Apple z novim iPhonom do novih dosežkov

Lani septembra je prvi mož Appla napovedal drzno spremembo na trgu pametnih telefonov. Uporabniki pametnih telefonov z OS Android se bodo odločili za Applove napravice, je dejal. Napoved se je leto po tem začela uresničevati.
Apple z novim iPhonom do novih dosežkov

iPhone privablja tudi tiste, ki so prisegali na telefone z OS Android (Vir slike: YouTube).

Nova modela iPhona, ki sta potrošnikom na voljo od septembra, sta vnovič pritegnila veliko zanimanje. To je potrdila že raziskava Slice Inteligence, ki je potekala med 12. in 14. septembrom, torej v času predstavitve novih modelov iPhona, in združila podatke 5.703 kupcev. Njeni izsledki kažejo, da je kar 85 odstotkov kupcev v svojem žepu že imelo iPhona. Največ je med njimi tistih, ki so kupili iPhona 5 ali 5S. Prvih je 36 odstotkov, drugih pa malo več kot 30 odstotkov. Najmanj novih kupcev je tistih, ki so lani kupili iPhone 5C, manj kot 5 odstotkov.

iPhone navdušil tudi »Androidaše«

Večja zaslona iPhona 6 in 6 Plus pa nista pritegnila le oboževalcev znamke, temveč tudi navdušence pametnih telefonov z operacijskim sistemom Android, je pred kratkim razkril Tim Cook. Da se lastniki naprav z OS Android vse bolj usmerjajo na iPhone, ni nov fenomenom, rekordno število zamenjav so pri Applu zabeležili tudi četrtletje poprej. Gre pa tokrat za največji dosežek podjetja, saj je po njihovih podatkih kar 30 odstotkov novih strank prej imelo v žepu napravo z OS Android.

Letos nov rekord?

Iz poročila o poslovanju v zadnjem četrtletju letošnjega leta je razvidno tudi, da je Apple prodal 48,05 milijonov iPhonov, kar je za 22 odstotkov več kot v istem obdobju lani. Analitiki so vnovično rast pričakovali, pričakujejo jo tudi v naslednjih mesecih. Napovedujejo, da bi Apple lahko postavil nov rekord – lanska rekordna prodaja se je ustavila pri 74,46 milijonih iPhonih. Povprečna cena iPhona se je, razkriva poročilo, gibala okoli 670 dolarjev.

Mnogi s starimi modeli iPhonov

Zakaj se bo rast prodaje nadaljevala? Tim Cook je v intervjuju za The Wall Street Journal izpostavil kar nekaj dejstev, ki govorijo v prid temu. Precej ljudi še vedno uporablja stare iPhone z manjšimi zasloni, od katerih lahko v naslednjih mesecih pričakujejo nov nakup. iPhone 6, ki so ga predstavili lani, ima 4,7-inčni zaslon, iPhone 6 Plus pa 5,5-inčnega, medtem ko imata najnovejša modela enake mere. Analitiki očitno utemeljeno napovedujejo, da bodo telefoni z večjimi zasloni kmalu zavladali.

iPhone 6 odprl vrata tudi za ljubitelje OS Android

Pomemben dejavnik predstavljajo tudi tisti, ki so imetniki pametnih telefonov z OS Android. Največji naval na Applove napravice, natančneje na iPhone, so pri podjetju zasledili ravno po predstavitvi iPhone 6.

Apple stavi na Kitajsko

Cook izpostavlja tudi Kitajsko, kjer se iPhone vse bolj umešča kot premium napravica. Gre za trg, kjer Apple doživlja največjo rast, predvsem med srednjim slojem, ki si iPhone lahko privošči. iPhone, ne glede na visoko ceno, ki je tudi za dvakrat višja od ostalih napravic, velja za luksuzno dobrino, ki je, glede na odzive potrošnikov, vredna nakupa.

Da bi Apple k sebi privabil še čim več tistih, ki so do zdaj uporabljali pametne telefone z OS Android, je ponudil podporo pri premeščanju podatkov iz Androidov na iPhone. Podporna podstran, ki se nahaja na Applovi strani, zajema nasvete pri premeščanju slikovnega in video materiala, glasbe, aplikacij, koledarjev, stikov, elektronske pošte …

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na poglobljeni delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnih prihodkov. Preberite več >>

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse podjetnike, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. MP virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na interni VEM točki odprete podjetje oziroma spremenite njegov sedež. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovensko večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas na Kickstarterju

Slovenska blagovna znamka OliLight na Kickstarterju predstavlja večnamensko svetilo za rekreacijo in prosti čas. Zbrati želijo 140.000 dolarjev, kampanja pa traja do 26. februarja. Preberite več >>

Slovenska turistična AR aplikacija na tehnološki sejem v Amsterdam

Slovenska turistična AR aplikacija na tehnološki sejem v Amsterdam

Pred kratkim je zaživela interaktivna turistična aplikacija TravelAR Slovenia, ki oglede zgodovinskih znamenitosti združuje s tehnologijo obogatene resničnosti. Preberite več >>

Uspešna prva javna ponudba kriptožetonov podjetja OriginTrail

Uspešna prva javna ponudba kriptožetonov podjetja OriginTrail

Ljubljansko podjetje OriginTrail, ki je razvilo sistem preverjanja porekla, je v svojo rešitev vključilo tudi tehnologijo veriženja blokov. Pred nekaj dnevi so uspešno zaključili svojo ICO kampanjo. Preberite več >>

Video: Kako tehnologija blockchain spreminja denar in posel

Video: Kako tehnologija blockchain spreminja denar in posel

Tehnologija veriženja blokov je v zadnjem času izjemno priljubljena. Če je še vedno ne razumete popolnoma, vam lahko pomaga Don Tapscott. Preberite več >>

Od ideje do globalne platforme: zgodba o tem, kako je zavarovalništvo vstopilo v kriptovalute

Od ideje do globalne platforme: zgodba o tem, kako je zavarovalništvo vstopilo v kriptovalute

Vse odkar smo javno naznanili projekt InsurePal in pričeli z globalno kampanjo, sem prejel ogromno pohval, kritik pa tudi skeptičnih pogledov in vprašanj o tem, kako in zakaj smo zavarovalništvo »prestavili« na tehnologijo veriženja blokov. Preberite več >>

Inovativna slovenska zavarovalniška platforma s prvo ponudbo kriptožetonov

Inovativna slovenska zavarovalniška platforma s prvo ponudbo kriptožetonov

Zagonsko podjetje InsurePal predstavlja platformo za zavarovanje, ki deluje na tehnologiji veriženja blokov in uvaja inovacijo po metodi socialnega vplivanja. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje