5 pravil družbenih omrežij, ki jih mora poznati vsak podjetnik

Avtor Saba Resnik — 06.08.2013
Komentiraj!
Ljudi na družbenih omrežij ne zanima velikost vašega podjetja, niti vaš dobiček – kaj potem pravzaprav loči nekoga s 500 in nekoga s 500.000 všečki, sledilci ali oboževalci? Odgovor vam podajamo v obliki 5 nasvetov, ki bi jih moral upoštevati vsak podjetnik.
5 pravil družbenih omrežij, ki jih mora poznati vsak podjetnik

5 pravil družbenih omrežij, ki jih mora poznati vsak podjetnik. (Vir slike: sxc.hu)

1. pravilo: Kvalitetna vsebina

Če želite pustiti svoj pečat na katerem koli družbenem omrežju, morate najprej poskrbeti za kvalitetno vsebino.

Ko boste ustvarjali ali iskali vsebino, pa nikar ne pozabite – kvantitete ne smete enačiti s kvaliteto!

2. pravilo: Bodite odprti in pripravljeni na druženje

Pri družbenih omrežjih je zelo pomembno, da ste svojemu občinstvu na voljo. Bodite kar se da ažurni in odpisujte na vprašanja in komentarje ljudi.

3. pravilo: Osredotočite se na specifično nišo

K družbenim omrežjem lahko pristopite na dva načina:

  • kot generalist – ustvarjate in objavljate vsebino za široko ciljno skupino in različne industrije;
  • kot specialist – osredotočite se na eno ali dve niši.

Specialisti hitreje pridobijo pozornost in naklonjenost ljudi kot generalisti. Družbena omrežja so natrpana in zato je zelo pomembno, da izstopate.

4. pravilo: Uporabite družbena omrežja za gradnjo vašega posla in obratno

Marsikateremu podjetniku se zdi čas, vložen v družbena omrežja, izgubljen, interakcija z uporabniki družbenih omrežij pa nekaj, kar ga moti pri izvajanju vsakodnevnih opravilih. Ker prisotnost na družbenih omrežjih zahteva veliko časa, je najbolje, da jih izkoristite svojemu poslu v prid - za trženje, za pridobivanje zvez, za predstavitve itd.

5. pravilo: Sprejmite različne kulture različnih družbenih omrežij

Vsako družbeno omrežje ima edinstveno kulturo, zato je dobro, da vsebine prilagodite posameznim družbenim omrežjem. Tako je dobro, da na Twitterju objavljate bolj pogosto (večkrat na dan), na Facebooku pa malo manj pogosto oz. svoje oboževalce aktivirate s slikami, videi in podobnim.

Vir: entrepreneur.com

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!