Bodite pozorni na nova družbena omrežja

Po vsej verjetnosti se trenutno posvečate zgolj najbolj popularnim družbenim omrežjem, kot so Facebook, Twitter in LinkedIn. Glede na to, da živimo v hitro spreminjajočem se okolju, vam predlagamo, da ste vedno na preži tudi za novimi.

Ne svetujemo vam, da čisto pri vsakem družbenem omrežju, ki se pojavi na trgu, odprete svoj profil. Bodite zgolj pozorni, kje bi se utegnila nahajati vaša ciljna skupina.

V tej novici vam bomo predstavili nekaj trenutno najbolj popularnih družbenih omrežij, med katerimi so tudi takšna, ki so na trg vstopila šele pred kratkim. Pa začnimo najprej s tistimi, ki so ta trenutek na samem vrhu:

  1. Na prvem mestu najdemo nam vsem dobro znano družbeno omrežje z več kot milijardo uporabniki in z do danes več kot 1.993.209.000 zabeleženimi obiski. To je seveda Facebook.
  2. Na drugo mesto smo postavili YouTube, ki do danes beleži več kot 880.975.000 obiskov.
  3. Twitter, ki ga vedno bolj uporabljajo tudi slovenski podjetniki, na naši lestvici zaseda tretje mesto z več kot 250 milijoni uporabnikov in približno 57.899.000 obiski.
  4. LinkedIn je poslovno družbeno omrežje, ki se lahko pohvali s približno 110 milijoni uporabnikov in z dosedanjim obiskom več kot 31.583.000 ljudi.
  5. Instagram je družbeno omrežje za deljenje fotografij, ki ima približno 100 milijonov aktivnih uporabnikov in je do sedaj imelo nekaj več kot 14.603.000 obiskovalcev.
  6. Pinterest je družbeno omrežje, namenjeno objavi fotografij in video vsebin. V kolikor za to popularno družbeno omrežje še niste slišali, vam priporočamo, da si ga pogledate, saj ima že 85.5 milijonov uporabnikov in zelo hitro raste. Do danes to družbeno omrežje beleži že več kot 40.852.000 obiskovalcev.
  7. Google Plus + je družbeno omrežje, ki je zelo podobno Facebooku, in šteje 65 milijonov uporabnikov ter približno 27.156.00 obiskov. V ZDA omenjeno omrežje zelo hitro raste, zato bodite nanj še posebej pozorni.
  8. Yahoo! Answers predstavlja drugačen način iskanja informacij in je na trgu že od leta 2005. Na Yahoo! Answers ljudje postavljajo vprašanja, na katera dobijo odgovore od drugih uporabnikov tega družbenega omrežja. Do danes Yahoo! Answers beleži približno 37.272.000 obiskovalcev.
  9. MySpace je bilo nekdaj zelo popularno družbeno omrežje in danes šteje približno 70,5 milijonov uporabnikov.
  10. DeviantArt je hitro rastoče družbeno omrežje, ki je namenjeno predvsem umetnikom in ljubiteljem umetnosti ter se trenutno lahko pohvali s približno 25,5 milijoni uporabnikov.
  11. LiveJournal je spletna skupnost blogarjev s približno 20 milijoni uporabnikov.
  12. Tagged je družbeno omrežje, ustanovljeno že leta 2004, ki je podobno Facebooku, vendar s precej manj uporabniki. Do danes beležijo približno 19,5 milijonov uporabnikov in 17.598.603 obiskovalcev.
  13. Orkut je nadvse popularno družbeno omrežje predvsem v Braziliji in Indiji, ki trenutno šteje približno 17,65 milijonov uporabnikov.
  14. Tumblr, mikro blogarska platforma, ki jo je pred kratkim kupil Yahoo, se lahko pohvali s približno 17.357.000 obiski.

4 mlada družbena omrežja, na katera bodite posebej pozorni:

  1. Medium je spletna stran, namenjena bloganju, in predstavlja nekakšen podaljšek Twitterja. Ustanovitelja Mediuma sta Evan Williams in Biz Stone, ki sta zaslužna tudi za Twitter in Blogger.
  2. Whisper je aplikacija, dostopna iPhone uporabnikom, ki zagotavlja anonimnost. Nekaj povsem drugačnega, kot smo danes navajeni v svetu družbenih omrežij.
  3. Chirpify je spletna storitev, ki omogoča uporabniku nakup proizvodov in storitev preko družbenih omrežij z zgolj enim klikom.
  4. Sina Weibo je “kitajski Twitter”, ki ima dvakrat več uporabnikov kot Twitter.

Ne glede na to, ali zasebno radi obiskujete družbena omrežja ali ne, morate kot podjetnik vedeti, da se tam zbira ogromno ljudi in prepričani smo, da vsaj delček teh ljudi predstavlja vašo ciljno skupino.

Vir: prdaily.com, ebizmba.com, social-networking-websites-review, bizjournals.com, amzini.com, athgo.org

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Družbena omrežja so postala nepogrešljiv del poslovnega sveta, saj podjetjem omogočajo neposredno povezavo s ciljno publiko, izgradnjo blagovne znamke in povečanje prodaje. V letu 2023 se za poslovno rabo nekatera družbena omrežja kažejo kot še posebej učinkovita. Več >

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Več >

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Več >

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Več >

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Več >

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Več >

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Več >

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Več >

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Več >

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Več >

Oznake:, ,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki