Reportaža: Predavanje Seana Ellisa, svetovno znanega eksperta v marketingu

Zaradi aktualnosti teme reportažo objavljamo ponovno. Maja 2019, je v Ljubljani potekalo predavanje Američana Seana Ellisa o marketingu in metodah, s katerimi lahko podjetja učinkovito dosegajo rast. Katera nova znanja smo osvojili?
Sean Ellis, svetovni strokovnjak na področju marketinga (Vir: GMC)

Sean Ellis, svetovni strokovnjak na področju marketinga (Vir: GMC)

Predavanje Seana Ellisa je potekalo v prostorih NLB Centra inovativnega podjetništva. Dvorana je bila nabito polna. Številni predstavniki večjih in manjših slovenskih podjetij so prišli, da bi se učili od svetovno znanega marketinškega eksperta, ki je k nam prišel na pobudo ekipe GMC in CEED. Po predavanjih je ostalo veliko časa tudi za postavljanje vprašanj iz publike. Tako ni ostalo zgolj pri teoretičnem znanju.

Sean Ellis je človek, ki je med drugim pripomogel k eksponentni rasti podjetij Dropbox in Eventbrite. Je tudi soavtor knjige Hacking Growth, ki je izšla leta 2017 in kmalu postala ena najbolj branih knjig na področju marketinga.

WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Konferenco Trendi digitalnega marketinga 2020 bomo zaradi COVID-19 izvedli v obliki webinarja! Že tretjič zapored vas  vabimo na spletno konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.   Preberite več >>

Nekaj napotkov, ki nam jih je predal Sean Ellis

Sean je povedal, da je dolgoročna rast možna le, če se podjetje nenehno trudi strankam zagotoviti dodano vrednost.

Stalno se je treba spraševati »Kako prepričati stranke?« in »Kako pridobiti nove ljudi?«

Proces, kako naj bi se podjetje lotilo rasti:

  • Najprej pripravimo čim širši nabor idej, s katerimi bi lahko izboljšali poslovanje oziroma dosegali rast;
  • Potem si postavimo prioritete – Kaj je tisto, na kar se bomo osredotočili?;
  • Sledi testiranje, s čimer bomo preverili hipoteze in prišli do novih znanj;
  • Na koncu analiziramo rezultate;
  • Na podlagi rezultatov spet pripravimo ideje za nadaljnja testiranja in krog se sklene.

Sean je poudaril, da je testiranje bistvo rasti. Če ne izvajamo testiranj, ne moremo izboljšati poslovanja. Pogosteje kot podjetja izvajajo testiranja, več idej dobijo, kakšne izboljšave bi lahko uvedla. Posledično so vedno korak naprej pred konkurenčnimi podjetji.

Pridobiti moramo čim več povratnih informacij od ljudi, ki so naš produkt oziroma storitev že poskusili. Tako lahko lažje načrtujemo izboljšave.

Dvorana je bila nabito polna (Vir: GMC)

Dvorana je bila nabito polna (Vir: GMC)

Pomembno je, da pred vsakim testiranjem postavimo hipoteze in premislimo o tem, kakšne rezultate sploh pričakujemo.

Rast zahteva vključitev celotnega podjetja. O tem, kako se jo bo podjetje lotevalo, morajo biti obveščeni vsi zaposleni v podjetju. Ni dovolj, da se z njo ukvarja zgolj marketinški oddelek. Pri tem je treba vedno izhajati iz vizije podjetja in jo z ukrepi zasledovati. Vizija podjetja Facebook je npr. »Bring the world closer together«.

Če želimo dosegati trajnostno rast, ni dovolj, da rezultate merimo zgolj s prihodki iz poslovanja. Za vsako podjetje je treba spremljati bistvene nefinančne metrike, po katerih presojamo uspeh poslovanja. V primeru podjetja Uber je uspeh mogoče meriti glede na število naročenih prevozov v določenem obdobju. Smisel Facebooka je v povezovanju med ljudmi. Osnovna metrika tako predstavlja število povezav med ljudmi (nova prijateljstva, všečki itd.).

Pri testiranju torej vedno najprej preverimo metrike, po katerih bomo presojali rast. Nato se vprašamo, kaj smo se iz raziskave naučili. Dobimo iztočnice za nova testiranja, ki jih bomo izvedli.

Pri tem je osnova za kakršnokoli načrtovanje in spremembe vedno ta, da se produkt kar v največji meri ujema s potrebami trga.

Sean je povedal: »Posel ne raste s tem, da se naučiš teorijo, ampak tako, da greš v akcijo, testiraš. Tako ugotavljaš, na katerih področjih je še prostor za izboljšave in se jih lotiš.«

WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Konferenco Trendi digitalnega marketinga 2020 bomo zaradi COVID-19 izvedli v obliki webinarja! Že tretjič zapored vas  vabimo na spletno konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.   Preberite več >>

Znanja, ki nam jih je podala Dani Hart

V drugem delu dogodka je predavala še Seanova sodelavka Dani Hart. Dani prav tako deluje na področju marketinga. Pri tem uporablja znanje iz psihologije in osebnostne rasti. Pridružila se je podjetju GrowthHackers in kmalu napredovala na pozicijo »Head of growth«.

Dani Hart nam je povedala, da je bistvenega pomena, da gledamo na podjetje kot celoto in nismo skoncentrirani zgolj na en oddelek kot npr. prodaja, proizvodnja ali trženje. Treba je ugotoviti, na katerem delu se pojavljajo zastoji, zaradi katerih je okrnjeno poslovanje celotnega podjetja. Nato je treba to področje sanirati, izboljšati.

Na področju snovanja marketinških kampanj se je treba zavedati, da pozornost ljudi z leti drastično pada. Tako povprečen čas pozornosti trenutno znaša le še 8 sekund. To je torej čas, ki ga imamo na razpolago, da prepričamo stranko.

Celotna ekipa (Vir: GMC)

Celotna ekipa (Vir: GMC)

Dani Hart je podala tudi nekaj modrih nasvetov, kako znanja iz osebne rasti vključiti v podjetniški vsakdan.

Poudarila je, kako pomembno se je zavedati, da bo vsak skoraj gotovo na neki točki doživel padec, poraz. Pravi, da ni v tem nič slabega. Padci nam dajo priložnost za rast. Vedno se je v taki situaciji treba vprašati, kaj se lahko iz nje naučimo za naprej.

Pri uspešnem delovanju v podjetništvu je prvi pogoj dobro poznavanje sebe. Vprašati se je treba, katere so moje prednosti in kako jih lahko uporabim na svoji karierni poti. Vsak se more zase zavedati, katere so njegove vrednote. Če ne deluješ skladno z njimi, se na dolgi rok izčrpaš.

Za uspešno poslovanje je pomembno, da poskrbimo za svoje zdravje in dobro počutje. Po vsaki aktivnosti oziroma stresni situaciji si moramo vzeti čas za umiritev. Med delom načrtujmo pavze. Vzeti si je treba čas zase in se podati na sprehod v naravo. Čas umirjenosti nam omogoča počitek, ki ga nujno potrebujemo za uspešno delovanje na dolgi rok. Hkrati pa se v času počitka v možganih rojevajo nove ideje.

WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Konferenco Trendi digitalnega marketinga 2020 bomo zaradi COVID-19 izvedli v obliki webinarja! Že tretjič zapored vas  vabimo na spletno konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.   Preberite več >>

O organizatorjih dogodka

Growth Marketing Consulting (GMC) je pobuda za širjenje growth marketinga kot discipline, ki podjetjem pomaga doseči hitro rast. Pobuda je zrasla znotraj skupine Growth hacking Slovenia, ki šteje več kot 2100 članov. Skupina GH Slovenia organizira dogodke in je ena izmed najbolj interdisciplinarnih skupin v Sloveniji, ki povezuje strokovnjake iz področja trženja, analitike, podatkovne znanosti, programiranja in spletne prodaje.

WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

WEBINAR! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

Konferenco Trendi digitalnega marketinga 2020 bomo zaradi COVID-19 izvedli v obliki webinarja! Že tretjič zapored vas  vabimo na spletno konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.   Preberite več >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Preberite več >>

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Kaj morate vedeti o domenskih končnicah?

Izbira domene je pomembna odločitev. Ne samo, da morate izbrati domeno, ki bo v skladu z vašo blagovno znamko, odločiti se morate tudi, katero končnico boste uporabili – .com, .net, .org, .edu, .co, .gov ali drugo, saj jih je na voljo še veliko več. Preberite več >>

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

11 načinov, kako obiskovalce zadržati na spletni strani

Čas, ki ga uporabniki porabijo za brskanje na vaši spletni strani, je pokazatelj, ali uporabniki na vaši spletni strani uživajo ali ne. Krajša seja pogosto kaže, da jih nekaj sili v to, da stran zapustijo. Preberite več >>

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Kaj je ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami (angl. lead nurturing)?

Ustvarjanje odnosa s potencialnimi strankami oz. kontakti (angl. lead nurturing) je proces oblikovanja odnosov na vseh stopnjah prodaje. Trženjske in komunikacijske strategije se tako usmerjajo v prepoznavanje potreb kontaktov ter podajanje relevantnih informacij in odgovorov. Preberite več >>

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Preberite več >>

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Preberite več >>

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Preberite več >>

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

TikTok kot kandidat za prestol socialnih omrežij v 2020

Vsakih nekaj let nova aplikacija na novo opredeli način uporabe socialnih medijev. V letu 2020 je TikTok najnovejši kandidat za prevzem prestola socialnih omrežij, saj ponuja drugačen način interakcije. Platforma združuje mešanico sinhronizacije glasbe in mikro video vsebin, ki trenutno navdušujejo predvsem generacijo Z, mlade do 25 leta starosti. Preberite več >>

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

POSNETEK: Trendi digitalnega marketinga 2020 ter Google oglaševanje z Markom Penkom

Posnetek webinarja Trendi digitalnega marketinga 2020, ki je bila na sporedu 13.5.2020 ter bonus delavnice Google oglaševanje z Markom Penkom. Na njej boste spoznali napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Z nami so bili Miha Rejc - Iprom, Jure Knehtl - WeScaleAgency, Igor Bajsič - SEO pro ter Nina Zupančič - Optiweb.   Preberite več >>

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Včasih je veljalo pravilo, da podjetje ne obstaja, če nima svoje spletne strani. Danes podjetje ne obstaja, če ne oglašuje na spletu. Zakaj je tako, smo povprašali več strokovnjakov s področja digitalnega marketinga. Preberite več >>

Oznake:,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje