Svoje oboževalce lahko spremenite v lojalne kupce (Vir slike: YouTube)
Svojim oboževalcem in sledilcem dajte občutek, da jih poslušate. Družbena omrežja za razliko od drugih medijev niso enosmerni kanal – komunikacija je obvezna. Ljudje želijo vedeti, da je za računom, kateremu sledijo, skupina ljudi, ki jim bodo prisluhnili. Takšen občutek jim lahko vzbudite z bolj človeško komunikacijo. Računov na družbenih omrežjih ne vodijo računalniki, temveč ljudje, zato temu primerno reagirajte.
Hitrost odgovarjanja je pomembna
Ta občutek jim boste dali tudi z rednim odpisovanjem na njihova vprašanja. Kako hitro pričakujete odgovor podjetja, na katerega ste se obrnili prek enega od družbenih omrežij? Hitreje, kot ga boste prejeli, večja je verjetnost, da se bo v uporabniku vzbudil občutek, da ga poslušate. To bo najverjetneje vplivalo, da bo o vas in vašem dobrem delu povedal še komu.
Ne spreglejte negativnih komentarjev
Odgovarjajte na negativne komentarje. Zavedajte se, da nekateri potrošniki uporabljajo družbena omrežja za sproščanje svojih frustracij. V času, ko še nismo poznali družbenih omrežij, so podjetja lahko tudi za daljši čas odložila odgovore. Danes je temu drugače – negativna izjava se lahko zelo hitro razširi na Facebooku, Twitterju in YouTubu. Zato – hitreje, kot boste odgovorili, bolje bo.
Odgovarjanje na neprijetne teme pri potrošnikih vzbudi občutek, da ste jim prisluhnili, obenem pa, da ste odgovorni in da vam je mar. »Se opravičujemo« sta dve najpomembnejši besedi na družbenih omrežjih.
Ste jih že nagradili?
Ne pozabite, da smo ljudje radi nagrajeni. Svojim sledilcem in oboževalcem lahko vsake toliko časa namenite manjšo pozornost (v zameno) za naklonjenost. V zahvalo jim lahko namenite popust, s čimer si boste povečali možnost za vnovičen obisk (in nakup) na strani. To da strankam občutek, da jih poslušate in cenite, s tem pa se vez med vami in oboževalci le še utrjuje.