Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih.
Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družbenih omrežjih (Vir slike: Pixabay.com)

Pri odločitvi, ali se bo posameznik pri nakupovanju odločil za vaše podjetje ali za podjetje vašega konkurenta, ima glavno vlogo um. A tega je mogoče pretentati in številni tržniki, ki imajo za seboj kopico izkušenj v svojem poslu, se tega zavedajo. Pri marketingu se zato poslužujejo nekaterih zanimivih psiholoških trikov, ki delujejo na podlagi različnih sprožilcev in lahko prav pridejo tudi vam. Predstavili vam jih bomo v nadaljevanju, osredotočili pa se bomo predvsem na tiste sprožilce in trike, ki so primerni za marketing na družabnih omrežjih.

1. Družbeno dokazovanje

Eden najpomembnejših sprožilcev, ki jih lahko izkoristite pri marketingu na družabnih omrežjih, je družbeno dokazovanje. Ker je človek nagnjen k oziranju na druge, ko sprejema odločitve o svojem vedenju, poizkusite z izpostavljanjem števila Facebook všečkov, števila uporabnikov vaših izdelkov ali storitev ter deljenjem izjav zadovoljnih strank.

2. Izpostavljenost oglasom

Učinek izpostavljenosti oglasom se v veliki večini primerov konča z vzljubitvijo predstavljenega podjetja ali blagovne znamke. Prav zaradi tega velika podjetja venomer objavljajo oglase in postavljajo reklamne panoje – dlje kot je potrošnik izpostavljen ponavljajočim se oglasom, bolj verjetno je, da se bo pri nakupu kasneje odločil prav za to podjetje. V kolikor ste mlado podjetje in še nimate na voljo večjega proračuna, lahko na družabnih omrežjih poskusite s targetiranim oglaševanjem – izberite zgolj tiste potencialne stranke, ki padejo v vaš ožji izbor.

3. Recipročnost

V trenutku, ko človek nekaj prejme – naj bo to majhno darilce, kompliment ali zgolj pozornost – se v njem pojavi potreba po recipročnosti. Prav zato tržniki pred podpisom pogodbe stranki podarijo nekaj malega – na primer svinčnik. Tudi na družabnih omrežjih lahko ravnate podobno in zvestim sledilcem podarite majhno pozornost.

4. Ujemanje z vrednotami podjetja

Ljudje ponavadi hitreje vzljubijo produkte ali storitve (ali podjetje), s katerimi se lahko poistovetijo. Pri oglaševanju svojega podjetja zato ne pozabite izpostaviti tudi tistih vrednosti, ki sovpadajo z vrednotami vaše ciljne skupine strank. To pa pomeni, da morate najprej dobro spoznati svojo ciljno skupino strank – ugotovite, kdo so, kako preživljajo svoj prosti čas in kakšne vsebine jih na Facebooku in drugih družabnih omrežjih najbolj pritegnejo.

Dogodek o digitalnem marketingu Trendi digitalnega marketinga 2019

5. Ljudje vzljubijo ljudi, ne podjetja

Gre za posledico človekovega razvoja skozi čas – vsak človek rad vidi obraz, druge ljudi in začuti prisotnost resnične osebe. Prav zato v svoje družabno omrežje vedno vključite tudi človeški element; uporabite obraz, ki je po starosti, rasi in spolu najbolj podoben vaši povprečni stranki.

6. Paradoks izbire

Na splošno ljudje raje vidijo, da jim je ponujeno več izbire. A znanost se s tem ne strinja: preveliko število podobnih artiklov na prodajnih policah pri ljudeh dokazano povzroča zgolj zmedenost in marsikdo se prav zaradi tega raje odloči, da sploh ne bo kupil ničesar – raje kot da bi kasneje svojo odločitev obžaloval. Svojo ponudbo zato pripravite paradoksu izbire primerno, na družabnih omrežjih pa poudarjajte predvsem tisti produkt (ali storitev), ki se vam osebno zdi najprimernejši.

7. Želja po zvišanju samopodobe

Ljudje na družabnih omrežjih ponavadi vsebino delijo predvsem zato, da si zvišajo samopodobo. Zelo pomembno je, da prav iz tega vidika pogosto delite vsebino, zaradi katere se bodo ljudje čutili zaželjene, prijazne, izobražene in podobno, to pa vam bo prineslo več všečkov in deljenja vaše vsebine.

Vir: SocialMediaToday

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

5 korakov do učinkovitega prodajnega lijaka

Kot podjetnik se najverjetneje še kako zavedate pomembnosti marketinga. Če pa ste podjetnik začetnik in temu področju v vašem mladem podjetju še niste posvetili večje pozornosti, je nastopil čas, da to storite. Na primer z vzpostavitvijo prodajnega lijaka. Preberite več >>

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Pričakovanje, da lahko tedensko pošljete newsletter celotnemu seznamu in pričakujete dobre (prodajne) rezultate, je nerealno. Oddelek za marketing mora oblikovati emaile, ki jih bodo naročniki želeli odpreti. Kako to storite? Preberite več >>

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

15 nasvetov za pisanje boljših elektronskih sporočil

V poslovnem svetu je elektronska pošta ena najpogostejših oblik komunikacije. Pa veste, kako napisati sporočilo, ki ni predolgo, nerazumljivo ali neprofesionalno? Preverite naslednje nasvete. Preberite več >>

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

5 marketinških strategij, ki si jih lahko privošči vsako podjetje

Ob odprtju podjetja si je treba zagotoviti dobre temelje za nadaljnjo rast in razvoj. Predvsem je podjetje treba napraviti vidno, saj bo le prepoznavnost omogočila zadostno število kupcev in postopnjo gradnjo kvalitetne blagovne znamke. Preberite več >>

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

S kakšnimi emaili boste pritegnili pozornost strank?

Oglaševanje prek elektronske pošte je brezplačno, enostavno in učinkovito, zato je priporočljivo, da pri trženju uporabite tudi to orodje. Vendar je treba do e-mail marketinga pristopiti premišljeno. Vedeti morate, kaj hočete z njim doseči in kako se ga boste lotili. Preberite več >>

Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Izboljšajte vidnost vaše blagovne znamke na spletu

Optimizacija spletne strani predstavlja temelj za močno prisotnost blagovne znamke na spletu. Podjetjem namreč ne prinaša zgolj novega "organskega" prometa, temveč na njihovo spletno stran privablja tudi tiste interesente, ki so z njihovo blagovno znamko že seznanjeni. Preberite več >>

Ali se zavedate pomembnosti spletnih ocen?

Ali se zavedate pomembnosti spletnih ocen?

Mala podjetja so se včasih zanašala na širjenje svojega dosega s pomočjo reklame od ust do ust. Danes so ta način promocije zamenjala družabna omrežja in spletne strani za ocenjevanje storitev. Spletno ocenjevanje vpliva tudi uvrstitev vaše spletne strani v iskalniku Google. Preberite več >>

Ogrevanje pred jutrišnjo SEO delavnico: Že danes izboljšajte optimizacijo vaše strani!

Ogrevanje pred jutrišnjo SEO delavnico: Že danes izboljšajte optimizacijo vaše strani!

V predhodnih člankih ste že spoznali pomembnost optimizacije spletne strani pri nastopanju na spletnem trgu. Večino od vas je verjetno »zmotilo« dejstvo, da optimizacija strani ni kratkotrajen proces in da so za vidne rezultate oz. premike v iskalnikih potrebni meseci čakanja. Preberite več >>

Oznake: , ,