Ne svetujemo vam, da čisto pri vsakem družbenem omrežju, ki se pojavi na trgu, odprete svoj profil. Bodite zgolj pozorni, kje bi se utegnila nahajati vaša ciljna skupina.
V tej novici vam bomo predstavili nekaj trenutno najbolj popularnih družbenih omrežij, med katerimi so tudi takšna, ki so na trg vstopila šele pred kratkim. Pa začnimo najprej s tistimi, ki so ta trenutek na samem vrhu:
- Na prvem mestu najdemo nam vsem dobro znano družbeno omrežje z več kot milijardo uporabniki in z do danes več kot 1.993.209.000 zabeleženimi obiski. To je seveda Facebook.
- Na drugo mesto smo postavili YouTube, ki do danes beleži več kot 880.975.000 obiskov.
- Twitter, ki ga vedno bolj uporabljajo tudi slovenski podjetniki, na naši lestvici zaseda tretje mesto z več kot 250 milijoni uporabnikov in približno 57.899.000 obiski.
- LinkedIn je poslovno družbeno omrežje, ki se lahko pohvali s približno 110 milijoni uporabnikov in z dosedanjim obiskom več kot 31.583.000 ljudi.
- Instagram je družbeno omrežje za deljenje fotografij, ki ima približno 100 milijonov aktivnih uporabnikov in je do sedaj imelo nekaj več kot 14.603.000 obiskovalcev.
- Pinterest je družbeno omrežje, namenjeno objavi fotografij in video vsebin. V kolikor za to popularno družbeno omrežje še niste slišali, vam priporočamo, da si ga pogledate, saj ima že 85.5 milijonov uporabnikov in zelo hitro raste. Do danes to družbeno omrežje beleži že več kot 40.852.000 obiskovalcev.
- Google Plus + je družbeno omrežje, ki je zelo podobno Facebooku, in šteje 65 milijonov uporabnikov ter približno 27.156.00 obiskov. V ZDA omenjeno omrežje zelo hitro raste, zato bodite nanj še posebej pozorni.
- Yahoo! Answers predstavlja drugačen način iskanja informacij in je na trgu že od leta 2005. Na Yahoo! Answers ljudje postavljajo vprašanja, na katera dobijo odgovore od drugih uporabnikov tega družbenega omrežja. Do danes Yahoo! Answers beleži približno 37.272.000 obiskovalcev.
- MySpace je bilo nekdaj zelo popularno družbeno omrežje in danes šteje približno 70,5 milijonov uporabnikov.
- DeviantArt je hitro rastoče družbeno omrežje, ki je namenjeno predvsem umetnikom in ljubiteljem umetnosti ter se trenutno lahko pohvali s približno 25,5 milijoni uporabnikov.
- LiveJournal je spletna skupnost blogarjev s približno 20 milijoni uporabnikov.
- Tagged je družbeno omrežje, ustanovljeno že leta 2004, ki je podobno Facebooku, vendar s precej manj uporabniki. Do danes beležijo približno 19,5 milijonov uporabnikov in 17.598.603 obiskovalcev.
- Orkut je nadvse popularno družbeno omrežje predvsem v Braziliji in Indiji, ki trenutno šteje približno 17,65 milijonov uporabnikov.
- Tumblr, mikro blogarska platforma, ki jo je pred kratkim kupil Yahoo, se lahko pohvali s približno 17.357.000 obiski.
4 mlada družbena omrežja, na katera bodite posebej pozorni:
- Medium je spletna stran, namenjena bloganju, in predstavlja nekakšen podaljšek Twitterja. Ustanovitelja Mediuma sta Evan Williams in Biz Stone, ki sta zaslužna tudi za Twitter in Blogger.
- Whisper je aplikacija, dostopna iPhone uporabnikom, ki zagotavlja anonimnost. Nekaj povsem drugačnega, kot smo danes navajeni v svetu družbenih omrežij.
- Chirpify je spletna storitev, ki omogoča uporabniku nakup proizvodov in storitev preko družbenih omrežij z zgolj enim klikom.
- Sina Weibo je “kitajski Twitter”, ki ima dvakrat več uporabnikov kot Twitter.
Ne glede na to, ali zasebno radi obiskujete družbena omrežja ali ne, morate kot podjetnik vedeti, da se tam zbira ogromno ljudi in prepričani smo, da vsaj delček teh ljudi predstavlja vašo ciljno skupino.
Vir: prdaily.com, ebizmba.com, social-networking-websites-review, bizjournals.com, amzini.com, athgo.org