S spodnjimi nasveti izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti.
S spodnjimi nasveti izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

S spodnjimi nasveti izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil (Vir slike: Pixabay.com)

Pri formiranju naslednjih email marketing kampanj upoštevajte naslednje nasvete:

Personalizirajte e-sporočila: Povprečen uporabnik vsakodnevno v svoj elektronski nabiralnik prejme več različnih prodajnih mailov. Ali so ta vredna odpiranja, pa se velikokrat odloči na podlagi tega, ali ta v naslovni vrstici vsebuje njegovo ime ali ne. Da bi lahko čim bolje personalizirali e-kampanje, že v fazi zbiranja kontaktnih podatkov zberite tudi ime in priimek interesentov.

Uvedite dvojni opt-in sistem: Na ta način boste morda res pridobili manj kontaktov, vendar bo baza precej bolj dragocena, saj jo bodo sestavljali zgolj tisti uporabniki interneta, ki jih resnično zanimajo vaše storitve in produkti.

Optimizirajte e-sporočila za mobilne naprave: Število uporabnikov mobilnega interneta hitro narašča in povsem verjetno je, da bodo bralci do vaših e-kampanj številni dostopali preko tablice ali mobitela. Poskrbite, da bo vsebina berljiva in dobro vidna.

Delavnica s Timom in Žigo Bercetom: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Uporabite privlačne naslove: Še vedno se pogosto dogaja, da se v email marketing kampanjah pošilja sporočila z dolgočasnimi naslovi. Uporabite kontroverzne stavke, poudarite močne besede, izpostavite nujnost ali pa napišite vprašanje. Na ta način boste pritegnili bralca, da opravi prvi korak in odpre vaše sporočilo.

Ponudite dodano vrednost: Ne obljubljajte, če svojih obljub ne nameravate uresničiti. Svojim naročnikom na e-novice redno dokazujte, da vam je mar zanje. Namesto da jim dan za dnem pošiljate reklamna sporočila, jim ponudite kvalitetne in privlačne vsebine z bogatimi informacijami.

Zgradite razmerje s svojo publiko: Vzdržujte visoke standarde pri svojem delu in to se bo zagotovo poznalo pri povečanju vašega ugleda – dobili boste pozitivne komentarje in mnenja, ki jih bodo ljudje delili z drugimi.

Vzbujajte radovednost: Z zanimivim besedilom vzbudite pozornost svojih bralcev, nato pa vsebino dokončajte v naslednjem e-sporočilu. Na ta način boste povečali občutek zanimanja in radovednosti pri svojih bralcih, ki bodo tako s pričakovanjem odprli vaš naslednji e-mail.

Počistite svoj seznam kontaktov: Nič nenavadnega ni, da sčasoma nekateri naročniki izgubijo interes v določena e-sporočila. Najbolje je, da takšne kontakte preselite na ločen seznam, nato pa jim e-sporočila pošiljate precej redkeje.

E-sporočila pošiljajte ob enakem času: V tem primeru bo stopnja odprtosti precej višja, kot če bi jih pošiljali vsakič ob drugačni uri, zagotavljajo strokovnjaki. Pri tem vam lahko pomaga vaše spletno orodje za pošiljanje e-pošte, v katerem preprosto nastavite čas pošiljanja za naslednji dan ali teden.

Pošiljajte A/B test kampanje: Na ta način boste hitro ugotovili, kakšen način komunikacije najbolj ustreza vaši ciljni publiki in se v prihodnosti posluževali zgolj take vrste e-sporočil, ki so bila v preteklosti najbolj brana.

Napravite dober prvi vtis: Zagotovo ste že slišali o pomembnosti prvega vtisa in enako velja tudi za vaše prvo e-sporočilo, ki ga boste poslali novemu prejemniku. To naj bo še posebej skrbno pripravljeno.

Pripravite e-kampanje v večih delih: Kratek tečaj s poučnimi e-lekcijami in nasveti z vašega področja je ponavadi pri uporabnikih e-pošte dobro sprejet.

Vir: Incomediary.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz. Preberite več >>

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo! Preberite več >>


Kako oblikovati potrditvena sporočila za povečanje prodaje

Kako oblikovati potrditvena sporočila za povečanje prodaje

Trženje prek elektronske pošte velja za najbolj učinkovit način povečevanja prodaje. V tem kontekstu so potrditvena elektronska sporočila pogosto premalo izkoriščen način komunikacije med podjetji in strankami. Ponujamo vam nekaj nasvetov, kako jih izkoristiti v svoj prid. Preberite več >>

10 pravil za učinkovito pošiljanje elektronske pošte

10 pravil za učinkovito pošiljanje elektronske pošte

Vsi podjetniki se dnevno soočajo z ogromnimi količinami elektronske pošte – pravzaprav bi lahko svoje delovne dneve v celoti posvetili odgovarjanju na prejeta sporočila. V prispevku predstavljamo, kako lahko sebi in drugim olajšate pošiljanje in prejemanje uvodnih sporočil. Preberite več >>

7 ključnih elementov, ki jih morate upoštevati pri email marketingu

7 ključnih elementov, ki jih morate upoštevati pri email marketingu

Če ste vpeti v email marketing, potem vam je stavek, da je email marketing mrtev, znan. Temu v praksi ni tako. Šest od desetih B2B marketingašev uporablja email marketing, polovica teh je prepričana, da je še kako učinkovit. Preberite več >>

“Email marketing je veliko več, kot le gola prodaja”

“Email marketing je veliko več, kot le gola prodaja”

Ali se vsakodnevno soočate z izzivom uspešnega email marketinga? Zakaj vam ves vloženi trud v pripravo elektronskih sporočil ne prinaša rezultatov? Zakaj se vaša sporočila znajdejo med nezaželeno pošto in potencialni kupci zahtevajo izbris iz vaših email baz? Preberite več >>

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Pričakovanje, da lahko tedensko pošljete newsletter celotnemu seznamu in pričakujete dobre (prodajne) rezultate, je nerealno. Oddelek za marketing mora oblikovati emaile, ki jih bodo naročniki želeli odpreti. Kako to storite? Preberite več >>

Pri email marketingu je pomemben tudi dizajn

Pri email marketingu je pomemben tudi dizajn

Vsebine, ki jih v okviru email marketing kampanj nudite svojim bralcem, je potrebno ves čas izpopolnjevati. Ljudje, industrija, celo vaš posel se namreč neprestano spreminjajo, zato morate temu prilagajati tudi to področje trženja vašega podjetja. Preberite več >>

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Preberite več >>

Kako ustvariti dobro prodajno elektronsko sporočilo?

Kako ustvariti dobro prodajno elektronsko sporočilo?

Alexis Rodrigo je marketinška strokovnjakinja, ki ve, kako oblikovati prodajna besedila v elektronskih pismih. Pri svojem delu namreč sledi preverjeni formuli, ki je v svetu prodajnikov in marketingarjev poznana že več desetletij, saj je že večkrat tudi sama preizkusila, da se odlično obnese. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

17.01.2019 od 15:00 do 19:00
Delavnica: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz.
Preberite več >>

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

22.01.2019 od 16:00 do 19:00
WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

20.02.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje