S spodnjimi nasveti izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti.
S spodnjimi nasveti izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

S spodnjimi nasveti izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil (Vir slike: Pixabay.com)

Pri formiranju naslednjih email marketing kampanj upoštevajte naslednje nasvete:

Personalizirajte e-sporočila: Povprečen uporabnik vsakodnevno v svoj elektronski nabiralnik prejme več različnih prodajnih mailov. Ali so ta vredna odpiranja, pa se velikokrat odloči na podlagi tega, ali ta v naslovni vrstici vsebuje njegovo ime ali ne. Da bi lahko čim bolje personalizirali e-kampanje, že v fazi zbiranja kontaktnih podatkov zberite tudi ime in priimek interesentov.

Uvedite dvojni opt-in sistem: Na ta način boste morda res pridobili manj kontaktov, vendar bo baza precej bolj dragocena, saj jo bodo sestavljali zgolj tisti uporabniki interneta, ki jih resnično zanimajo vaše storitve in produkti.

Optimizirajte e-sporočila za mobilne naprave: Število uporabnikov mobilnega interneta hitro narašča in povsem verjetno je, da bodo bralci do vaših e-kampanj številni dostopali preko tablice ali mobitela. Poskrbite, da bo vsebina berljiva in dobro vidna.

Delavnica s Timom in Žigo Bercetom: Kako z email marketingom do vrhunskih rezultatov?

Uporabite privlačne naslove: Še vedno se pogosto dogaja, da se v email marketing kampanjah pošilja sporočila z dolgočasnimi naslovi. Uporabite kontroverzne stavke, poudarite močne besede, izpostavite nujnost ali pa napišite vprašanje. Na ta način boste pritegnili bralca, da opravi prvi korak in odpre vaše sporočilo.

Ponudite dodano vrednost: Ne obljubljajte, če svojih obljub ne nameravate uresničiti. Svojim naročnikom na e-novice redno dokazujte, da vam je mar zanje. Namesto da jim dan za dnem pošiljate reklamna sporočila, jim ponudite kvalitetne in privlačne vsebine z bogatimi informacijami.

Zgradite razmerje s svojo publiko: Vzdržujte visoke standarde pri svojem delu in to se bo zagotovo poznalo pri povečanju vašega ugleda – dobili boste pozitivne komentarje in mnenja, ki jih bodo ljudje delili z drugimi.

Vzbujajte radovednost: Z zanimivim besedilom vzbudite pozornost svojih bralcev, nato pa vsebino dokončajte v naslednjem e-sporočilu. Na ta način boste povečali občutek zanimanja in radovednosti pri svojih bralcih, ki bodo tako s pričakovanjem odprli vaš naslednji e-mail.

Počistite svoj seznam kontaktov: Nič nenavadnega ni, da sčasoma nekateri naročniki izgubijo interes v določena e-sporočila. Najbolje je, da takšne kontakte preselite na ločen seznam, nato pa jim e-sporočila pošiljate precej redkeje.

E-sporočila pošiljajte ob enakem času: V tem primeru bo stopnja odprtosti precej višja, kot če bi jih pošiljali vsakič ob drugačni uri, zagotavljajo strokovnjaki. Pri tem vam lahko pomaga vaše spletno orodje za pošiljanje e-pošte, v katerem preprosto nastavite čas pošiljanja za naslednji dan ali teden.

Pošiljajte A/B test kampanje: Na ta način boste hitro ugotovili, kakšen način komunikacije najbolj ustreza vaši ciljni publiki in se v prihodnosti posluževali zgolj take vrste e-sporočil, ki so bila v preteklosti najbolj brana.

Napravite dober prvi vtis: Zagotovo ste že slišali o pomembnosti prvega vtisa in enako velja tudi za vaše prvo e-sporočilo, ki ga boste poslali novemu prejemniku. To naj bo še posebej skrbno pripravljeno.

Pripravite e-kampanje v večih delih: Kratek tečaj s poučnimi e-lekcijami in nasveti z vašega področja je ponavadi pri uporabnikih e-pošte dobro sprejet.

Vir: Incomediary.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Pričakovanje, da lahko tedensko pošljete newsletter celotnemu seznamu in pričakujete dobre (prodajne) rezultate, je nerealno. Oddelek za marketing mora oblikovati emaile, ki jih bodo naročniki želeli odpreti. Kako to storite? Preberite več >>

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Preberite več >>

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

Ob odprtju podjetja si je treba zagotoviti dobre temelje za nadaljnjo rast in razvoj. Predvsem je podjetje treba napraviti vidno, saj bo le prepoznavnost omogočila zadostno število kupcev in postopnjo gradnjo kvalitetne blagovne znamke. Preberite več >>

Še vedno uporabljate gmail kot poslovni e-naslov?

Še vedno uporabljate gmail kot poslovni e-naslov?

Življenje brez e-pošte si je danes zelo težko predstavljati, pravzaprav lahko z gotovostjo trdimo, da je to praktično nemogoče; samo poglejte v vaš poštni predal in preverite, koliko komunikacije ste na zasebnem in poslovnem nivoju izmenjali v preteklem tednu! Preberite več >>

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

Oglaševanje prek elektronske pošte je brezplačno, enostavno in učinkovito, zato je priporočljivo, da pri trženju uporabite tudi to orodje. Vendar je treba do e-mail marketinga pristopiti premišljeno. Vedeti morate, kaj hočete z njim doseči in kako se ga boste lotili. Preberite več >>

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Preberite več >>

10 učinkovitih strategij za povečanje vaše baze kontaktov

10 učinkovitih strategij za povečanje vaše baze kontaktov

Oblikovanje dobre in kakovostne baze z elektronskimi naslovi vaših (potencialnih) strank je tek na dolge proge. Baze ne boste ustvarili čez noč, za rezultate pa boste morali trdo delati. Olajšamo vam lahko prvi korak, kako ustvariti oziroma kakovostno povečati obstoječo bazo. Preberite več >>

Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Elektronska pošta je eden najpomembnejših sodobnih trženjskih kanalov. Vendar je takšna komunikacija prepogosto enosmerna. Spodbudite prejemnike k odzivu! Preberite več >>

Oznake: , ,