5 pravil družbenih omrežij, ki jih mora poznati vsak podjetnik

Ljudi na družbenih omrežij ne zanima velikost vašega podjetja, niti vaš dobiček – kaj potem pravzaprav loči nekoga s 500 in nekoga s 500.000 všečki, sledilci ali oboževalci? Odgovor vam podajamo v obliki 5 nasvetov, ki bi jih moral upoštevati vsak podjetnik.
5 pravil družbenih omrežij, ki jih mora poznati vsak podjetnik

5 pravil družbenih omrežij, ki jih mora poznati vsak podjetnik. (Vir slike: sxc.hu)

1. pravilo: Kvalitetna vsebina

Če želite pustiti svoj pečat na katerem koli družbenem omrežju, morate najprej poskrbeti za kvalitetno vsebino.

Ko boste ustvarjali ali iskali vsebino, pa nikar ne pozabite – kvantitete ne smete enačiti s kvaliteto!

2. pravilo: Bodite odprti in pripravljeni na druženje

Pri družbenih omrežjih je zelo pomembno, da ste svojemu občinstvu na voljo. Bodite kar se da ažurni in odpisujte na vprašanja in komentarje ljudi.

3. pravilo: Osredotočite se na specifično nišo

K družbenim omrežjem lahko pristopite na dva načina:

  • kot generalist – ustvarjate in objavljate vsebino za široko ciljno skupino in različne industrije;
  • kot specialist – osredotočite se na eno ali dve niši.

Specialisti hitreje pridobijo pozornost in naklonjenost ljudi kot generalisti. Družbena omrežja so natrpana in zato je zelo pomembno, da izstopate.

4. pravilo: Uporabite družbena omrežja za gradnjo vašega posla in obratno

Marsikateremu podjetniku se zdi čas, vložen v družbena omrežja, izgubljen, interakcija z uporabniki družbenih omrežij pa nekaj, kar ga moti pri izvajanju vsakodnevnih opravilih. Ker prisotnost na družbenih omrežjih zahteva veliko časa, je najbolje, da jih izkoristite svojemu poslu v prid – za trženje, za pridobivanje zvez, za predstavitve itd.

5. pravilo: Sprejmite različne kulture različnih družbenih omrežij

Vsako družbeno omrežje ima edinstveno kulturo, zato je dobro, da vsebine prilagodite posameznim družbenim omrežjem. Tako je dobro, da na Twitterju objavljate bolj pogosto (večkrat na dan), na Facebooku pa malo manj pogosto oz. svoje oboževalce aktivirate s slikami, videi in podobnim.

Vir: entrepreneur.com

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje