
Visionect inovativni dlančnik eMeni predstavil trgu
Prvi hoteli in gostinski lokali v Ljubljani in na Obali bodo v kratkem začeli uporabljati inovativno rešitev podjetja Visionect in gostom na ta način pričeli omogočati naročanje hrane, pijače in drugih storitev prek naprave eMeni, prvega dlančnika na svetu, ki je povsem brez gumbov.
Dlančnik je namenjen poslovnim okoljem, njegova posebnost pa je, da vse informacije, ki jih prikazuje, pobira iz okolja, kjer se nahaja. Lahko ga uporabljamo v knjigarnah in knjižnicah kot elektronske bralnike knjig, v hotelih kot interaktivne osebne pomočnike, v restavracijah kot nadomestek klasičnim tiskanim oblikam menijev, v bolnišnicah kot bolniške table itd.
Veliko zanimanja za omenjeni dlančnik so že med njegovim razvojem izrazila podjetja v hotelirski panogi. Tem so se kmalu pridružila podjetja s področja gostinstva, podjetje Visionect pa si prizadeva vstopiti še v druge panoge, kot sta medicina in bančništvo.
Stekli so že pogovori, da bi eMeni uporabljali tudi v casinojih, knjižnicah in muzejih, prav tako pa bi bil primeren za turiste, saj bi jim olajšal spoznavanje mestnih znamenitosti in hkrati opravljal tudi vlogo GPS navigatorja. Visionect se bo z dlančnikom v 2. polovici leta preizkusil tudi na ameriškem trgu.
Visionect prejemnik številnih nagrad
Dlančnik eMeni je Visionect popeljal med 23 finalistov prestižnega tekmovanja Seedcamp 2010, kjer je konkurenco sestavljalo več kot 600 podjetij iz vsega sveta. Podjetje je bilo na dogodku Seedcamp Week v Londonu deležno intenzivnega mentorstva nekaterih najbolj uglednih svetovnih investitorjev in podjetnikov. Visionect je zmagal tudi na enodnevnem dogodku Mini Seedcamp Zagreb.
Poleg Seedcampa je bilo podjetje lani izbrano tudi med 20 finalistov dogodka Mobile Premier Awards, ki je največje tekmovanje na področju mobilnih tehnologij, na katerega se je prav tako prijavilo več kot 600 podjetij iz celega sveta. Visionect je bil poleg tega izbran med najbolj obetavna mlada podjetja na Intelovem tekmovanju Intel Challenge 2010 in se uvrstil med polfinaliste.
Podjetje se je leta 2009 umestilo med zmagovalce projekta Brezmejnik in dobilo priložnost obiskati Silicijevo dolino, kjer je potencialnim investitorjem uspešno predstavilo svoje produkte in ideje. Matej Zalar, direktor podjetja, je dejal, da je bil ta obisk zelo pomemben del faze iskanje zunanjega investitorja in širjenja podjetja na tuje trge, prav tako pa so dobili priložnost ugotoviti, kako se primerjati z najboljšimi tehnološkimi startup podjetji na svetu.
Viri: Dnevnik.si, Lui.si, Seedcamp.com, Visionect.si.