Ne spreglejte nasvetov za viden nastop na Instagramu

Glede na to, da ima Instagram čedalje več privržencev, je – v primeru, če naj bi se na tem družabnem omrežju nahajala tudi vaša ciljna publika – smiselno, da se oglaševanja svoje dejavnosti lotite tudi tam. Da bi vam olajšali začetne korake, vam ponujamo nekaj predlogov.
Kako se lotiti oglaševanja na Instagramu? (Vir: Pixabay)

Kako se lotiti oglaševanja na Instagramu? (Vir: Pixabay)

Kako ustvariti profil podjetja na Instagramu?

Registracija na Instagram je enostavna. Najprej morate na telefon naložiti aplikacijo. V aplikacijo se lahko prijavite z računom, s katerim dostopate do Facebooka, ali pa ustvarite ločen račun. Pomembno je, da ustvarite poslovni profil. To vam bo omogočalo, da boste na stran podjetja lahko dodali razne poslovne informacije, kot so obratovalne ure, poslovni naslov in telefonska številka.

Sledite Zavodu mladi podjetnik na Instagramu!

Uporabniško ime in podatki o podjetju

Izberite tisto uporabniško ime, ki ga že uporabljate na drugih socialnih omrežjih. Na tak način vas bodo uporabniki Instagrama, ki vas že poznajo, lažje našli. Sočasno se bo ustvaril tudi URL spletne strani, ki ga lahko poljubno spreminjate.

V opisu podjetja navedite, s čim se ukvarjate in kaj lahko pričakujejo obiskovalci vašega profila, če vas bodo spremljali na tem družabnem omrežju. Uporabite razne oznake (t.i. »hashtag-e«), ki so povezane z vašim podjetjem in dejavnostjo. Na tak način boste lažje pridobili nove sledilce.

Prikazna slika

Najbolj enostavno in priporočljivo je, da za prikazno sliko vašega profila določite logotip podjetja. Naj se enaka podoba pojavlja na vseh družabnih omrežjih, ki jih uporabljate. To bo omogočalo vašim sledilcem, ki vas spremljajo že na drugih profilih, da vas bodo zlahka našli, izboljšala pa se bo tudi prepoznavnost vaše blagovne znamke.

Povečajte prepoznavnost vašega Instagram profila

Da bi vas opazilo čim več potencialnih strank, poiščite vplivne predstavnike, ki delujejo v vaši panogi, in jim sledite. Povežite se z ljudmi, ki so aktivni v skupinah in pogovorih, povezanih z vašo dejavnostjo. Na tak način boste hitro opozorili nase in pritegnili nove sledilce. Priporočljivo je, da tudi na vaši spletni strani objavite podatke o svojem profilu na Instagramu. Če z uporabniki komunicirate prek elektronskih sporočil, jih povabite k sledenju vašega Instagram profila.

Najprej postavite cilje

Preden se lotite spletnega marketinga s pomočjo Instagrama, morate definirati, kaj želite z njim sploh doseči. Šele ko imate postavljene cilje, lahko začnete oblikovati strategijo, kako jim boste najlažje sledili.

Cilji so lahko: preusmerjanje ljudi na vašo spletno stran, doseganje prepoznavnosti vašega podjetja, izboljšanje zadovoljstva vaših strank itd. Cilji, ki jih boste postavili, naj imajo naslednje lastnosti: specifičnost, merljivost, dosegljivost in relevantnost.

Besedilne objave na profilu kot sredstvo spletnega marketinga

Če želite svoje podjetje kvalitetno predstavljati na Instagramu, potem je pametno, da za pojavljanje naredite dober načrt in ničesar ne prepustite naključju.

Kako pogosto in kdaj objavljati?

Pomembno je, da je vaš profil aktiven, po drugi strani pa naj objav ne bo preveč, ker lahko tudi to odvrne vaše sledilce. Da bi za vaš primer preučili, ob katerih urah je najbolj pametno deliti objave z drugimi, vam priporočamo, da na začetku to počenjate ob najrazličnejših urah in na podlagi tega ugotovite, kdaj je odzivnost največja. Potem pa postavite točne ure, ob katerih boste spuščali načrtovane objave. Dobro je, da si ustvarite načrt, kdaj in kaj boste objavili. Na tak način boste imeli s tem področjem najmanj dela.

Tematika objav

Priporočljivo je, da objavljate zanimive vsebine, ki se ne bojo le ozko stikale s področjem delovanja vašega podjetja, ampak lahko posegajo tudi nekoliko izven okvirjev. Pomembno je, da premislite, s katero ciljno publiko imate opravka (starost, interesi, spol itd.) in na podlagi tega pripravite teme, ki bi bile lahko tudi zanimive za to kategorijo ljudi.

Stil pisanja

Poleg kvalitetne in zanimive vsebine je zelo pomembna tudi oblika, v kateri boste podajali objave. Pomagajte si z uporabo čustvenih simbolov, slik, oznak, poudarkov posameznih besed, pisave. Oblika in način nagovora naj se skladata z vašo dejavnostjo in s stilom komunikacije vaše ciljne publike. Objave naj bodo take, da bodo hitro padle v oči. Na tak način bo tudi njihova branost večja.

Povezovanje z drugimi in odzivnost na komentarje

Priporočljivo je, da ste aktivni tudi na drugih profilih, ki so povezani s področjem delovanja vašega podjetja. Opozorite nase s komentarji in všečkanjem drugih objav. Poleg tega pa poskrbite za to, da boste odzivni tudi na vprašanja, komentarje in kritike, ki se bodo pojavile na vašem profilu. Na tak način se bo povečala priljubljenost vaše spletne strani.

Z zanimivimi objavami do boljše prepoznavnosti blagovne znamke (Vir: bigstockphoto.com)

Z zanimivimi objavami do boljše prepoznavnosti blagovne znamke (Vir: bigstockphoto.com)

Z objavljanjem fotografij do večje prepoznavnosti blagovne znamke

Instagram sloni na vizualni podobi, zato je objavljanje fotografij odlična priložnost, da izboljšate prepoznavnost blagovne znamke vašega podjetja.

Enak slog slikovnih objav

Ugotovljeno je bilo, da kar 60 % najbolj prepoznavnih blagovnih znamk na Instagramu uporablja enak filter za vse svoje fotografije. Če uporabljate podoben stil objav, potem izbrana oblika hitreje postane prepoznavna in vaši sledilci bodo zlahka prepoznali vaše objave med vsemi ostalimi. Lahko se npr. odločite, da objavljate slike v določeni kombinaciji barv.

Kaj naj prikazujejo fotografije?

Pri nekaterih podjetjih izbira slik, ki jo bodo dodali k promocijskim objavam na Instagramu, ni težka. Če gre za gostinsko dejavnost, bo na slikah dnevni meni, pri ponudnikih oblačil nova kolekcija oblačil. Pri storitvenih podjetjih je izbira lahko nekoliko težja, saj je storitev težje prikazati v vizualni obliki. Z malo domišljije pa se da tudi to. Da bi se približali sledilcem, marsikatera podjetja objavljajo tudi fotografije svojih zaposlenih med opravljanjem dela in fotografije poslovnih prostorih.

Oznake oz. t.i. »hashtag-i«

K vsaki objavi lahko dodate tudi oznake oz. t.i. »hashtag-e«. Skušajte najti čim več oznak, ki se navezujejo na dejavnost vašega podjetja in vsebino objave. Na tak način boste pripomogli k večji vidnosti objav.

Unikatnost objav

Z oglaševanjem pa ne boste uspešni, če boste zgolj sledili navodilom oziroma delali tisto, kar delajo podjetja, ki se uspešna.

Zavedati se je treba, da ima vsaka panoga svoje specifike. Kar se v enem primeru izkaže kot uspešna metoda nagovarjanja ljudi, je lahko v drugem primeru neustrezna. Predvsem imejte vedno v mislih, kdo so vaše ciljne stranke in kaj bi pritegnilo njih.

Drugačne vsebine, s katerimi boste izstopali

Glede na to, da je Instagram že zasičen z vsemi možnimi objavami, delajte na tem, da boste izstopali iz povprečja. Le tako boste lahko uspešno izvajali oglaševanje. Zgolj objavljanje slik se na dolgi rok kot dobra marketinška poteza ne bo obnesla. Kako pritegniti še več pozornosti?

Besedilo k sliki

Kljub temu, da Instagram sloni na vizualni podobi in fotografijah, je besedilo, ki ga dodate k taki objavi, ravno tako pomembno. Na tak način poveste zgodbo, sliko umestite v kontekst. Z opisom lahko pritegnete dodatno pozornost, nasmejite občinstvo, še posebej če znate pri tem pravilno uporabljati čustvene simbole.

Albumi s fotografijami in videi

K objavi lahko priložite do 10 slik ali videev. Na tak način date obiskovalcem možnost, da si določeno stvar ogledajo z različnih zornih kotov oziroma izpostavite več detajlov. Tako lahko še bolj učinkovito poveste določeno zgodbo.

Instagram zgodbe (t.i. »stories«)

Instagram zgodbe oz. t.i. »stories« so zelo hitro prevzele ljudi. Tudi vi jih lahko uporabite kot sredstvo, s katerim boste svoje podjetje predstavili na inovativen način. Zaradi tega ne boste izpadli nič manj profesionalni, boste pa povečali obiskovanost svojega profila.

Vaja dela mojstra

Kot lahko vidite, Instagram ponuja številne možnosti, ki jih lahko s pridom izkoristite za to, da pritegnete več strank, izboljšate prepoznavnost podjetja in sledite drugim postavljenim ciljem. Priporočljivo je, da se lotite najrazličnejših načinov navezovanja stikov z obiskovalci, sproti pa preverjate, kateri način je v vašem primeru najbolj uspešen. Le tako boste lahko sčasoma razvili svoj unikaten način komunikacije z obiskovalci.

Vir: blog.hootsuite

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz. Preberite več >>

3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo! Preberite več >>


9 napak, ki odganjajo kupce z vaše spletne strani

9 napak, ki odganjajo kupce z vaše spletne strani

Spletna stran vašega podjetja je izjemno pomemben element pridobivanja strank in povečevanja prodaje. Če vaša spletna stran ni prijetno oblikovana, ustrezno organizirana ali uporabna za brskanje, jo bodo potencialne stranke nehale uporabljati. Izogibajte se naslednjim napakam! Preberite več >>

10 učinkovitih strategij za povečanje vaše baze kontaktov

10 učinkovitih strategij za povečanje vaše baze kontaktov

Oblikovanje dobre in kakovostne baze z elektronskimi naslovi vaših (potencialnih) strank je tek na dolge proge. Baze ne boste ustvarili čez noč, za rezultate pa boste morali trdo delati. Olajšamo vam lahko prvi korak, kako ustvariti oziroma kakovostno povečati obstoječo bazo. Preberite več >>

Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Elektronska pošta je eden najpomembnejših sodobnih trženjskih kanalov. Vendar je takšna komunikacija prepogosto enosmerna. Spodbudite prejemnike k odzivu! Preberite več >>

Kako ustvariti dobro prodajno elektronsko sporočilo?

Kako ustvariti dobro prodajno elektronsko sporočilo?

Alexis Rodrigo je marketinška strokovnjakinja, ki ve, kako oblikovati prodajna besedila v elektronskih pismih. Pri svojem delu namreč sledi preverjeni formuli, ki je v svetu prodajnikov in marketingarjev poznana že več desetletij, saj je že večkrat tudi sama preizkusila, da se odlično obnese. Preberite več >>

Zakaj so potrditvena sporočila ključnega pomena za vaš uspeh

Zakaj so potrditvena sporočila ključnega pomena za vaš uspeh

Trženje prek elektronske pošte ne vključuje samo pošiljanja novic! Ko oblikujete sporočila, ne pozabite na transakcijska in potrditvena sporočila. Izvrstno potrditveno sporočilo lahko privede do dodatnega nakupa v roku nekaj minut. Predstavljamo nekaj zanimivih nasvetov. Preberite več >>

Kako spletno stran in vsebine na njej prilagoditi spletnim bralcem?

Kako spletno stran in vsebine na njej prilagoditi spletnim bralcem?

Že nekaj časa je znano, da besedila na spletu beremo na drugačen način, kot tista v fizični obliki. Če torej želite, da bo vaša spletna stran dosegala čim boljšo branost in boste prek nje dosegali zastavljene cilje, potem je smiselno pri tem upoštevati nekatera priporočila. Preberite več >>

S spodnjimi nasveti izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

S spodnjimi nasveti izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Preberite več >>

“Email marketing je veliko več, kot le gola prodaja”

“Email marketing je veliko več, kot le gola prodaja”

Ali se vsakodnevno soočate z izzivom uspešnega email marketinga? Zakaj vam ves vloženi trud v pripravo elektronskih sporočil ne prinaša rezultatov? Zakaj se vaša sporočila znajdejo med nezaželeno pošto in potencialni kupci zahtevajo izbris iz vaših email baz? Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

22.01.2019 od 16:00 do 19:00
3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

Trendi digitalnega marketinga 2019

13.02.2019 od 14:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2019

Pridružite se nam na predavanju Trendi digitalnega marketinga 2019 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega predavanja ne smete zamuditi.
Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

20.02.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje