
Super Mario Run še letos prihaja na iPhone. Kdaj točno, Miyamoto še ni želel razkriti (Vir slike: YouTube).
Eno največjih presenečenj na predstavitvi iPhona 7, ki je potekala prejšnji teden, je bila napoved prihoda igre s slavnim vodovodarjem na iPhone. »Začelo se je, ko smo delali na projektu Miitomo (gre za Nintendovo družabno igro za iOS in Android, op.a.) oziroma v času, ko je bil na čelu pokojni Satoru Iwata,« je razkril Shigeru Miyamoto, ki je nasledil Iwato.
Apple je Iwata povabil na pogovor, v katerem mu je predstavil, kako bi lahko začeli sodelovati na projektu Miitomo. Med projektom so prišli na idejo o obuditvi te legendarne igre, ki so si jo mnogi oboževalci že dlje časa želeli na eni od mobilnih platform. Njihovi želji so prikimavali tudi analitiki, ki so ocenili, da bi prihod te igre na mobilno platformo koristil tako Nintendu kot tudi izbrani platformi. Kot zanimivost naj povemo, da je vrednost Applove delnice po naznanitvi prihoda Super Maria na iPhone poskočila za 24 odstotkov.
Zakaj se Miyamoto boji izida Super Mario Run?
Potem pa je prišel Pokemon Go, ki je junija letos postal pravi fenomen. Če je uspelo Pokemon Go, igri s številnimi hrošči in težavami v povezljivosti, lahko tudi Super Mariu, so prepričani analitiki. Miyamato pa ni povsem prepričan, da je uspeh Pokemon Go lahko pokazatelj, kako bodo uporabniki sprejeli Super Mario Run. »Vzhičeni smo in upamo, da bodo tudi uporabniki. Ta igra je drugačna od Pokemon Go, zato nas zanima, kako se bodo odzvali na njo,« je dejal na dogodku.
Zakaj je torej Nintendo potreboval toliko časa, da je slavnega vodovodarja italijanskih korenin prinesel na eno od mobilnih platform? Razlog je preprost: pri Nintendu so čakali, kdaj bo tehnologija prišla do te točke, ko bodo lahko povsem sproščeno prepustili svoje produkte tretjim strankam.
Razvojni oddelek dela tudi na drugih igrah
Nintendo kot tudi Apple se zavedata pomembnosti nadzora lastne znamke. Nintendo je to zagotavljal z lastno strojno opremo, zdaj glede na napredek mobilne tehnologije in potencial igre na mobilni platformi, pa je prepričan, da je pravi čas za nov korak. »Pametne napravice imajo zagotovo posebne prednosti: nenehno povezljivost s spletom in individualen dostop. Zato vidimo mobilne naprave kot možnost koraka naprej, v našem razvojnem oddelku je še nekaj igric, ki bodo priromale na mobilne naprave,« je razkril Miyamoto.
Zakaj ne na naprave z operacijskim sistemom Android?
Super Mario za zdaj prihaja le na iOS naprave, a nekoč bo svoje mesto dobil tudi na napravicah z operacijskim sistemom Android. Eden od razlogov, zakaj so osredotočeni na iPhone, je stabilnost platforme, je razložil Miyamoto in dodal, da ne namiguje, da napravice, ki jih poganja Android, nimajo zadovoljive stopnje odzivnosti. Vzrok je v celi paleti različic tega sistema. Zato imajo inženirji precej dela z razvojem oziroma prilagoditvijo igre na vse različice.
Miyamoto ni razkril, kdaj bo igra na voljo tudi na napravah z operacijskim sistemom Android, je pa namignil, da pogovori že potekajo. Nintendo je že vzpostavil »dober odnos z Googlom«, s katerim bo nadaljeval skupno sodelovanje.