5 pravil družbenih omrežij, ki jih mora poznati vsak podjetnik

Ljudi na družbenih omrežij ne zanima velikost vašega podjetja, niti vaš dobiček – kaj potem pravzaprav loči nekoga s 500 in nekoga s 500.000 všečki, sledilci ali oboževalci? Odgovor vam podajamo v obliki 5 nasvetov, ki bi jih moral upoštevati vsak podjetnik.
5 pravil družbenih omrežij, ki jih mora poznati vsak podjetnik

5 pravil družbenih omrežij, ki jih mora poznati vsak podjetnik. (Vir slike: sxc.hu)

1. pravilo: Kvalitetna vsebina

Če želite pustiti svoj pečat na katerem koli družbenem omrežju, morate najprej poskrbeti za kvalitetno vsebino.

Ko boste ustvarjali ali iskali vsebino, pa nikar ne pozabite – kvantitete ne smete enačiti s kvaliteto!

2. pravilo: Bodite odprti in pripravljeni na druženje

Pri družbenih omrežjih je zelo pomembno, da ste svojemu občinstvu na voljo. Bodite kar se da ažurni in odpisujte na vprašanja in komentarje ljudi.

3. pravilo: Osredotočite se na specifično nišo

K družbenim omrežjem lahko pristopite na dva načina:

  • kot generalist – ustvarjate in objavljate vsebino za široko ciljno skupino in različne industrije;
  • kot specialist – osredotočite se na eno ali dve niši.

Specialisti hitreje pridobijo pozornost in naklonjenost ljudi kot generalisti. Družbena omrežja so natrpana in zato je zelo pomembno, da izstopate.

4. pravilo: Uporabite družbena omrežja za gradnjo vašega posla in obratno

Marsikateremu podjetniku se zdi čas, vložen v družbena omrežja, izgubljen, interakcija z uporabniki družbenih omrežij pa nekaj, kar ga moti pri izvajanju vsakodnevnih opravilih. Ker prisotnost na družbenih omrežjih zahteva veliko časa, je najbolje, da jih izkoristite svojemu poslu v prid – za trženje, za pridobivanje zvez, za predstavitve itd.

5. pravilo: Sprejmite različne kulture različnih družbenih omrežij

Vsako družbeno omrežje ima edinstveno kulturo, zato je dobro, da vsebine prilagodite posameznim družbenim omrežjem. Tako je dobro, da na Twitterju objavljate bolj pogosto (večkrat na dan), na Facebooku pa malo manj pogosto oz. svoje oboževalce aktivirate s slikami, videi in podobnim.

Vir: entrepreneur.com

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje