Vpliv družabnih omrežij na poslovanje pdojetij (Vir: Pixabay)

Vpliv družabnih omrežij na poslovanje podjetij (Vir: Pixabay)

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine.
Vpliv družabnih omrežij na poslovanje pdojetij (Vir: Pixabay)

Vpliv družabnih omrežij na poslovanje podjetij (Vir: Pixabay)

Vpliv družabnih omrežij na marketing

Ker se na družabnih omrežjih dnevno zbira velika količina ljudi, so le-ta postala pomembna platforma za načrtovanje marketinga. Podjetja se lahko odločajo za brezplačne, organske metode oglaševanja ali pa koristijo plačljive oglase, ki jih platforme ponujajo.

Pri organskem oglaševanju je postopek zelo podoben, kot če se podjetje loti oblikovanja klasične spletne strani. V svoj profil na družabnih omrežjih mora vključiti ključne besede, ki jih bodo uporabniki vpisali v iskalnik, ko bodo iskali tovrstne storitve. Ključne besede se morajo pojavljati v naslovu strani, v opisu dejavnosti in sprotnih objavah. Učinkovito orodje brezplačnega marketinga je tudi spodbujanje k deljenju objav, objavljanje v skupinah, kjer se združujejo ljudje z določenimi interesi, in povezovanje z influencerji.

Plačljive objave po drugi strani pomenijo, da se oglasi pojavijo med prvimi rezultati v iskalniku oziroma da se objave prikazujejo ljudem, ki naj bi jih zanimale podobne stvari glede na določene lastnosti oziroma pretekle vzorce iskanj in zanimanj.

Dejstvo je, da so družabna omrežja nepogrešljivo orodje marketinga. Podjetja, ki želijo uspešno poslovati, naj v čim večji meri raziščejo, katera orodja jim le-ta ponujajo. Tako bodo lahko izdelala kar najboljšo trženjsko strategijo za svoje področje delovanja.

Vpliv na komunikacijo med podjetjem in strankami

Zaradi pojava družabnih omrežij so se razvile nove možnosti komuniciranja. Tako se stranke čedalje pogosteje odločajo, da s podjetjem navežejo stik kar prek zasebnega klepeta na njihovem profilu. Prek tovrstnega komunikacijskega kanala stranke postavljajo vprašanja, izvedejo naročila ali poizvedujejo, s katero osebo bi se lahko povezale za razrešitev določenega problema.

Podjetja se čedalje v večji meri odločajo, da zaposlijo strokovnjake, ki so zadolženi za upravljanje z njihovimi profili na družabnih omrežjih. Gre za način komunikacije z obstoječimi in potencialnimi strankami. Informacija, podana prek tovrstne objave, lahko doseže veliko število ljudi. Če to metodo primerjamo s tem, da bi vsako stranko posebej poklicali in jo obvestili o ponudbi, gre za ogromen prihranek na času in denarju.

Vpliv na pregled nad poslovanjem podjetij

Kritike podjetij so v preteklosti ostale precej neopažene. Če je bila stranka s storitvijo nezadovoljna, je o tem povedala svojim sorodnikom in prijateljem. Tukaj pa se doseg tudi ustavi. V današnjih časih imajo stranke možnost, da tako pozitivne kot negativne izkušnje z določenim podjetjem v trenutku delijo na spletu.

Na socialnih omrežjih lahko stranke dodelijo podjetjem oceno od 1 do 5 in zraven pripišejo, kakšna je bila njihova konkretna izkušnja. Podjetja se morajo v času družabnih omrežij še toliko bolj truditi, da naredijo dober vtis na vse in da v hipu razrešijo problem, če do njega pride. Truditi se morajo za maksimalno zadovoljstvo svojih strank, sicer lahko to resno ogrozi njihov ugled.

Vpliv na prodajo

Nekatera družabna omrežja podjetjem omogočajo, da lahko spletno prodajo vršijo direktno prek njihove platforme. Primer tega je Facebook shop. Podjetja lahko prek te funkcije na Facebooku objavijo nazive, opise, cene in slike produktov, ki jih prodajajo. Zadeva je zelo podobna principu klasičnih spletnih trgovin. Taka spletna trgovina je enostavna za uporabo.

Podjetja lahko celo opredelijo, kdaj točno in kateri skupini ljudi se bo ponudba prikazala. Izdelke, za katere si še posebej prizadevajo, da bi jih stranke kupovale, lahko izpostavijo prek plačanih objav, s čimer so vidne širši množici uporabnikov. Tudi če podjetje že ima spletno trgovino, prek katere posluje, lahko s socialnimi omrežji doseže direktno preusmeritev nanjo prek povezave.

Kmalu bomo objavili nadaljevanje prispevka!

Vir: jeffbullas.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Družbena omrežja so postala nepogrešljiv del poslovnega sveta, saj podjetjem omogočajo neposredno povezavo s ciljno publiko, izgradnjo blagovne znamke in povečanje prodaje. V letu 2023 se za poslovno rabo nekatera družbena omrežja kažejo kot še posebej učinkovita. Več >

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Več >

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Več >

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Več >

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Več >

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Več >

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Več >

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Več >

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Več >

Ne spreglejte nasvetov za viden nastop na Instagramu

Ne spreglejte nasvetov za viden nastop na Instagramu

Glede na to, da ima Instagram čedalje več privržencev, je – v primeru, če naj bi se na tem družabnem omrežju nahajala tudi vaša ciljna publika – smiselno, da se oglaševanja svoje dejavnosti lotite tudi tam. Da bi vam olajšali začetne korake, vam ponujamo nekaj predlogov. Več >

Oznake:,
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki