Z vožnjo po opravkih do zaslužka

Na sliki ustanovitelja Coolia, Luka Vončina in Matej Gostiša. Coolio! voznikom omogoča zaslužek med vožnjo, zadovoljni pa so tudi oglaševalci (Vir slike: Coolio!).

Z vožnjo po opravkih do zaslužka

Če dnevno prevozite več kilometrov, ste zagotovo pomislili, zakaj ne bi kar med vožnjo zaslužili. Podobnih misli sta bila Luka Vončina in Matej Gostiša, ki sta razvila sistem Coolio!, s katerim lahko kdorkoli med vožnjo tudi služi.
Z vožnjo po opravkih do zaslužka

Na sliki ustanovitelja Coolia, Luka Vončina in Matej Gostiša. Coolio! voznikom omogoča zaslužek med vožnjo, zadovoljni pa so tudi oglaševalci (Vir slike: Coolio!).

Vožnja po opravkih, izleti, druženje s prijatelji … koliko kilometrov sva že danes naredila, sta se skoraj vsak dan zamislila Gostiša in Vončina. Avtomobil, ki jima je sicer nudil svojevrstne užitke, je zažiral pomemben kos mesečnega proračuna. Pomislila pa sta, zakaj ne bi vmes med številnimi nepotrebnimi potmi kaj zaslužila.

Podjetjem nov način oglaševanja, voznikom pa nov vir dohodka

Po raziskavi trga, s katero sta dobila odziv voznikov in naročnikov, sta se lotila še razvojnega dela skupaj s zunanjimi izvajalci in nastal je Coolio!, pri čemer gre za »oglaševanje na avtomobilih – voznikom omogočamo nov vir dohodka, podjetjem pa nov, kul način oglaševanja«. Tako se glasi uvodni zapis na platformi Adrifund, kjer se prijatelja in podjetnika predstavljata s svojim projektom. Več o prvi slovenski platformi za množično financiranje lahko preberete v članku Slovenska platforma za množično financiranje nastala iz diplomske naloge.

»V zameno za do zdaj neuporabno zunanjost avtomobila, ki jo bomo obdali v lepe in izvirne oglase naročnikov, bo voznik avtomobila z vsakim prevoženim kilometrom zaslužil,« mlada podjetnika na kratko strneta delovanje sistema Coolia. Tako bodo vozniki istočasno služili in ponesli ime naročnika med potencialne stranke.

Voznik narekuje trajanje kampanje na njegovem vozilu

Storitev je za voznike avtomobilov brezplačna, medtem ko naročniki za kampanjo plačajo. Koliko odstotkov gre v žep ekipe Coolia, nismo uspeli izvedeti. »Uporabnik se bo z oblepitvijo avtomobila zavezal, da bo z nalepko vozil do izteka kampanje. Večina bo trajala od enega do treh mesecev,« pojasnjujeta sogovornika. Naročnika bodo pred samim začetkom obvestili o vseh podrobnostih kampanje, vse od naročnika, videza oglasa in časovnega obdobja, tako da se bo lahko tudi sam odločil, koliko časa želi imeti oblepljen avtomobil.

Določene ure in lokacije prinašajo še več zaslužka

Voznik bo plačan na prevožene kilometre, prejel pa ga bo »direktno na račun ali pa kot na primer dobropis pri izbranem podjetju«. Se bo pa višina zaslužka razlikovala glede na to, kdaj in kje bo vozil. Določena območja mest in deli dneva bodo namreč bolje plačani. To bo naročnikom omogočilo, »da lažje in ceneje dosežejo svoje potencialne stranke v primerjavi z jumbo plakati«.

Kampanjo Coolio! lahko podprete tukaj >>

Projekt Coolio! se trenutno predstavlja na slovenski platformi za množično financiranje. Podjetnika sta si za cilj zastavila 13 tisoč evrov, kar bo zadostovalo za razvoj mobilne aplikacije (Vir slike: Coolio!).

Obstaja pa nekaj omejitev pri avtomobilih. Vozilo ne sme biti vidno poškodovano, ena od omejitev pa je tudi starost vozila. »Vozila, starejša od deset let načeloma niso najbolj primerna, vendar delamo na tem, da bo prav vsako vozilo imelo možnost oblepitve,« pojasnjujeta.

Nalepke so po njunih besedah trpežne in avtomobila ne bodo poškodovale. »V primeru, da bi se voznik sam lotil odstranjevanja nalepk, pa ne moremo jamčiti, da ob tem ne bo poškodoval svojega avtomobila,« dodajata. Kje bo postopek lepljenja in odstranjevanja potekal, ne razkrivata.

Trenutno se s sodelavci nahajata sredi vrhunca razvojne faze, zato bodo prvi uporabniki sistema na nalepke čakali malo dlje kot običajno. Pozneje, ko bo sistem zaživel v polni meri, tudi z mobilno aplikacijo, pa bo čas do popolne ureditve (lepljenja avtomobila in izbora naročnika) povsem »odvisen od voznika in njegovih želja«.

Podjetje, ki za letos načrtuje med 75 in 100 tisoč evrov prihodkov, se, kot je bilo uvodoma omenjeno, v teh dneh predstavlja tudi na prvi slovenski platformi za množično financiranje Adrifund. To je po njunem mnenju platforma, ki spodbuja inovativne (regijske) ideje, s predstavitvijo na njej pa si obetata, da ju bo spoznal čim večji krog ljudi, ki jih ideja zanima.

Sredstva namenjena za razvoj aplikacije

Zastavila sta si cilj 13 tisoč evrov, kar bo dovolj za razvoj prej omenjeno mobilno aplikacijo. Ta bo povezovala voznike in naročnike, hkrati pa bo uporabnika sproti obveščala o zaslužku in novih oglasnih možnostih (voznik bo lahko takoj po izteku ene kampanje presedlal k novemu naročniku in novi kampanji).

Investitorja bi iskala konec leta

Gostiši in Vončini se samo v Sloveniji ponuja več kot milijon priložnosti, toliko je namreč registriranih osebnih vozil. Je pa zanimiva tudi tujina. »Po vsej verjetnosti bomo v zadnjem četrtletju letošnjega leta začeli z iskanjem investitorjev, s pridobljenimi sredstvi in prinesenim znanjem pa nam bodo vrata na tuje trge lažje dostopna,« razmišljata o prihodnosti.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
PODIM 2025: kdo je osvojil naslov najboljšega startupa med 188 tekmeci?

PODIM 2025: kdo je osvojil naslov najboljšega startupa med 188 tekmeci?

PODIM 2025 je v Mariboru znova združil vrhunske startupe, vlagatelje in tehnološke vizionarje iz celega sveta. Tridnevni dogodek je s pestro vsebino, mreženjem in tekmovanjem Podim Pitching Competition navdušil več kot 1.000 udeležencev iz 23 držav. Več >

Chipolo predstavlja svoj najnovejši iskalnik predmetov – Chipolo POP

Chipolo predstavlja svoj najnovejši iskalnik predmetov – Chipolo POP

Slovensko podjetje Chipolo, ki je znano po pametnih rešitvah za iskanje ključev, denarnice in telefona, predstavlja svoj najnovejši izdelek – Chipolo POP. S svežim, igrivim imenom in sodobno tehnologijo POP združuje vse najboljše lastnosti preteklih iskalnikov predmetov ter ponuja še več – v šestih živahnih barvah, z globalnim dosegom in izjemno enostavno uporabo. Gre za prvi barvit iskalnik, ki je združljiv z aplikacijama Apple Najdi ali Google Poišči mojo napravo. Več >

Browser Use: kako je Gregor Žunič soustvaril globalni hit v svetu UI

Browser Use: kako je Gregor Žunič soustvaril globalni hit v svetu UI

V svetu umetne inteligence (UI) se pojavlja vse več orodij, ki omogočajo avtomatizacijo različnih spletnih nalog. Eden izmed najvidnejših projektov na tem področju je Browser Use, ki sta ga leta 2024 ustanovila Magnus Müller in Slovenec Gregor Žunič v okviru pospeševalnika Student Project House na ETH Zürich. Več >

Ustanovitelja FRESH 32: »Delaj, popravljaj, dokler ne klikne.«

Ustanovitelja FRESH 32: »Delaj, popravljaj, dokler ne klikne.«

Inovacije se ne dogajajo le za zasloni pametnih telefonov in v algoritmih umetne inteligence. FRESH 32 je zgodba, ki dokazuje, da lahko tudi vsakdanje navade – kot je umivanje zob – postanejo pametnejše, trajnostne in bolj učinkovite. Več >

Ministrstvo načrtuje podvojitev števila startupov v Sloveniji

Ministrstvo načrtuje podvojitev števila startupov v Sloveniji

Slovenski startup forum 2025 je v torek na Bledu združil več kot sto predstavnikov startupov, vlade in mednarodnih strokovnjakov. Cilj je bil jasen - okrepiti povezave v ekosistemu in spodbuditi rast startupov. Ti so ključni za tehnološki razvoj in globalno konkurenčnost Slovenije. Več >

Mladi podjetnik leta 2024 je Grega Ivančič iz Glow seven!

Mladi podjetnik leta 2024 je Grega Ivančič iz Glow seven!

Danes v Kristalni palači v Ljubljani poteka konferenca Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! 2024. Pridružite se nam ob spremljanju podjetniškega panela z zanimivimi gosti in govora lanskega zmagovalca izbora Mladi podjetnik leta. Osrednji dogodek pa so predstavitve letošnjih kandidatov in razglasitev zmagovalca. Več >

Investicijski potencial startupov navdušil investitorje

Investicijski potencial startupov navdušil investitorje

Na Tovarni podjemov v Mariboru se je zgodil Demo dan Start:up Slovenija, kjer je deset najbolj obetavnih slovenskih startupov predstavilo svoje inovativne ideje in tehnologije pred investicijsko komisijo in obiskovalci. Več >

Mesec kibervarnosti: Napadalci ciljajo na naše telefone

Mesec kibervarnosti: Napadalci ciljajo na naše telefone

V torek, 1. oktobra, se je vsej Evropi pričela kampanja Evropski mesec kibervarnosti, katere namen je okrepiti odpornost sistemov in storitev EU, opolnomočiti državljane in narediti korak naprej k bolj kibernetsko varni in ozaveščeni družbi. Več >

FeelRooty: “Življenje podjetnikov je danes ekstremno hitro”

FeelRooty: “Življenje podjetnikov je danes ekstremno hitro”

MagicRooty je okusen naravni napitek, nadomestek kave in prehransko dopolnilo za krepitev možganov. Razvito je bilo, da dvigne raven energije, izboljša fokus in podpre delovanje vaših možganov. Grega Gostinčar, eden izmed soustanoviteljev, nam je omogočil kratek vpogled v zakulisje znamke FeelRooty. Več >

Center Rog: Kmalu polfinalni izbor mladinskih podjetniških idej POPRI

Center Rog: Kmalu polfinalni izbor mladinskih podjetniških idej POPRI

6. in 7. marca bo potekal polfinalni izbor mladinskih podjetniških idej POPRI. Podjetniška žirija je nedavno pregledala rekordnih 203 poslovnih modelov. V nadaljevanju predstavljamo program polfinalnega dogodka in potek tekmovanja. Več >

Oznake:, ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki