
Vir slike: Rezervato
Kot sporočajo iz podjetja, lahko na platformi Rezervato najdete širok spekter prostorov po vsej Sloveniji, vključno s hoteli, restavracijami, kmetijami, gradovi, ranči, muzeji, piknik prostori, bari in še mnogo več. Platforma vsem, ki organizirajo dogodek – podjetjem in posameznikom – omogoča hitro in enostavno iskanje ter rezervacijo popolnega prostora za vse vrste dogodkov, od rojstnodnevnih zabav, porok, konferenc, seminarjev in poslovnih srečanj do novoletnih zabav, zaključkov in drugih osebnih ali javnih dogodkov.
“Organizacija dogodka je za mnoge stresna in zahtevna izkušnja. Nihče ne želi, da bi se gostje počutili slabo – ravno nasprotno, cilj vsakega organizatorja je ustvariti dogodek, ki bo gostom ostal v lepem spominu,” pojasnjuje Nina Riffel, vodja marketinga in prodaje.
“Vendar pa bistvo dogodka, ki je lepa izkušnja za vse udeležence, tudi organizatorja, pogosto zbledi zaradi zamudnega iskanja prostora, dogovarjanja glede terminov in cen, pregledovanja ter primerjanja ponudb in usklajevanja vseh nepredvidljivih podrobnosti. Proces, ki je bil do zdaj zamuden in zahteven, smo s pomočjo tehnologije poenostavili in naredili prijetnejši.”
Kako deluje?
Platforma Rezervato deluje povsem enostavno. V iskalnik stranka vnese kraj dogodka, tip dogodka ter število oseb in klikne na iskanje. Nato se pokažejo zadetki, ki jih lahko stranka še dodatno filtrira po tipu prizorišča. Ob kliku na lokacijo si lahko ogleda različne prostore, ki jih ponuja ta lokacija, vključno s ceno najema in dodatnimi storitvami, ki so na voljo, kot na primer gostinska ponudba, nastanitev in ostalo.

Vir slike: Rezervato
Z izbiro prostora za rezervacijo sistem stranki samodejno izračuna končno ceno glede na izbrane storitve, kar omogoča preglednost stroškov že ob rezervaciji. Po oddaji rezervacije stopi stranka direktno v stik s ponudnikom prek integriranega klepeta, kjer lahko pregleda svojo rezervacijo, si s ponudnikom izmenjuje slike, dokumente in prejme ponudbe s podrobnostmi o ceni, predplačilu, kavciji in podobno.
Po potrditvi ponudbe je možen digitalen podpis pogodbe znotraj integriranega klepeta, če to zahteva ponudnik. Po končanem dogodku lahko stranke delijo svoje mnenje in oceno, ki bo objavljena na profilu ponudnika ter koristna tudi drugim uporabnikom.
Začetki in vizija
Pri Rezervato so platformo opisali “kot Booking.com za rezervacijo prostorov za dogodke”. Z majhno, a predano ekipo so v nekaj mesecih ustvarili digitalni produkt, ki že vzbuja veliko zanimanja na trgu. Ime “Rezervato” jasno nakazuje na rešitev, povezano z rezervacijami. Njihova vizija je, da bi Rezervato v prihodnosti povezoval različne trge in omogočal ljudem ter podjetjem preprosto najti in rezervirati prostor za dogodek kjerkoli po svetu. “Poroka v Toskani? Ni problema. Poslovni dogodek ali teambuilding na Hrvaškem? Nič lažjega. Z Rezervatom iskanje in rezervacija popolnega prostora za dogodek nista znanstvena fantastika,” sporočajo iz startupa.
Ideja za platformo Rezervato se je rodila iz osebne izkušnje soustanovitelja podjetja, ki je leta 2023 organiziral svojo poroko. Pri iskanju prostora in dogovarjanju s ponudniki se je soočil s številnimi izzivi – nepreglednostjo ponudbe na trgu, pomanjkanjem informacij o razpoložljivosti ter zapletenimi postopki dogovarjanja po e-pošti, telefonu in z osebnimi obiski. Iz te izkušnje se je rodila ideja za platformo Rezervato. Platforma je bila julija lansirana na slovenskem trgu in je na voljo uporabnikom v slovenskem jeziku.

Vir slike: Rezervato
Za ponudnike prostorov
Kako lahko ponudniki prostorov na platformi objavijo svoj oglas? Ponudniki se najprej registrirajo na platformi in vnesejo podrobnosti o prizorišču, vključno z opisi, slikami, cenami prostorov in dodatno ponudbo.
Po registraciji pridobijo dostop do nadzorne plošče, kjer lahko upravljajo analitiko, rezervacije in podrobnosti svojih prostorov. Več prizorišč na različnih lokacijah lahko dodajo znotraj enega profila. Ob novi rezervaciji lahko ponudniki v integriranem klepetu za stranko pripravijo in urejajo ponudbo, v kateri določijo predplačilo, kavcijo, popust in dodajo storitve. Sistem samodejno beleži spremembe in izračune.
Po potrditvi ponudbe s strani stranke je možen digitalni podpis dokumentov ali pogodb, integriran v klepet. Ponudnik in stranka se lahko kadarkoli dogovarjata o podrobnostih dogodka, izmenjujeta slike in dokumente, pri čemer se vsa zgodovina pogovora beleži na enem mestu. Po dogodku ponudnik prejme mnenje in oceno stranke, ki je organizirala dogodek, kar ponudniku pomaga pri privabljanju novih strank.
Vir: Rezervato