Zadovoljstvo delavcev se da izmeriti!

S stališča vsakega podjetja je zadovoljstvo zaposlenih še kako pomembno. Motivirani in zadovoljni delavci so eden od ključev za uspešno organizacijo. Do podatkov o zadovoljstvu podjetja prihajajo prek merjenja organizacijske klime. So to dovolj dobri podatki?
Zadovoljstvo delavcev se da izmeriti!

Japonski Hitachi je ustvaril napravico, s katero bo možno ugotoviti zadovoljstvo delavcev (Vir slike: Unsplash.com).

Zadovoljni delavci so bolj produktivni in prinašajo večjo dodano vrednost podjetju. Postavlja pa se vprašanje, kako naj podjetja vedo, ali so njihovi delavci resnično zadovoljni ali le komaj čakajo, da opravijo svoje delo? Nekateri delavci imajo preveliko spoštovanje do svojega dela, da bi se sploh drznili govoriti o njem ali o dogajanju na delovnem mestu, zato podatki, ki jih pridobite z merjenjem klime, pogosto niso dovolj natančni.

Z nosljivo tehnologijo do odgovora o zadovoljstvu

Če boste zgornje vprašanje naslovili na japonsko podjetje Hitachi, vam bodo odgovorili, da imajo v svojem podjetju boljšo rešitev. Hitachi je namreč razvil nosljiv senzor, primeren za delavce. Prek podatkov, ki jih omenjeni senzor zbere, lahko njihovi nadrejeni dobijo boljše podatke, v kolikšni meri so delavci dejansko zadovoljni.

Pospeševalnik bo meril zadovoljstvo

Nosljiva napravica je opremljena s številni senzorji, ki spremljajo in snemajo zaposlenega medtem ko ta sedi, stoji ali tipka, snema tudi v času, ko se pogovarja z delavcem, tudi, koliko časa se pogovarjajo, obenem pa pridobiva še druge podatke. Eden od senzorjev, pospeševalnik, se uporablja za merjenje zadovoljstva delavcev.

Hitrejši korak razkriva zadovoljnega delavca

Hitachijev izdelek je narejen na predpostavki, da obstaja povezava med človekovim gibanjem in zadovoljstvom. Tisti, ki je bolj zadovoljen in srečen, ima hitrejši, bolj poskočen korak v primerjavi s tistim, ki se na delovnem mestu dolgočasi ali pa je slabe volje.

Bodo nadrejeni lahko slišali pogovore?

Bolj kot samo merjenje pa bo delavcem verjetno šlo v nos dejstvo, da jih bodo nadrejeni dobesedno spremljali na vsakem koraku. Bodo naprave nadrejenim omogočile tudi poslušanje pogovorov delavcev? V kolikor bodo delavci seznanjeni, kako naprava opravlja meritve, bodo lahko podatke prirejali. Namesto počasnega koraka, bodo po hodniku stopili bolj odločno. Vsekakor bo naprava lahko naredila velik pritisk na delavca, ki bo prejel takšno napravo.

Lahko naprava prinese ideje za izboljšanje klime?

Podatki, ki jih bo naprava pridobila, bodo poslani v bazo, kjer se bodo opravili izračuni zadovoljstva posameznih delavcev in skupine. Ideja, zaradi katere je nastala ta napravica, je, da bi z napravico pomagali povečati zadovoljstvo delavcev, s tem pa tudi produktivnost in uspešnost.

Naprava bo aprila na voljo na Japonskem, njena cena pa naj bi se začela pri okoli 100 tisoč jenih (okoli 740 evrov) na leto za posameznega delavca.

Oznake: , , , ,
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

08.05.2020 od 14:30 do 19:30
!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

KONFERENCO ZARADI RAZMER VEZANIH NA KORONAVIRUS PRESTAVLJAMO!!! Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje