Zakaj je Instagram najbolj priljubljeno družabno omrežje – 2. del

V prejšnjem prispevku smo spoznali, zakaj je Instagram tako priljubljen in kako se lotiti komunikacije s to mobilno aplikacijo. Tokrat pa si lahko preberete nekaj napotkov, kako povečati število sledilcev in meriti učinkovitost.
Zakaj je Instagram najbolj priljubljeno družabno omrežje – 2. del

Zakaj je Instagram najbolj priljubljeno družabno omrežje – 2. del (Vir: Deathtothestockphoto.com)

6 dobrih praks objavljanja na Instagramu

Najprej moramo pripraviti načrt za kakovostno vsebino, ključne kazalnike uspeha in spodbujanje interakcije s sledilci.

Uporabite hashtage (#):

  • ob vsaki objavi vpišite čim več hashtagov, ki se dotikajo vaše panoge (povezava do največkrat uporabljenih hashtagov);
  • ustvarite lahko tudi svoj hashtag, s katerim označite vsako vašo objavo in na tak način povečate prepoznavnost blagovne znamke (primer je KitKat in njihova oznaka #haveabreak)
  • uporabite priljubljene oziroma viralne hashtage iz vaše panoge

Uporabite filtre

  • na Instagramu lahko izbiramo med 17 filtri, s katerimi izboljšamo videz fotografij
  • še posebej pridejo prav, ko filter prekrije nekoliko slabšo kakovost fotografij
  • po raziskavi sodeč sicer največkrat ne uporabimo filtra (43 %)
  • najbolj uporabljeni  filtri so Earlybird (10 %), X-Pro II (8 %) in Valencia (5 %)

Mobilni marketing – moderni marketing

Povežite Instagram z drugimi računi na družabnih omrežjih

  • Instagram račun lahko povežete za naslednjimi družabnimi omrežji: Facebook, Twitter,  Tumblr, Flickr, Foursquare in Mixi
  • ko objavite sliko na Instagramu, bo ta objavljena tudi na drugih družabnih omrežjih, s katerimi boste povezali Instagram račun
  • s tem lahko prihranite veliko časa, obenem pa lahko iz enega družabnega omrežja prenesete sledilce tudi na drugega

Uporabite spletno stran

  • če imate veliko obiskovalcev na spletni strani in podstrani s slikami vaših produktov, lahko to izkoristite v prid Instagrama
  • obiščite Instagram.com (na računalniku), kliknite na ustrezno sliko in na to na 3 pikice pri polju za komentar

Uporabite všečke in komentarje

  • to je nekoliko dolgotrajnejši, a učinkovit način, da pridobite nove sledilce
  • v iskalno okno vpišite hashtage iz vaše panoge in poiščite Instagram uporabnike, ki objavljajo fotografije s temi oznakami
  • všečkajte in komentirajte čim več fotografij različnih uporabnikov
  • pregledali bodo vaš račun in če imate dobro vsebino, vam bodo lahko pričali slediti
  • pazite na omejitve: všečkate lahko do 350 fotografij in vpišete do 50 komentarjev na uro

Preberite še: Zakaj je Instagram vse bolj priljubljeno družabno omrežje? – 1. del

Merjenje statistike

Da boste vedeli, kako vam gre pri komunikaciji na Instagramu, uporabite enega od (tudi brezplačnih) orodij: Iconosquare, Simply Measured ali Instafollow (aplikacija iOS). S temi orodji lahko tudi nastavite objavo na določen čas.

Priporočam Iconosquare, ki nudi veliko podatkov, s katerimi boste lahko določili, kakšna vsebina pridobi največ interakcije, ob kateri uri je najboljše objavljati, katere filtre uporabiti, katere objave so pridobile nove sledilce in podobno.

Vse bolj priljubljena aplikacija Instagram je izvrsten medij za ustvarjanje vsebine. In vse, kar potrebujete, so #fotoaparat, #domišljija in #hashtagi.

Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.

Vabimo vas na delavnico Facebook oglaševanje!
Datum: 4. 12. od 15:30 do 18:00
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Oznake:, , ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje