Aplikacije, ki so dosegle magično mejo milijarde uporabnikov

Svetovni splet uporablja že 3,3 milijarde ljudi. Kako težko je torej vsak mesec doseči milijardo uporabnikov? Za večino aplikacij in programov to predstavlja nedosegljiv cilj, kljub temu pa je to uspelo dvanajstim aplikacijam.
Aplikacije, ki so dosegle magično mejo milijarde uporabnikov

Samo 12 aplikacij je doseglo milijardo aktivnih mesečnih uporabnikov (Vir slike: Pixabay.com).

Milijardo aktivnih mesečnih uporabnikov je do sedaj doseglo le 12 aplikacij. Med njimi ni nobenega izdelka podjetja Apple, ki velja za največje podjetje na svetu glede na tržno kapitalizacijo. Tudi WeChat, najbolj priljubljena aplikacija za pošiljanje sporočil na Kitajskem, ne more doseči tega cilja, četudi bi jo uporabljal vsak Kitajec s pametnim telefonom. Aplikacija ima tako trenutno »le« 650 milijonov aktivnih uporabnikov.

Platforme, kot so Reddit, Twitter, Pinterest in Instagram, se hvalijo s stotinami milijonov uporabnikov – vendar še nobena od teh aplikacij ni dosegla tako visoke globalne tržne uveljavljenosti, da bi se uvrstila na seznam največjih.

Največja tri podjetja

Le tri podjetja se lahko pohvalijo s programi ali aplikacijami, ki so dosegli več kot milijardo uporabnikov. To so Google, Microsoft in Facebook.

Google je razvil kar neverjetnih 7 najbolj razširjenih aplikacij: Search, Gmail, Maps, YouTube, Android, Chrome in Play. Podjetje se lahko pohvali tudi z aplikacijo, ki je dosegla milijardo uporabnikov v najkrajšem času: Androidu je to uspelo v manj kot 6 letih.

Facebook je razvil tri aplikacije, ki so dosegle milijardo uporabnikov. Med vsemi aplikacijami največje število ljudi, kar 1,59 milijarde mesečno, uporablja Facebook. Aplikacija WhatsApp, ki jo je Facebook kupil za 22 milijard dolarjev oktobra 2014, je pred kratkim razglasila, da je dosegla cilj preseči milijardo uporabnikov. Tako je bila izpolnjena obljuba, ki jo je ob podpisu prevzemne pogodbe Mark Zuckerberg dal Facebookovim delničarjem.

Edini plačljivi izdelki, ki so se uvrstili na seznam, so Microsoftovi programi Windows in Office. Njihova pot do milijarde uporabnikov je bila najdaljša: skoraj 26 let za operacijski sistem Windows in skoraj 22 let za programe Office. 

Vir: Visual Capitalist

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Kje preživeti petek, 15. junija? Če razvijate oziroma vodite svoj posel, potem si ne moremo zamisliti boljšega kraja kot NLB Center inovativnega podjetništva. Na ta dan se bomo namreč v družbi uspešnih slovenskih mladih podjetnikov družili ob temah, ki vam bodo pomagale pri razvoju in rasti podjetja. Če bi radi v letu 2018 napravili korak naprej, te BREZPLAČNE konference ne smete zamuditi. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse podjetnike, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. MP virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na interni VEM točki odprete podjetje oziroma spremenite njegov sedež. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Mladi podjetniki že odpirajo svoja prva podjetja

Mladi podjetniki že odpirajo svoja prva podjetja

Projekt Mladi podjetniki, ki ga razpisuje Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti, sofinancirata pa ga Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada, je v polnem zagonu, kar pomeni, da bomo do konca maja leta 2019 dobili skoraj 300 novih nadobudnih mladih podjetnikov. Preberite več >>

Od pametne vremenske postaje do avtomobilčka, ki ga lahko upravljate prek spleta

Od pametne vremenske postaje do avtomobilčka, ki ga lahko upravljate prek spleta

Na Fakulteti za elektrotehniko v Ljubljani so v torek, 12. junija, organizirali zaključni dogodek tečaja IoT Fundamentals, v okviru katerega so udeleženci tečaja predstavili svoje IoT rešitve. Preberite več >>

Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič!

Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič!

Vrhunec letošnje konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! je bil zaključek izbora Mladi podjetnik leta 2018. Prestižni naziv je pripadel Domžalčanu Rok Stariču - Rok´s nut butter d.o.o.. Preberite več >>

Skrb za spletno varnost z GDPR vendarle narašča

Skrb za spletno varnost z GDPR vendarle narašča

Z uveljavitvijo Splošne uredbe Evropske unije o varstvu podatkov - GDPR morajo podjetja posvetiti precej večjo vlogo varnosti podatkov svojih strank. Bodo slednje vendarle začele več pozornosti namenjati varnosti na spletu? Preberite več >>

»Naziv slovenski start-up leta nam je prinesel prepoznavnost in kredibilnost«

»Naziv slovenski start-up leta nam je prinesel prepoznavnost in kredibilnost«

Uspešno slovensko zagonsko podjetje VIAR, ki deluje na področju navidezne resničnosti, je lani prejelo nagrado slovenski start-up leta, poleg tega pa je vključeno v program Kolektor Ventures. Pogovarjali smo se s soustanoviteljem in direktorjem podjetja Jernejem Mirtom. Preberite več >>

MP konferenca: Kako najti pravi finančni vir za podjetje?

MP konferenca: Kako najti pravi finančni vir za podjetje?

Petkova konferenca Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! bo ob sodelovanju številnih priznanih strokovnjakov postregla tudi z okroglo mizo o različnih načinih financiranja podjetij. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

03.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje