Ne spreglejte nasvetov za viden nastop na Instagramu

Glede na to, da ima Instagram čedalje več privržencev, je – v primeru, če naj bi se na tem družabnem omrežju nahajala tudi vaša ciljna publika – smiselno, da se oglaševanja svoje dejavnosti lotite tudi tam. Da bi vam olajšali začetne korake, vam ponujamo nekaj predlogov.
Kako se lotiti oglaševanja na Instagramu? (Vir: Pixabay)

Kako se lotiti oglaševanja na Instagramu? (Vir: Pixabay)

Kako ustvariti profil podjetja na Instagramu?

Registracija na Instagram je enostavna. Najprej morate na telefon naložiti aplikacijo. V aplikacijo se lahko prijavite z računom, s katerim dostopate do Facebooka, ali pa ustvarite ločen račun. Pomembno je, da ustvarite poslovni profil. To vam bo omogočalo, da boste na stran podjetja lahko dodali razne poslovne informacije, kot so obratovalne ure, poslovni naslov in telefonska številka.

Sledite Zavodu mladi podjetnik na Instagramu!

Uporabniško ime in podatki o podjetju

Izberite tisto uporabniško ime, ki ga že uporabljate na drugih socialnih omrežjih. Na tak način vas bodo uporabniki Instagrama, ki vas že poznajo, lažje našli. Sočasno se bo ustvaril tudi URL spletne strani, ki ga lahko poljubno spreminjate.

V opisu podjetja navedite, s čim se ukvarjate in kaj lahko pričakujejo obiskovalci vašega profila, če vas bodo spremljali na tem družabnem omrežju. Uporabite razne oznake (t.i. »hashtag-e«), ki so povezane z vašim podjetjem in dejavnostjo. Na tak način boste lažje pridobili nove sledilce.

Prikazna slika

Najbolj enostavno in priporočljivo je, da za prikazno sliko vašega profila določite logotip podjetja. Naj se enaka podoba pojavlja na vseh družabnih omrežjih, ki jih uporabljate. To bo omogočalo vašim sledilcem, ki vas spremljajo že na drugih profilih, da vas bodo zlahka našli, izboljšala pa se bo tudi prepoznavnost vaše blagovne znamke.

Povečajte prepoznavnost vašega Instagram profila

Da bi vas opazilo čim več potencialnih strank, poiščite vplivne predstavnike, ki delujejo v vaši panogi, in jim sledite. Povežite se z ljudmi, ki so aktivni v skupinah in pogovorih, povezanih z vašo dejavnostjo. Na tak način boste hitro opozorili nase in pritegnili nove sledilce. Priporočljivo je, da tudi na vaši spletni strani objavite podatke o svojem profilu na Instagramu. Če z uporabniki komunicirate prek elektronskih sporočil, jih povabite k sledenju vašega Instagram profila.

Najprej postavite cilje

Preden se lotite spletnega marketinga s pomočjo Instagrama, morate definirati, kaj želite z njim sploh doseči. Šele ko imate postavljene cilje, lahko začnete oblikovati strategijo, kako jim boste najlažje sledili.

Cilji so lahko: preusmerjanje ljudi na vašo spletno stran, doseganje prepoznavnosti vašega podjetja, izboljšanje zadovoljstva vaših strank itd. Cilji, ki jih boste postavili, naj imajo naslednje lastnosti: specifičnost, merljivost, dosegljivost in relevantnost.

Besedilne objave na profilu kot sredstvo spletnega marketinga

Če želite svoje podjetje kvalitetno predstavljati na Instagramu, potem je pametno, da za pojavljanje naredite dober načrt in ničesar ne prepustite naključju.

Kako pogosto in kdaj objavljati?

Pomembno je, da je vaš profil aktiven, po drugi strani pa naj objav ne bo preveč, ker lahko tudi to odvrne vaše sledilce. Da bi za vaš primer preučili, ob katerih urah je najbolj pametno deliti objave z drugimi, vam priporočamo, da na začetku to počenjate ob najrazličnejših urah in na podlagi tega ugotovite, kdaj je odzivnost največja. Potem pa postavite točne ure, ob katerih boste spuščali načrtovane objave. Dobro je, da si ustvarite načrt, kdaj in kaj boste objavili. Na tak način boste imeli s tem področjem najmanj dela.

Tematika objav

Priporočljivo je, da objavljate zanimive vsebine, ki se ne bojo le ozko stikale s področjem delovanja vašega podjetja, ampak lahko posegajo tudi nekoliko izven okvirjev. Pomembno je, da premislite, s katero ciljno publiko imate opravka (starost, interesi, spol itd.) in na podlagi tega pripravite teme, ki bi bile lahko tudi zanimive za to kategorijo ljudi.

Stil pisanja

Poleg kvalitetne in zanimive vsebine je zelo pomembna tudi oblika, v kateri boste podajali objave. Pomagajte si z uporabo čustvenih simbolov, slik, oznak, poudarkov posameznih besed, pisave. Oblika in način nagovora naj se skladata z vašo dejavnostjo in s stilom komunikacije vaše ciljne publike. Objave naj bodo take, da bodo hitro padle v oči. Na tak način bo tudi njihova branost večja.

Povezovanje z drugimi in odzivnost na komentarje

Priporočljivo je, da ste aktivni tudi na drugih profilih, ki so povezani s področjem delovanja vašega podjetja. Opozorite nase s komentarji in všečkanjem drugih objav. Poleg tega pa poskrbite za to, da boste odzivni tudi na vprašanja, komentarje in kritike, ki se bodo pojavile na vašem profilu. Na tak način se bo povečala priljubljenost vaše spletne strani.

Z zanimivimi objavami do boljše prepoznavnosti blagovne znamke (Vir: bigstockphoto.com)

Z zanimivimi objavami do boljše prepoznavnosti blagovne znamke (Vir: bigstockphoto.com)

Z objavljanjem fotografij do večje prepoznavnosti blagovne znamke

Instagram sloni na vizualni podobi, zato je objavljanje fotografij odlična priložnost, da izboljšate prepoznavnost blagovne znamke vašega podjetja.

Enak slog slikovnih objav

Ugotovljeno je bilo, da kar 60 % najbolj prepoznavnih blagovnih znamk na Instagramu uporablja enak filter za vse svoje fotografije. Če uporabljate podoben stil objav, potem izbrana oblika hitreje postane prepoznavna in vaši sledilci bodo zlahka prepoznali vaše objave med vsemi ostalimi. Lahko se npr. odločite, da objavljate slike v določeni kombinaciji barv.

Kaj naj prikazujejo fotografije?

Pri nekaterih podjetjih izbira slik, ki jo bodo dodali k promocijskim objavam na Instagramu, ni težka. Če gre za gostinsko dejavnost, bo na slikah dnevni meni, pri ponudnikih oblačil nova kolekcija oblačil. Pri storitvenih podjetjih je izbira lahko nekoliko težja, saj je storitev težje prikazati v vizualni obliki. Z malo domišljije pa se da tudi to. Da bi se približali sledilcem, marsikatera podjetja objavljajo tudi fotografije svojih zaposlenih med opravljanjem dela in fotografije poslovnih prostorih.

Oznake oz. t.i. »hashtag-i«

K vsaki objavi lahko dodate tudi oznake oz. t.i. »hashtag-e«. Skušajte najti čim več oznak, ki se navezujejo na dejavnost vašega podjetja in vsebino objave. Na tak način boste pripomogli k večji vidnosti objav.

Unikatnost objav

Z oglaševanjem pa ne boste uspešni, če boste zgolj sledili navodilom oziroma delali tisto, kar delajo podjetja, ki se uspešna.

Zavedati se je treba, da ima vsaka panoga svoje specifike. Kar se v enem primeru izkaže kot uspešna metoda nagovarjanja ljudi, je lahko v drugem primeru neustrezna. Predvsem imejte vedno v mislih, kdo so vaše ciljne stranke in kaj bi pritegnilo njih.

Drugačne vsebine, s katerimi boste izstopali

Glede na to, da je Instagram že zasičen z vsemi možnimi objavami, delajte na tem, da boste izstopali iz povprečja. Le tako boste lahko uspešno izvajali oglaševanje. Zgolj objavljanje slik se na dolgi rok kot dobra marketinška poteza ne bo obnesla. Kako pritegniti še več pozornosti?

Besedilo k sliki

Kljub temu, da Instagram sloni na vizualni podobi in fotografijah, je besedilo, ki ga dodate k taki objavi, ravno tako pomembno. Na tak način poveste zgodbo, sliko umestite v kontekst. Z opisom lahko pritegnete dodatno pozornost, nasmejite občinstvo, še posebej če znate pri tem pravilno uporabljati čustvene simbole.

Albumi s fotografijami in videi

K objavi lahko priložite do 10 slik ali videev. Na tak način date obiskovalcem možnost, da si določeno stvar ogledajo z različnih zornih kotov oziroma izpostavite več detajlov. Tako lahko še bolj učinkovito poveste določeno zgodbo.

Instagram zgodbe (t.i. »stories«)

Instagram zgodbe oz. t.i. »stories« so zelo hitro prevzele ljudi. Tudi vi jih lahko uporabite kot sredstvo, s katerim boste svoje podjetje predstavili na inovativen način. Zaradi tega ne boste izpadli nič manj profesionalni, boste pa povečali obiskovanost svojega profila.

Vaja dela mojstra

Kot lahko vidite, Instagram ponuja številne možnosti, ki jih lahko s pridom izkoristite za to, da pritegnete več strank, izboljšate prepoznavnost podjetja in sledite drugim postavljenim ciljem. Priporočljivo je, da se lotite najrazličnejših načinov navezovanja stikov z obiskovalci, sproti pa preverjate, kateri način je v vašem primeru najbolj uspešen. Le tako boste lahko sčasoma razvili svoj unikaten način komunikacije z obiskovalci.

Vir: blog.hootsuite

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

SIO delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja – vsa mesta so zapolnjena!

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Včasih je veljalo pravilo, da podjetje ne obstaja, če nima svoje spletne strani. Danes podjetje ne obstaja, če ne oglašuje na spletu. Zakaj je tako, smo povprašali več strokovnjakov s področja digitalnega marketinga. Preberite več >>

Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi. Preberite več >>

7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

7 nasvetov: prehitite konkurenco s pomočjo SEO optimizacije!

Številni SEO strokovnjaki opozarjajo, da lahko le dobro optimizirana spletna stran prinaša resnično zadovoljive rezultate, kljub temu pa še vedno veliko podjetij ne daje dovolj poudarka področju optimizacije spletnih strani. Preberite več >>

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

8 SEO smernic, ki jih morate začeti upoštevati takoj

Način komuniciranja uporabnikov spleta z spletnimi iskalniki se v zadnjih letih bistveno hitreje spreminja kot nekoč. Ljudje se tako namesto tipkanja ključnih besed v spletni iskalnik danes raje poslužujejo glasovnega iskanja, namesto branja besedila pa si raje ogledajo videoposnetek, ki predstavi vsebino. Preberite več >>

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

Kot podjetnik se najverjetneje še kako zavedate pomembnosti marketinga. Če pa ste podjetnik začetnik in temu področju v vašem mladem podjetju še niste posvetili večje pozornosti, je nastopil čas, da to storite. Na primer z vzpostavitvijo prodajnega lijaka. Preberite več >>

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Pričakovanje, da lahko tedensko pošljete newsletter celotnemu seznamu in pričakujete dobre (prodajne) rezultate, je nerealno. Oddelek za marketing mora oblikovati emaile, ki jih bodo naročniki želeli odpreti. Kako to storite? Preberite več >>

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Preberite več >>

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

Ob odprtju podjetja si je treba zagotoviti dobre temelje za nadaljnjo rast in razvoj. Predvsem je podjetje treba napraviti vidno, saj bo le prepoznavnost omogočila zadostno število kupcev in postopnjo gradnjo kvalitetne blagovne znamke. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

13.03.2020 od 14:30 do 19:30
Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje