Bo Ericsson prejel 0,5 odstotka od vsakega prodanega iPhona?

Švedski proizvajalec telekomunikacijske opreme Ericsson je naznanil zanj ugodne rešitve leto dni trajajočega spora z ameriškim konkurentom Apple. S sporazumom, ki sta ga podjetji sklenili, bo Ericsson najverjetneje odslej služil tudi s prodajo iPhonov in iPadov.
Bo Ericsson prejel 0,5 odstotka od vsakega prodanega iPhona?

Bo Ericsson prejel 0,5 odstotka od vsakega prodanega iPhona? (Vir slike: Wsj.com)

Švedsko podjetje Ericsson, ki se ukvarja s proizvodnjo telekomunikacijske opreme, je zaključilo leto dni trajajoč spor z Applom.

S podpisom licenčne pogodbe je Ericsson ameriškemu konkurentu omogočil neomejeno uporabo patentov, povezanih s tehnologijami 2G in 4G/LTE. Prav ti so namreč predstavljali jedro leto dni trajajočega spora med tehnološkima podjetjema, ta pa se je začel kmalu po tem, ko je prejšnjemu dogovoru med podjetjema o uporabi patentov pretekel rok.

Najdražja je blagovna znamka podjetja Apple >>

Ob novem dogovoru sicer še ni jasno, kolikšen znesek bo za uporabo licenčnih produktov moral odšteti Apple, najverjetneje pa bo šlo tako za enkratno izplačilo kot tudi za plačilo mesečne licenčnine. V podjetju Ericsson, kjer so nad sporazumom navdušeni, so ocenili, da se bodo prihodki od prodaje licenčin v letošnjem letu povečali vsaj za okoli 500 milijonov dolarjev. Pojavljajo pa se tudi ugibanja, da bo moral ameriški gigant švedskemu podjetju odšteti tudi okoli 0,5 odstotka zaslužka od vsakega prodanega iPhona in iPada. 

Novica o podpisanem sporazumu je švedskemu podjetju zagotovo napravila veliko uslugo, saj je ob javni objavi močno narasla tudi vrednost njihovih delnic, in sicer za kar 7 odstotkov.

Apple pravkar zaključuje tudi spor s Samsungom

Spor med Applom in Ericssonom, ki se je ugodno razrešil, pa je le ena izmed mnogih težav, s katerimi se sooča ameriški tehnološki gigant. Trenutno največjo bitko bije s svojim najhujšim konkurentom Samsungom in prav pred nedavnim je slednji Applu izplačal 548 milijonov dolarjev kazni za nepooblaščeno kopiranje dizajnov njihovih produktov. Izplačilo 382 milijonov dolarjev zaradi kopiranja postopkov pakiranja izdelkov pa bo sledilo v prihodnjem letu. 

Vir: Arstechnica.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Konferenca: Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Kje preživeti petek, 15. junija? Če razvijate oziroma vodite svoj posel, potem si ne moremo zamisliti boljšega kraja kot NLB Center inovativnega podjetništva. Na ta dan se bomo namreč v družbi uspešnih slovenskih mladih podjetnikov družili ob temah, ki vam bodo pomagale pri razvoju in rasti podjetja. Če bi radi v letu 2018 napravili korak naprej, te BREZPLAČNE konference ne smete zamuditi. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse podjetnike, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. MP virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na interni VEM točki odprete podjetje oziroma spremenite njegov sedež. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič!

Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič!

Vrhunec letošnje konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! je bil zaključek izbora Mladi podjetnik leta 2018. Prestižni naziv je pripadel Domžalčanu Rok Stariču - Rok´s nut butter d.o.o.. Preberite več >>

Skrb za spletno varnost z GDPR vendarle narašča

Skrb za spletno varnost z GDPR vendarle narašča

Z uveljavitvijo Splošne uredbe Evropske unije o varstvu podatkov - GDPR morajo podjetja posvetiti precej večjo vlogo varnosti podatkov svojih strank. Bodo slednje vendarle začele več pozornosti namenjati varnosti na spletu? Preberite več >>

»Naziv slovenski start-up leta nam je prinesel prepoznavnost in kredibilnost«

»Naziv slovenski start-up leta nam je prinesel prepoznavnost in kredibilnost«

Uspešno slovensko zagonsko podjetje VIAR, ki deluje na področju navidezne resničnosti, je lani prejelo nagrado slovenski start-up leta, poleg tega pa je vključeno v program Kolektor Ventures. Pogovarjali smo se s soustanoviteljem in direktorjem podjetja Jernejem Mirtom. Preberite več >>

MP konferenca: Kako najti pravi finančni vir za podjetje?

MP konferenca: Kako najti pravi finančni vir za podjetje?

Petkova konferenca Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! bo ob sodelovanju številnih priznanih strokovnjakov postregla tudi z okroglo mizo o različnih načinih financiranja podjetij. Preberite več >>

Finalisti MP leta 2018 – Smart Optometry prepričal stroko

Finalisti MP leta 2018 – Smart Optometry prepričal stroko

Zagonsko podjetje Smart Optometry iz Idrije je z novo rešitvijo za trening vida AmblyoPlay prepričalo komisijo in si zagotovilo mesto v finalu izbora Mladi podjetnik leta 2018. Preberite več >>

Finalisti MP leta 2018 – AGILEDROP usmerjen na globalni trg

Finalisti MP leta 2018 – AGILEDROP usmerjen na globalni trg

Med izbrano peterico finalistov izbora Mladi podjetnik leta 2018 je svoje mesto našlo tudi ljubljansko podjetje AGILEDROP d.o.o., ki razvija napredne spletne rešitve. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

GDPR po GPDR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

03.07.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GPDR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti na vaši spletni strani ter kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Vse za podjetje