Uporabljate WhatsApp? Potem vas bo to zanimalo.

WhatsApp bo uporabnikove podatke delil Facebooku (Vir slike: YouTube).

Uporabljate WhatsApp? Potem vas bo to zanimalo.

Dolgo časa se je ugibalo, ali bo WhatsApp uporabniške podatke delil s Facebookom, s svojim matičnim podjetjem. Zdaj je ugibanj konec – WhatsApp je naznanil deljenje podatkov s podjetjem, pod katerega je prišel pred dvema letoma.
Uporabljate WhatsApp? Potem vas bo to zanimalo.

WhatsApp bo uporabnikove podatke delil Facebooku (Vir slike: YouTube).

Po novem si bosta uporabniške podatke delili dve najbolj priljubljeni storitvi v okviru družabnih omrežji in komunikacij na svetu. Pri WhatsAppu pojasnjujejo, da je deljenje pomembno zaradi testiranja novih funkcionalnosti znotraj aplikacije. Te naj bi uporabniki lahko izkusili že v naslednjih mesecih. Oglasov znotraj WhatsAppa za zdaj nobena od strani ne omenja.

2014: Nakup ne bo vplival na uporabnikovo zasebnost

Spomnimo, Facebook je ob nakupu leta 2014, ko je za WhatsApp odštel 22 milijard dolarjev, dejal, da nakup ne bo vplival na uporabnikovo zasebnost. Obljubo je očitno prelomil, saj bo WhatsApp Facebooku delil podatke več kot milijarde uporabnikov, čeprav je bilo sprva rečeno prav nasprotno. To je sicer prvi primer deljenja podatkov teh dveh podjetij. Nova pravila bodo Facebooku omogočila uporabiti telefonsko številko, ki jo je uporabnik uporabil pri ustvarjanju WhatsApp računa, za targetiranje oglasov, kljub temu, da WhatsApp poudarja, da se v sporočilih ne bodo prikazovali oglasi v obliki bannerjev.

Kaj si bosta WhastApp in Facebook delila?

WhatsApp bo Facebooku posredoval mobilno številko, ime, fotografijo, status na aplikaciji in spletni status. Vsebina naših sporočil pa naj bi bila še vedno varna, trdijo pri WhatsAppu.

Zakaj bo WhatsApp delil naše podatke?

Podjetji, ki imata več kot milijardo mesečno aktivnih uporabnikov (Facebook celo 1,59 milijarde), si s tem želita izboljšati možnosti za targetiranje oglasov znotraj sporočil. S posredovanjem podatkov bosta omogočila boljšo komunikacijo med blagovnimi znamkami in uporabniki, trdita. WhatsApp dodaja, da bo omenjene podatke delil zgolj s Facebookom. Bo pa vsak uporabnik imel možnost izbire (zavrnitve) za deljenje podatkov s Facebookom.

Novost, ki naj bi jo WhatsApp predstavil v prihajajočih mesecih, bo podjetjem omogočila kontaktiranje uporabnikov prek sporočil. Facebook bo telefonsko številko uporabil tudi za priporočila prijateljem. Kot so zapisali pri WhatsAppu, želijo raziskati poti, ki jih uporabniki lahko izkoristijo pri komunikaciji s podjetji.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Virtualna pisarna Ljubljana

Virtualna pisarna Ljubljana

Virtualna pisarna Ljubljana je odlična rešitev za vse, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. Virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na naši SPOT točki na enem mestu hkrati odprete podjetje / spremenite sedež podjetja. Več >


Predstavljamo najboljšo slovensko poslovno knjigo 2024

Predstavljamo najboljšo slovensko poslovno knjigo 2024

Med slovenskimi je naziv najboljše prejela knjiga HALCOM - Pogled v prihodnost, avtorji Matjaž Čadež, Petra Škarja in Gorazd Bavdaž (Založba 5KA). Med tujini pa je ta naziv pripadal knjigi Dnevnik direktorja, avtor Steven Bartlett (založba Učila). Več >

10 kariernih in poslovnih priložnosti za prihodnost

10 kariernih in poslovnih priložnosti za prihodnost

Že veliko let poslušamo, kako bo zaradi umetne inteligence in drugih tehnologij veliko delovnih mest izgubljenih. Medtem ko je ta skrb do neke mere realna, pa gredo nekatera mnenja tudi v smer tega, da bo tehnologija trg dela konkretno spremenila in ne uničila. Več >

Mesec kibervarnosti: Napadalci ciljajo na naše telefone

Mesec kibervarnosti: Napadalci ciljajo na naše telefone

V torek, 1. oktobra, se je vsej Evropi pričela kampanja Evropski mesec kibervarnosti, katere namen je okrepiti odpornost sistemov in storitev EU, opolnomočiti državljane in narediti korak naprej k bolj kibernetsko varni in ozaveščeni družbi. Več >

Kako virtualna realnost vpliva na startup podjetja?

Kako virtualna realnost vpliva na startup podjetja?

Danes se startupi soočajo s težko nalogo, kako pritegniti pozornost bodočih strank. Tradicionalni tržni pristopi so včasih nezadostni in neuspešni, predvsem ko gre za privabljanje novih potrošnikov. Več >

Kakšno vlogo igra avtomatizacija pri uspehu podjetij?

Kakšno vlogo igra avtomatizacija pri uspehu podjetij?

Avtomatizacija v današnjem poslovnem okolju igra zelo pomembno vlogo in lahko za podjetje, ki želi optimizirati svoje procese, povečati učinkovitost in ostati konkurenčno, pomeni preobratno točko na poti do uspeha. Več >

Kako izplačati Bitcoin – Najboljši načini za izplačilo BTC

Kako izplačati Bitcoin – Najboljši načini za izplačilo BTC

V svetu kriptovalut je Bitcoin kralj, zato je razumevanje, kako ga pretvoriti v tradicionalne fiat valute kot sta EUR ali USD, ključnega pomena. Kripto bankomati so postali ena izmed najbolj priljubljenih metod za izplačilo Bitcoina zaradi svoje dostopnosti in enostavnosti uporabe. Več >

Bodite pripravljeni na kibernetske napade

Bodite pripravljeni na kibernetske napade

V dobi, ki jo zaznamujejo naraščajoče kibernetske grožnje in s tem povezani visoki stroški podjetij, se tradicionalni pristopi boja proti kibernetskim napadom kažejo za neuspešne. Več >

Kako svojim zaposlenim plačati v kriptovaluti?

Kako svojim zaposlenim plačati v kriptovaluti?

Kriptovaluta je prevzela svet in vse več podjetij jo sprejema kot način plačila. Ta digitalna valuta deluje neodvisno od tradicionalnih bančnih sistemov in ponuja različne ugodnosti: varnost, hitrost in nizke transakcijske provizije. Tudi nakazila plač zaposlenim v kripto obliki postajajo vse bolj priljubljena. Več >

Oznake:
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki