10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto.
10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Pri vsebinskem trženju sledite predstavljenim nasvetom. (Vir slike: Bigstockphoto)

Vsebinsko trženje ne obsega le objavljanja vsebin. Tržnik mora najti zanimivo in priložnosti primerno temo, oblikovati prvi osnutek, ga predelati in pregledati, nato pa dejansko objaviti vsebinski prispevek. Strokovnjaki za vsebinsko trženje so na podlagi svojih izkušenj spoznali, da je stalno objavljanje izjemnih vsebin zelo zahtevna naloga.

V nadaljevanju predstavljamo 10 napak, ki se jim lahko pri vsebinskem trženju izognete, s tem pa zagotovite, da bodo vaše vsebine kvalitetnejše in bolj uspešne.

1. Kvaliteta je ključnega pomena

Ena osnovnih napak, ki jo zagrešijo tržniki pri vsebinskem trženju, je oblikovanje in objavljanje ogromnega števila vsebin, ki so same sebi namen. Pri vsebini je ključnega pomena kakovost, ki mora biti konsistentna. Če boste objavljali na hitro napisane in nezanimive vsebine, ne boste pridobili novih kontaktov, vaš trud pa bo šel v nič.

Ne trudite se na silo podaljševati prispevkov – če lahko bistveno poveste bolj na kratko, se tega držite.

Dogodek o digitalnem marketingu Trendi digitalnega marketinga 2019

2. Preverite, uredite, preverite, uredite, ponovite

Tržniki in podjetniki, ki se šele spoznavajo s področjem vsebinskega trženja, pogosto napak mislijo, da je vsebinsko trženje preprosto. Kako težko pa je zapisati nekaj besed? Vsebinsko trženje je v resnici veliko bolj zahtevno, kot se zdi na prvi pogled. Stalno oblikovanje zanimivih in kvalitetnih vsebin ni preprosto, prav tako pa za to nalogo ni primeren čisto vsak posameznik.

Veliko začetnikov naredi osnovno napako, saj svojih prispevkov ne pregledajo in uredijo. Izognite se tej napaki, svoja besedila vedno večkrat temeljito preglejte, v njih poiščite slovnične in tipkarske napake ter jih popravite in uredite. Tako bo vaš končni izdelek zares odličen.

3. Izbira teme

Izbira teme je ključen, vendar pogosto spregledan del vsebinskega trženja. Vpliv teme na učinek kampanje je izjemnega pomena. Večina ljudi piše o stvareh, ki so jim blizu, ali pa temo izbere naključno.

Izognite se tej napaki in raziščite potencialne tematike. Ugotovite, katere teme so trenutno priljubljene in sprožajo največ debat. Osredotočite se na takšne teme in v njihovem okviru svojim sledilcem ponudite nekaj izvirnega in privlačnega.

Pred izbiro teme raziščite svoje področje. (Vir slike: Unsplash)

4. Informirajte

Vsebinsko trženje je priložnost za informiranje vaših strank, možnost, da postanete avtoriteta in zaupanja vredno ime na svojem področju. Ne zapravite te priložnosti s pomanjkanjem natančnosti in ignoriranjem dejanskih podatkov, saj vam tako bolj zahtevne in informirane stranke ne bodo več zaupale.

Zato se ne bojte pokazati svojega znanja s področja. Tako boste za nakup prepričali več ljudi, saj boste pokazali svojo profesionalnost. Ne zamudite te priložnosti za povezovanje in posledično prodajo.

5. Izgradite svojo bazo

Ko ste oblikovali odlično vsebino, ste pravzaprav opravili šele polovico dela. Ko je prva faza procesa zaključena, se začnite ukvarjati z drugo fazo, tj. s promocijo vsebine ter pridobivanjem sledilcev in potencialnih strank.

Tega seveda ne morete doseči čez noč. Grajenje in vzdrževanje baze je počasen proces, ki zahteva veliko časa in predvsem konsistentnosti. Zavedati se morate, da je promocija ključna za uspeh objavljenih vsebin.

6. Bodite konsistentni

V prvem tednu ste objavili kar 10 prispevkov, v naslednjih treh tednih pa še nadaljnjih osem. V naslednjem mesecu ste oblikovali štiri vsebine, nato pa le eno. V četrtem mesecu pa ste spet dobite navdih in objavili kar 12 prispevkov. Zveni znano?

Takšna nekonsistentnost ne vpliva pozitivno ne na iskalnike ne na vaše sledilce. Konsistentnost in predvidljivost sta pomembni lastnosti, ki ju ne smete zanemariti. Oblikujte urnik objavljanja, ga predstavite svoji ciljni publiki in se ga držite. Razmislite, koliko vsebin boste dejansko lahko oblikovali in objavili v določenem časovnem obdobju – ne pretiravajte.

Oblikujte urnik objavljanja vsebin in se ga doseldno držite. (Vir slike: Pixabay)

7. Izkoristite orodja za analizo

Vsak teden objavljate zanimive in relevantne vsebine za svoje stranke. Ali pa si kdaj vzamete čas, da bi ugotovili, kateri prispevki so uspešni in kateri ne? Ne podlegajte tej napaki, saj je strategija zelo preprosta.

Če razumete, kakšni prispevki so všeč vašim sledilcem, lahko oblikujete še več podobnih; in obratno: prispevkov, ki vaših strank niso pritegnili, ne objavljajte več. Vedno analizirajte vpliv in doseg svojih objav, saj boste tako znali spodbuditi in ohranjati svoj uspeh.

8. Prilagodite (se)

V današnjem času do večine vsebin dostopamo prek interneta. Ne pozabite, da videz in vzdušje vaše spletne strani ali bloga pomembno vplivata na branost vaših prispevkov. Privlačen dizajn in videz bosta znatno povečala število obiskovalcev.

Še en pomemben element oblikovanja kredibilnosti in povečevanja branosti je optimizacija vaših vsebin s pomočjo različnih orodij in taktik. Poskrbite, da so vaše vsebine prilagojene za iskalnike in da so vaše ključne besede optimizirane – le tako se bodo vaše vsebine pojavile na Googlu in drugih iskalnikih.

9. Bodite drzni

Dolgočasne vsebine so povsod okoli nas; z vzponom vsebinskega trženja je situacija vedno bolj neobvladljiva.

Izstopite iz množice in oblikujte drzne, izvirne vsebine, ki teme prikazujejo z nenavadnih in neobičajnih vidikov, ki spodbujajo angažma vaših sledilcev. Ne bojte se tvegati!

10. Video

V svojo strategijo vsebinskega trženja vključite video. Facebookove statistike kažejo hitro rast v sprejemanju video vsebin in njihovo pomembnost v okviru vsebinskega trženja. Ne zamudite priložnosti in v svoj pristop vključite video.

Vsebinsko trženje je lahko ena najučinkovitejših metod za pridobivanje kontaktov in potencialnih strank. Pri tem pa se je priporočljivo držati določenih pravil in izogibati pogostim napakam. Če boste sledili predstavljenim nasvetom, boste zagotovo uspeli.

Vir: Entrepreneur

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence. Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


Kaj je treba upoštevati pri oblikovanju vaše spletne strani?

Kaj je treba upoštevati pri oblikovanju vaše spletne strani?

Spletna stran je pomembno orodje spletnega marketinga za vsako podjetje. Ni pa dovolj zgolj to, da spletno stran imate. Ta mora biti tudi ustrezno oblikovana. Kateri so glavni elementi, ki jih mora vsebovati? Preberite več >>

S SEO optimizacijo na svojo spletno stran dobite brezplačen promet

S SEO optimizacijo na svojo spletno stran dobite brezplačen promet

Vse več podjetnikov prepoznava prednosti dobro optimizirane spletne strani. Na ta način si podjetje bistveno izboljša vidnost svoje blagovne znamke na spletu, kar posledično privede tudi do povečanega prometa. Preberite več >>

10 primerov odlično oblikovanih spletnih strani

10 primerov odlično oblikovanih spletnih strani

Predstavljamo vam 10 primerov spletnih strani, ki se odlikujejo tako po designu kot tudi po uporabnosti in podajanju bistvenih informacij. Lahko so vam v navdih pri oblikovanju spletne strani za vaše podjetje. Preberite več >>

7 nasvetov za oblikovanje spletnih strani

7 nasvetov za oblikovanje spletnih strani

Se kdaj sprašujete, zakaj so nekatere spletne strani izjemno privlačne, druge pa vas pustijo hladne? Želite, da bi vaša spletna stran izstopala? Za vas smo pripravili 7 nasvetov za oblikovanje privlačne spletne strani, ki bo na obiskovalcih pustila dolgotrajen vtis. Preberite več >>

6 primerov odlično oblikovanih spletnih trgovin

6 primerov odlično oblikovanih spletnih trgovin

Pri postavitvi spletne trgovine ni pomembno zgolj to, da na njej predstavite izdelke, ki jih prodajate. Pomembno je tudi, na kakšen način to naredite. Predstavljamo vam 6 spletnih trgovin, ki se lahko pohvalijo s privlačnim designom, interaktivnostjo in enostavno uporabo. Preberite več >>

Slovencem končno omogočena prodaja na Amazonu!

Slovencem končno omogočena prodaja na Amazonu!

V zadnjih dneh je v medijih odjeknila novica, ki je razveselila predvsem tiste, ki svoje izdelke že prodajajo preko spleta ali pa to še nameravajo. Slovenskim podjetnikom bo namreč končno omogočena prodaja izdelkov preko platforme Amazon Europe. Preberite več >>

Ogrevanje pred jutrišnjo SEO delavnico: Že danes izboljšajte optimizacijo vaše strani!

Ogrevanje pred jutrišnjo SEO delavnico: Že danes izboljšajte optimizacijo vaše strani!

V predhodnih člankih ste že spoznali pomembnost optimizacije spletne strani pri nastopanju na spletnem trgu. Večino od vas je verjetno »zmotilo« dejstvo, da optimizacija strani ni kratkotrajen proces in da so za vidne rezultate oz. premike v iskalnikih potrebni meseci čakanja. Preberite več >>

Google svetuje lastnikom strani: oblikujte daljše meta opise

Google svetuje lastnikom strani: oblikujte daljše meta opise

Google v svoj iskalnik umešča daljše povzetke spletnih strani. Kaj to pomeni in kaj morate storiti, da bo vaša strategija optimiziranja spletne strani najbolj optimalna? Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Nov termin! 3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

03.06.2019 od 15:00 do 07.06.2019 18:00
Nov termin! 3-dnevna WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

MP delavnica: Pravne zahteve za spletne trgovce

14.06.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Pravne zahteve za spletne trgovce

Lastniki spletnih trgovin ponavadi najprej poskrbijo za to, da je njihova spletna stran za obiskovalce - potencialne kupce - privlačna, enostavna in uporabna. Da bi se izognili morebitnim kaznim, pa je takoj za tem treba zadostiti tudi vsem pravnim zahtevam!
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

14.06.2019 od 13:00 do 17:30
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.
Preberite več >>

Vse za podjetje
Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
Projekt Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP