hit. Od zagona podjetja je potrebovalo zgolj 384 dni (eno leto in slabe tri tedne) za doseg tisočega uporabnika in milijon dolarjev prihodkov. Prvemu mejniku pa je hitro sledil še drugi: podjetje je na to potrebovalo zgolj 38 dni za doseg novih tisoč uporabnikov in nov milijon dolarjev v transakcijah. Srečen dom pa ne navdušuje le uporabnikov, veliko zanimanja je požel tudi med investitorji. Prejel je namreč kar 3,5 milijone dolarjev težko semensko investicijo s strani investitorjev, kot so Chris Sacca iz Lowercase Capital, David Tisch iz BoxGroupa, SV Angel, Josh Felser iz FreeStyle Capital in Dave Morin iz Slow Ventures. Časa za veselje ni, kot kaže, saj že kujejo nove načrte: v kratkem bodo svoje storitve ponudili tudi po drugih ameriških mestih in državah.
Zaupanje je ključno
Podjetje, ki služi od odstotkov pri opravljenih poslih – pri večjih si vzame manjši delež, pri manjših pa večjega -, opaža, da je zaupanje ključno. Uporabniki, ki v povprečju njihove storitve potrebujejo enkrat na četrtletje, se običajno pri prvem naročilu odločijo za manjša dela, v kolikor pa pridobijo zaupanje v delavce oziroma podjetje, se za storitev odločijo znova. V drugo zaupajo še večje posle. Največji projekt do zdaj je bil težak okoli 36 tisoč dolarjev, šlo je za renovacijo. Višina računa stranke se sicer v povprečju vrti okoli 200 dolarjev.