Zakaj nihče ne odpiše na moje elektronske sporočilo?

Poslali ste elektronsko sporočilo, zdaj pa želite odgovor v najkrajšem možnem čas. Čakate, a odgovora ni. Začenja vas skrbeti, če ste morda kaj narobe napisali, zato dnevno preverjate svoje elektronsko sporočilo in se sprašujete, kaj je vašega naslovnika odvrnilo od odpisovanja.
neodgovorjena e-pošta

Na žalost, verjetno imate prav. Glede na to, koliko sporočil pošljemo vsak teden, so napake sestavni del delavnika. Pa vendar, verjetno niso slovnične napake tiste, ki so vašega prejemnika odvrnile od odgovarjanja. Poglejmo, kateri so lahko razlogi za tišino.

Vaše elektronsko sporočilo je predolgo

Številne raziskave, ki so bile opravljene na tem področju, so pokazale naslednje ugotovitve: od 100 milijard elektronskih sporočil, ki jih pošljemo v zgolj enem dnevu, jih 28 odstotkov v povprečju pošljemo med tednom, 65 odstotkov elektronskih sporočil se odpre na manjšem zaslonu, v povprečju pa za branje elektronskega sporočila porabimo od 15 do 20 sekund.

Največ pet paragrafov

Jasno pa je, da nam elektronska sporočila vzamejo veliko časa, zahtevajo tudi našo polno pozornost. Zatorej, ne pošiljajmo predolgih sporočil, da našemu prejemniku ne bomo ukradli preveč časa. Pišite direktne stavke, brez ovinkarjenja. Strnite ga v največ pet paragrafov, ki pa naj ne bodo predolgi. Če sporočila ne morete oblikovati v te okvire, stranko raje pokličite. Nato pa ji pošljite še (krajše) sporočilo.

Morda vaša prošnja ni bila dovolj jasna

Napišite čim bolj jasna sporočila. S tem boste tudi prejemniku privarčevali nekaj časa, saj se ne bo izgubljal med vašimi nepotrebnimi razmišljanji. Želje in predloge predstavite čim bolj direktno, saj bo tako vaš prejemnik dobil občutek, da ste resni in dovolj samozavestni za posel.

Kako si lahko pomagate? Zastavite si vprašanje, kot je, ali ste se predstavili na primeren način, zakaj pišem nekomu, zakaj bi nekdo odprl moj mail in ali sem dovolj natančno opredelil svoje želje?

Steve Kovach, eden od novinarjev Business Insiderja, je v enem tednu prejel kar 1.511 elektronskih sporočil. Samo 44 od teh, pravi, je bilo vrednih branja. In od teh 44 je samo 5 elektronskih sporočil zahtevalo odgovor. Torej, odgovoril je le na 0,3 odstotkov prejetih elektronskih sporočil. Kaj to pomeni? Da je večina sporočil nepomembnih. Elektronska sporočila so postala vse preprostejša in učinkovitejša pot za komunikacijo, ki pa jo mnogi pošiljatelji izkoriščajo.

Prejemniki so (prezaposleni) ljudje

Zavedajte se, da tudi najbolje oblikovana elektronska sporočila in najbolj prijazni telefonski klici naletijo na ignoranco. Ne vzemite si tega osebno. Zapomnite si, da so prejemniki le ljudje, ki delujejo v drugačnem svetu kot vi. Poln je rokov, prilagajanja zasebnega in poslovnega življenja, ugajanja šefom in strankam.

Kaj se dogaja s podjetjem?

Morda je dobro, da naredite manjšo raziskavo, kaj se dogaja s trgom, na katerem je podjetje, kateremu ste pisali, aktivno. Če je stresno dogajanje s podjetjem povezano s časom, si dajte v opomnik, da po določenem času pokličete podjetje in se v miru pogovorite o možnosti sodelovanja.

Veste, da …

Tedensko pošljemo okoli 304 poslovnih elektronskih sporočil. V eni uri pa kar 36-krat pogledamo, ali smo prejeli kakšno novo elektronsko sporočilo. Kakšna izguba časa!

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. Virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na VEM točki odprete podjetje / spremenite sedež podjetja. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Ljubljanski dijaki izdelujejo repliko roverja za na Mars

Ljubljanski dijaki izdelujejo repliko roverja za na Mars

Dijaki ljubljanskih srednjih šol in gimnazij so oktobra 2018 začeli z ambicioznim podvigom. Po načrtih ameriške vesoljske agecije NASA bodo s podporo študentov tehničnih strok sestavili popolnoma funkcionalen rover. Preberite več >>

Tesla zapira večino poslovalnic, prodaja zgolj prek spleta

Tesla zapira večino poslovalnic, prodaja zgolj prek spleta

Večina fizičnih trgovin podjetja Tesla bo zaprla svoja vrata. Prodaja avtomobilov se bo odslej vršila izključno prek spleta. Fizične trgovine bodo zgolj v funkciji informacijskih centrov. Preberite več >>

Umetna inteligenca in področje SEO optimizacije?

Umetna inteligenca in področje SEO optimizacije?

Prav ta trenutek na tisoče strokovnjakov dela na področju optimizacije spletnih strani. Izdelujejo robots.txt datoteke, urejajo html oznake, dodajajo posamezne značke... A prav vsi izmed njih bodo slej ko prej naleteli na spremembe, ki jih bo s seboj prinesla porast uporabe umetne inteligence. Preberite več >>

Top 10 najdražjih blagovnih znamk

Top 10 najdražjih blagovnih znamk

V članku predstavljamo deset znamk, ki imajo trenutno največjo vrednost na svetu. Kot je opaziti, so njihovi imetniki predvsem velika podjetja, ki so na trgu prisotna že desetletja. Rast vrednosti znamke do takšnih razsežnosti torej zahteva svoj čas in trud, saj ni dosežena kar čez noč. Preberite več >>

Quadrofoil prejel 3 milijone € od švicarskega investitorja

Quadrofoil prejel 3 milijone € od švicarskega investitorja

Podjetje Quadrofoil, ki deluje v navtični industriji, je s strani švicarske investicijske družbe AlpVent AG prejelo 3 milijone evrov. Znesek je namenjen financiranju serije A. Z dobljenimi finančnimi sredstvi bo podjetje lahko pospešilo proizvodnjo in širilo globalno prisotnost izdelkov. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Nov termin! 3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

03.06.2019 od 15:00 do 07.06.2019 18:00
Nov termin! 3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

MP delavnica: Pravne zahteve za spletne trgovce

14.06.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Pravne zahteve za spletne trgovce

Lastniki spletnih trgovin ponavadi najprej poskrbijo za to, da je njihova spletna stran za obiskovalce - potencialne kupce - privlačna, enostavna in uporabna. Da bi se izognili morebitnim kaznim, pa je takoj za tem treba zadostiti tudi vsem pravnim zahtevam!
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

14.06.2019 od 13:00 do 17:30
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.
Preberite več >>

Vse za podjetje
Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
Projekt Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP