10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto.
10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Pri vsebinskem trženju sledite predstavljenim nasvetom. (Vir slike: Bigstockphoto)

Vsebinsko trženje ne obsega le objavljanja vsebin. Tržnik mora najti zanimivo in priložnosti primerno temo, oblikovati prvi osnutek, ga predelati in pregledati, nato pa dejansko objaviti vsebinski prispevek. Strokovnjaki za vsebinsko trženje so na podlagi svojih izkušenj spoznali, da je stalno objavljanje izjemnih vsebin zelo zahtevna naloga.

V nadaljevanju predstavljamo 10 napak, ki se jim lahko pri vsebinskem trženju izognete, s tem pa zagotovite, da bodo vaše vsebine kvalitetnejše in bolj uspešne.

1. Kvaliteta je ključnega pomena

Ena osnovnih napak, ki jo zagrešijo tržniki pri vsebinskem trženju, je oblikovanje in objavljanje ogromnega števila vsebin, ki so same sebi namen. Pri vsebini je ključnega pomena kakovost, ki mora biti konsistentna. Če boste objavljali na hitro napisane in nezanimive vsebine, ne boste pridobili novih kontaktov, vaš trud pa bo šel v nič.

Ne trudite se na silo podaljševati prispevkov – če lahko bistveno poveste bolj na kratko, se tega držite.

2. Preverite, uredite, preverite, uredite, ponovite

Tržniki in podjetniki, ki se šele spoznavajo s področjem vsebinskega trženja, pogosto napak mislijo, da je vsebinsko trženje preprosto. Kako težko pa je zapisati nekaj besed? Vsebinsko trženje je v resnici veliko bolj zahtevno, kot se zdi na prvi pogled. Stalno oblikovanje zanimivih in kvalitetnih vsebin ni preprosto, prav tako pa za to nalogo ni primeren čisto vsak posameznik.

Veliko začetnikov naredi osnovno napako, saj svojih prispevkov ne pregledajo in uredijo. Izognite se tej napaki, svoja besedila vedno večkrat temeljito preglejte, v njih poiščite slovnične in tipkarske napake ter jih popravite in uredite. Tako bo vaš končni izdelek zares odličen.

3. Izbira teme

Izbira teme je ključen, vendar pogosto spregledan del vsebinskega trženja. Vpliv teme na učinek kampanje je izjemnega pomena. Večina ljudi piše o stvareh, ki so jim blizu, ali pa temo izbere naključno.

Izognite se tej napaki in raziščite potencialne tematike. Ugotovite, katere teme so trenutno priljubljene in sprožajo največ debat. Osredotočite se na takšne teme in v njihovem okviru svojim sledilcem ponudite nekaj izvirnega in privlačnega.

Pred izbiro teme raziščite svoje področje. (Vir slike: Unsplash)

4. Informirajte

Vsebinsko trženje je priložnost za informiranje vaših strank, možnost, da postanete avtoriteta in zaupanja vredno ime na svojem področju. Ne zapravite te priložnosti s pomanjkanjem natančnosti in ignoriranjem dejanskih podatkov, saj vam tako bolj zahtevne in informirane stranke ne bodo več zaupale.

Zato se ne bojte pokazati svojega znanja s področja. Tako boste za nakup prepričali več ljudi, saj boste pokazali svojo profesionalnost. Ne zamudite te priložnosti za povezovanje in posledično prodajo.

5. Zgradite svojo bazo

Ko ste oblikovali odlično vsebino, ste pravzaprav opravili šele polovico dela. Ko je prva faza procesa zaključena, se začnite ukvarjati z drugo fazo, tj. s promocijo vsebine ter pridobivanjem sledilcev in potencialnih strank.

Tega seveda ne morete doseči čez noč. Grajenje in vzdrževanje baze je počasen proces, ki zahteva veliko časa in predvsem konsistentnosti. Zavedati se morate, da je promocija ključna za uspeh objavljenih vsebin.

6. Bodite konsistentni

V prvem tednu ste objavili kar 10 prispevkov, v naslednjih treh tednih pa še nadaljnjih osem. V naslednjem mesecu ste oblikovali štiri vsebine, nato pa le eno. V četrtem mesecu pa ste spet dobite navdih in objavili kar 12 prispevkov. Zveni znano?

Takšna nekonsistentnost ne vpliva pozitivno ne na iskalnike ne na vaše sledilce. Konsistentnost in predvidljivost sta pomembni lastnosti, ki ju ne smete zanemariti. Oblikujte urnik objavljanja, ga predstavite svoji ciljni publiki in se ga držite. Razmislite, koliko vsebin boste dejansko lahko oblikovali in objavili v določenem časovnem obdobju – ne pretiravajte.

Oblikujte urnik objavljanja vsebin in se ga doseldno držite. (Vir slike: Pixabay)

7. Izkoristite orodja za analizo

Vsak teden objavljate zanimive in relevantne vsebine za svoje stranke. Ali pa si kdaj vzamete čas, da bi ugotovili, kateri prispevki so uspešni in kateri ne? Ne podlegajte tej napaki, saj je strategija zelo preprosta.

Če razumete, kakšni prispevki so všeč vašim sledilcem, lahko oblikujete še več podobnih; in obratno: prispevkov, ki vaših strank niso pritegnili, ne objavljajte več. Vedno analizirajte vpliv in doseg svojih objav, saj boste tako znali spodbuditi in ohranjati svoj uspeh.

8. Prilagodite (se)

V današnjem času do večine vsebin dostopamo prek interneta. Ne pozabite, da videz in vzdušje vaše spletne strani ali bloga pomembno vplivata na branost vaših prispevkov. Privlačen dizajn in videz bosta znatno povečala število obiskovalcev.

Še en pomemben element oblikovanja kredibilnosti in povečevanja branosti je optimizacija vaših vsebin s pomočjo različnih orodij in taktik. Poskrbite, da so vaše vsebine prilagojene za iskalnike in da so vaše ključne besede optimizirane – le tako se bodo vaše vsebine pojavile na Googlu in drugih iskalnikih.

9. Bodite drzni

Dolgočasne vsebine so povsod okoli nas; z vzponom vsebinskega trženja je situacija vedno bolj neobvladljiva.

Izstopite iz množice in oblikujte drzne, izvirne vsebine, ki teme prikazujejo z nenavadnih in neobičajnih vidikov, ki spodbujajo angažma vaših sledilcev. Ne bojte se tvegati!

10. Video

V svojo strategijo vsebinskega trženja vključite video. Facebookove statistike kažejo hitro rast v sprejemanju video vsebin in njihovo pomembnost v okviru vsebinskega trženja. Ne zamudite priložnosti in v svoj pristop vključite video.

Vsebinsko trženje je lahko ena najučinkovitejših metod za pridobivanje kontaktov in potencialnih strank. Pri tem pa se je priporočljivo držati določenih pravil in izogibati pogostim napakam. Če boste sledili predstavljenim nasvetom, boste zagotovo uspeli.

Vir: Entrepreneur

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Preberite več >>

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Izbira domene je pomembna odločitev. Ne samo, da morate izbrati domeno, ki bo v skladu z vašo blagovno znamko, odločiti se morate tudi, katero končnico boste uporabili – .com, .net, .org, .edu, .co, .gov ali drugo, saj jih je na voljo še veliko več. Preberite več >>

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

Čas, ki ga uporabniki porabijo za brskanje na vaši spletni strani, je pokazatelj, ali uporabniki na vaši spletni strani uživajo ali ne. Krajša seja pogosto kaže, da jih nekaj sili v to, da stran zapustijo. Preberite več >>

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami oz. kontakti (angl. lead nurturing) je proces oblikovanja odnosov na vseh stopnjah prodaje. Trženjske in komunikacijske strategije se tako usmerjajo v prepoznavanje potreb kontaktov ter podajanje relevantnih informacij in odgovorov. Preberite več >>

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Preberite več >>

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Preberite več >>

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

Vsakih nekaj let nova aplikacija na novo opredeli način uporabe socialnih medijev. V letu 2020 je TikTok najnovejši kandidat za prevzem prestola socialnih omrežij, saj ponuja drugačen način interakcije. Platforma združuje mešanico sinhronizacije glasbe in mikro video vsebin, ki trenutno navdušujejo predvsem generacijo Z, mlade do 25 leta starosti. Preberite več >>

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

Posnetek webinarja Trendi digitalnega marketinga 2020, ki je bila na sporedu 13.5.2020 ter bonus delavnice Google oglaševanje z Markom Penkom. Na njej boste spoznali napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Z nami so bili Miha Rejc - Iprom, Jure Knehtl - WeScaleAgency, Igor Bajsič - SEO pro ter Nina Zupančič - Optiweb.   Preberite več >>

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Zaradi aktualnosti teme reportažo objavljamo ponovno. Maja 2019, je v Ljubljani potekalo predavanje Američana Seana Ellisa o marketingu in metodah, s katerimi lahko podjetja učinkovito dosegajo rast. Katera nova znanja smo osvojili? Preberite več >>

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Včasih je veljalo pravilo, da podjetje ne obstaja, če nima svoje spletne strani. Danes podjetje ne obstaja, če ne oglašuje na spletu. Zakaj je tako, smo povprašali več strokovnjakov s področja digitalnega marketinga. Preberite več >>

Oznake:, ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje