Apple Music s 6,5 milijoni naročniki, kaj pa ostali?

Le mesec dni po tem, ko se je izteklo trimesečno brezplačno obdobje za koriščenje nove Applove storitve, Apple Music, je prvi mož Appla razkril, da ima storitev že 6,5 milijona naročnikov na plačljive storitve.
Apple Music s 6,5 milijoni naročniki, kaj pa ostali?

Apple počasi dohiteva Spotify (Vir slike: YouTube).

Medtem pa kar še 8,5 milijona ljudi uživa med brezplačnim testnim obdobjem, zato lahko rečemo, da okoli 15 milijonov ljudi uporablja Applovo storitev za predvajanje glasbe. Čeprav se sliši ogromno, pa naj dodamo, da ima iTunes kar 800 milijonov uporabnikov po celem svetu.

So pozabili izključiti možnost samodejnega plačila?

Ob tem pa je potrebno poudariti, da je Apple, ki je do konca septembra uporabnikom nudil brezplačno preizkušnje, le-te po izteku roka samodejno spremenil v plačljive uporabnike. Za nadaljevanje je potrebno odšteti 8,82 evra na mesec (9,99 dolarjev), v Sloveniji 5,99 evrov, Apple pa je pripravil tudi posebno ugodnost za tiste, ki živijo v gospodinjstvu z do šestimi člani, saj lahko izkoristijo možnost družinskega paketa. Zanj je treba odšteti 13,32 evra (14,99 dolarjev), v Sloveniji pa 8,99 evrov.

Apple je na začetku avgusta sporočil, da je število testnih naročnikov na novo glasbeno storitev doseglo 11 milijonov, število pa se je do konca septembra povzpelo na kar 15 milijonov. Koliko je med njimi takšnih, ki so preprosto pozabili izključiti možnosti samodejnega plačila, ni znano.

Po drugi strani pa je Spotify junija letos zabeležil 20-milijontega plačljivega uporabnika, kar 75 milijonov je aktivnih. Prvih 10 so dosegli lani maja, ko so našteli 40 milijonov aktivnih uporabnikov. Kot je podjetje sporočilo ob letošnji veseli novici, so v lanskem letu vsake tri sekunde pridobili novega uporabnika.

Kakšne so razlike med Apple Music in Spotifyjem?

Poglejmo, kakšne so v grobem razlike med Apple Music in Spotifyjem. Pri mesečni naročnini ni nobenih razlik, obe podjetji zaračunavata enako vsoto (9,99 dolarjev), je pa zato večjo razliko zaznati pri možnosti družinskega paketa. Medtem ko Apple ponuja družinski paket za do šest uporabnikov za 14,99 dolarjev na mesec, pa Spotify pri podobni storitvi za vsakega dodatnega uporabnika zaračuna šest dolarjev.

Uporabnost omenjenih storitev je mogoča na iOS napravah, Mac, Windows, Android (obe storitvi), Apple TV (Apple Music), PlayStation 3 in poznejši modeli (Spotify) ter Windows Phone (Spotify).

Uporabnikom, ki želijo brezplačno preizkusiti njuni storitvi, ponujata brezplačno testno obdobje, Apple v sklopu 90 dni, Spotify pa 30 dni. Ponujata tudi brezplačno različico, Spotify z oglasi, Apple Music pa z omejenimi funkcijami.

V zbirki Apple Music je nekoliko manj izbire, Spotify ponuja nekoliko več, prek 30 milijonov pesmi. Kakorkoli, Apple Music trdi, da bo postregel z bolj ekskluzivnimi pesmimi, ki so jih napisali nepriznani avtorji, ki jim omogoča objavo pesmi.

Tidal z milijon uporabniki – pa prinašajo tudi denar?

Čeprav se o rivalstvu med Spotifyjem in Applom veliko govori, pa je dejansko največji konkurent Applove glasbene storitve Tidal. Ta storitev za predvajanje glasbe je v delni lasti pevca Jay Z-ja (storitev je kupil lani), ki je ravno pred dnevi naznanil, da ima storitev že milijontega uporabnika. Ali gre za plačljive uporabnike, ni znano, prav tako ne, na katero obliko storitve so naročeni. Na voljo jim je namreč Tidal Premium in Tidal HiFi, obe pa omogočata 30-dnevni brezplačni test. Prva stane 9,99 funtov na mesec (13,65 evrov), HiFi pa 19,99 na mesec (27,32 evrov). Mnogi so v njej prepoznali višjo kakovost zvoka, v zbirki Tidala lahko izbirajo med 35 milijoni pesmi in prek 85 tisoč video vsebin. Čas pa bo pokazal, katera storitev bo privabila največ uporabnikov.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse podjetnike, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. MP virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na interni VEM točki odprete podjetje oziroma spremenite njegov sedež. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>


Inovativna slovenska zavarovalniška platforma s prvo ponudbo kriptožetonov

Inovativna slovenska zavarovalniška platforma s prvo ponudbo kriptožetonov

Zagonsko podjetje InsurePal predstavlja platformo za zavarovanje, ki deluje na tehnologiji veriženja blokov in uvaja inovacijo po metodi socialnega vplivanja. Preberite več >>

Infografika: 15,7-bilijonski vpliv umetne inteligence

Infografika: 15,7-bilijonski vpliv umetne inteligence

Za večino ljudi s področja tehnologije je vpliv umetne inteligence na družbo zanimiva, a tudi občutljiva tema. Kako bo umetna inteligenca vplivala na nas? Preberite več >>

Uber je po novem taksi služba!

Uber je po novem taksi služba!

Sodišče Evropske unije je končno izdalo sodbo v zadevi Uber. V njej je Uber opredeljen kot transportno podjetje in ne le kot ponudnik storitev posredovanja med potnikom in prevoznikom preko aplikacije (storitev informacijske družbe). Preberite več >>

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Viberate bo med svoje uporabnike razdelil več kot milijon dolarjev

Podjetje Viberate, ki je v začetku septembra s prvo javno ponudbo kriptožetonov zbralo skoraj 11 milijonov dolarjev, nadaljuje z razvojem svoje platforme in samega podjetja. Preberite več >>

Kaj vsebuje učinkovita spletna stran za mobilno aplikacijo?

Kaj vsebuje učinkovita spletna stran za mobilno aplikacijo?

Odločili ste se, da boste pričeli z mobilnim marketingom, in že postavili strategijo. Razvili ste super mobilno aplikacijo, sedaj pa je čas za spletno stran, ki bo osnova za trženje aplikacije. Preberite več >>

Infografika: Kaj se v eni minuti zgodi na svetovnem spletu?

Infografika: Kaj se v eni minuti zgodi na svetovnem spletu?

Pred kratkim je družabno omrežje Facebook doseglo dve milijardi mesečnih uporabnikov. Si sploh lahko predstavljate takšne številke? Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje