Apple Music s 6,5 milijoni naročniki, kaj pa ostali?

Le mesec dni po tem, ko se je izteklo trimesečno brezplačno obdobje za koriščenje nove Applove storitve, Apple Music, je prvi mož Appla razkril, da ima storitev že 6,5 milijona naročnikov na plačljive storitve.
Apple Music s 6,5 milijoni naročniki, kaj pa ostali?

Apple počasi dohiteva Spotify (Vir slike: YouTube).

Medtem pa kar še 8,5 milijona ljudi uživa med brezplačnim testnim obdobjem, zato lahko rečemo, da okoli 15 milijonov ljudi uporablja Applovo storitev za predvajanje glasbe. Čeprav se sliši ogromno, pa naj dodamo, da ima iTunes kar 800 milijonov uporabnikov po celem svetu.

So pozabili izključiti možnost samodejnega plačila?

Ob tem pa je potrebno poudariti, da je Apple, ki je do konca septembra uporabnikom nudil brezplačno preizkušnje, le-te po izteku roka samodejno spremenil v plačljive uporabnike. Za nadaljevanje je potrebno odšteti 8,82 evra na mesec (9,99 dolarjev), v Sloveniji 5,99 evrov, Apple pa je pripravil tudi posebno ugodnost za tiste, ki živijo v gospodinjstvu z do šestimi člani, saj lahko izkoristijo možnost družinskega paketa. Zanj je treba odšteti 13,32 evra (14,99 dolarjev), v Sloveniji pa 8,99 evrov.

Apple je na začetku avgusta sporočil, da je število testnih naročnikov na novo glasbeno storitev doseglo 11 milijonov, število pa se je do konca septembra povzpelo na kar 15 milijonov. Koliko je med njimi takšnih, ki so preprosto pozabili izključiti možnosti samodejnega plačila, ni znano.

Po drugi strani pa je Spotify junija letos zabeležil 20-milijontega plačljivega uporabnika, kar 75 milijonov je aktivnih. Prvih 10 so dosegli lani maja, ko so našteli 40 milijonov aktivnih uporabnikov. Kot je podjetje sporočilo ob letošnji veseli novici, so v lanskem letu vsake tri sekunde pridobili novega uporabnika.

Kakšne so razlike med Apple Music in Spotifyjem?

Poglejmo, kakšne so v grobem razlike med Apple Music in Spotifyjem. Pri mesečni naročnini ni nobenih razlik, obe podjetji zaračunavata enako vsoto (9,99 dolarjev), je pa zato večjo razliko zaznati pri možnosti družinskega paketa. Medtem ko Apple ponuja družinski paket za do šest uporabnikov za 14,99 dolarjev na mesec, pa Spotify pri podobni storitvi za vsakega dodatnega uporabnika zaračuna šest dolarjev.

Uporabnost omenjenih storitev je mogoča na iOS napravah, Mac, Windows, Android (obe storitvi), Apple TV (Apple Music), PlayStation 3 in poznejši modeli (Spotify) ter Windows Phone (Spotify).

Uporabnikom, ki želijo brezplačno preizkusiti njuni storitvi, ponujata brezplačno testno obdobje, Apple v sklopu 90 dni, Spotify pa 30 dni. Ponujata tudi brezplačno različico, Spotify z oglasi, Apple Music pa z omejenimi funkcijami.

V zbirki Apple Music je nekoliko manj izbire, Spotify ponuja nekoliko več, prek 30 milijonov pesmi. Kakorkoli, Apple Music trdi, da bo postregel z bolj ekskluzivnimi pesmimi, ki so jih napisali nepriznani avtorji, ki jim omogoča objavo pesmi.

Tidal z milijon uporabniki – pa prinašajo tudi denar?

Čeprav se o rivalstvu med Spotifyjem in Applom veliko govori, pa je dejansko največji konkurent Applove glasbene storitve Tidal. Ta storitev za predvajanje glasbe je v delni lasti pevca Jay Z-ja (storitev je kupil lani), ki je ravno pred dnevi naznanil, da ima storitev že milijontega uporabnika. Ali gre za plačljive uporabnike, ni znano, prav tako ne, na katero obliko storitve so naročeni. Na voljo jim je namreč Tidal Premium in Tidal HiFi, obe pa omogočata 30-dnevni brezplačni test. Prva stane 9,99 funtov na mesec (13,65 evrov), HiFi pa 19,99 na mesec (27,32 evrov). Mnogi so v njej prepoznali višjo kakovost zvoka, v zbirki Tidala lahko izbirajo med 35 milijoni pesmi in prek 85 tisoč video vsebin. Čas pa bo pokazal, katera storitev bo privabila največ uporabnikov.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Kje preživeti petek, 15. junija? Če razvijate oziroma vodite svoj posel, potem si ne moremo zamisliti boljšega kraja kot NLB Center inovativnega podjetništva. Na ta dan se bomo namreč v družbi uspešnih slovenskih mladih podjetnikov družili ob temah, ki vam bodo pomagale pri razvoju in rasti podjetja. Če bi radi v letu 2018 napravili korak naprej, te BREZPLAČNE konference ne smete zamuditi. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse podjetnike, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. MP virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na interni VEM točki odprete podjetje oziroma spremenite njegov sedež. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Mladi podjetniki že odpirajo svoja prva podjetja

Mladi podjetniki že odpirajo svoja prva podjetja

Projekt Mladi podjetniki, ki ga razpisuje Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti, sofinancirata pa ga Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada, je v polnem zagonu, kar pomeni, da bomo do konca maja leta 2019 dobili skoraj 300 novih nadobudnih mladih podjetnikov. Preberite več >>

Od pametne vremenske postaje do avtomobilčka, ki ga lahko upravljate prek spleta

Od pametne vremenske postaje do avtomobilčka, ki ga lahko upravljate prek spleta

Na Fakulteti za elektrotehniko v Ljubljani so v torek, 12. junija, organizirali zaključni dogodek tečaja IoT Fundamentals, v okviru katerega so udeleženci tečaja predstavili svoje IoT rešitve. Preberite več >>

Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič!

Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič!

Vrhunec letošnje konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! je bil zaključek izbora Mladi podjetnik leta 2018. Prestižni naziv je pripadel Domžalčanu Rok Stariču - Rok´s nut butter d.o.o.. Preberite več >>

Skrb za spletno varnost z GDPR vendarle narašča

Skrb za spletno varnost z GDPR vendarle narašča

Z uveljavitvijo Splošne uredbe Evropske unije o varstvu podatkov - GDPR morajo podjetja posvetiti precej večjo vlogo varnosti podatkov svojih strank. Bodo slednje vendarle začele več pozornosti namenjati varnosti na spletu? Preberite več >>

»Naziv slovenski start-up leta nam je prinesel prepoznavnost in kredibilnost«

»Naziv slovenski start-up leta nam je prinesel prepoznavnost in kredibilnost«

Uspešno slovensko zagonsko podjetje VIAR, ki deluje na področju navidezne resničnosti, je lani prejelo nagrado slovenski start-up leta, poleg tega pa je vključeno v program Kolektor Ventures. Pogovarjali smo se s soustanoviteljem in direktorjem podjetja Jernejem Mirtom. Preberite več >>

MP konferenca: Kako najti pravi finančni vir za podjetje?

MP konferenca: Kako najti pravi finančni vir za podjetje?

Petkova konferenca Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! bo ob sodelovanju številnih priznanih strokovnjakov postregla tudi z okroglo mizo o različnih načinih financiranja podjetij. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GPDR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

03.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GPDR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje