Zadnji šolani krojač v Sloveniji na Kickstarterju

Jaka Kolar med delom (Vir slike: Gipsy and Clown).

Zadnji šolani krojač v Sloveniji na Kickstarterju

Jako Kolarja, ki od svojega 15. leta šiva, v svojem delu pa neizmerno uživa, mnogi poznajo po blagovni znamki Gipsy and Clown. Njegovim unikatnim kavbojkam, ki so precej priljubljene tudi v tujini, je dodal še moderen raztegljiv pas, s katerim se predstavlja na Kickstarterju.
Zadnji šolani krojač v Sloveniji na Kickstarterju

Jaka Kolar med delom (Vir slike: Gipsy and Clown).

»Navadni pasovi so me nenehno ovirali pri vsakdanjih aktivnostih. Nekoč sem jih preizkušal izboljšati, logično se mi je zdelo, da dodam elastiko. Sprva sem jo dal na zadnji del, a so se hlače gubale. Elastični pasovi že obstajajo na trgu, a so robustni in nič kaj privlačni na pogled,« nam je povedal 32-letni Kolar. Potem je elastiko prestavil na sprednji del, »kjer je obremenitev s strani telesa največja, ko se vsedeš ali počepneš«.

»Poskusil sem nositi navaden pas. Zdržal nisem niti eno uro.«

Prototip je ustvaril že pred dvemi leti, ga nenehno nosil, ponudil tudi prijateljem, ki so prav tako skozi dan (tudi na račun službe) precej aktivni. »Preden smo šli na Kickstarter, sem si zabičal, da bom navaden pas nosil cel dan. Zdržal nisem niti eno uro,« posebnost pasa pa je neuničljiva elastika (ob normalni uporabi), ki je češkega podpisa.

»Pas je sestavljen iz minimalno oblikovane metalne zaponke, po domače iz vojaške gurtne, ki je izredno kakovostna, na njem je tudi usnjen našitek, ki deluje kot modni dodatek,« da pa bi zadovoljili čim večji krog ljudi se je skupaj s svojo partnerico Janjo, s katero bosta v naslednjih dneh postala starša, odločil, da ponudita pasove s pošitkom in brez.

Projekt lahko podprete tukaj >>

Kampanja, odvisno, kako se bo odvijala – trenutno je kampanja na četrtini zastavljenega cilja, do konca pa je še 44 dni -, bo prinesla tudi nekaj novosti. »Šlo bo za podoben pas, kot je na Kickstarterju, bo pa nekaj posebnega. Naj za zdaj še ostane skrivnost,« pravi Kolar. Pri merah so pomislili tudi na tiste z močnejšo postavo: »Prijatelj ima težavo pri iskanju pasov. Tukaj smo brez omejitev.«

Pas je sestavljen iz minimalno oblikovane metalne zaponke, po domače iz vojaške gurtne, ki je izredno kakovostna (Vir slike: Gipsy and Clown).

»Ne delam nenosljivih oblačil. Ne gre za visoko modo.«

Pasovi bodo nastajali v Kolarjevi domači delavnici, tam, kjer že približno 5 let nastajajo njegove unikatne kavbojke. K njemu se zatekajo tisti, ki so naveličani enolične ponudbe kavbojk v trgovinah, želijo biti drugačni in nositi slovenska oblačila ali pa obožujejo njegove detajle, »ki so narejeni z največjim občutkom do dizajna. Ne gre za visoko modo (ang. high fashion), ne delam nenosljivih oblačil, kot jih lahko vidimo na modnih pistah,« pojasnjuje. »Tipičnih strank ni.«

Z blagovno znamko Gipsy and Clown se želi predstaviti na ameriškem in britanskem trgu, priznava pa da čisto pravega potencjala za njegovo blagovno znamko v Sloveniji ni, medtem ko je tujina bolj dosledna do novih stvari in dizajna. »Delam unikaten jeans, prihajajo individualni kupci. Ne gremo se masovne produkcije,« pri šivanju pa mu pomaga tudi punca.

Pravega potenciala za blagovno znamko Gipsy and Clown v Sloveniji žal ni. S partnerico Janjo želi prek Kickstarterja svoje pasove in znamko predstaviti tujcem (Vir slike: Gipsy and Clown).

Kolar je zadnji šolani krojač, pravi, da verjetno tudi med zadnjimi v Evropi. »Gipsy and Clown je vedno temeljil na jeansu. Sem pa vedno iskal partnerja za posel, našel sem ga v punci, ki prav tako šiva, svojo strast je malce potešila še z obiskovanjem oblikovalske šole. Imela je drugačen stil šivanja, a popolnoma začutila znamko. Dobro se razumeva in dobro sodelujeva,« pravi Kolar, ki je v zadnjih tednih čas posvetil tudi urejanju doma za novega člana.

Pasove bodo podporniki prejeli še decembra letos, kot nalašč za božično-novoletna darila, pojasnjuje. »Prvi podpornik je iz Združenih arabskih emiratov, veliko je bilo tudi Slovencev, nekateri izmed njih tudi meni nepoznani, podpora prihaja tudi iz Kanade, ZDA, Singapurja in drugih držav,« razkrije od kod prihajajo podporniki.

Pasove bodo podporniki prejeli decembra letos, ravno prav za božično-novoletna obdarovanja (Vir slike: Gipsy and Clown).

Radi bi delali normalno, pomoč predstavlja tudi Kickstarter

Beseda steče tudi o prihodnosti: »Zgodba pasov gre ne glede na Kickstarter naprej. Februarja se bomo predstavljali v Munchnu, na največjem športnem sejmu. Naša poslovna pot bo šla naprej, saj radi delamo to, ker vemo, da dobro delamo. Bi pa radi normalno delali. Sredstva bomo namenili za razvoj firme, nakupili nove, boljše stroje in večje količine materiala, želja je tudi vzpostavitev spletne trgovine. Radi bi več delali s tujino. Gipsy and Clown je moj življenjski slog, od katerega lahko tudi nekaj zaslužim

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Konferenco Trendi digitalnega marketinga 2020 bomo zaradi COVID-19 izvedli v obliki webinarja! Že tretjič zapored vas  vabimo na spletno konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.   Več >


Chipolo na IFA sejmu: “Vedno je prostor za več podjetij”

Chipolo na IFA sejmu: “Vedno je prostor za več podjetij”

V torek, 10. septembra, se je zaključil sejem zabavne elektronike IFA v Berlinu. Na sejmu je sodelovalo tudi slovensko podjetje Chipolo, s katerim smo spregovorili nekaj besed. Več >

Aquaro uspešno zaključuje svojo Kickstarter kampanjo

Aquaro uspešno zaključuje svojo Kickstarter kampanjo

Pametni nadzornik za vodo Aquaro, ki ga je razvilo slovensko podjetje, se je podal na platformo za množično financiranje Kickstarter, kjer je že v prvih dneh dosegel zastavljeni finančni cilj. Več >

Fermentirajmo kombučo – Kefirko ponovno na Kickstarter

Fermentirajmo kombučo – Kefirko ponovno na Kickstarter

Znamka Kefirko, znana po svojih inovativnih izdelkih za domačo fermentacijo in pripravo kefirja, sira, drož, kombuče in drugega, je na platformi za množično financiranje Kickstarter 16. aprila predstavila svojo 5. kampanjo, tokrat za novi Kombuča Fermentor. Več >

Katere platforme za množično financiranje naj podjetniki preizkusijo v 2024?

Katere platforme za množično financiranje naj podjetniki preizkusijo v 2024?

Z vzponom digitalnih inovacij postaja razvoj platform za množično financiranje vse pomembnejši, množično financiranje pa med podjetniki postaja vse bolj priljubljen način zbiranja kapitala. Platforme podjetnikom služijo kot dinamična vozlišča, kjer njihove ideje lahko najdejo podporo svetovnega občinstva. Več >

Ministrstvo za gospodarski razvoj podpira socialna podjetja

Ministrstvo za gospodarski razvoj podpira socialna podjetja

Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo je s sredstvi Evropskega regionalnega sklada podprlo vzpostavitev specializiranega podpornega okolja za socialna podjetja. Več >

Novo na Kickstarterju: leseni inhalator za eterična olja Kiff

Novo na Kickstarterju: leseni inhalator za eterična olja Kiff

Še dober mesec dni bo na Kickstarterju, platformi za množično financiranje inovativnih projektov, zagonska sredstva zbiral novi slovenski projekt Kiff. Gre za ročno izdelan lesen inhalator za eterična olja, ki sta ga razvila študenta medicine Matej Žnidarič in Žan Michel Žurga. Projekt je že prvi dan kampanje na Kickstarterju zbral več kot 1500 evrov, njun cilj je v dobrem mesecu dni zbrati vsaj 5000 evrov. Več >

Nov slovenski projekt na Kickstarterju – Spoznajte Evolve Garden

Nov slovenski projekt na Kickstarterju – Spoznajte Evolve Garden

Te dni lahko na Kickstarterju podprete nov slovenski projekt Evolve Garden. Gre za kit, ki omogoča enostavno gojenje “mikrozelenjave” in začimb na okenski polici, kuhinjskem pultu ali celo v pisarni. Izdelek je v celoti izdelan v Evropski uniji iz naravi prijaznih materialov in zasleduje “low waste” trende. Več >

Slovenski projekti, ki so v letu 2019 zbirali sredstva prek Kickstarterja

Slovenski projekti, ki so v letu 2019 zbirali sredstva prek Kickstarterja

Kickstarter med Slovenci ostaja priljubljeno orodje zbiranja sredstev za razvoj podjetniške ideje. Koliko slovenskih projektov se je na tej platformi za množično financiranje predstavilo v letu 2019 in kolikšna je bila uspešnost njihovih kampanj? Več >

Slovenski projekt na Kickstarterju: 2-in-1 holder for phone & GoPro

Slovenski projekt na Kickstarterju: 2-in-1 holder for phone & GoPro

Naprava "2-in-1 holder for phone& GoPro" je namenjena stabilizaciji pametnega telefona med vožnjo z avtom, kolesom, motorjem. Uporabna pa je tudi za domačo rabo kot podstavek za telefon. Več >

Oznake:, ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki