Uspešnost uvajanja novega izdelka na trg je zelo težko predvidljiva

Josh Kopelman (Redeye VC) je mnenja, da je poslovni načrt za uvajanje novega izdelka na trg vedno zgrešen.
Uspešnost uvajanja novega izdelka na trg je zelo težko predvidljiva

Največkrat se zgodi, da je poslovni načrt za uvajanje novega izdelka na trg zgrešen. (Vir slike: http://timesync.gmu.edu/)

Velikokrat investiramo v podjetja, ki nam predstavijo poslovni načrt izdelka, ki še ni bil predstavljen trgu. Takšne investicije je največkrat težko oceniti, zato se je potrebno opreti na tri dejavnike s pomočjo katerih lažje ocenimo investicijo: velikost trga, kvaliteta tima oz. ekipe in vizijo izdelka.

Tim
Najuspešnejša podjetja vodijo podjetniki, ki neprestano zbirajo najrazličnejše informacije in si izbirajo višje cilje, kljub temu, da to pomeni spreminjanje smeri, ki so si jo začrtali na začetku poti. Takšne poteze so uspešne, če podjetnik sodeluje s pravim timom.

Ciljni trg
Velikost trga je za uvajanje izdelka zelo pomembna. Josh Kopelman je prepričan, da večji kot je trg, več možnosti imamo, da bo nekomu naš izdelek všeč. Kljub velikosti trga, pa se podjetje sooča z najrazličnejšimi ovirami in tveganji kot so: konkurenca, trg, nova tehnologija, razna finančna tveganja, itd.

Vizija izdelka
Včasih imajo podjetniki tako močno intuicijo, da poslovni načrt izdelka izpolni vsa svoja pričakovanja. V večini primerov pa je izdelek potrebno spreminjati in prilagajati. Prav zaradi tega je zelo težko oceniti kako uspešen bo izdelek na trgu.

Težko je oceniti kako uspešno se bo izdelek uvajal na trgu zgolj na podlagi poslovnega načrta izdelka. Zato je potrebno oceniti kvaliteto tima in velikost ter lastnosti ciljnega trga, nato pa upati na najboljše.

 

Vir: businessinsider.com

Oznake:

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje