5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

Ob odprtju podjetja si je treba zagotoviti dobre temelje za nadaljnjo rast in razvoj. Predvsem je podjetje treba napraviti vidno, saj bo le prepoznavnost omogočila zadostno število kupcev in postopnjo gradnjo kvalitetne blagovne znamke.
5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje (Vir slike: Pexels.com)

Na žalost se večina novopečenih podjetnikov sooča s pomanjkanjem sredstev, ki bi jih lahko namenili marketingu. Primanjkuje jim tako denarja kot tudi delovne sile, prav tako je šibko tudi njihovo znanje na tem področju, saj jih velik del še nima nikakršnih izkušenj s poslovanjem.

Kljub temu pa je marketing nepogrešljiva aktivnost za rast in razvoj vsakega podjetja, zato se mu nikakor ne smemo izogniti. Ponavadi zadostuje že uvajanje petih osnovnih marketinških strategij, ki so cenovno dostopne tudi za podjetja, katera še nimajo večjih prihodkov. Poglejte si, za kaj gre.

1. Registracija blagovne znamke

Gradnja blagovne znamke mora biti vedno v ospredju, saj bo naše podjetje v množici konkurentov le tako lahko izstopalo. Z registracijo blagovne znamke bomo pridobili na prepoznavnosti, predvsem pa bo naše podjetje lahko pridobilo ugled, ki je v podjetniškem svetu še kako pomemben.

2. Vsebinski marketing

Izdelava kvalitetne spletne strani in pripadajočega poslovnega bloga je v današnjem času skorajda nujna. S potrošniki je namreč treba venomer komunicirati in vsebinski marketing (objavljanje kvalitetnih in zanimivih vsebin, povezanih s panogo vašega podjetja, na blogu) se lahko pri tem izkaže za odličen način za utrjevanje blagovne znamke, optimizacijo spletne strani ter navsezadnje tudi za trženje produktov oz. storitev.

3. Optimizacija spletne strani

Velik odstotek uporabnikov spleta informacije poišče preko spletnih iskalnikov. Prav zato je visoka uvrstitev v spletnih iskalnikih (primer: Google.si, Najdi.si) na izbrane ključne besede nujna. To lahko dosežete z optimizacijo spletne strani, bodisi sami, bodisi s pomočjo strokovnjaka, ki se na omenjeno področje dobro spozna.

4. Prisotnost na družabnih omrežjih

S pogosto aktivnostjo na družabnih omrežjih resda najverjetneje ne boste pridobili na tisoče novih potencialnih strank, kljub temu pa lahko prisotnost na Facebooku, Twitterju in podobnih družabnih mrežah precej izboljša vse vaše preostale marketinške strategije. Najbolje pri tem pa je, da je izdelava profila povsem enostavna in v celoti brezplačna.

5. Email marketing

Email marketing se lahko odlično obnese skupaj z vsebinskim marketingom, v okviru katerega pripravljate koristne in kvalitetne vsebine o panogi, v kateri delujete. Pomembno je predvsem, da si čimprej pričnete graditi bazo vaših strank, nato pa na podlagi zbranih informacij za posamezne segmente strank pripravljate takšne e-novice, ki jim bodo pisane na kožo.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Digitalni marketing za mlada podjetja – kako se lotiti marketinga novega podjetja

Digitalni marketing za mlada podjetja – kako se lotiti marketinga novega podjetja

Zahteve mladih podjetij se močno razlikujejo od tistih, ki so že uveljavljena na trgu. Posledično se razlikujejo tudi marketinški pristopi, ki naj bi jih izbirala mlada in uveljavljena podjetja. Preberite več >>

Kako v 5 preprostih korakih napisati učinkovito ponudbo?

Kako v 5 preprostih korakih napisati učinkovito ponudbo?

Za poslovneža je poslovna ponudba zelo pomemben dokument. Gre za pisni dokument, ki se lahko pošlje nenapovedano ali pa na zahtevo naročnika. Večina podjetij, katerih poslovanje temelji na storitvah, deluje na podlagi poslovnih predlogov. Preberite več >>

Osnove prodaje

Osnove prodaje

Če hočemo v današnjem svetu preživeti, moramo prej ali slej prodajati. Prodajamo lahko proizvode ali storitve, lahko pa zgolj prodajamo svoje delo - fizično in intelektualno. Kljub temu pa relativno malo ljudi v celoti obvlada prodajo, še več - ta je negativno vrednotena. Preberite več >>

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Preberite več >>

Kaj morajo podjetja vedeti o sodelovanju z vplivneži?

Kaj morajo podjetja vedeti o sodelovanju z vplivneži?

Trženje preko vplivnežev ali influencerjev je v zadnjem času učinkovit način za pridobivanje kupcev, ki kasneje lahko postanejo vaše zveste stranke. V času, ko je pridobivanje potrošnikov vedno večji izziv, lahko vplivneži pomagajo podjetjem, da se hitreje prebijejo na trg in dosežejo višjo prodajo. Preberite več >>

7 načinov za zagotavljanje zvestobe strank

7 načinov za zagotavljanje zvestobe strank

Zvestoba strank je ključna sestavina vsakega uspešnega podjetja. To je lepilo, ki stranke drži pri vaši blagovni znamki in jih spodbuja, da vam ostanejo zveste. Preberite več >>

9 koristnih idej za trženje na družbenih omrežjih

9 koristnih idej za trženje na družbenih omrežjih

Družbena omrežja so neverjetno učinkovit in cenovno ugoden način za dosego vaših ciljnih strank. Kljub temu ni priporočljivo, da na njih objavljate kratka in direktna sporočila, kot je npr. »kupi me«. Kot vse marketinške strategije tudi vaše trženje na družbenih omrežjih potrebuje predhodni načrt. Preberite več >>

Ali je za vas primernejše trženje B2B ali B2C?

Ali je za vas primernejše trženje B2B ali B2C?

Trženje med enim in drugim podjetjem (v nadaljevanju B2B ali "business-to business") se razlikuje od trženja med podjetjem in potrošnikom (v nadaljevanju B2C ali "business to customer"). Glede na glavne značilnosti enega in drugega prodajnega modela presodite, katera oblika je za vas primernejša. Preberite več >>

Pripravite učinkovito 30-sekundno predstavitev

Pripravite učinkovito 30-sekundno predstavitev

Dobra 30-sekundna predstavitev je bistvenega pomena za učinkovito mreženje, saj lahko spodbudi zanimanje potencialnih strank in razširi možnost za uspeh vašega podjetja. Je učinkovito orodje za predstavitev vaših izdelkov ali storitev bodočim kupcem, strankam in vlagateljem. Preberite več >>

Kako prepoznati strankine šibke točke?

Kako prepoznati strankine šibke točke?

Kupci večinoma ne kupujejo zaradi prednosti tega, kar jim lahko določen izdelek ali storitev ponudi. Kupujejo takrat, ko resnično čutijo, da bo nekaj rešilo težavo, ki jim povzroča resnično stisko. Preberite več >>

Oznake:, , ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje