
Vpliv družabnih omrežij na poslovanje podjetij (Vir: Pixabay)
Vpliv družabnih omrežij na marketing
Ker se na družabnih omrežjih dnevno zbira velika količina ljudi, so le-ta postala pomembna platforma za načrtovanje marketinga. Podjetja se lahko odločajo za brezplačne, organske metode oglaševanja ali pa koristijo plačljive oglase, ki jih platforme ponujajo.
Pri organskem oglaševanju je postopek zelo podoben, kot če se podjetje loti oblikovanja klasične spletne strani. V svoj profil na družabnih omrežjih mora vključiti ključne besede, ki jih bodo uporabniki vpisali v iskalnik, ko bodo iskali tovrstne storitve. Ključne besede se morajo pojavljati v naslovu strani, v opisu dejavnosti in sprotnih objavah. Učinkovito orodje brezplačnega marketinga je tudi spodbujanje k deljenju objav, objavljanje v skupinah, kjer se združujejo ljudje z določenimi interesi, in povezovanje z influencerji.
Plačljive objave po drugi strani pomenijo, da se oglasi pojavijo med prvimi rezultati v iskalniku oziroma da se objave prikazujejo ljudem, ki naj bi jih zanimale podobne stvari glede na določene lastnosti oziroma pretekle vzorce iskanj in zanimanj.
Dejstvo je, da so družabna omrežja nepogrešljivo orodje marketinga. Podjetja, ki želijo uspešno poslovati, naj v čim večji meri raziščejo, katera orodja jim le-ta ponujajo. Tako bodo lahko izdelala kar najboljšo trženjsko strategijo za svoje področje delovanja.
Vpliv na komunikacijo med podjetjem in strankami
Zaradi pojava družabnih omrežij so se razvile nove možnosti komuniciranja. Tako se stranke čedalje pogosteje odločajo, da s podjetjem navežejo stik kar prek zasebnega klepeta na njihovem profilu. Prek tovrstnega komunikacijskega kanala stranke postavljajo vprašanja, izvedejo naročila ali poizvedujejo, s katero osebo bi se lahko povezale za razrešitev določenega problema.
Podjetja se čedalje v večji meri odločajo, da zaposlijo strokovnjake, ki so zadolženi za upravljanje z njihovimi profili na družabnih omrežjih. Gre za način komunikacije z obstoječimi in potencialnimi strankami. Informacija, podana prek tovrstne objave, lahko doseže veliko število ljudi. Če to metodo primerjamo s tem, da bi vsako stranko posebej poklicali in jo obvestili o ponudbi, gre za ogromen prihranek na času in denarju.
Vpliv na pregled nad poslovanjem podjetij
Kritike podjetij so v preteklosti ostale precej neopažene. Če je bila stranka s storitvijo nezadovoljna, je o tem povedala svojim sorodnikom in prijateljem. Tukaj pa se doseg tudi ustavi. V današnjih časih imajo stranke možnost, da tako pozitivne kot negativne izkušnje z določenim podjetjem v trenutku delijo na spletu.
Na socialnih omrežjih lahko stranke dodelijo podjetjem oceno od 1 do 5 in zraven pripišejo, kakšna je bila njihova konkretna izkušnja. Podjetja se morajo v času družabnih omrežij še toliko bolj truditi, da naredijo dober vtis na vse in da v hipu razrešijo problem, če do njega pride. Truditi se morajo za maksimalno zadovoljstvo svojih strank, sicer lahko to resno ogrozi njihov ugled.
Vpliv na prodajo
Nekatera družabna omrežja podjetjem omogočajo, da lahko spletno prodajo vršijo direktno prek njihove platforme. Primer tega je Facebook shop. Podjetja lahko prek te funkcije na Facebooku objavijo nazive, opise, cene in slike produktov, ki jih prodajajo. Zadeva je zelo podobna principu klasičnih spletnih trgovin. Taka spletna trgovina je enostavna za uporabo.
Podjetja lahko celo opredelijo, kdaj točno in kateri skupini ljudi se bo ponudba prikazala. Izdelke, za katere si še posebej prizadevajo, da bi jih stranke kupovale, lahko izpostavijo prek plačanih objav, s čimer so vidne širši množici uporabnikov. Tudi če podjetje že ima spletno trgovino, prek katere posluje, lahko s socialnimi omrežji doseže direktno preusmeritev nanjo prek povezave.
Kmalu bomo objavili nadaljevanje prispevka!
Vir: jeffbullas.com