Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Pričakovanje, da lahko tedensko pošljete newsletter celotnemu seznamu in pričakujete dobre (prodajne) rezultate, je nerealno. Oddelek za marketing mora oblikovati emaile, ki jih bodo naročniki želeli odpreti. Kako to storite?
Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Če bo prejemnik vašega newslettra prejel sporočilo, ki prinaša vrednost zanj, se poveča možnost, da bo prejemnik nekaj storil na podlagi prejetega in prebranega sporočila (Vir slike: Pixabay).

Če ste vpeti v marketinški svet, potem veste, kako veliko težo imajo persone. Tudi pri email marketingu ni prav nič drugače. Zato ustvarite persono, torej osebo, ki predstavlja večino vaših prejemnikov. V mislih jo imejte vedno, ko pripravljate newsletter. V pomoč vam bo tudi okence, s katerim se obiskovalci vaše spletne strani naročijo nanj, saj lahko že v njem segmentirate vprašanja in tako ustvarite podobo obiskovalca.

Nujna vprašanja, ki jih morate zastaviti

Povprašajte jih, kako pogosto si želijo prejemati elektronska sporočila. Ga želijo prejemati vsak dan, teden ali zgolj mesečno? Katere teme jih zanimajo in kakšen format jim je ljubši. Je to video, oblika infografike ali tekst?

Sporočilo, ki prejemniku nekaj pomeni, ima vrednost zanj, poveča možnost, da bo prejemnik nekaj storil na podlagi prejetega in prebranega sporočila. Zato nujno umestite klic k akciji (ang. call to action).

Če oklevate nad mislijo o pošiljanju newsletterov, vas bo morda to prepričalo: ena od petih taktik, ki se jo bodo posluževali marketingaši v prihodnjem letu, je tudi email marketing. Ta je nadvse pomemben za uspešen vsebinski marketing, so prepričani.

Ne količina, ampak kakovost

Če imate ustvarjeno bazo prejemnikov, se raje kot na količino kontaktov usmerite na kakovostne kontakte. Če nekdo na primer ne odpre vašega sporočila šest mesecev, mu pošljite prilagojeno sporočilo in mu ponudite posebno akcijo. Morda čaka prav na njo. Mnoge prepriča to.

Dosežite pričakovanja svojih naročnikov

Email in vsebina sta še vedno povezana, a morata biti tako usklajena, da dosežeta pričakovanja vaših naročnikov. Zato seznam naročnikov segmentirajte na podlagi person in želja, temu primerno oblikujte sporočila, seznam pa naj bo čim bolj vitek. Tako boste svojim naročnikom dostavili pravo vrednost.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Preberite več >>

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

Ob odprtju podjetja si je treba zagotoviti dobre temelje za nadaljnjo rast in razvoj. Predvsem je podjetje treba napraviti vidno, saj bo le prepoznavnost omogočila zadostno število kupcev in postopnjo gradnjo kvalitetne blagovne znamke. Preberite več >>

Še vedno uporabljate gmail kot poslovni e-naslov?

Še vedno uporabljate gmail kot poslovni e-naslov?

Življenje brez e-pošte si je danes zelo težko predstavljati, pravzaprav lahko z gotovostjo trdimo, da je to praktično nemogoče; samo poglejte v vaš poštni predal in preverite, koliko komunikacije ste na zasebnem in poslovnem nivoju izmenjali v preteklem tednu! Preberite več >>

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

Oglaševanje prek elektronske pošte je brezplačno, enostavno in učinkovito, zato je priporočljivo, da pri trženju uporabite tudi to orodje. Vendar je treba do e-mail marketinga pristopiti premišljeno. Vedeti morate, kaj hočete z njim doseči in kako se ga boste lotili. Preberite več >>

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Preberite več >>

10 učinkovitih strategij za povečanje vaše baze kontaktov

10 učinkovitih strategij za povečanje vaše baze kontaktov

Oblikovanje dobre in kakovostne baze z elektronskimi naslovi vaših (potencialnih) strank je tek na dolge proge. Baze ne boste ustvarili čez noč, za rezultate pa boste morali trdo delati. Olajšamo vam lahko prvi korak, kako ustvariti oziroma kakovostno povečati obstoječo bazo. Preberite več >>

Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Elektronska pošta je eden najpomembnejših sodobnih trženjskih kanalov. Vendar je takšna komunikacija prepogosto enosmerna. Spodbudite prejemnike k odzivu! Preberite več >>

Kako ustvariti dobro prodajno elektronsko sporočilo?

Kako ustvariti dobro prodajno elektronsko sporočilo?

Alexis Rodrigo je marketinška strokovnjakinja, ki ve, kako oblikovati prodajna besedila v elektronskih pismih. Pri svojem delu namreč sledi preverjeni formuli, ki je v svetu prodajnikov in marketingarjev poznana že več desetletij, saj je že večkrat tudi sama preizkusila, da se odlično obnese. Preberite več >>

Oznake: , ,