
Vpliv družabnih omrežij na podjetja (Vir: Pixabay)
O vplivu družabnih omrežij na poslovanje podjetij smo pred nekaj dnevi pisali že v prispevku Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij. V nadaljevanju pa si oglejte, katera področja poslovanja podjetja še vplivajo na družabna omrežja!
Vpliv na konkurenco med podjetji
Zaradi raznovrstnih brezplačnih in nizkocenovnih marketinških možnosti, ki jih ponujajo družabna omrežja, so se zmanjšale razlike med možnostmi oglaševanja za mala in velika podjetja. Če so si v preteklosti obsežne marketinške kampanje, pri čemer se je doseglo večje število ljudi (televizijski oglasi, objave prek radia) privoščila le redka podjetja, je oglaševanje prek družabnih omrežij dostopno vsem. Socialna omrežja so v tem oziru torej prinesla prednost predvsem manjšim podjetjem.
Vpliv na način širjenja informacij
Z družabnimi omrežji je postalo deljenje informacij enostavno. Podjetja lahko množici ljudi hitro in učinkovito sporočijo, da so na trg dala nov produkt, jih informirajo o aktualnih popustih, nagradnih igrah, predstavitvah produktov in o splošnih informacijah glede določenega področja.
Objave so lahko v obliki besedila, slik ali videev. Za komunikacijo na družabnih omrežjih je značilno, da je veliko bolj neformalna in sproščena. Ker gre za platformo, kjer gre v prvi vrsti za povezovanje med prijatelji, tudi podjetja lahko pristopajo na bolj lahkoten in zabaven način.
Podjetje lahko s plačanimi oglasi doseže, da določeno objavo vidi še večje število ljudi. Objave se tako ne prikazujejo le tistim, ki so stran podjetja že všečkali, ampak tudi drugim, ki bi jih stvar lahko zanimala. Prek plačljivih oglasov se objave prikazujejo ljudem iz ciljne skupine posameznega podjetja. Lahko gre za spolno, starostno ali geografsko opredelitev tipa ljudi, ki jih bo ponudba najverjetneje zanimala. Poleg tega se objave prikazujejo tistim uporabnikom družabnih omrežij, ki so v preteklosti všečkala podobne izdelke in storitve.
Širjenje dobrih idej in opozarjanje na določene problematike
Na klasični spletni strani podjetja so zaradi preglednosti zbrane le ključne informacije. Na družabnih omrežjih pa si podjetje lahko privošči objavljanje vsebin, ki niso nujno vezana na dejavnost, s katero se ukvarjajo. V bistvu je to celo priporočljivo.
Podjetja, ki delujejo s socialno noto in ki jih pri delovanju vodijo določene vrednost, ki si želijo izboljšati stanje v družbi, lahko prek socialnih omrežij svoje privržence obveščajo o tematikah, ki bi jih radi predstavili. Na tak način pa lahko tudi privrženci dobijo večje zaupanje do podjetja, kar je torej prednost za obe strani.
Podjetje lahko npr. deli objave o škodljivem vplivu odpadkov v okolju. S tem privržencem da vedeti, da je okoljsko ozaveščeno, kar naj bi se odražalo tudi na načinu poslovanja in opravljanju storitev.
Vidnost podjetij
Včasih je pri startupih trajalo leta in leta, da jih je spoznalo širše občinstvo. Taka podjetja so bila lahko dolgo časa prepoznavna le v bližnji okolici. Če pa se taka podjetja v današnjih časih ustvarijo svoj profil na socialnih omrežjih in se zraven odločijo za nekaj plačanih oglasov, lahko glas o njih hitro zaokroži. Če gre za zanimivo in širše uporabno podjetniško idejo, je uspeh zagotovljen.
Vir: jeffbullas.com