Apple Music s 6,5 milijoni naročniki, kaj pa ostali?

Avtor Maruša Žibert — 22.10.2015
Komentiraj!
Le mesec dni po tem, ko se je izteklo trimesečno brezplačno obdobje za koriščenje nove Applove storitve, Apple Music, je prvi mož Appla razkril, da ima storitev že 6,5 milijona naročnikov na plačljive storitve.
Apple Music s 6,5 milijoni naročniki, kaj pa ostali?

Apple počasi dohiteva Spotify (Vir slike: YouTube).

Medtem pa kar še 8,5 milijona ljudi uživa med brezplačnim testnim obdobjem, zato lahko rečemo, da okoli 15 milijonov ljudi uporablja Applovo storitev za predvajanje glasbe. Čeprav se sliši ogromno, pa naj dodamo, da ima iTunes kar 800 milijonov uporabnikov po celem svetu.

So pozabili izključiti možnost samodejnega plačila?

Ob tem pa je potrebno poudariti, da je Apple, ki je do konca septembra uporabnikom nudil brezplačno preizkušnje, le-te po izteku roka samodejno spremenil v plačljive uporabnike. Za nadaljevanje je potrebno odšteti 8,82 evra na mesec (9,99 dolarjev), v Sloveniji 5,99 evrov, Apple pa je pripravil tudi posebno ugodnost za tiste, ki živijo v gospodinjstvu z do šestimi člani, saj lahko izkoristijo možnost družinskega paketa. Zanj je treba odšteti 13,32 evra (14,99 dolarjev), v Sloveniji pa 8,99 evrov.

Apple je na začetku avgusta sporočil, da je število testnih naročnikov na novo glasbeno storitev doseglo 11 milijonov, število pa se je do konca septembra povzpelo na kar 15 milijonov. Koliko je med njimi takšnih, ki so preprosto pozabili izključiti možnosti samodejnega plačila, ni znano.

Po drugi strani pa je Spotify junija letos zabeležil 20-milijontega plačljivega uporabnika, kar 75 milijonov je aktivnih. Prvih 10 so dosegli lani maja, ko so našteli 40 milijonov aktivnih uporabnikov. Kot je podjetje sporočilo ob letošnji veseli novici, so v lanskem letu vsake tri sekunde pridobili novega uporabnika.

Kakšne so razlike med Apple Music in Spotifyjem?

Poglejmo, kakšne so v grobem razlike med Apple Music in Spotifyjem. Pri mesečni naročnini ni nobenih razlik, obe podjetji zaračunavata enako vsoto (9,99 dolarjev), je pa zato večjo razliko zaznati pri možnosti družinskega paketa. Medtem ko Apple ponuja družinski paket za do šest uporabnikov za 14,99 dolarjev na mesec, pa Spotify pri podobni storitvi za vsakega dodatnega uporabnika zaračuna šest dolarjev.

Uporabnost omenjenih storitev je mogoča na iOS napravah, Mac, Windows, Android (obe storitvi), Apple TV (Apple Music), PlayStation 3 in poznejši modeli (Spotify) ter Windows Phone (Spotify).

Uporabnikom, ki želijo brezplačno preizkusiti njuni storitvi, ponujata brezplačno testno obdobje, Apple v sklopu 90 dni, Spotify pa 30 dni. Ponujata tudi brezplačno različico, Spotify z oglasi, Apple Music pa z omejenimi funkcijami.

V zbirki Apple Music je nekoliko manj izbire, Spotify ponuja nekoliko več, prek 30 milijonov pesmi. Kakorkoli, Apple Music trdi, da bo postregel z bolj ekskluzivnimi pesmimi, ki so jih napisali nepriznani avtorji, ki jim omogoča objavo pesmi.

Tidal z milijon uporabniki – pa prinašajo tudi denar?

Čeprav se o rivalstvu med Spotifyjem in Applom veliko govori, pa je dejansko največji konkurent Applove glasbene storitve Tidal. Ta storitev za predvajanje glasbe je v delni lasti pevca Jay Z-ja (storitev je kupil lani), ki je ravno pred dnevi naznanil, da ima storitev že milijontega uporabnika. Ali gre za plačljive uporabnike, ni znano, prav tako ne, na katero obliko storitve so naročeni. Na voljo jim je namreč Tidal Premium in Tidal HiFi, obe pa omogočata 30-dnevni brezplačni test. Prva stane 9,99 funtov na mesec (13,65 evrov), HiFi pa 19,99 na mesec (27,32 evrov). Mnogi so v njej prepoznali višjo kakovost zvoka, v zbirki Tidala lahko izbirajo med 35 milijoni pesmi in prek 85 tisoč video vsebin. Čas pa bo pokazal, katera storitev bo privabila največ uporabnikov.

shranjeno pod: , ,
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!