11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

Čas, ki ga uporabniki porabijo za brskanje na vaši spletni strani, je pokazatelj, ali uporabniki na vaši spletni strani uživajo ali ne. Krajša seja pogosto kaže, da jih nekaj sili v to, da stran zapustijo.
Vir slike: Pixabay

Vir slike: Pixabay

Lahko gre za počasen odziv spletne strani, slabo kakovost vsebine, neprivlačno zasnovo, tehnične napake, neskladje v pričakovanjih ali kombinacijo naštetih dejavnikov. Po drugi strani daljši čas, kot se obiskovalci zadržijo na spletni strani, kaže na to, da obiskovalci menijo, da je stran uporabna in uživajo v zagotovljeni uporabniški izkušnji. Tržniki seveda nenehno iščejo nove načine za povečanje časa obiska spletne strani.

Več časa kot uporabniki preživijo na spletni strani, večje so možnosti, da bodo prebrali vsebino le-te, razvili zaupanje v vašo blagovno znamko in se sčasoma pretvorili v kakovostne potencialne stranke.

Oglejmo si 11 načinov, kako spodbuditi obiskovalce, da preživijo več časa na vaši spletni strani:

  1. Poenostavite dizajn

Povprečen uporabnik preživi na spletni strani od 10 do 20 sekund, preden se odloči, ali bo stran zapustil ali na njej ostal. Ohranjanje preprostega in privlačnega dizajna bo zagotovo pripomoglo k odločitvi, da ostane. Zmagovalni dizajn ima dva cilja: preprosto izgleda dobro, zaradi česar si gledalci vzamejo več časa, da si ga ogledajo. Uporabnikom hkrati tudi olajša iskanje informacij, saj je brez nepotrebnih dodatnih elementov in grafik. In ko bodo uporabniki našli podatke, ki jih potrebujejo, bodo porabili več časa za njihovo prebiranje.

  1. Poenostavite navigacijo

Če je po vaši spletni strani težko brskati, obiskovalci ne bodo ostali, da bi ugotovili, kje poiskati informacije. Hitro bodo zapustili stran in se ne bodo več vrnili. Na srečo se lahko temu izognete tako, da v glavni navigacijski meni vključite samo najpomembnejše podstrani, ki jih želite predstaviti uporabnikom. Zagotovite tudi, da je iskalna vrstica jasno vidna in enostavna za dostop, kar ljudem, ki že vedo, kaj želijo, omogoča, da hitro najdejo želeno vsebino in se izognejo zapravljanju svojega dragocenega časa.

  1. Ostanite zvesti svojemu naslovu

Nekateri pisci na svoji spletni strani objavljajo prepričljive naslove samo z namenom, da bi pritegnili ljudi, toda ko obiskovalci pridejo do vsebine, ugotovijo, da gre za nekaj povsem drugega, ali, da je v vsebini preveč neuporabnih podatkov preden pridejo do bistva. Zavajajoč naslov je eden od zanesljivih metod za odganjanje občinstva, zato tega ne počnite.

Držite se resnice in v vsebini članka razpravljajte o tem, kar obljubljate v naslovu. Vedno začnite s kratkim uvodom, nato lahko preidete naravnost na točke, o katerih želite razpravljati. Začnite z najpomembnejšimi točkami.

  1. Na domači strani imejte jasno ponudbo vrednosti

Obiskovalci lahko in bodo takoj odšli, če menijo, da jim vaša spletna stran ne zagotavlja dovolj vrednosti. Če želite to preprečiti, morate imeti na domači strani kratek, jasen in edinstven predlog, ki ljudem pove, kaj počnete in zakaj bi morali poslovati z vami. Takšen predlog obiskovalcem pomaga razumeti, kakšna je vrednost vašega izdelka in jih spodbuja, da na spletni strani ostanejo dlje. Navsezadnje jih vsebina tega, kar ponujate, tudi prepriča, da se za izdelek ali storitev odločijo pri vas in ne pri vaših konkurentih.

  1. Redno objavljajte svežo vsebino

Nihče ne želi preživeti svojega časa na spletnem mestu, ki ima zastarelo vsebino, zato naj vam v navado preide redno dodajanje izvirnega, vsebinsko povezanega gradiva. Prav tako je dobro uporabljati različne vrste vsebin za različne okuse. Upoštevajte na primer objave v blogih, članke, e-knjige, zvočne posnetke, videoposnetke, objave v družbenih omrežjih, spletne seminarje, infografike itd., saj se potrošniške želje zelo razlikujejo.

Drug način zagotavljanja sveže in dragocene vsebine je preoblikovanje že objavljenega gradiva. Če imate nekaj starih objav na spletni strani, ki bi sicer ostale pozabljene v arhivu, jih posodobite z novimi informacijami in jih uporabite za ustvarjanje e-knjige. To pomaga zmanjšati čas, ki ga porabite za ustvarjanje, izpostaviti vaš material več ljudem in pritegniti več obiskovalcev.

  1. Poskrbite, da bo vsebina bolj pregledna

Spletni uporabniki redko berejo besedo za besedo. Namesto tega raje brskajo po straneh in na njih izberejo le tiste informacije, ki jih iščejo. Kaj to pomeni? Če je vaša vsebina sestavljena iz velikih delov besedila, ki jih je težko preleteti, bo obiskovalca spletne strani minila želja, da bi prebral vse. Če pa omogočite bolj pregledno berljivost strani, bo to obiskovalcem pomagalo, da bodo hitreje našli informacije, ki jih iščejo in jih spodbudilo, da se na spletni strani zadržijo dlje.

Nekaj ​​nasvetov, kako to doseči:

  • Stavki in odstavki naj bodo kratki.
  • Uporabite dovolj velike razmike med vrsticami in osnovno velikost pisave, da obiskovalcem omogočite branje brez obremenitve oči.
  • Uporabite naslove, podnaslove, sezname in oznake, da razdelite dolge odlomke na manjše dele.
  • Označite pomembne besede, besedne zveze in stavke krepko.
  • Dodajte slike, videoposnetke in druge vizualne učinke.
  • Razpravljajte o eni glavni ideji na odstavek.
  1. Izboljšajte hitrost delovanja spletne strani

Večina ljudi bo zapustila spletno stran in iskala informacije drugje, če se strani nalagajo več kot dve do tri sekunde, zato je izboljšanje hitrosti ključnega pomena. To lahko storite tako:

  • Stisnete velike slike.
  • Vložite v omrežje za skrajšanje odzivnega časa strežnika in izboljšanje časa nalaganja vsebine.
  • Odstranite vmesnike, ki bi lahko upočasnili delovanje spletne strani.
  • Odstranite neuporabljene kode.
  • Zmanjšate število preusmeritev obiskovalcev na druge spletne strani.
  • Izkoristite zmogljivost predpomnjenja brskalnika.
  1. V vsebino vključite notranje povezave

Notranje povezave pridejo prav, ko želite bralcu posredovati več informacij o določeni temi. Če ste na primer napisali objavo z naslovom »Učinkovite marketinške ideje za vsa podjetja« in je eden od njenih podnaslovov »Objava odlične vsebine«, lahko besedno zvezo »odlična vsebina« povežete z drugo objavo na vaši spletni strani, ki podrobneje opisuje to vsebino.

Notranje povezovanje ni pomembno le za privabljanje obiskovalcev v globino spletne strani, pomaga tudi povečati število ogledov strani in izboljšati SEO. Pazite le, da na eno stran ne postavite preveč povezav (običajno sta dovolj dve do tri).

  1. Dodajte izstopajoče vizualne elemente

Kakovostne fotografije, videoposnetki in grafike na spletnih straneh bralcem pomagajo bolje razumeti vsebino. Najboljše od njih niso le vizualno prijetne, so tudi interaktivne, zato jih imajo ljudje običajno raje kot pisano vsebino. Vizualni elementi povečujejo angažiranost uporabnikov in količino časa, ki ga le-ti preživijo na vaši spletni strani.

  1. Uporabite strateška pojavna okna

Pojavna okna z »izhodnim namenom« zaznajo, kdaj obiskovalci želijo zapustiti spletno mesto, in jim zagotovijo prepričljiv razlog, da tega ne bi storili. Ob pravilni uporabi so pojavna okna lahko zelo učinkovita pri zmanjševanju stopnje obiskov ene strani in povečanju splošne stopnje konverzije.

Nekaj ​​načinov za njihovo uporabo:

  • Predlagajte druge objave, ki bi bile lahko zanimive za vaše obiskovalce.
  • Prosite jih, naj se pridružijo vašemu seznamu za prejemanje novic v zameno za odlično ponudbo (morda brezplačno avdio ali video različico vašega bloga).
  • Če imajo vprašanja ali pomisleke, jih povabite na klepet z agenti za podporo strankam.
  • Prosite jih za povratne informacije o vašem izdelku ali storitvi.
  • Prosite jih, naj delijo vašo vsebino ali vas spremljajo na družbenih medijih.
  • Obvestite jih o novem izdelku ali storitvi.
  1. V vsebino vključite gumbe za poziv k dejanju

Večina spletnih uporabnikov bo spletno mesto zapustila takoj, ko bodo našli informacije, ki so jih iskali. Ko to storijo, se poveča vaša stopnja obiskov ene strani, kar lahko vpliva tako na konverzije kot na dobiček. Zato je pomembno, da na koncu vsake objave vključimo pozive k akciji, tako imenovane CTA gumbe ali »pozive k akciji«. Gre kratke besedne zveze, ki spletnega obiskovalca skozi celotno trajanje obiska spletne strani / trgovine nagovarjajo k izvršitvi točno določene dejavnosti (nakup, ogled galerije izdelkov …). Najdemo jih tudi v ostalih digitalnih promocijskih gradivih, kot so elektronska obvestila (ang. »newsletters«) in spletni oglasi. Najbolj prepoznavno nastopajo v obliki barvnih mehurčkov različnih oblik. Na ta način obiskovalcem damo dober razlog, da ostanejo na spletni strani. Jasni, vsebinsko povezani in oblikovno vabljivi primeri so lahko zelo učinkoviti pri ohranjanju pozornosti obiskovalcev in vodijo do konverzije, le poskrbite, da je vsak CTA gumb usklajen s temo strani, na kateri je postavljen, da ne bo videti prisiljen.

 

Vir: enterpreneur.com

 

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Kako se lahko podjetniki izognejo izgorelosti?

Kako se lahko podjetniki izognejo izgorelosti?

Podjetništvo prinaša številne izzive, odgovornosti in stresne situacije. Da bi se podjetniki izognili izgorelosti, je pomembno, da že vnaprej sprejmejo določene preventivne ukrepe in skrbijo za svoje dobro počutje. Tukaj je nekaj nasvetov, kako lahko podjetnik prepreči izgorelost. Preberite več >>

Vzemite si čas za pridobivanje novih veščin kot podjetnik

Vzemite si čas za pridobivanje novih veščin kot podjetnik

Podjetništvo zahteva nenehno prilagajanje in učenje, saj se trgi, tehnologije in poslovni trendi nenehno spreminjajo. Pridobivanje novih veščin je ključno za dolgoročni uspeh, vendar pa je za mnoge podjetnike največji izziv najti čas za izobraževanje ob vseh vsakodnevnih obveznostih. Tukaj je nekaj strategij, kako lahko podjetnik učinkovito najde čas za pridobivanje novih veščin. Preberite več >>

5 nasvetov za uspeh pri odprtju lastnega podjetja

5 nasvetov za uspeh pri odprtju lastnega podjetja

Odprtje lastnega podjetja predstavlja vznemirljiv in izzivalen korak in od posameznika zahteva premišljeno načrtovanje in pripravljenost na izzive. Preberite si pet ključnih nasvetov za uspešno odprtje podjetja. Preberite več >>

Kako zaščititi poslovne skrivnosti svojega podjetja?

Kako zaščititi poslovne skrivnosti svojega podjetja?

Vsak podatek, ki vašemu podjetju daje konkurenčno prednost, je mogoče na splošno opredeliti kot poslovno skrivnost. Vsako podjetje ima poslovne skrivnosti in pomembno je, da jih zaščitite pred uporabo brez vaše vednosti. Preberite več >>

Podjetništvo niso samo uspehi, ampak tudi neuspehi

Podjetništvo niso samo uspehi, ampak tudi neuspehi

Raziskujemo nekaj večjih podjetniških neuspehov po svetu, zakaj so se zgodili in kaj bi lahko podjetja storila drugače. Podjetništvo je namreč hkrati polno tveganj in polno nagrad, posledično pa imajo tudi najuspešnejši ustanovitelji svoj delež neuspehov in napak. Preberite več >>

Nadgradite svoje poslovanje s temi nasveti

Nadgradite svoje poslovanje s temi nasveti

Uspeh podjetja je pogosto odvisen od spretnosti in odločitev podjetnika. V današnjem konkurenčnem poslovnem okolju je ključno, da podjetniki sprejemajo premišljene odločitve in sledijo najboljšim praksam za rast svojega podjetja. V tem članku bomo predstavili nekaj ključnih nasvetov, ki vam lahko pomagajo nadgraditi vaše podjetje in doseči želene rezultate. Preberite več >>

Kratkotrajno delo v podjetju – pomoč sorodnika v podjetju

Kratkotrajno delo v podjetju – pomoč sorodnika v podjetju

Podjetniki, ki se v svojem podjetju srečujejo z začasno povečanim obsegom dela ali s finančnimi težavami, lahko za pomoč pri opravljanju dela zaprosijo družinske člane. Dela pa sicer ne more opravljati katerikoli sorodnik in prav tako ne neomejeno število ur, saj predpisi s tega področja določajo posebne pogoje in omejitve. Preberite več >>

Mreženje kot ključni faktor za zagonska podjetja

Mreženje kot ključni faktor za zagonska podjetja

Vzpostavljanje odnosov in mreženje je za podjetja, ki iščejo vire za rast, inovacije in dolgoročno trajnost, bistvenega pomena. Strokovnjaki pravijo, da uspeh in širitev startupov nista odvisna le od financiranja, ampak predvsem od sposobnosti podjetnikov za mreženje in ustvarjanje učinkovitih partnerstev. Preberite več >>

Kako dober vodja ukrepa ob težavah?

Kako dober vodja ukrepa ob težavah?

Težave so stalnica, ki spremlja vsakega podjetnika. Ni namreč običajno, da bi stvari od ustanovitve podjetja dalje potekale brez zapletov, zato je pomembno, da se podjetnik že zelo zgodaj nauči, kako ukrepati v primeru, če nastopijo težave. Preberite več >>

15 odličnih taktik za pogajanje

15 odličnih taktik za pogajanje

Pogajanje predstavlja pomemben del vsakdanjika marsikaterega podjetnika. Naj gre za prodajo, podpis nove pogodbe o sodelovanju, prepričevanje investitorja ali kaj drugega - nujno je, da se podjetnik v takšnih situacijah dobro znajde. Preberite več >>

Oznake:,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje