10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto.
10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Pri vsebinskem trženju sledite predstavljenim nasvetom. (Vir slike: Bigstockphoto)

Vsebinsko trženje ne obsega le objavljanja vsebin. Tržnik mora najti zanimivo in priložnosti primerno temo, oblikovati prvi osnutek, ga predelati in pregledati, nato pa dejansko objaviti vsebinski prispevek. Strokovnjaki za vsebinsko trženje so na podlagi svojih izkušenj spoznali, da je stalno objavljanje izjemnih vsebin zelo zahtevna naloga.

V nadaljevanju predstavljamo 10 napak, ki se jim lahko pri vsebinskem trženju izognete, s tem pa zagotovite, da bodo vaše vsebine kvalitetnejše in bolj uspešne.

1. Kvaliteta je ključnega pomena

Ena osnovnih napak, ki jo zagrešijo tržniki pri vsebinskem trženju, je oblikovanje in objavljanje ogromnega števila vsebin, ki so same sebi namen. Pri vsebini je ključnega pomena kakovost, ki mora biti konsistentna. Če boste objavljali na hitro napisane in nezanimive vsebine, ne boste pridobili novih kontaktov, vaš trud pa bo šel v nič.

Ne trudite se na silo podaljševati prispevkov – če lahko bistveno poveste bolj na kratko, se tega držite.

Delavnica Kako pisati za splet

2. Preverite, uredite, preverite, uredite, ponovite.

Tržniki in podjetniki, ki se šele spoznavajo s področjem vsebinskega trženja, pogosto napak mislijo, da je vsebinsko trženje preprosto. Kako težko pa je zapisati nekaj besed? Vsebinsko trženje je v resnici veliko bolj zahtevno, kot se zdi na prvi pogled. Stalno oblikovanje zanimivih in kvalitetnih vsebin ni preprosto, prav tako pa za to nalogo ni primeren čisto vsak posameznik.

Veliko začetnikov naredi osnovno napako, saj svojih prispevkov ne pregledajo in uredijo. Izognite se tej napaki, svoja besedila vedno večkrat temeljito preglejte, v njih poiščite slovnične in tipkarske napake ter jih popravite in uredite. Tako bo vaš končni izdelek zares odličen.

3. Izbira teme.

Izbira teme je ključen, vendar pogosto spregledan del vsebinskega trženja. Vpliv teme na učinek kampanje je izjemnega pomena. Večina ljudi piše o stvareh, ki so jim blizu, ali pa temo izbere naključno.

Izognite se tej napaki in raziščite potencialne tematike. Ugotovite, katere teme so trenutno priljubljene in sprožajo največ debat. Osredotočite se na takšne teme in v njihovem okviru svojim sledilcem ponudite nekaj izvirnega in privlačnega.

Pred izbiro teme raziščite svoje področje. (Vir slike: Unsplash)

4. Informirajte.

Vsebinsko trženje je priložnost za informiranje vaših strank, možnost, da postanete avtoriteta in zaupanja vredno ime na svojem področju. Ne zapravite te priložnosti s pomanjkanjem natančnosti in ignoriranjem dejanskih podatkov, saj vam tako bolj zahtevne in informirane stranke ne bodo več zaupale.

Zato se ne bojte pokazati svojega znanja s področja. Tako boste za nakup prepričali več ljudi, saj boste pokazali svojo profesionalnost. Ne zamudite te priložnosti za povezovanje in posledično prodajo.

5. Izgradite svojo bazo

Ko ste oblikovali odlično vsebino, ste pravzaprav opravili šele polovico dela. Ko je prva faza procesa zaključena, se začnite ukvarjati z drugo fazo, tj. s promocijo vsebine ter pridobivanjem sledilcev in potencialnih strank.

Tega seveda ne morete doseči čez noč. Grajenje in vzdrževanje baze je počasen proces, ki zahteva veliko časa in predvsem konsistentnosti. Zavedati se morate, da je promocija ključna za uspeh objavljenih vsebin.

6. Bodite konsistentni

V prvem tednu ste objavili kar 10 prispevkov, v naslednjih treh tednih pa še nadaljnjih osem. V naslednjem mesecu ste oblikovali štiri vsebine, nato pa le eno. V četrtem mesecu pa ste spet dobite navdih in objavili kar 12 prispevkov. Zveni znano?

Takšna nekonsistentnost ne vpliva pozitivno ne na iskalnike ne na vaše sledilce. Konsistentnost in predvidljivost sta pomembni lastnosti, ki ju ne smete zanemariti. Oblikujte urnik objavljanja, ga predstavite svoji ciljni publiki in se ga držite. Razmislite, koliko vsebin boste dejansko lahko oblikovali in objavili v določenem časovnem obdobju – ne pretiravajte.

Oblikujte urnik objavljanja vsebin in se ga doseldno držite. (Vir slike: Pixabay)

7. Izkoristite orodja za analizo

Vsak teden objavljate zanimive in relevantne vsebine za svoje stranke. Ali pa si kdaj vzamete čas, da bi ugotovili, kateri prispevki so uspešni in kateri ne? Ne podlegajte tej napaki, saj je strategija zelo preprosta.

Blaž Kos je pripravil 8-urno delavnico o blog marketingu. Ste pripravljeni na naslednji nivo bloganja?

Če razumete, kakšni prispevki so všeč vašim sledilcem, lahko oblikujete še več podobnih; in obratno: prispevkov, ki vaših strank niso pritegnili, ne objavljajte več. Vedno analizirajte vpliv in doseg svojih objav, saj boste tako znali spodbuditi in ohranjati svoj uspeh.

8. Prilagodite (se)

V današnjem času do večine vsebin dostopamo prek interneta. Ne pozabite, da videz in vzdušje vaše spletne strani ali bloga pomembno vplivata na branost vaših prispevkov. Privlačen dizajn in videz bosta znatno povečala število obiskovalcev.

Še en pomemben element oblikovanja kredibilnosti in povečevanja branosti je optimizacija vaših vsebin s pomočjo različnih orodij in taktik. Poskrbite, da so vaše vsebine prilagojene za iskalnike in da so vaše ključne besede optimizirane – le tako se bodo vaše vsebine pojavile na Googlu in drugih iskalnikih.

9. Bodite drzni

Dolgočasne vsebine so povsod okoli nas; z vzponom vsebinskega trženja je situacija vedno bolj neobvladljiva.

Izstopite iz množice in oblikujte drzne, izvirne vsebine, ki teme prikazujejo z nenavadnih in neobičajnih vidikov, ki spodbujajo angažma vaših sledilcev. Ne bojte se tvegati!

10. Video

V svojo strategijo vsebinskega trženja vključite video. Facebookove statistike kažejo hitro rast v sprejemanju video vsebin in njihovo pomembnost v okviru vsebinskega trženja. Ne zamudite priložnosti in v svoj pristop vključite video.

Vsebinsko trženje je lahko ena najučinkovitejših metod za pridobivanje kontaktov in potencialnih strank. Pri tem pa se je priporočljivo držati določenih pravil in izogibati pogostim napakam. Če boste sledili predstavljenim nasvetom, boste zagotovo uspeli.

Vir: Entrepreneur

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Kje preživeti petek, 15. junija? Če razvijate oziroma vodite svoj posel, potem si ne moremo zamisliti boljšega kraja kot NLB Center inovativnega podjetništva. Na ta dan se bomo namreč v družbi uspešnih slovenskih mladih podjetnikov družili ob temah, ki vam bodo pomagale pri razvoju in rasti podjetja. Če bi radi v letu 2018 napravili korak naprej, te BREZPLAČNE konference ne smete zamuditi. Preberite več >>


Je vaša spletna trgovina usklajena z uredbo GDPR?

Je vaša spletna trgovina usklajena z uredbo GDPR?

Ste v vašem podjetju storili vse potrebno, da zaradi kršenja Splošne uredbe o varstvu podatkov ali GDPR ne bi na vaš naslov priromala kakšna kazen s strani inšpektorjev? Preberite več >>

GDPR: Uredba o varstvu podatkov

GDPR: Uredba o varstvu podatkov

GDPR - Splošna uredba o varstvu podatkov, je v zadnjih mesecih pogosta debata med vsemi, ki se ukvarjajo s spletno prodajo. Obeta se bistveno strožji nadzor nad uporabo osebnih podatkov o obiskovalcih spletnih strani in mest. Preberite več >>

Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Tudi v Sloveniji lahko spletne oglase na Googlu ciljamo na določeno lokacijo. Predvsem boste imeli koristi tisti slovenski podjetniki, ki svoje storitve nudite znotraj nekega območja. Preberite več >>

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Dandanes le redkokatero podjetje nima ustvarjene predstavitvene spletne strani, še posebej za spletna podjetja pa je pomembno, da svojo spletno stran opremijo tudi z orodji za merjenje uspešnosti, kot je na primer Google Analytics. Preberite več >>

Poživite vsebinsko trženje z nasveti strokovnjakov

Poživite vsebinsko trženje z nasveti strokovnjakov

Se ukvarjate z vsebinskim trženjem? Vlagate veliko energije v ustvarjanje kvalitetnih in optimiziranih objav, pa ne opazite rezultatov? Se nikakor ne morete prebiti na prvo stran iskalnih zadetkov? Preverite naslednje nasvete, ki vam lahko pomagajo pri vsebinskem trženju. Preberite več >>

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Zakaj obiskovalci hitro zapuščajo vašo spletno stran?

Visoka zapustna stopnja (angl. bounce rate) je nočna mora spletnih tržnikov. Kje lahko najdete podatke o njej in kaj pomeni visoka zapustna stopnja? Zakaj posamezniki hitro zapuščajo vašo spletno stran? Kako lahko popravite situacijo? Vse to in še več razkrivamo v nadaljevanju. Preberite več >>

Podrobno o seznamih za ponovno trženje

Podrobno o seznamih za ponovno trženje

Do sedaj smo spoznali koristi ponovnega trženja, njegove oblike in Googlove strategije za oglasne kampanje remarketing. V tokratnem prispevku, ki je tudi zadnji v seriji ponovnega trženja, bom v ospredje postavila sezname za ponovno trženje in pogoje za njihovo delovanje. Preberite več >>

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Z Google Analytics spremljajte promet na svoji spletni strani

Google Analytics je najbolj priljubljeno spletno orodje za analizo. Predstavljamo šest nasvetov za spremljanje prometa s pomočjo Google Analytics. Preberite več >>

Si želite povečati stopnjo konverzije? Tu je nekaj nasvetov!

Si želite povečati stopnjo konverzije? Tu je nekaj nasvetov!

Zastavili ste si cilj povečati svojo spletno prodajo za 50 odstotkov. Kako se lotiti tega podviga? Vlagati več v oglaševanje? Prispevati za 50 odstotkov več vsebine? Povečati finančne izdatke? Okrepiti ekipo? Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

24.08.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje