5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih.
Družbeni Mediji

Družbeni mediji nam omogočajo, da prek spleta komuniciramo z drugimi uporabniki spleta.

Družabni mediji so postali glavni prometni gonilniki skoraj vsakemu spletnemu podjetju in 90 odstotkov spletnih podjetij ima ustvarjene profile na Facebooku, Twitterju, Pinterestu ali LinkedInu. Ne pozabite, da je vsaka stvar, ki jo objavljate na spletu, promocija za vaše podjetje. Vaše objave se lahko deli v celotnem omrežju, zato je priporočljivo, da se obnašate odgovorno in profesionalno. Ljudje radi hitro širijo slabe novice, kar pojasnjuje, zakaj slabe novice potujejo hitreje kot dobre novice.

Veliko ljudi najprej na spletu preveri družbeni status ljudi in podjetij in šele nato pričnejo poslovati z njimi. Družabni mediji razkrijejo veliko več informacij kot pa spletna mesta teh podjetij. Če objavljate zasebne podatke na vaši poslovni družbeni strani, lahko to škoduje ugledu vaše blagovne znamke. Bolje je, da ločite svoje osebno življenje od poslovnega življenja. Zato večina direktorjev velikih podjetij nima odprtih osebnih profilov na družabnih medijih, saj skušajo na ta način zaščititi ugled svojih blagovnih znamk.

V nadaljevanju si preberite 5 vidikov, kako lahko družabni mediji škodujejo ugledu podjetja.

1.) Mešanje osebnega življenja s poslom

Ljudje na družabnih omrežjih pogosto objavljajo posodobitve statusa o tem, kako se počutijo, kaj počne njihov zakonec in drugi člani družine. To so informacije, ki jih lahko delite s prijatelji. Ko postanete profesionalni, je bolje, da to storite pod drugim profilom – pod profilom vašega podjetja.

Če želite objavljati osebne informacije na družabnih omrežjih, vendar ne želite, da se te informacije povežejo z vašo blagovno znamko, je možnost tudi, da ustvarite drug račun. Nato objavite profesionalno vsebino na računu, kjer je vaše pravo ime. Na primer: če bo nekdo hotel najeti SEO strokovnjaka, bo najprej preveril njihova imena na socialnih omrežjih in forumih. Informacije, ki jih bo zbral, mu bodo pomagale pri dokončni odločitvi.

2.) Napačne informacije na družabnih omrežjih

Ko ustvarite profil na družabnem omrežju, boste imeli možnost napisati nekaj malega o sebi. Ta kratek opis pomaga ljudem, da izvedo več o vas. Tukaj nastane zmešnjava, saj veliko ljudi napiše zgolj: “Jaz sem direktor” ali “Jaz sem predsednik podjetja”. Morda je res, morda pa ste pri tem pretiravali. Pomembno je, da ne lažete ljudem, ker se bo to izvedelo in lahko uničilo vašo poslovno podobo. Vzemimo preprost primer ustanovitelja Facebooka Marka Zuckerberga, ki ima zelo preprost profil. Zapisal je samo »CEO & founder at Facebook«. Bodite realni in odprti, da bodo vaše stranke pridobile zaupanje v vas.

3.) Uničevanje ugleda konkurentov

Včasih se pojavijo tržni direktorji, ki ciljnim trgom govorijo, da so konkurenčna podjetja slabša in da je njihovo podjetje najboljše. Vendar pri tem gre za napačen način trženja in promocije njihovega podjetja. Predstavljajte si, da ste z žensko na zmenku in ji na začetku poveste, kako slabi ali grdi so drugi fantje, s katerimi se druži. Če začnete z negativnim sporočilom, boste izpadli neprofesionalno. Ne pozabite, da je prvi vtis najpomembnejši. Torej preprosto promovirajte sebe na običajen način na straneh socialnih medijev, bodite prepričljivi, a tudi logični.

4.) Preveč samopromocije

Preveč samopromocije lahko škoduje vašemu ugledu na družabnih medijih. Dobro je promovirati vaše podjetje, toda če se boste preveč promovirali, boste v očeh potencialnih kupcev izpadli kot nadležni. Vzemimo preprost primer omrežja »Pinterest«. Če boste objavljali samo slike iz vaše spletne strani, vam bodo ljudje prenehali slediti, in boste označeni kot pošiljatelji neželene pošte. Boljši način je, da objavljate tudi slik iz drugih virov, tako bodo vaši bralci ostali zainteresirani.

5.) Pomanjkanje interakcije

Ko vaše podjetje začne uporabljati družabne medije, morate biti pripravljeni odgovoriti na vsako poizvedbo ali komentar, objavljen na vaši družabni strani. Kupci se radi obrnejo na vas preko vaše družabne strani, zato se prepričajte, da se vedno odzivate pravočasno. Če se ne boste odzvali ali odgovorili na pripombe strank, bo to škodilo vašemu poslovnemu ugledu. Za majhna podjetja s približno petimi osebami dodelite eni osebi odgovornost, da odgovarja strankam na socialnih omrežjih.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>


Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Preberite več >>

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Preberite več >>

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Preberite več >>

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Preberite več >>

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Preberite več >>

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Preberite več >>

Oznake: ,