10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto.
10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Pri vsebinskem trženju sledite predstavljenim nasvetom. (Vir slike: Bigstockphoto)

Vsebinsko trženje ne obsega le objavljanja vsebin. Tržnik mora najti zanimivo in priložnosti primerno temo, oblikovati prvi osnutek, ga predelati in pregledati, nato pa dejansko objaviti vsebinski prispevek. Strokovnjaki za vsebinsko trženje so na podlagi svojih izkušenj spoznali, da je stalno objavljanje izjemnih vsebin zelo zahtevna naloga.

V nadaljevanju predstavljamo 10 napak, ki se jim lahko pri vsebinskem trženju izognete, s tem pa zagotovite, da bodo vaše vsebine kvalitetnejše in bolj uspešne.

1. Kvaliteta je ključnega pomena

Ena osnovnih napak, ki jo zagrešijo tržniki pri vsebinskem trženju, je oblikovanje in objavljanje ogromnega števila vsebin, ki so same sebi namen. Pri vsebini je ključnega pomena kakovost, ki mora biti konsistentna. Če boste objavljali na hitro napisane in nezanimive vsebine, ne boste pridobili novih kontaktov, vaš trud pa bo šel v nič.

Ne trudite se na silo podaljševati prispevkov – če lahko bistveno poveste bolj na kratko, se tega držite.

Dogodek o digitalnem marketingu Trendi digitalnega marketinga 2019

2. Preverite, uredite, preverite, uredite, ponovite

Tržniki in podjetniki, ki se šele spoznavajo s področjem vsebinskega trženja, pogosto napak mislijo, da je vsebinsko trženje preprosto. Kako težko pa je zapisati nekaj besed? Vsebinsko trženje je v resnici veliko bolj zahtevno, kot se zdi na prvi pogled. Stalno oblikovanje zanimivih in kvalitetnih vsebin ni preprosto, prav tako pa za to nalogo ni primeren čisto vsak posameznik.

Veliko začetnikov naredi osnovno napako, saj svojih prispevkov ne pregledajo in uredijo. Izognite se tej napaki, svoja besedila vedno večkrat temeljito preglejte, v njih poiščite slovnične in tipkarske napake ter jih popravite in uredite. Tako bo vaš končni izdelek zares odličen.

3. Izbira teme

Izbira teme je ključen, vendar pogosto spregledan del vsebinskega trženja. Vpliv teme na učinek kampanje je izjemnega pomena. Večina ljudi piše o stvareh, ki so jim blizu, ali pa temo izbere naključno.

Izognite se tej napaki in raziščite potencialne tematike. Ugotovite, katere teme so trenutno priljubljene in sprožajo največ debat. Osredotočite se na takšne teme in v njihovem okviru svojim sledilcem ponudite nekaj izvirnega in privlačnega.

Pred izbiro teme raziščite svoje področje. (Vir slike: Unsplash)

4. Informirajte

Vsebinsko trženje je priložnost za informiranje vaših strank, možnost, da postanete avtoriteta in zaupanja vredno ime na svojem področju. Ne zapravite te priložnosti s pomanjkanjem natančnosti in ignoriranjem dejanskih podatkov, saj vam tako bolj zahtevne in informirane stranke ne bodo več zaupale.

Zato se ne bojte pokazati svojega znanja s področja. Tako boste za nakup prepričali več ljudi, saj boste pokazali svojo profesionalnost. Ne zamudite te priložnosti za povezovanje in posledično prodajo.

5. Izgradite svojo bazo

Ko ste oblikovali odlično vsebino, ste pravzaprav opravili šele polovico dela. Ko je prva faza procesa zaključena, se začnite ukvarjati z drugo fazo, tj. s promocijo vsebine ter pridobivanjem sledilcev in potencialnih strank.

Tega seveda ne morete doseči čez noč. Grajenje in vzdrževanje baze je počasen proces, ki zahteva veliko časa in predvsem konsistentnosti. Zavedati se morate, da je promocija ključna za uspeh objavljenih vsebin.

6. Bodite konsistentni

V prvem tednu ste objavili kar 10 prispevkov, v naslednjih treh tednih pa še nadaljnjih osem. V naslednjem mesecu ste oblikovali štiri vsebine, nato pa le eno. V četrtem mesecu pa ste spet dobite navdih in objavili kar 12 prispevkov. Zveni znano?

Takšna nekonsistentnost ne vpliva pozitivno ne na iskalnike ne na vaše sledilce. Konsistentnost in predvidljivost sta pomembni lastnosti, ki ju ne smete zanemariti. Oblikujte urnik objavljanja, ga predstavite svoji ciljni publiki in se ga držite. Razmislite, koliko vsebin boste dejansko lahko oblikovali in objavili v določenem časovnem obdobju – ne pretiravajte.

Oblikujte urnik objavljanja vsebin in se ga doseldno držite. (Vir slike: Pixabay)

7. Izkoristite orodja za analizo

Vsak teden objavljate zanimive in relevantne vsebine za svoje stranke. Ali pa si kdaj vzamete čas, da bi ugotovili, kateri prispevki so uspešni in kateri ne? Ne podlegajte tej napaki, saj je strategija zelo preprosta.

Če razumete, kakšni prispevki so všeč vašim sledilcem, lahko oblikujete še več podobnih; in obratno: prispevkov, ki vaših strank niso pritegnili, ne objavljajte več. Vedno analizirajte vpliv in doseg svojih objav, saj boste tako znali spodbuditi in ohranjati svoj uspeh.

8. Prilagodite (se)

V današnjem času do večine vsebin dostopamo prek interneta. Ne pozabite, da videz in vzdušje vaše spletne strani ali bloga pomembno vplivata na branost vaših prispevkov. Privlačen dizajn in videz bosta znatno povečala število obiskovalcev.

Še en pomemben element oblikovanja kredibilnosti in povečevanja branosti je optimizacija vaših vsebin s pomočjo različnih orodij in taktik. Poskrbite, da so vaše vsebine prilagojene za iskalnike in da so vaše ključne besede optimizirane – le tako se bodo vaše vsebine pojavile na Googlu in drugih iskalnikih.

9. Bodite drzni

Dolgočasne vsebine so povsod okoli nas; z vzponom vsebinskega trženja je situacija vedno bolj neobvladljiva.

Izstopite iz množice in oblikujte drzne, izvirne vsebine, ki teme prikazujejo z nenavadnih in neobičajnih vidikov, ki spodbujajo angažma vaših sledilcev. Ne bojte se tvegati!

10. Video

V svojo strategijo vsebinskega trženja vključite video. Facebookove statistike kažejo hitro rast v sprejemanju video vsebin in njihovo pomembnost v okviru vsebinskega trženja. Ne zamudite priložnosti in v svoj pristop vključite video.

Vsebinsko trženje je lahko ena najučinkovitejših metod za pridobivanje kontaktov in potencialnih strank. Pri tem pa se je priporočljivo držati določenih pravil in izogibati pogostim napakam. Če boste sledili predstavljenim nasvetom, boste zagotovo uspeli.

Vir: Entrepreneur

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

Kot podjetnik se najverjetneje še kako zavedate pomembnosti marketinga. Če pa ste podjetnik začetnik in temu področju v vašem mladem podjetju še niste posvetili večje pozornosti, je nastopil čas, da to storite. Na primer z vzpostavitvijo prodajnega lijaka. Preberite več >>

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Pričakovanje, da lahko tedensko pošljete newsletter celotnemu seznamu in pričakujete dobre (prodajne) rezultate, je nerealno. Oddelek za marketing mora oblikovati emaile, ki jih bodo naročniki želeli odpreti. Kako to storite? Preberite več >>

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Preberite več >>

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

Ob odprtju podjetja si je treba zagotoviti dobre temelje za nadaljnjo rast in razvoj. Predvsem je podjetje treba napraviti vidno, saj bo le prepoznavnost omogočila zadostno število kupcev in postopnjo gradnjo kvalitetne blagovne znamke. Preberite več >>

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

Oglaševanje prek elektronske pošte je brezplačno, enostavno in učinkovito, zato je priporočljivo, da pri trženju uporabite tudi to orodje. Vendar je treba do e-mail marketinga pristopiti premišljeno. Vedeti morate, kaj hočete z njim doseči in kako se ga boste lotili. Preberite več >>

Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Optimizacija spletne strani predstavlja temelj za močno prisotnost blagovne znamke na spletu. Podjetjem namreč ne prinaša zgolj novega "organskega" prometa, temveč na njihovo spletno stran privablja tudi tiste interesente, ki so z njihovo blagovno znamko že seznanjeni. Preberite več >>

Ali se zavedate pomembnosti spletnih ocen?

Ali se zavedate pomembnosti spletnih ocen?

Mala podjetja so se včasih zanašala na širjenje svojega dosega s pomočjo reklame od ust do ust. Danes so ta način promocije zamenjala družabna omrežja in spletne strani za ocenjevanje storitev. Spletno ocenjevanje vpliva tudi uvrstitev vaše spletne strani v iskalniku Google. Preberite več >>

Ogrevanje pred jutrišnjo SEO delavnico: Že danes izboljšajte optimizacijo vaše strani!

Ogrevanje pred jutrišnjo SEO delavnico: Že danes izboljšajte optimizacijo vaše strani!

V predhodnih člankih ste že spoznali pomembnost optimizacije spletne strani pri nastopanju na spletnem trgu. Večino od vas je verjetno »zmotilo« dejstvo, da optimizacija strani ni kratkotrajen proces in da so za vidne rezultate oz. premike v iskalnikih potrebni meseci čakanja. Preberite več >>

Oznake: , ,