Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo.
Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Svoje oboževalce lahko spremenite v lojalne kupce (Vir slike: YouTube)

Svojim oboževalcem in sledilcem dajte občutek, da jih poslušate. Družbena omrežja za razliko od drugih medijev niso enosmerni kanal – komunikacija je obvezna. Ljudje želijo vedeti, da je za računom, kateremu sledijo, skupina ljudi, ki jim bodo prisluhnili. Takšen občutek jim lahko vzbudite z bolj človeško komunikacijo. Računov na družbenih omrežjih ne vodijo računalniki, temveč ljudje, zato temu primerno reagirajte.

Hitrost odgovarjanja je pomembna

Ta občutek jim boste dali tudi z rednim odpisovanjem na njihova vprašanja. Kako hitro pričakujete odgovor podjetja, na katerega ste se obrnili prek enega od družbenih omrežij? Hitreje, kot ga boste prejeli, večja je verjetnost, da se bo v uporabniku vzbudil občutek, da ga poslušate. To bo najverjetneje vplivalo, da bo o vas in vašem dobrem delu povedal še komu.

Ne spreglejte negativnih komentarjev

Odgovarjajte na negativne komentarje. Zavedajte se, da nekateri potrošniki uporabljajo družbena omrežja za sproščanje svojih frustracij. V času, ko še nismo poznali družbenih omrežij, so podjetja lahko tudi za daljši čas odložila odgovore. Danes je temu drugače – negativna izjava se lahko zelo hitro razširi na Facebooku, Twitterju in YouTubu. Zato – hitreje, kot boste odgovorili, bolje bo.

Odgovarjanje na neprijetne teme pri potrošnikih vzbudi občutek, da ste jim prisluhnili, obenem pa, da ste odgovorni in da vam je mar. »Se opravičujemo« sta dve najpomembnejši besedi na družbenih omrežjih.

Ste jih že nagradili?

Ne pozabite, da smo ljudje radi nagrajeni. Svojim sledilcem in oboževalcem lahko vsake toliko časa namenite manjšo pozornost (v zameno) za naklonjenost. V zahvalo jim lahko namenite popust, s čimer si boste povečali možnost za vnovičen obisk (in nakup) na strani. To da strankam občutek, da jih poslušate in cenite, s tem pa se vez med vami in oboževalci le še utrjuje.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Družbena omrežja so postala nepogrešljiv del poslovnega sveta, saj podjetjem omogočajo neposredno povezavo s ciljno publiko, izgradnjo blagovne znamke in povečanje prodaje. V letu 2023 se za poslovno rabo nekatera družbena omrežja kažejo kot še posebej učinkovita. Preberite več >>

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Preberite več >>

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Preberite več >>

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Preberite več >>

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Preberite več >>

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Preberite več >>

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Preberite več >>

Ne spreglejte nasvetov za viden nastop na Instagramu

Ne spreglejte nasvetov za viden nastop na Instagramu

Glede na to, da ima Instagram čedalje več privržencev, je – v primeru, če naj bi se na tem družabnem omrežju nahajala tudi vaša ciljna publika – smiselno, da se oglaševanja svoje dejavnosti lotite tudi tam. Da bi vam olajšali začetne korake, vam ponujamo nekaj predlogov. Preberite več >>

Oznake:, , , ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje