Apple Music s 6,5 milijoni naročniki, kaj pa ostali?

Le mesec dni po tem, ko se je izteklo trimesečno brezplačno obdobje za koriščenje nove Applove storitve, Apple Music, je prvi mož Appla razkril, da ima storitev že 6,5 milijona naročnikov na plačljive storitve.
Apple Music s 6,5 milijoni naročniki, kaj pa ostali?

Apple počasi dohiteva Spotify (Vir slike: YouTube).

Medtem pa kar še 8,5 milijona ljudi uživa med brezplačnim testnim obdobjem, zato lahko rečemo, da okoli 15 milijonov ljudi uporablja Applovo storitev za predvajanje glasbe. Čeprav se sliši ogromno, pa naj dodamo, da ima iTunes kar 800 milijonov uporabnikov po celem svetu.

So pozabili izključiti možnost samodejnega plačila?

Ob tem pa je potrebno poudariti, da je Apple, ki je do konca septembra uporabnikom nudil brezplačno preizkušnje, le-te po izteku roka samodejno spremenil v plačljive uporabnike. Za nadaljevanje je potrebno odšteti 8,82 evra na mesec (9,99 dolarjev), v Sloveniji 5,99 evrov, Apple pa je pripravil tudi posebno ugodnost za tiste, ki živijo v gospodinjstvu z do šestimi člani, saj lahko izkoristijo možnost družinskega paketa. Zanj je treba odšteti 13,32 evra (14,99 dolarjev), v Sloveniji pa 8,99 evrov.

Apple je na začetku avgusta sporočil, da je število testnih naročnikov na novo glasbeno storitev doseglo 11 milijonov, število pa se je do konca septembra povzpelo na kar 15 milijonov. Koliko je med njimi takšnih, ki so preprosto pozabili izključiti možnosti samodejnega plačila, ni znano.

Po drugi strani pa je Spotify junija letos zabeležil 20-milijontega plačljivega uporabnika, kar 75 milijonov je aktivnih. Prvih 10 so dosegli lani maja, ko so našteli 40 milijonov aktivnih uporabnikov. Kot je podjetje sporočilo ob letošnji veseli novici, so v lanskem letu vsake tri sekunde pridobili novega uporabnika.

Kakšne so razlike med Apple Music in Spotifyjem?

Poglejmo, kakšne so v grobem razlike med Apple Music in Spotifyjem. Pri mesečni naročnini ni nobenih razlik, obe podjetji zaračunavata enako vsoto (9,99 dolarjev), je pa zato večjo razliko zaznati pri možnosti družinskega paketa. Medtem ko Apple ponuja družinski paket za do šest uporabnikov za 14,99 dolarjev na mesec, pa Spotify pri podobni storitvi za vsakega dodatnega uporabnika zaračuna šest dolarjev.

Uporabnost omenjenih storitev je mogoča na iOS napravah, Mac, Windows, Android (obe storitvi), Apple TV (Apple Music), PlayStation 3 in poznejši modeli (Spotify) ter Windows Phone (Spotify).

Uporabnikom, ki želijo brezplačno preizkusiti njuni storitvi, ponujata brezplačno testno obdobje, Apple v sklopu 90 dni, Spotify pa 30 dni. Ponujata tudi brezplačno različico, Spotify z oglasi, Apple Music pa z omejenimi funkcijami.

V zbirki Apple Music je nekoliko manj izbire, Spotify ponuja nekoliko več, prek 30 milijonov pesmi. Kakorkoli, Apple Music trdi, da bo postregel z bolj ekskluzivnimi pesmimi, ki so jih napisali nepriznani avtorji, ki jim omogoča objavo pesmi.

Tidal z milijon uporabniki – pa prinašajo tudi denar?

Čeprav se o rivalstvu med Spotifyjem in Applom veliko govori, pa je dejansko največji konkurent Applove glasbene storitve Tidal. Ta storitev za predvajanje glasbe je v delni lasti pevca Jay Z-ja (storitev je kupil lani), ki je ravno pred dnevi naznanil, da ima storitev že milijontega uporabnika. Ali gre za plačljive uporabnike, ni znano, prav tako ne, na katero obliko storitve so naročeni. Na voljo jim je namreč Tidal Premium in Tidal HiFi, obe pa omogočata 30-dnevni brezplačni test. Prva stane 9,99 funtov na mesec (13,65 evrov), HiFi pa 19,99 na mesec (27,32 evrov). Mnogi so v njej prepoznali višjo kakovost zvoka, v zbirki Tidala lahko izbirajo med 35 milijoni pesmi in prek 85 tisoč video vsebin. Čas pa bo pokazal, katera storitev bo privabila največ uporabnikov.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse podjetnike, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. MP virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na interni VEM točki odprete podjetje oziroma spremenite njegov sedež. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


SmartNinja: “Najpomembnejša komisija je kupec.”

SmartNinja: “Najpomembnejša komisija je kupec.”

Eden izmed finalistov izbora Mladi podjetnik leta 2016, SmartNinja, pomaga ljudem odkriti in razviti talente in veščine na sodobnem IT področju. Te udeležencem pomagajo pri iskanju službe ali pri odločitvi za lastno podjetje. Intervju z ekipo si lahko preberete v spodnjem prispevku. Preberite več >>

AmblyoPlay – nova rešitev za otroke s težavami pri vidu

AmblyoPlay – nova rešitev za otroke s težavami pri vidu

Idrijsko zagonsko podjetje Smart Optometry je na trgu ponudilo novo rešitev za trening vida AmblyoPlay, ki je namenjena otrokom s težavami v vidnem sistemu. Preberite več >>

Slovenska podjetnika s Tinglesom med eminentno druščino

Slovenska podjetnika s Tinglesom med eminentno druščino

Imate težave z nespečnostjo in anksioznostjo? Verjetno bi bila aplikacija Tingles prava rešitev za vaše težave. Razvila sta jo Slovenca Gašper Kolenc in Miha Mlakar. Preberite več >>

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Kako prepoznati dobro ICO kampanjo?

Prve javne ponudbe kriptožetonov oziroma ICO kampanje omogočajo posameznikom, da podprejo zanimive projekte, ki temeljijo na tehnologiji veriženja blokov. Na žalost pa je med obilico ICO projektov tudi veliko lažnih. Kako prepoznati kvaliteten projekt in kako se izogniti goljufom? Preberite več >>

Panorganic: S kakovostnim produktom se odpirajo vrata

Panorganic: S kakovostnim produktom se odpirajo vrata

Zmagovalec izbora Mladi podjetnik leta 2016, podjetje Panorganic iz Ljutomera, že 5 let uspešno deluje. V prihodnosti si obeta nove izzive, ki so povezani tudi s širitvijo iz Prlekije v sosednje države in na vzhodno Evropo. Preberite več >>

Kolumna: Prihajajo ICO zombiji!

Kolumna: Prihajajo ICO zombiji!

Vedno več startupov zbira sredstva v okviru t .i. javnih ponudb kriptožetonov (ICO). Predvsem zato, ker je (vsaj do sedaj) bila uspešnost tovrstnega zbiranja kapitala vseeno višja, kot pa preko poslovnih angelov in skladov tveganega kapitala (ki so malce bolj izbirčni). Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje