
WhatsApp bo uporabnikove podatke delil Facebooku (Vir slike: YouTube).
Po novem si bosta uporabniške podatke delili dve najbolj priljubljeni storitvi v okviru družabnih omrežji in komunikacij na svetu. Pri WhatsAppu pojasnjujejo, da je deljenje pomembno zaradi testiranja novih funkcionalnosti znotraj aplikacije. Te naj bi uporabniki lahko izkusili že v naslednjih mesecih. Oglasov znotraj WhatsAppa za zdaj nobena od strani ne omenja.
2014: Nakup ne bo vplival na uporabnikovo zasebnost
Spomnimo, Facebook je ob nakupu leta 2014, ko je za WhatsApp odštel 22 milijard dolarjev, dejal, da nakup ne bo vplival na uporabnikovo zasebnost. Obljubo je očitno prelomil, saj bo WhatsApp Facebooku delil podatke več kot milijarde uporabnikov, čeprav je bilo sprva rečeno prav nasprotno. To je sicer prvi primer deljenja podatkov teh dveh podjetij. Nova pravila bodo Facebooku omogočila uporabiti telefonsko številko, ki jo je uporabnik uporabil pri ustvarjanju WhatsApp računa, za targetiranje oglasov, kljub temu, da WhatsApp poudarja, da se v sporočilih ne bodo prikazovali oglasi v obliki bannerjev.
Kaj si bosta WhastApp in Facebook delila?
WhatsApp bo Facebooku posredoval mobilno številko, ime, fotografijo, status na aplikaciji in spletni status. Vsebina naših sporočil pa naj bi bila še vedno varna, trdijo pri WhatsAppu.
Zakaj bo WhatsApp delil naše podatke?
Podjetji, ki imata več kot milijardo mesečno aktivnih uporabnikov (Facebook celo 1,59 milijarde), si s tem želita izboljšati možnosti za targetiranje oglasov znotraj sporočil. S posredovanjem podatkov bosta omogočila boljšo komunikacijo med blagovnimi znamkami in uporabniki, trdita. WhatsApp dodaja, da bo omenjene podatke delil zgolj s Facebookom. Bo pa vsak uporabnik imel možnost izbire (zavrnitve) za deljenje podatkov s Facebookom.
Novost, ki naj bi jo WhatsApp predstavil v prihajajočih mesecih, bo podjetjem omogočila kontaktiranje uporabnikov prek sporočil. Facebook bo telefonsko številko uporabil tudi za priporočila prijateljem. Kot so zapisali pri WhatsAppu, želijo raziskati poti, ki jih uporabniki lahko izkoristijo pri komunikaciji s podjetji.